خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کارگاه آموزش فنآوریهای جدید ویژه ی نابیناها در حال و هوای روز جهانی نابینایان

بسمه تعالی:

بدین وسیله به اطلاع می رساند ˜انون نابینایان فرهنسرای عطار در صدد است به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی عصای سفید، مراسمی را در روز 27 مهرماه از ساعت 4 لغایت 7 بعداز ظهر در آمفی تئاتر فرهنسرای عطار واقع در تهران، بریان˜، ابتدای خیابان خوش جنوبی، ˜وه ی امیرقلی (نی˜وی سابق) برزار نماید.

در این مراسم ˜اراه آموزشی آشنایی  با آخرین دستاوردهای موجود برای نابینایان و ˜مبینایان نیز برزار خواهد شد.

از جمله موضوعات مطرح در این ˜اراه، می توان به آشنایی با نرم افزارهای مناسب برای نابینایان ˜ه بر روی سخت افزارهای شر˜ت ال قابل نصب است و نحوه ی ˜ار ˜ردن با رابط ˜اربری لمسی، آشنایی با سخت افزارهای ویای ویŽه ی نابینایان برای اندازه یری قند خون و فشار خون، اطلسهای جغرافیایی ویŽه ی نابینایان ا آمری˜ا، دست˜شهای ویŽه ی نابینایان ˜ه ضد حرارت هستند و موارد دیر اشاره ˜رد.

ی˜ ساعت ایانی این مراسم، به میزردی صمیمانه اختصاص خواهد داشت ˜ه در آن دوستان نابینا و ˜مبینا، خود، ام˜ان خواهند داشت از نزدی˜ با این تجهیزات آشنا شوند.

به جهت محدودیت فضای این فرهنسرا، در صورت تمایل به شر˜ت در این مراسم، خواهشمند است در اسرع وقت با شماره ی 0916 116 97 72 تماس حاصل فرمایید.

رسالت هر نابینا و ˜مبینا، اطلاع رسانی به همنوع خویش است تا همه در جریان آخرین دستاوردهای ویŽه ی نابینایان قرار یرند و فرهن عمومی جامعه در برخورد با نابینایان نیز ارتقا یابد.

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «کارگاه آموزش فنآوریهای جدید ویژه ی نابیناها در حال و هوای روز جهانی نابینایان»

مجتبا جان سلام
اگر شرایط فراهم بود حتما میرم به این همایش و یه مستند توپ واسه گوشکن با همراهان گلش درست میکنم اینجا میزارم تا همگی از آخرین دستآورد هایی که بهش اشاره کردی مطلع بشن
این چند روز که حسابی سرم شلوغ بد شانسی دوتا از مسابقات قهرمان کشوری از جمله شنا و جودو نابینایان داره برگزار میشه از این ور هر نهاد و سازمانی تو یه روز جدا مراسم داره به مناسبت روز عصای سفید از اون ورم که کاروان اعظامی ایران به مسابقات پارا آسیایی مالزی این هفته میان تو اردو قبل از اعزام باید به همه ی این مراسم برم و گزارش تهیه کنم
در باره ی ۲۷ ممنون که اطلاع رسانی کردی
ایشالا میرم و دست پر میام

سلام، آقا مجتبی نمیدونم چی شده که یکسری از حروف تایپ نشده یا شده و نمایش داده نمیشه، البته مطلب رسونده شده، زحمت کشیدید ممنون. آقای سرمدی ما که اصفهان هستیم و فعلاً امکان آمدن به تهران نیست. اگر شما این لطف را بکنید که مستند همایش را روی سایت بذارید خیلی لطف میکنید.

با سلام.
ظاهراً اشکالی در درج شماره ی تلفن تماس اتفاق افتاده که من در اینجا برای دوستان تصحیح می کنم.
برای اطلاعات بیشتر با شماره ی ۰۹۳۶ ۱۱۶ ۹۷ ۷۲ تماس حاصل فرمایید.
پایدار و موفق باشید.

میگم بنده ی خدا فکر کنم شما یه فرشته ای چیزی باشی میگم میشه وقتی من سر خیابون وایسادم هیشکی نیست منو ببره اونور, نازل بشی
یا مثلن وقتی من شوت میخام برم تو یه مانع قبلش خبرم کنی؟!!!
یا اونوقتایی که من میخام مثل امروز ضایع بشم زودتر خبرم کنی
آخه امروز داشتم تو محله میرفتم یه خانمی به محضی که رسید به من سلام کرد منم جوابشو دادم که فهمیدم با گوشیش بوده

با سلام به شما زهره خانم نازنین.
امیدوارم تکنولوژی جوری در ایران هم پیشرفت کنه که بنده ی خدا به جای اینکه سر راه شما نازل بشه که به شما کمک کنه، تکنولوژی بی هیچگونه اما و اگر و منت، به یاری شما بیاد.
اگه به اینجا برسیم، در واقع به جای ماهی دادن به شما، به شما ماهیگیری یاد داده می شه.
برقرار باشید.
یا علی و خداحافظ.

سلام! به نظر بنده نابینایی که سوتی ندهد نابینا نیست! بلکه!…‏ عزیز الاه پژوهنده نجفآبادی! من که دائما سوتی میدهم! و ناراحت هم نیستم! در جمعه ی ایرانی شعری میخوانند که یادم نیست فقط این قسمت که ازین بهتر که خلقی را بخندانیم!چرا من نباید خلقی را با سوتیهایم بخندانم؟!‏

دیدگاهتان را بنویسید