خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کنفرانس نظافت نابینایان و ثبت نام کنفرانس شماره ی دوی گوش کن

سلام دوست های گوش کنی و باحال خودم!

خوب، کنفرانس شماره ی یک گوشکن آماده برای دانلود هستش و خیلی خیلی بهتر از اونی که فکر میکردم برگزار شد. ماشالا شما از من خیلی خیلی با معرفت تر و با نظم تر و چیچی تر و میچی تر بودید. ایول به همگی. گل کاشتید. شماها ثابت کردید که همکاری ما نابیناها باهم چه قدر میتونه مفید باشه!

همه تحصیل کرده، همه فوق باهوش، همه دکتر و مهندس، همه خوش خنده، همه کارشناس، همه صاحب نظر، همه متخصص در همه چیز، همه مغرور و همه خاکی، همه هر چه فکرش را بکنید جز بد.

خوب حالا کنفرانس دوم هم همین جمعه و از ساعت شش و سی دقیقه تا ساعت هشت و سی دقیقه برگزار میشود چون هفته ی قبلی وقت کم آوردیم.

فقط میماند موضوع کنفرانس که نظر بدهید و هر کس میخواهد ثبت نام کند باید و باید الزاما شناسه ی اسکایپش توی دیدگاه های همین پست باشد. با ایمیل و پیامک و اسکایپ و تلفن اگر به من گفتید مطمئن باشید در کنفرانس نخواهید بود.

بعضی گفتند موضوع نظافت را ادامه بدهیم.

یا موضوع تیک عصبی در نابینایان را به بحث بگذاریم.

یا از ازدواج نابینایان بگوییم.

یا الکی خوش باشیم و بخندیم.

یا بحث آزاد باشد.

دیگر با خودتان است. البته که خوب معلوم است تصمیم گیرنده ی نهایی برای این کنفرانس خودم خواهم بود ولی با توجه و احترام فراوان به نظرات شما. شمایی که اگر نباشید هیچ چیز در کار نیست.

دانلود کنفرانس شماره ی یک محله ی نابینایان باحال گوش کنی از همین جا با حجمی حدود هشتاد مگ.

راستی اگر اینترنت پر سرعت ندارید نمیتونید دانلودش کنید و در کنفرانس هم نمیتونید شرکت کنید که اگر دیدم این طور بود، همون لحظه از کنفرانس حذف خواهید شد. کم سرعت ها خواهشا تشریف نیاورید. واقعا شرمنده ولی اختلال میآفرینید خوب. من یکی فقط میتونم بگم که متاسفم. در همین حد.

لذت ببرید از زندگی و خوش باشید تا همیشه!

۶۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود کنفرانس نظافت نابینایان و ثبت نام کنفرانس شماره ی دوی گوش کن»

سلام. کامل کنفرانس رو گوش دادم. دوستان موضوع طبیعتا به این دلیل که همه ی اعضا آقایون بودند، یه مقدار مردانه شد. اگه قرار باشه خانمها هم حضور داشته باشن بهتره که مباحث یه کمی عامتر باشه که خود به خود در کنفرانس این اتفاق می افته. بستگی به تعداد خانمها و آقایون حاضر در جمع داره. در کل خیلی خوب بود. یه کم نظم بیشتر لازمه و این که دوستان تو حرف هم نپرن که واقعا در بعضی موارد اوضاع ناجور میشه. طرف داره حرف خوبی میزنه یه دفعه یکی نکته ای که به ذهنش میرسه بیان میکنه و کنفرانس تبدیل به دو سه تا صدای گاه رسا و گاه مبهم میشه. زمانی که ما تو اسکایپ صحبت میکنیم خودمون خیلی متوجه این جزئیات نیستیم ولی کسی که چند ساعت برای شنیدنش وقت میذاره معمولا خیلی دقت میکنه. من خیلی دوست داشتم باشم ولی واقعا نمیتونم. شاید اگر زمانی تعداد خانمها بیشتر شد من هم اومدم.
فعلا خداحافظ

