خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

پس سر سایت چه بلایی آمده بود؟ من که نیمه جان شدم فکر کردم تعطیل کردید رفتید!

سلام.

خوب، سایت ما هم طبق قانون سایت داری که چند روز پیش در مقاله ای به اون اشاره کردم، پرید. و چه پریدنی.! پهنای باند ما تمام شد. دفعات قبل خودم و برخی از شما پول میدادیم، این دفعه عزیزالله پژوهنده که خودشو شیطان رانده شده میدونه، پول تمدید سرویس پهنای باند را داد. به نظر شما آیا دفعه ی بعد کسی قدم جلو میگذاره؟ راستی یک چیز را هم بگم: اینکه با وجود سرویس خوبی که داریم بازم پهنای باند محله ی ما ته میکشه خبر خوبی هستش. این یعنی که از محله ی ما به شدت و وحشتناک خفن بازدید میشه. من یکی که به گوشکنی بودن خودم افتخار میکنم. پژوهنده یکی از افرادی هست که من بعضی از نظراتش را حذف کردم ولی بازم دست از سر محله برنمیداره، حواسش به همه جا هست و حتی بیست هزار تومان پولش را میده واسه ی تمدید 15 گیگی پهنای باند. خوب، این یعنی اینکه ایشون احساس مسئولیت میکنه و خودش رو یک گوشکنی میدونه. بچه های مسئولیت پذیر دیگه ای هم بودید که تابستان و قبلش کمک کردید و از من خواستید اسمتون را جایی نگم و خوب چی بگم؟ فقط مرسی همگی. با اینکه این سایت شخصی هستش و اسم من روی سایت هستش، ولی انگار یک جور هایی شخصی هم نیستش و اسم شما ها هم هست. محله ی مجتبی و دوستان! از این به بعد، سایت ما احتمال پریدنش به نصف رسیده. چون که 15 گیگ بیشتر به پهنای باند ما اضافه شده.

خیلی از نوشته ها در انتظار تایید هستند و اینترنت من هم از بد شانسی توی دانشگاه پریده بود که حالا منزلم و میتونم یک سر و سامانی به همه چیز بدم. راستی هر وقت خواستی از حال من مطلع بشید یا با من در ارتباط باشید، ایمیل، اسکایپ، فیس پوک و احتمال ضعیف، پیامک در اختیار شما هست. ایمیلم: gooshkon2020@gmail.com اسکایپم: mojtaba1007 فیس پوکم: http://facebook.com/mojtaba1007

خیلی چاکریم!

خوش باشید تا همیشه!

۶ دیدگاه دربارهٔ «پس سر سایت چه بلایی آمده بود؟ من که نیمه جان شدم فکر کردم تعطیل کردید رفتید!»

سلام جوان امروز! من جوان دیروز یا همون شیطان رانده شده ام! اگر بنا بر پررویی نباشه میخوام پیامکایی که امروز بین منو شما ردو بدل شده را در یک کامنت بازنویسی کنم! اولی که من دادم ساعت ‏۱۳و۳۸دقیقه بوده و آخریش ساعت ۱۴و۵۲دقیقه بوده است!‏

سلام. دم همه شما گوش کنی ها گرم. دوستتون دارم خیل زیاد.
راستی مشکل سایت با بیست هزار تومان حل شد. خوب باز هم به پژوهنده. اگه این سایت دوباره به مشکل خورد و احتیاج به سی هزار تومان داشت من در خدمتم. ایمل من رو که دارید. میگید نه؟ حرف می زنم> خوب امتحان کن! راستش فکر می کنم این سایت به گردن من حق داره. باز هم دم همه گوش کنی ها حتی اون روانشناسش هم گرم.

سلام هم محله ایها ‏! این هم پیامک بازی دیروز ظهر بین شیطان رانده شده و مجتبی جون!‏.‏ سلام مجتبی جون!دوباره نرفتی طالار،‏ رفتی تو محله چیکار کردی؟! ساعت ‏۱۳و۳۸دقیقه.‏ پاسخ:من زیادی نازک نارنجیم.‏ اذیت کنی خط میکشم روت.‏ من عزیز دلم! به دل نگیر،باور کن محله باز نمیشه!خودت جای من و دوستام باشی چیکار میکنی؟!‏.‏ پاسخ:نمیشه که نمیشه.‏ مگه به کسی بدهکارم؟ خوب وقتش تمام شده پول تمدید ندارم.‏ من:من ‏۱۰تومن بدم بقیه هم میدند تا راش بندازی؟!‏.‏ پاسخ:‏ کسی پول بده نیست .‏ بیخیال.‏ من:‏ اکنون با چقدر مشکل حل میشه تا بفرسم؟!‏.‏ پاسخ:‏ ولش کن.‏ آخه چرا تو باید پول بدی؟۲۰تومن میشه.‏ پول که علف خرس نیست پژو جون. ‏ من:ساعت ‏۱۴و۲۶دقیقه عزیزم برو راش بنداز،‏ من فرض کردم اوروز سرما نخوردم و اومدم پارک پیتزا خوردم!.‏ من:‏ م.ن هرماه۱۰تا۱۵خرج اینطرنت میکنم!رازیم در مخارج محله هم مبلغی بپردازم!‏.پاسخ:ساعت۱۴و۴۲دقیقه خوب اگه دوس داشتی بریزی مشکلی نیست.کارت بانک ملی من ‏۶۰۳۷۹۹‏ ‏۱۸۲۳۹۱‏ ‏۶۳۴۵. ‏ من:‏ عزیزم اول ‏۲۰تومنو ریختم بعدش این دو پیامو دادم! حسابتو چکش کن.‏ پاسخ:‏ مرسی.‏ این هم یکی از خاطرات عدسی که بصورت جوک درآمد.

سلام و درود خدمت مدیر موفق سایت گوش کن مجتبی گل گلاب
واقعإ حیف این سایت که به این خوبیه، بخاد از بین بره.چرا که، این سایت بسیار سایت آموزنده و همچنین تفریحی هستش و خوشبختانه هم بازدید کننده زیاد داره و هم اینکه، دوستان هم خیلی فعالند و اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار دیگران میگذارند.
به نظر من برای حفظ این سایت بایستی هر کسی هر جور که میتونه کمک کنه حالا چه از نظر اطلاعات و آموزشها چه از نظر مالی. مجتبی جان من هم میخام سهمی در این سایت داشته باشمو همین جا اعلان آمادگی میکنم.
در ضمن از خودت هم به خاطر زحماتی که برای این سایت میکشی تشکر میکنم. میدونم که واقعإ از خواب و استراحت و تفریحت میگذری تا این سایت را سر و سامان بدی یا آموزشها و مستند های خوبی که میزاری وقتی من گوش میدم هم یک چیزی یاد گرفتم و هم اینکه از بس با انرژی وشاد حرف میزنی واقعإ حس خیلی خوبی بهم دست میده و من هم انرژی مثبت میگیرم.
امیدوارم همیشه سالم و با انرژی باشی.

سلام
خوشحالم که محله هنوز پا بر جاست و احتمال پا بر جا بودنش زیاد تر از قبل هست و منم از آقای پژوهنده ممنونم که محله رو از گزند دژخیمان نجات دادند و از مدیر هم که سر و سامونش می خواند بدند و کلاً رو انگشتشون می چرخونند و از همه هم محلی ها که هستند و بدونه اهالی محله محله نیست و از خودم هم ممنونم تا الکی الکی خوش به حالم بشه ….

دیدگاهتان را بنویسید