خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

چند لینک مفید از انجمن نابینایان

درود

دوستان، یادم هست یک زمانی سایت www.irjaws.ir و سازنده اش را معرفی کردم. گفتم آینده ی درخشانی دارد و همه از او تشکر کردیم. محمود هژبری، کسی که با تمام مسائلی که برایش پیش آمد، ایستاد و سایتش را نه تنها حفظ کرد، بلکه آن را گسترش نیز داد. سایتی که همه میشناسیم: http://irtbc.com و جدیدا انجمن قوی موجود به آدرس http://forum.irtbc.com که در افزایش سطح آگاهی بچه ها در حال ایفای نقش خود است.

یک روزی صفحه خوان و موتور صوتی مخصوص اندروید را از همین انجمنی که بسیار مفید نیز هست، در این سایت گذاشتم و عده ی کمی اعتراض کردند که چرا لینکها را مستقیم از محله میگذاری و گفتند که تو باید لینکهای اصلی را بگذاری. من که قصدم کپی نبوده و دوست داشته ام بچه ها از برنامه های جدید بهره مند بشوند ولی این دفعه بعد از گشتی که در انجمن مجازی نابینایان زدم، موارد مفیدش را البته با لینکهای خودش برای شما لیست میکنم که هر کدام را دوست داشتید دریافت کنید. البته لینکها طوری است که باید عضو انجمنشان بشوید تا دریافتشان کنید که این یک سیاست جذب عضو است و من خودم شخصا با این موضوع، موافقم.

امیدوارم انجمنی که در مرکز مجازی نابینایان تاسیس شده روز به روز بزرگتر بشود و هرچه بیشتر به اهدافش نزدیکتر بشود و به آنها برسد.

خوش باشید تا همیش;;ه.

چاکر همگی: مجتبی.

۶ دیدگاه دربارهٔ «چند لینک مفید از انجمن نابینایان»

سلام سلام. خیلی باحال بود! لازم میدانم از همه دوستانی که تلاش میکنند تا اطلاعات نابینایان در حوزه های مختلف و زمینه های مختلف بیشتر بشه تشکر و قدردانی صمیمانه ای کنم. و اما چیزی که منو به نظر دادن وادار کرد جمله آخرش بود، دادا، دمت گرررررررم، خییییلیییی باحالی، قربانت

سلام سلام صدتا یا نه اشتباه کردم هزاران سلام! شما واقعا زحمت میکشید! خرابکار ماییم که بانام مستعار وارد محله میشیم!آخه چیکار کنیم که بیش از حد شوخیم! باباجان ناراحت نباشید من زود خودمو لو میدم!!! باور کنید از صبح تا حالا از بس برنامه های قدیمیتون را مطالعه کردم! داره کمکم از خودم و دلقک بازیام…‏ اگه دیونه نشم هنر کردم!‏.‏ بابا تورو جون من به دادم برسید.

دیدگاهتان را بنویسید