درود
احسنت بر شما دلیران محله گوش کن .این تعریف های مجتبی عزیز حاکی از این است که ما می توانیم و این توانستن شعار نیست دوستان من .من متاسفم که فقط صدای اول شروع را داشتم و دیگر نتوانستم اینترنت من ۱۲۸ پر سرعت است ولی دوبار افتاد سرعتش و من شاید اشتباه کردم و دیگر نتوانستم در کنفرانس باشم و از مجتبی تشکر می کنم که این بخش را در محله قرار دادند من درحال دانلود هستم گوش می کنم بعد کامنت می گذارم .اما با صبا موافقم اگر مدیریت بشود توسط مجتبی دختران هم کنفرانس خصوصی داشته باشند بعد تبادل نظر شود و کنفرانس های مشترک نیز برگزار شود خیلی عالی است و موضوع بندی بحث جالبی است در فرصت اختصاص داده شده می توان یک یا چند موضوع را بررسی کرد و در خلال آن نیز از شوخی و خنده و مسائل شاد بهره جست .این موضوع جلسات جدا را بیشتر بخاطر این مطرح کردم که باید ما تجربه موفقیت گروه هم جنس را داشته باشیم در این صورت خواهیم توانست با طرح دیدگاه ها با کنفرانس مشترک نتایج بیشتری را کسب کینم و الا تجربه من نشان داده که تمام بچه ها با نهایت احترام با یکدیگر تعامل دارند و این محله از تمامی بازخوردهای منفی تا کنون به دور بوده و اگر هم دلخوری هم بوده بیشتر بخاطر سماجت بر سر مواضع افراد بوده و الا همه با هم دوست هستیم و با تعامل و جلسات بیشتر راه شکستن سده های بزرگ برای هماهنگ بودن با اجتماع را از هموار کرده و با ادامه آن برتری وتوانمندی خودمان را بیشتر به جامعه خواهیم شناخت دوستان من خوش باشید .در خصوص سرعت هم می توانم بگویم پر سرعت است ولی نمی دانم چرا سرعتش می افتد و همینجا بگویم دانلود ۱۱۲ کیلو بایت در حال دریافت هستم با ۱۲۸ ضمنا اسکیپ من
ghanbar 68
است خیلی دلم م یخواهد اما ناشی هم در تماس های گروهی هستم باشد که دوستان در ادامه فعالیتشان سر بلند و منصور باشند .از مجتبی هم صمیمانه تشکر دارم و از زحمات ارزشمندشان تقدیر و تشکر می کنم .

درود
واقعا گل کاشتید دوستان من بهدلیل کمی وقت کامل نگوشیدمش اما واقعا احسنت بر شما دوستان .
ضمن اینکه واقعا دوست دارم در کنفرانس های شما شرکت کنم اینترنت من ۱۲۸ است ولی سرعت دانلود ۱۱۲ امروز و در اکثر وقت ها ۱۹۰ دریافت دانلود دارم ولی فکر کنم افتادم و استان ما مشکل دارد متاسفانه و عکس العمل من و ناشی گری ام موجب شد اصلا بالا نیایم چرا که وقتی کنترل ۳ را میزدم گروه بالا می آمد و این من بودم که نمی دانستم چطور متصل بشوم در هر حال فرصتی بود که از من فوت شد دوستان .اگر نیاز به راهنمائی دارم مرا در همین محله راهنمائی بفرمائید باتشکر فراوان

سلااأاام! امروز صبح اینترنت زغالی بنده به مدت ‏۱ساعت الافی دانلودش کرد‏!گوشیدمش‏!‏. فقط یه موضوع مجتبی جون و دیگر دوستان بدانید:‏ بنده در تفریحات جمعی پول برام مطرح نیست داشته باشم…‏ پول فدای دوستان و تفریح و خنده! من در جمع میمونم برای تفریح نه برای اینکه زمانی پولی دادم یا پولی خواهم داد‏! در این دنیا من به تمام آرزو هایم رسیده ام،‏ ادامه زندگی فقط تفریح،‏ تفریح،‏ تفریح…‏!‏

