خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یه دعوت نامه رسمی رسمی حتماً تشریف بیارید:

سلام بر همه هم محلی های عزیز
خب قسمت نشد که ما اردوی گوش کنی بریم و قسمت شما هم نشد که اردوی ما رو بیاید حالا اومدم رسماً همگی رو دعوت کنم خمینی شهر به صرف آش رشته، جدی می گم ها ما شنبه بعد از ظهر از ساعت 4 به بعد 13 مهر ماه می خوایم یه جشنکی به مناسبت اولاً که دور هم بودن و خوش گذشتن بعدش هم در پیش بودن اعیاد ذیحجه و روز نابینایان و دیگه بگیرید برید تا تحویل سال 1393 برگزار کنیم از صمیم قلب خوشحال میشم تکتک شما رو اونجا ببینم مطمئن باشید میزبان های خوبی البته ان شا الله خواهیم بود.
آدرس: خمینی شهر، میدان امام حسین، خیابان ولی عصر «عج»، کوچه سرپل.
اگه از سمت میدان امام حسین بیاید کوچه سرپل اولین کوچه سمت راست میشه و اگه برید از اون طرف یعنی از سمت میدان امام خمینی بیاید داخل خیابون ولی عصر کوچه میشه آخرین کوچه سمت چپ.
ببینید اصفهانی هم آدرس ندادم ها همتون رسماً دعوت هستید.
حضور گرم شما موجب سر افرازی ماست.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «یه دعوت نامه رسمی رسمی حتماً تشریف بیارید:»

درود
نخودی آدرس شما هم مثل من و بیشتر بچه های محله اصفهانی نیست !
به همه بر وبچه های محله وکالت می دهم اگر حضور داشتند در این جلسه رسمی آش رشته خوری یک کاسه هم به جای من نوش جان بفرمایند اگر تعداد افرادی که به جای من خواستند آش بخورند و آش کم شد بعدا نگوئید که من شلوغش کردم ها باید مدیر انجمن اسلامی قبل از همه چیز فکر افراد و دعوت نامه ها را می کرد دیگه .
راستی یک چیز دیگه این آش رشته خوری در تار و پود تمام خانه ها و در سلیقه تمامی خانم ها رسوخ کرده است و در واقع حاوی این شعار است همه جای ایران سرای من است !
نخودی ممنون از دعوت ارزشمندت ای کاش می شد من هم حاضر می شدم .موفق باشید و مقدمه قدمهای بزرگ زندگی اتان انشاء الله باشد .

ممنون … تلاش تون رو بکنید شاید تونستید یه کم برنامه هاتون رو پس و پیش کنید بیاید، من و ما با حضور تک تک بچه ها خوشحال میشیم و این رو مطمئن باشید … منتظر خود تون و گیتار تون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید