خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
ایجاد یک سایت برای یادگیری زبان انگلیسی برای هم وطنانمان

سلام دوستان
اومدم تا به قول امیر سرمدی که یکی از 3 یا 4 دوست صمیمی من هست, به قول معروف بترکونم.
بچه ها خودمونیم ها نمیام نمیام وقتی میام درست و حسابی میام. تو رو به خدا منو به خاطر این تعریف نکوبید ها. شوخی کردم.
من خاک پای همه ی بچه های این محله که نیتشون خیر هست.
خیلی وقت بود که تو ذهنم بود تا سایتی را برای آموزش زبان ایجاد کنم ولی همش با بهانه هایی به تعویق می افتاد ولی جای شکرش باقیست که بالاخره راش انداختم. از همینجا از آقای درفشیان که در ایجاد پایه های اولیه ی سایت با کمال محبت با من همکاری کرد نهایت تشکر را دارم.
قبل از اینکه آدرس سایت رو بهتون بدم گفتن چند نکته ضروری می باشد.
1. نه این سایت بلکه همه ی سایتها در هر موردی که هستند قرار نیست رضایت همه را جلب کند. من در بخش توضیحات و نحوه ی اداره ی سایت نحوه ی آموزش و برنامه های سایت رو ذکر کردم. در همون شماره ی اول از شما خواستم که نظرات خودتون رو که برای من خیلی ارزشمند هست رو بگذارید. فقط عزیزان توهین به کسی نباشه ها, من چون این سایت رو فقط برای نابینایان طراحی نکردم, تو رو به خدا آبرو داری کنید و دیدگاه هایی که در شعن شما عزیزان نیس رو نذارید. حتی اگر هوس فحش دادن به من رو کردید می تونید از طریق تماس با ما وارد شید و هرچی خواستید بگید.
2. از عزیزانی که تحصیلاتی آکادمیک در این ضمینه را دارند خواهشمندم در صورت تمایل در هر یک از موضوعاتی که فکر می کنند می توانند با من همکاری کنند به من یک email بزنند و درخواست خود را اعلام کنند.
3. مدیر عزیز بعد از بازدید از سایت اگر سایت ما رو لایق دونستی اون رو در بخش پیوندهای سایتت قرار بده.
داشت یادم میرفت اینم از آدرس سایت:

در آخر امیدوارم با هم در کنار هم بتوانیم به بزرگترین قله های افتخار دست یابیم
پس تا آن روز
موفق و پیروز باشید و سربلند

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «ایجاد یک سایت برای یادگیری زبان انگلیسی برای هم وطنانمان»

سلام. من یه بازدید اجمالی داشتم از سایت. نکته ای که به نظرم رسید بگم اینه که حتما باید اینجور مطالب به شبکه های اجتماعی وصل باشن. چون تنوع منابع توی این فزا زیاده فقط با این کاره که می شه مخاطب قابل توجه داشت. موفق باشید.

سلام.
من که پیوندی از خودم توی سایت شما ندیدم که بخوام لینک کنم.
البته اگر سایتتان پایدار و مفید فایده باشد که امیدوارم باشد، خودم حتما لینک میکنم عزیز.
این را از آن جهت میگم که خیلی از بچه ها وب زدند, چند روز یا هفته یا ماه بعدش رهایش کردند.
نظرمم توی سایتتون تایید نشده هنوز.
اسم سایت شما یک کمی طولانی هستش.
دامنه ی شما میتونه معتبر تر باشه.
فضای میزبانیتان هم نمیدونم مجانی هست یا نه.
فضاهای میزبانی رایگان, با بازدید و دانلود, مشکل پیدا میکنند.
مطالب مهم میتونند سنجاق بشند.
پستهای ثابت میتونند برگه باشند.
معادله ی امنیتی میتونه ساده تر باشه.
کار بزرگ و پیچیده ای هستش.
به هر حال, آرزوی موفقیت دارم.