سلام. منم با نظر خانم صبا و آقای قنبر در مورد کنفرانس خانمها موافقم. چون این بزرگواران توضیحات لازم رو دادن دیگه من تو این زمینه چیزی نمیگم. موضوعاتی که به نظرم میرسه جای بحث داشته باشه یکی همون بحث نظافته که هنوز خیلی جای صحبت داره. موضوع تیک عصبی نابیناها هم خوبه. ولی به نظرم هنوز بحث نظافت تموم نشده. موضوع دیگه ای که جای بحث و گفتگو داره انجام کارای فنی برای آقایون و ظرافتهای خانه داری برای خانمهاست. امیدوارم این دست کنفرانسها مفید واقع بشن. من از همین جا از آقا مجتبی بابت خجالت نکشیدن و مطرح کردن مشکلاتی که شاید خیلی ها داشته باشن ولی نمیگن تشکر کنم. دوستان، این فضای مجازی گفتگو که فراهم شده بسیار فرصت مناسبیه برای طرح بی پرده مشکلات. چون توی این فضا ترسی از قضاوت افراد بینا وجود نداره. البته پر واضحه که منظورم از طرح بی پرده مشکلات، دوری از ادب و شأن انسانی نیست

سلام مدیر کنفرانس خیلی خوب و مفیدی بود به یک سری از مشکلات نابینا ها اشاره شده بود هرچند که مشکلاتی که بهش اشاره شده بود همش به آقایون ربط داشت ولی خوب بود. انشاءالله که اینطور کنفرانس ها برای خانم ها هم گذاشته بشه. به نظر من هم بحث نظافت هم هنوز تمام نشده بحث نظافت خیلی فرار تر از این چیز هایی هست که گفته شده. بحث تیک داشتن بچه ها هم به نظرم بحث خوبی هست درسته خیلی از بچه ها تیک ندارند ولی از طرفی هم خیلی هاشون هم تیک دارند انشاءالله که با گذاشتن این کنفرانس ها مشکلات حل بشه و همگی بتونیم تجربیات مفید خودمون رو در اختیار هم نوعان مان قرار بدیم.

درود
من دیروز دانلود کردم. باحال بود ولی مجتبی جان می‌تونستی توی یه ادیتور فایل رو باز کنی و اون چندین دقیقه‌ی اول که بحثی در کار نبود رو حذف می‌کردی. من که مشکلی نداشتم ولی هنوز کسایی هستند که اینترنت نفتی دارن و هرچی فایل کوچیکتر باشه براشون بهتره. تازه واسه‌ی گوش دادن هم بهتر هست.
در مورد موضوع، به نظرم نظافت رو خیلی محدود کردید. نظافت از نظر من فقط به فرد مربوط نمی‌شه. محیط اطراف ما هم مهم هست. مثلا اتاقمون یا وسایلمون. ما وقتی به خودمون می‌رسیم دنبال تایید جامعه هستیم خوب این هم همونطوره. اگه یکی بیاد توی اتاق و ببینه که روی صفحه‌ی مانیتور و کیس و صفحه کلید خیلی کثیفه مورد تمسخر قرار می‌گیریم. نه؟
بعدش هم به نظرم قبل از کنفرانس یه پست حاوی یه سری سوال و کلا یه Outline از بحث ارسال کن تا دوستان شرکت کننده خوب روشون فکر کنن و کنفرانس پربارتری داشته باشین.
خوش باشین همه. بدرود.

سلام.
من هم کنفرانس رو دانلود کردم کار خوبی را آغاز کردید.
به نظر من یکی از معضلات نابینایان وابستگی شدیدشان به جنس مخالف به صورت افراطی هست که گریبانگیر خیل عظیم بچه ها بوده.
اینکه چرا یک نابینا به محض کوچکترین رفتار یا حتی سلام طرف مخالفش فوری به او وابسته میشود و پس از جدایی افسرده حال و مغموم میماند.
بحث دیگری که میتوانید مطرح کنید بحث استقلال نابینایان چه در خانه چه خارج از خانه میباشد که در جای خود مهم هست.

