یک درد دل

سلام دوستان
اول از همه ی کسانی که روز یکشنبه وارد سایت نتونستن شن عذرخواهی می کنم.
باور کنید خودم هم تا ساعت 2 نمیدونستم. وقتی اومدم پست بذارم تازه فهمیدم چی شده. زنگ زدم به پشتیبانی و با کمال افتخار گفت که مشکل از سرور هست و تا 2 3 ساعت دیگه درست میشه. بالاخره بعد از ساعت 11 شروع کردم به مکاتبات خودم با این آقایان تا اینکه ساعت 12 شب بالاخره درست شد.
دوم اینکه واقعاً دوست درم بدون چرا بیش از 95% از شرکتهای ایرانی بخش پشتیبانیشون ضعیف هست. خوب اگه نمیخواهند جواب بدن چرا همچنین بخشی رو میذارن؟ صرفاً جهت اشتغالزایی هست؟ من که باور نمی کنم.
شاد باشید بیشتر از همیشه

درباره manchester

متولد 30/06/1367، عاشق زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی، مترجم زبان انگلیسی، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، متخصص در زمینه ی طراحی وبسایت، در زمینه ی کامپیوتر دارای مدرک کد نویسی html و سیستم های مدیریت صفحات وب مثل wordpress، مدارک در حوزه ی زبان: لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، tofle، fcc و مدرک advance proficiency از کانون زبان ایران. راه های تماس: ایمیل: d.d.choobiny@gmail.com اسکایپ: davood.choofiny شماره ی تماس: 09019934846 همچنین از طریق این شماره می توانید من را در شبکه های اجتماعی نیز بیابید.
این نوشته در اخبار, صحبت های خودمونی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

One Response to یک درد دل

  1. 1
    Azizol lahpajoohandeh says:

    سلام عزیزم! قربون درد دلت برم! ما که میدونیم اشتغال زائیه،‏ پس چرا باید اشتغال زائیرو جزو درد دلامون قرار بدیم؟! ما باید چیزهایی را جزو درد دلامون قرار بدیم که واقعی نباشد!‏.

دیدگاهتان را بنویسید