سلام
اولاً از روحیه ای که به مدیر کم تجربه ی سایت zabanbiamooz دادی کمال تشکر را دارم. فکر کنم اگه همه اینجوری روحیه بدن هرکس و هر جایی میتونه بدتر از هیروشیما منفجر بشه و نا امید و بی تفاوت از این غذیه بگذره. ولی من محکمتر از اینها هستم و میرم و میرم تا به اهدافی که تو یکی از پستهام نوشتم برسه.
دوماً این اسامی سلیقه ای هستند و به نظر من خیلی شیک هست.
سوماً اگه سایت شما در سایت من پیوند نشده به خاطر این هست که سایت من یک سایت آموزش انگلیسی هست و فکر نمی کنم پیوند چنین سایتهایی خیلی قشنگ باشه. چون اگه اینطور باشه من باید هر سایتی که مربوط به نابینایان هست رو پیوند کنم. باور کن دلیلش همین بوده و از روی دشمنی یا چیزه دیگری نبوده.
در مورد سنجاق و پست ثابت هم قبول دارم ولی هنوز عمر این سایت به ۱ هفته هم نمیرسه. چشم رعایت میشه. راستی راجع به این دو مورد آخر من بلد نیستم. اگه دوست داشتی یادم بده
موفق و پیروز باشی

سلام آقای چوبینی من که متأسفانه مشتری نیستم چون نه حال و حوصله زبان انگلیسی رو دارم نه ضرورتی در یاد گیریش احساس می کنم و البته وقت و فرصتش رو هم ندارم ولی آفرین به همت تون کار بسیار بسیار جالب زیبا و مفیدی هست و البته کاربردی، امیدوارم تو کارتون موفق تر از موفق بشید.

درود
منخیلی به دنبال یادگیری زبان بهصورت رایگان هستم حالا زود برچسب به من نزنید با یک گردش در وبتان به نظرم اآمد که می وشد مطالب را از شما یاد گرفت امیدوار هستم که فعالیت شما بدون چشمداشتی ادامه یابد ضمنا اول کار است و برای ادامه داشتن فعالیتتان ضمن داشتن امید به قول امیر رضا رمضانی عزیز به گوشزد های مجتبی خان هم توجه نمائید مثمر ثمر خواهد افتاد .

آقا داوود سلام، سایت شما را دیدم و نظر هم گذاشتم، توصیه ی تهیه ی نسخه ی پشتیبان بر روی یک هارد اکسترنال به صورت روزانه برای جلوگیری از نابودی سایت در شرایط مختلف را از این حقیر بپذیرید. این یکی از کارهایی است که برای حفظ یک سایت همیشه لازم است. یا علی.

آقای حاطمی اینجا هم یکبار دیگر کمال تشکر را دارم
خوب این مورد حطماً باید رعایت بشه من همیشه یه back up از سایت می گیرم. و هر نسخه ای را هم که می نویسم را جایی سیو می کنم.
بازم از راهنمایی ها ممنون

سلام
ببین زهره خانوم سایت من هم مثل این سایت معادله ی امنیتی داره
مثلاً میگه ۲ بضافه ی ۲ مساوی شما باید بنویسی ۴
اینم به این خاطر هست که رباتها نتونند بیان و هرچی دیدگاه میخان بزارند
چون اونا می تونند در کمتر از ۱ دقیقه بیش از ۱۰۰ دیدگاه بزارند. البته این بستگی به خیلی چیزها داره.

