خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه ی کتاب خودآموز Word2010/2013 ویژه نابینایان جلد اول از انجمن موج نور اصفهان

با سلام

همان طور که وعده کرده بودیم با ارائه ی یکی دیگر از محصولات انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان قصد آن داریم تا هر چه بیشتر در خدمت جامعه هدف باشیم.

انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان در آستانه عید سعید غدیر خم کتاب خود آموز Word 2010 برای نابینایان جلد اول را به جامعه ی نابینایان و کم بینایان عرضه می نماید.

مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office از متداولترین نرم افزارهای مورد استفاده برای اهداف شخصی و اداری است. در آزمون‌های ICDL  هم مورد استناد میباشد. در کشور ما بسیاری از کاربران، به ویژه کاربران کم بینا و نابینا از نرم افزارهای office  نسخه 2007 استفاده می کنند. در حالی که تمایل به نسخه    2010 و اخیرا به نسخه 2013 بطور روز افزونی رو به گسترش است.

برای این که نابینایان بتوانند متون را بنویسند یا بخوانند، قبلا کتب خود آموز Word2003 و Office2007/2010 را تهیه نموده ایم.

به علت شباهت بسیار زیاد محیط Office 2013 با 2010و با توجه به این که فعلا کاربران بیشتری از Office 2010 استفاده میکنند، ، در این کتاب Office 2010 آموزش داده میشود. یکی از نرم افزار های مفید مجموعه Office, برنامه Word می باشد. فراگیری برنامه Word  با استفاده از این کتاب، افراد نابینا و کم بینا را در نگارش و خواندن متون الکترونیکی توانمند می‌سازد و در نتیجه: زمینه ایجاد و دسترسی به شغل را برای این قشر، مهیا می‌کند.

این کتاب به صورت زیر سازماندهی شده است:

1.  در فصل اول  با پنجره Word آشنا می شوید.

2. فصل دوم شما را با ایجاد یک سند جدید آشنا میکند و بطور مختصر نوشتن و ذخیره یک سند را خواهید آموخت.

3. خواندن و حرکت در محتوای یک سند با استفاده از صفحه خوان به صورت کاملا کاربردی در فصل سوم مورد بررسی قرار میگیرد.

4. در فصول چهارم، پنجم و ششم به ترتیب با نشانه گزاری هدفمند یک سند، ویرایش و جستجوی مفید سند و قالب بندی متن آشنا می شوید.

5. برای آشنایی با تهیه سند به طوری که مورد پذیرش افراد بینا باشد، فصول هفت تا ده را مطالعه کنید تا به ترتیب با مفاهیم مهمی نظیر لیست، سبک، عنوان بندی و الگو آشنا شوید.

این کتاب دارای یک واژه نامه هم هست که در آن اکثر لغات به کار رفته در کتاب، همراه معنی فارسی آنها گنجانده شده است.

رعایت موارد آموزشی که در این کتاب بررسی شده خصوصا موارد مطرح شده در فصل های شش تا ده نظیر سبک و الگو به شما کمک می‌کند یک سند را با رویکردی نوین که مورد پسند افراد بینا هست تهیه کنید تا مورد پذیرش کار فرمایان، ناشران و افراد دیگر قرار گیرد.

امید است این کتاب بتواند برای استفاده شما از نسخه‌های 2013 و 2010 از مجموعه نرم افزارهای Office و همچنین جهت حضور مؤثرتر شما در همکاری با دیگران ، به ویژه بینایان، کمک کننده باشد.

البته باید این نکته را هم متذکر شویم که این کتاب دارای دو جلد است که جلد دوم آن مراحل پایانی تألیف را طی می کند و به زودی به تمامی علاقه مندان عرضه خواهد شد.

این لوح فشرده با قیمت 60000 ریال به علاقه مندان و به قیمت 40000 ریال به اعضای انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان عرضه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر هر روز به جز روز های تعطیل از ساعت 10 تا 11 و 16 تا18 با تلفن 03116687033 تماس بگیرید.

شماره حساب جام انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان: 164520.37 نزد بانک ملت

شماره کارت انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان: 6104337770125886

سامانه ی پیامکگیر: 09399018008

نشانی اینترنتی:

www.mnsi.ir

فاکس: 03116692014.

پست الکترونیکی:

mojenoor84@gmail.com

نشانی: اصفهان- خیابان سعادت آباد- رو به روی مقبره ی بانو امین- جنب ورزشگاه امین- خانه ی ریاضیات اصفهان- بخش نابینایان.

به امید روز هایی بهتر.

۲ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه ی کتاب خودآموز Word2010/2013 ویژه نابینایان جلد اول از انجمن موج نور اصفهان»

با درود خدمت دوستان عزیز در موج نور
واقعا خدا قوت که با تلاش و پشت کار این همه کارهای مثبت برای بچه ها انجام میدید من که خیلی خوشحالم این کتاب تولید شده البته منتظر میمونم جلد دومش هم آماده بشه بعد هر دو جلد رو حتما خواهم خرید فقط چیزی که هست اینه که کاش دوستان یک شماره کارت بانک ملی هم در اختیار ما قرار بدن که بتونیم راحت تر خرید کنیم اگه اینطوری بشه خیلی خوب میشه بی منت خرید میکنیم
به هر حال باز از همگی ممنونم دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید