خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هسته روان شناسی استان اصفهان

درود
خیلی کوتاه بگم که سرتان درد نیاید. جلسه هسته مشاوره و روان شناسی شهر اصفهان که قبلا توضیحش را داده بودم این هفته پنجشنبه ساعت 3 بعد از ظهر برگذار می شود. کسانی که ثبت نام کردید اگر حنوض بر عهد خود پایبندید و اهل علم و عملید بیایید که به حال خود و دیگران مفید باشید.
این جلسه با مدیریت اینجانب برگذار می شود
ما بر آنیم تا در این جلسات هم موجبات ترقی خود را فراهم کنیم و هم در راستای پیشبرد اهداف روان شناسی و مشاوره و خصوصا مواردی که به نابینایان مربوط هست تلاش نماییم. امیدوارم که با همت دوستان این مهم به سمر نشیند.
همچنین کسانی که تا کنون ثبت نام نکردند و علاقه دارند حضور یابند همچنان می توانند با این جانب تماس بگیرند لازم به ذکر است شما باید در رشته های روانشناسی مشاوره و گرایشهای آن تحصیل نمایید تا بتوانید در این هسته شرکت نمایید.
لطفا دوستان بدون هماهنگی حضور نیابند.
09132944814
راستی دوستانی که در رشته تربیتی و گرایشهای آن نیز تحصیل می کنند می توانند در این جلسه شرکت کنند.
با تشکر از شما
محمد جواد خادمی کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

۸ دیدگاه دربارهٔ «هسته روان شناسی استان اصفهان»

سلام میخواستم ببینم من هم میتونم تو یکی از این جلسات شرکت کنم یا نه البته نوشته اید که الزاما رشته های روانشناسی و مرتبط با آن ولی خوب من هم دوست دارم به عنوان یک علاقه مند به مباحث روانشناسی اگر امکان داشته باشه تو یکی از جلساتتون شرکت کنم با تشکر از استاد مدیر چشمک

به نظر من هم اینکه جلسات را محدود به تحصیل کردگان روانشناسی و علوم تربیتی میکنید, کار صحیحی نیست. شما که همهتان استاد هستید این غیر روانشناسان هستند که باید بیاند و از شما اساتید بهره ببرند. تازه نکنه جلساتتون آنقدر شلوغ میشه و آنقدر استقبال کننده دارید که محدودش کرده اید. لطفا تجدید نظر کنید.

چشمک سلام
خیلی عالیه که این جلسات رو کلید زدی میخواستم پیشنهاد کنم اگر خودت و عزیزانی که میخوان در جلسه شرکت کنن موافق بودین مباحثتون رو ضبط کنی رو گوشکن بزاری تا کسانی که علاقه دارن یا دانشجوی روانشناسی هستند ولی نمیتونن بیان اصفهان دانلود کنن و استفاده ببرن

دیدگاهتان را بنویسید