سلام به همگی.
داوود جان قصد تقویت روحیه ات را داشتم نه تضعیف.
پیوند اگر یک طرفه باشه، به ضرر رتبه ی یک سایت در گوگل هستش. یعنی گوگل اگر ببینه اسم سایت تو توی سایت من هست و اسم سایت من در سایت تو نیست، یکی مینویسه به نفع تو و تبادل لینک دو طرفه عملا نابود میشه. فکر میکنه سایت من مخرب و لینک دونی هستش. بپرسی همه ی اهل فن، همین موضوع رو تایید میکنند.
واسم ارزش داری، مهمی که تجربه های تلخم را بهت میگم تکرار نکنی.
میزبانیت ضعیف باشه سایتت مثل سایت من خراب میشه و میترکه.
معادله ی امنیتی در بخش پیشخوانت باید پیدایش کنی و تنظیماتش که لینک هست را باز کنی و ضرب تقسیم و تفریق را که احتمالا چک باکس هستند برداری تا فقط به اضافه نشون بده و ساده بشه.
برگه درست کردن هم از پیشخوانت راحت انجام میشه. افزودن برگه را بزن و عنوان و محتوایش را وارد کن و انتشارش بده.
اسم سایتت هم البته که سلیقه ای باشه طوری نیست. مثل سایت من و هزاران میلیون سایت دیگه. ولی کوتاه بودن یکی از ترفندهای روانشناسی برای هک شدن اسمش در ذهن هاست. قصد انتقال تجربه داشتم چون سر خودم هزار بار به سنگ خورده و کسی اینها را جایی یادم نداده با بدبختی یاد گرفتم.
زهره کپچا یعنی معادله که جوابش را در سایت داوود اشتباه مینویسی.

سلام به مدیر عزیز
ببین حق با شما هست. ولی وقتی همون اول میای میگی اگه سایتت پایدار باشه یه کم خودش تضعیف روحیه هست. شاید من خیلی نازک و نارنجی شدم و اینجوری برداشت کردم.
البته که تجربه ی من به مراتب کمتر از شماست. همچنین در ضمینه ی سواد html.
حتماً از این به بعد سعی می کنم تجربیاتت را سرلوحه قرار بدم. تو هم قول بده که منو تنها نذاری و در مورد بخشی از قسمتهای فنی به من کمک کنی و یاد بدی مثل همون سنجاق کردن و برگه که یه کم توضیح دادی.
باشه اون قسمت امنیتی رو هم درست می کنم به روی چشم.
باور کن اسم بهتری به ذهنم نیومد.
حالا که اینجور شد از همه ی کسانی که اسمی در نظرشان هست و کوتاهتر و قشنگتر از اسم من هست رو تو سایت یا همینجا پیشنهاد بده.
مجتبی جان اولیش با خودت ها

سلام داوود
به نظر من اسم سایتت رو بزار
خواستی زبان بیاموز نخواستی نیاموز یعنی آدرس زیر
http://www.khastizabanbiamooznakhastinaiamooz.com
این کام آخرش خیلی مهم هستا حتما دامنه ی کام رو بگیر که بهتره پس من پیشنهاد اول رو دادم اینجوری تکلیف بازدید کننده ها هم معلومه
هر کی خواست زبان بیاموزه میاد تو هر کی هم که نخواست نمیاد حالا دور از شوخی آدرس پیشنهادی من اینه.
http://www.rwls.ir
بر گرفته از چهار مهارت اصلی در یادگیری زبان یعنی
reading, writing, listening, speaking
موفق باشی

نه بابا اشتباه نمینویسم به جان خودم دقیقن مثل اینجا عمل میکنم نمیدونم چرا
آهان نکنه تفریق یا ضرب و اینهاست من همشو جمع میبندم آخه من فکر کردم مثل اینجا همش جمعه اصلن توجه نکردم
هاهاهاهاهاها
خوبه مجتبی در باره ی این چک باکس تفریق و اینها راهنمایی کردی داوودو وگرنه من نمیفهمیدم به غیر از جمع ممکنه چیز دیگه ای هم باشه
هاهاهاهاهاها
چه قدر شماها خوبین مرسیییییییـییییییــیییییـــیییـیییییـیییـییییییییییییـیییییییـیییییـیییییـیییییـیییییییـیییییـیییییییـیییییـیییییییییییـییییییییـییییی

با سلام خوشحالم که برای آموزش زبان به دوستان خودتون اینقدر تلاش و پشتکار دارید امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید به نظرم در مورد اسم سایتتون فقط اگر دو حرف biرو حذف کنید بهتر میشه یعنی بشه zabanamooz
زهره عزیزم همه ی سایت ها که شبیه هم نیستند خواهشا یکمیبیشتر دقت کن!!!

دیدگاهتان را بنویسید