خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
مشاوره پیش از ازدواج با لینک مستقیم

دورود برای چندمین بار بر شمما
آقا این دفعه دیگه لینک مستقیم گوشکنی را می گذارم که دیگه اگه کسی خواست راحت دانلود کند که حالش را هم ببرد
?????
البته من برای چندمین بار می گویم که من فقط و فقط این آموزشها را برای این سایت ضبط می کنم. من به این محله به خاطر آرامشی و دوست داشتنی بودنش علاقه دارم. این آموزش که شما در دست رس دارید اگر قرار باشد از یک مشاور دریافت کنید باید حد اقل بیست و چهار هزار بهش بدهید تا در 45 دقیقه بهتان این ها را بگوید.
نمی دانم شاید برخی دوستان همچنان بر این عقیده پا فشاری کنند که ازدواج مشاوره نمی خواهد و عقل انسان کفایت می کند اگر برسد. ولی عقیده من این است اگر انسان در هر موردی آموزش نبیند حتما به مشکل بر خواهد خورد. من این آموزشها را نمی گذارم که همه را اصلاح کنم یا بگویم که از همه بیشتر می فهمم ولی اگر حتا یک نفر حتا یک نفر. با این آموزشها زندگی بهتری را به دست بیاورد برای من عالی است و همانا رسیدن من به یکی از آرزوهایم هست
من همیشه آرزو داشتم بتوانم به دوستان نابینا ام کمک کنم این آرزویی بود که در سالها پیش وقتی به انجمن موج نور می رفتم و کمکهای بی دریغ آنها را می دیدم به ذهنم رسید و حالا این سایت محلی برای آن شده است.
هرچند که تا کنون چند نفری از دوستان و هم محله ای ها در اسکایپ یا تلفنی یا به صورت مستقیم ازم درخواست مشاوره کردند و من هم با خوشحالی بدون دریافت حتا یک هزار تومانی کمک کردم ولی و هرچند که بسیار مشاوره به بیناها دادم و حتا یک بار هم تخفیف در کار نبوده ولی حنوض آرزویم را فراموش نکردم
من آموزشهای بعدی را روی سایت خواهم آورد شاید یک نفر از ازدواج قلط دور شود
این جمله را فراموش نکنید
ازدواج اگر درست و مناسب باشد موجب می شود بهداشت روانی تإمین شود
ولی اگر اشکال داشته باشد هزاران مشکل روانی ایجاد می کند
راستی از مدیر عزیز تشکر می کنم که برای مستقیم کردن لینک کمک و توجه فراوان کردند.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «مشاوره پیش از ازدواج با لینک مستقیم»

از این که به همنوعانتان کمک میکنید و برایشان مشاوره ی رایگان میگذارید تشکر فراوان میکنم انشاالله من هم بتونم مثل شما این کار ها رو برای همنوعان خودم بکنم.رشته ی من هم روانشناسی هست و خیلی دوست دارم بعد از گرفتن لیسانسم برای همنوعان فرد مفیدی باشم و بتونم بهشون کمک های زیادی بکنم. ازتون یه درخاست داشتم, اگر ممکن یک لینک مشاوره برای بعد از ازدواج بگذارید.

ای فدای چشمک تو چشمها…. سلام، با این که به درد شخص بنده نمیخوره ولی دانلودش کردم تا افرادی که برای ازدواج و گوش کردن به تجربه های این حقیر با بنده مشورت می کنند، این فایل را هم با اجازه ی شما در اختیارشان قرار بدهم. با تشکر. یا علی.

دیدگاهتان را بنویسید