بچه ها ببخشید من هفته قبلی نبودم!
آخه راستش یه مشکلی پیش اومد, مجبور شدم برم یه جایی!
به هر حال ببخشید.
اینم skype ID:
amir.ramezani1370
از نظر من:
یه زمانیو به خنده, یه زمانیو به موضوعاتی که بچه ها گفتن اختصاص بدیم.
بازم ببخشید! من اگه مشکلم حل بشه, خیلی راحت میام!

با سلااام خدمت همه ی دوستان گل . . . 🙂 🙂 شرمنده . من در کنفرانس قبلی نتونستم بیام . . ولی دوست دارم تو کنفرانس دوم شرکت کنم . . موضوع رو هم نظر خواّصی ندارم. نظر اکثریت . . . 🙂 🙂 🙂 🙂 آقای خادمی . . خود شما آیدی اسکایپ من رو دارید . . 🙂 ولی چون گفتید حتما باید نوشتخ شود . . باشه مینویسم . 🙂 *آیدی اسکایپ من: abolfaz122l هست . . . با تشّکر . . . موّفق باشید … 🙂 🙂 :).

آقا مجتبی همین الآن که دارم مینویسم صدای کنفرانس هم داره پخش میشه شاید حدود نیم ساعت است که دارم می گوشم ولی غیر از صدای شما صدای دیگری نمیشنوم, جالبه که تا اینجا هیچ کس به این مورد اشاره نکرده نکنه این فقط مشکل منه. ضمنا صدا ضعیف است و باید اسپیکر را تقریبا تا آخر باز کنم که فقط صدای شما را بشنوم. در ضمن منم موافقم که قسمتهای زائد حذف بشه.

سلام.
خانمها تقصیر خودتون هست چرا شرکت نمیکنید؟
شما هم تفکیک جنسیتی را از دولت یاد گرفتید نکنه!
کنفرانس جدا دیگه چه رسمیه آخه.
بچه های گوش کنی اینقدر شعور و معرفت بالایی دارند که حضور خانمها را محترم بشمارند و حواسشون به حساسیتها و خط قرمز ها باشه. من مطمئنم.
در ضمن، این دفعه انگاری چهار پنج نفر بیشتر شناسه نگذاشتید. یعنی کسانی که هفته ی قبلی بودید این هفته حتما هستید یا حتما نیستید. تکلیف را یک سره کنید. بعد گله نباشه خدایی ناکرده. مرسی.

درود دوستان! من که با هنسفری گوش کردم! صدای مجتبی از یک گوش شنیده میشد و صدای بقیه بچه ها از گوش دیگر!یعنی اگه خواستید با هدفون گوش کنید باید هر دو گوش هدفون سالم باشد!‏.‏ راستی آقا مجتبی با توجه به این که من خیلی پرشی بودم جلسه آینده باید چیکار کنم؟! هستم یانه؟! ‏

سلام به همه آره اول که صحبتهای سارا خانم خیلی عالی طرح شده و موضوعات خوبی هستند که به اونها صداقت واقع گرائی مغرور بودن به دلیل نابینایی پرتوقع بودن احساسی برخورد کردن با موضوعات مهم زندگی بیکاری اعتماد به نفس هم می تونه به بحث گذاشته بشه در مورد شرکت نکردن خانم ها هم همینه نیستن وقتی هم هستن نمی خواهند از اون پیله ای که دور خودشون بافتن بیرون بیان چون جرات انتقاد شدن و مواجهه با واقعیتها رو خیلی هاشون ندارن و می ترسن کسی بهشون چیزی بگه که فکر نکرده هم جبهه می گیرن به هر حال ناراحت هم که شدید واقعیت بود.

سلام چقدر عالی شد کنفرانس رو ضبطیدید گذاشتید ما بگوشیم، خب دوستان راست می گند دیگه بابا چقدر همش مردونه می حرفید یه خورده عمومی تر، خداییش همه پسر هامون شانس آوردند تو عصر قاجاریه نیستیم وگرنه دیگه نمیشد ریش و سبیل رو از ته زد چالش همچنان چالش می موند بگذریم منم یه چالش دارم یعنی یه مدت نمی دونم چرا داشتم الآن از سرم افتاده “کفشم” هی یکی پا میذاشت روش یا اصلاً نمی ذاشت من فکر می کردم پا گذاشته و کلاً هی مجبور بودم کفشم رو تمیز کنم “خدا رو صد هزار مرتبه شکر از سرم افتاد، سن یاد گیری رو هم من معتقدم هرچیزی رو باید به وقتش یاد داد اصل تمیز بودن رو از همون سنین کودکی سه چهار سالگی و مصادیقش رو به مرور، قرار گرفتن در محیط عادی نمی تونه مشخص کننده اون باشه چون ما هرچند مثلاً در یک مدرسه استثنائی درس بخونیم و حتی شبانه روزی هم باشیم باز نمی شه گفت از محیط عادی و بینای اطرافمون خارجیم، خانواده خانواده و باز خانواده این نقش رو برای ما دارند و اون ها هستند که می بایست و یا می شایست برای ما توضیح بدند تفاوت ها رو بگند و نقش خودمون از اون هم پررنگ تر هست چون تا من خودم نپرسم و نخواهم یا اگر گوش زدی میشود نپذیرم خب مهارت بی مهارت “نگید بچه رو چه به این حرفها که میگم هرچند تحلیل ذهنی نمی کنه یه بچه “کودک این موارد رو ولی بهتر از الآن ما در رفتار و افکارش از نظر عملی وجود داره””، ….
تا همینجاش گوشیدم بقیه اش رو هم گوش دادم دوباره مراحم میشم،
حیف که اسکایپ بلد نیستم وگرنه منم به قول دوستان کنفرانس می خوام ولی خب به ضبط شده اش هم فعلاً قانعیم …. مرسی و بای

یه چیزی بگم نخندید ها گفتم قاجار یادم به ابروان بانوان افتاد! اونم نمیشه کلاً زدش رفت مثل ریش دست بردن توش بدونه دیدن هم که وای افتضاح به بار میاره یا باید بدی یکی درستش کنه یا که در نزد آرایش گر پیرایشش کرد، البته جدیداً ابرو از انحصار بانوان در اومده و آقایون هم اشتراک گرفتند که اگه پسر های نابینا هم بخاند یه کم ابروشون رو مرتب کنند احتمالاً با چالش مواجه میشند!!!

راستی لباس هم که خواستید بشویید اگه احتمالاً حس کوزت بهتون دست داد یا دیگه مجبور بودید با دست بشویید با خیس دادنش قبل از شست و شوی اصلی به اقتصاد خانواده ضرر می زنید زیاد هم حساس نباشید تمیز میشه بجای تاید از صابون استفاده کنید لکه ها رو بهتر و بیشتر میبره.
یه بار هم تو محله نوشتم اما کسی نگوشید بهترین بهترین چیز برای مبارزه با بوی عرق بدن “نقره سنگ” هست عوارض جانبی برای بدن نداره هیچ گونه لکی هم روی لباس باقی نمی ذاره از این حموم تا اون حموم هم نیاز به تجدید نداره بعدش ارزون هم هست طبیعی هم هست و کلاً حموم برید ولی نقره سنگ رو فراموش نکنید این یه تجربه هست که حقیقتاً یک زندگی رو از فاجعه طلاق نجات داده “اونی که خودم حد اقل در جریانش هستم”
یه تجربه که نمیشه گفت مال خودم هست از دیگران یاد گرفتم اینه برای زدن عطر و امثال اون به لباس اون رو مستقیم روی هرجا از لباسمون که گیر دستمون اومد نپاشیم بزنیم به وارونه لباس اون هم در جاهایی که لباس سجاف داره مثل قسمت جا دکمه های لباس یا زیر یقه یا مچی آستین که اگه احیاناً لکی هم افتاد ظاهر نباشه.
با هم که رو در بایستی نداریم میشه اگه می دونید راه کار متوجه شدن تمیز بودن سرویس بهداشتی رو در زمان ورود بگید؟
یه نکته آخر بگم و الفرار که شانس آوردید تو کنفرانس نبودم وگرنه همون اولش مینداختیدم! در مورد تیک هست صحبت کردن در این مورد به نظر من خیلی خوب هست ولی دوستان اولش و اولش و اصلاً با خودم هستم من نباید بگم “من که تیک ندارم” پس چرا صحبت کنیم و … اصلاً این جمله غلط هست همین جمله باعث میشه راه فهمیدن مشکلات رفتاری من بر من بسته بشه شاید همین من کاملاً اجتماعی وکیل حقوقدان این ور و اون ور برو یه تیکی داشته باشم که خودم متوجه اون نباشم یا اصلاً ندونم مثلاً اون رفتار رو دارم یا اینکه ندونم اصلاً اون رفتار غیر متعارف و تیک هست.
دیگه تموم شد حرفهام
جداً کنفرانس عالی عالی عالی عالی و باز هم عالیی بود
حتماً میرم اسکایپ یاد میگیرم
شاید کنفرانس شماره۴
امیدوارم ادامه دار باشه
مرسی هزارتا دستتون طلا

سلام مجدد
در کامنت قبلی فراموش کردم فامیلیم رو بنویسم.
در ادامه ی ثحبت هام که گفتم بحث عاطفی نابینایان و این که زود وابسته میشن یک نکته یا بهتر بگم یک موضوع دیگه هم یادم اومد که نوشتنش خالی از لطف نیست.
معضلی دیگر که نابینایان زیادی باهاش درگیر هستند برخوردشون با افراد بینا و توقعات بی جایشان از آنهاست.
بارها مشاهده کرده ام که نابینایان افراد بینا رو نوکر و برده ی خود میدونند و توقع دارن هر کاری گفتن اونا بی چون و چرا انجام بدن و در صورت عدم انجامش عصبانی میشن.
این بحث هم در جای خود مهم هست.
“روز آرامی برایتان آرزومندم”

ضمن درود فراوان و عرض ادب! بزرگترین چالش بعضی از خانمها:‏ نوشتنشون خیلی خوبه،‏ ولی خدا نکنه بخواهند صحبت کنند…‏ مگه پسرا چیند که نباید باشون صحبت کرد؟! نکنه پسرا زبونم چاق…‏ هستند؟! من نمیگم زبونم لال،‏ چون شیطون که لال نمیشه!‏

سلام.
این وسط من چندتا چیز بگم؟
از همه به خصوص آقای مدیر محترم معذرت می خوام که اینجا مطرحشون می کنم چون اینجا باید بچه ها کامنت و شناسه بذارن واسه کنفرانس و جای منبر رفتن من نیست ولی من واقعا نمی دونم کجا بگم و دلم هم نمیاد نگم. آقای خادمی عزیز. عذر خواهیم رو بپذیرید و اگر خارج از بحثه و یا زیاد طولانیه هرچی شما صلاح دونستید که با این کامنتم کنید برای من محترمه و صد درصد باهاش موافقم.
نخودی عزیز. با تمامش موافقم. ای کاش اسکایپ داشتی تا در باب ماجرای ابرو و ندیدن واسهت داستانی بگم که قهرمانش متاسفانه خود خودم بودم و وای!!!.
با تمام این آخ و واخ هام حسابی خندیدم تا همه کامنتت رو خوندم.
از شوخی گذشته باز هم میگم که باهات موافقم.
سارای عزیز. تازه الان اومده بودم که از هم اسم های محله تقاضا کنم که اگر میشه حد اقل یکیشون با۱نشونه مثل فامیلی خودشون رو معرفی کنن تا… واقعیتش به نظرم باید مشخص باشه که به کامنت کدوم عزیز جواب میدیم. البته من اینطوری می بینم و شاید من… ممنونم به خاطر فامیلیت که در کامنت بعدی نوشتیش عزیز.
با شما هم موافقم. بنبست های عاطفی این مدلی برای نابینا ها متاسفانه بیشتر پیش میاد و من تصور می کنم به این خاطره که خیلی از نابینا ها به دلایل مختلف ارتباط اجتماعیشون محدود تر از بینا هاست. اسمش رو نمی دونم چی باید بذارم. شاید بی تجربگی شاید هم ناآگاهی.
بذارید خودم رو مثال بزنم.
وقتی من به جای۱۰تا دوست فقط یکی داشته باشم و به جای روزی۵۰نفر فقط با۵نفر طرف صحبت باشم احساس می کنم اولین نفری که باهام دوست سلام و علیکی میشه باید بهش مقدس ترین حس ها رو داشته باشم و اولین حرف محبتآمیزی که می شنوم آیت عمیق ترین دوستی هاست و اولین دستی رو که گرفتم توی دستم باید بچسبمش چون گرماش با گرمی همه دست های دنیا فرق داره. ولی اون بنده خدا که داستان رو اینطوری نمی بینه. پس به اندازه ای که من انتظار دارم و اونطور که من تصور می کنم باهام نیست و اگر طول بکشه حوصلهش هم شاید سر بره و بیخیالم بشه. اون زمانه که من نابینا ضربه می بینم و حس می کنم که دنیا خراب شد روی سرم و چنین شد و چنان شد. این هرچند در مورد جنس مخالف بیشتره ولی دیدم نابینا هایی که در مورد هم جنس هاشون هم به چنین دردسری افتادن و متاسفانه خیلی هم اذیت شدن.
به نظر من شاید اگر ما نابینا ها بیشتر قاطی روابط اجتماعی و آگاه به پیچ و خم های این روابط بشیم کمتر از این بلا ها سرمون میاد. سارا جان ممنون به خاطر طرح این معضل که از نظر من خیلی هم مهمه.
آقای پژوهنده عزیز. گفتید به تمام آرزو هاتون رسیدید. بی نهایت خوشحال شدم از این جملهتون.
من یکی امکان نداره کامنتی از شما بخونم و حد اقل۱لبخند نزنم. شیطنت هاتون برقرار.
باز هم معذرت می خوام از مدیر محترم و از باقی عزیزان.
امیدوارم کنفرانس های محله ادامه پیدا کنن و فایل هاش بیشتر و بیشتر بشن.
ایام همگی به کام.

سلام شکر خدا که چند تایی از این خانمها زحمت نوشتن و نظر دادن رو به خودشان دادند حتما شرکت کنید دختر و پسر نداره که مگه شما خدائی نکرده نابینا نیستید نکنه این چالشها فقط مال ما جماعت مذکر هست اگر شما هم با اینها و نظیر اینها درگیر هستید پس چرا نباید باشید در جمع خودتان زنانه بودن هم که خود گوئی و خود خندی عجب مرد یا زن هنرمندی که می شه پس زنانه مردانه اش نکنید که واقعا بهتون شک می کنم ها سارا بشارت دوست همه هم خیلی موضوعات جالب و درخوری را مطرح می کنند که امید که درباره اشون بحث بشه و واقعا جای صحبت داره تشکر نبی لو.آها یادم داشت می رفت skype:sajad.nabiloo

آآآآآخرش رفتم دانلود کردم وااای هشتاااااد مگ واااایی خیلی زیییییاااااااد
ولی من که یه کمشو گوش کردم پشیمون نیستم خیلی با حال بود
گفتم بیام نظر بذارم آخه میدونین من حالم گرفته میشه میگم کاش اونجا بودم نظر خودمو میگفتم هی حرفم میاد
خب میگم اولش اون آقایی که لهجه ترکی داشت خیلی جالب بود من خیلی لهجه ترکیو دوست دارم قاتی کردم فامیلشو نمیدونم چی بود
چشمک زیر لفظیرو خوب اومدی
مجتبی من که بیام فکر کنم بندازنم بیرون خیلی پر حرفم هــــهـــهـــه
خب نکته ی خیلی مهمی که اینجا به نظرم رسید و منو کشوند اینجا این بود
منم خیلی ادکلن دوست دارم البته گرونه من همش از عطر استفاده میکنم خیلی باحال بود منم اگه نون نباشه ادکلن یا عطر و ازین قبیل باید باشه
واقعن مرسی ادکلن معرفی کردین من همشو یادداشت میکنم اسم عطر هم بگین
آهان آقای اهوازی چطوری بوی دهنتونو چک میکنین منم معتقد هستم از عذاب علیم نه الیم هم بدتره عذاب عظیمه تازه اگه یکی باشه که مجبور باشی باهاش صحبت کنی و رودرباسی هم داشته باشی نتونی بگی بابا یه کم جون عمت فاصله بگیر

البته آدامس به خصوص از نوع ریلکس نعناعیش خیلی خوبه بوی موندگاری هم داره

وای یادم رفت دیگه چی میخاستم بگم راستی من اخیرن به چروک بودن لباس اهمیت بیشتری میدم
واسه ی یه خانم به خصوص مقنعه خیلی مهمه که تمیز و اتو کرده باشه من عشق میکنم وقتی خط اتوی مقنعم لمس میشه
آهان کفش:: من زیاد تشخیص نمیدم که کفشم کثیف شده ولی میگم که بیان واسم چک کنن
تازه خیلی بده ما مرتبن کفشمون یعنی شاید چند برابر یه بینا کفشمون کثیف میشه چون مثلن اگه یه جایی یه تلی از خاک و گل و مسالح ساختمونی ریخته باشن یا به خصوص حالا که بارون و برف میاد تشخیث داده نمیشه که هست یا نیست که ما بتونیم ازش رد بشیم
تازه کفش اسپورت مکافاتش زیادتره چون مرتب که نمیشه بشویریش
خب اگه کسی چیزی میدونه و میتونه راهنمایی کنه که ممنونش میشم
راستی آمار سایتو که نگاه میکردم خیلی عجیب بود بطور قابل ملاحظه ای رفته بالا ایول

سلااااااام .بابا دختراااااااااااااااااا من تنهایماااااااااااااااااا شمااااااااا هم بیاااااااااااااااین صدااااااااام بهتوووووووووووووون میرسه ????? یاااااااااااااالااااااااااااا ایدی اسکیپتونرووووووووووووووووووووووووووووو بدیییییییییییییییییید و بیااااااااااااااااین نظر ندین ایدی بدیییییییییییین .

درووووووووووووووووووووووووووووووود! مجتبی جان بشتاب برای پاکیدن و خط کشیدن روی شیطون!‏! بدانید که امشب تصمیم گرفتم پامو بکنم توکفش بعضی از دختران محله! همینطور که مشغول نوشتن بودم ناگهان اسکایپم به صدا در آمد و مرا از نوشتن باز داشت! سه نفر که کنفرانس خصوصی برپا کرده بودند مرا غافلگیر کردند! آنان در اصل به فریاد دختران محله رسیدند!‏.‏ من که شیطونم باور نمیکنم در کنفرانس عمومی حتی یه دختر جرإت صحبت داشته باشه! اینا فقط بلدند بنویسند!عزهران نوشتن و ادعا کردن و صحبت کردن با هم فرق دارند! راستی داشتم اسکایپمو آزمایش میکردم،‏ به هر دوتون میگم آره منم شیطون محله!‏.‏ ‏

من فقط اومدم یه معذرت خواهی کنم و برم.
جان! چی گفتید!
معذرت از چی؟!
خوب یه معذرت خواهی همینجوری. به خاطر هیچی.
چیه قبول نیست!
خوب باشه. معذرت به خاطر معذرت خواهی بیدلیل.
این که دیگه قبوله!
یه خواهش.
تعارف کمتر زندگی بهتر
مرسی

درود
احسنت بر شما دوستان هم محله ای
مجتبی جان واقعا در این محله همه دوستان با کمال صداقت واحترام با یکدیگر برخورد دارند و در فضای مجازی کمتر این مسئله ایجاد شده است و علتش هم شاید به خاطر حقیقی بودن اسامی باشد که همه دوستان این را رعایت کرده اند و دقیقا نکات شما را من قبول دارم و اصلا هم موافق تفکیک جنسیتی نیستم خصوصا افراد این محله تجربه نشان داده است که صادقانه با هم دوست هستند و شاید این ناشی از همان موضوعی باشد که دوستان بیان کردند یعنی عنوان کردن مسائلی توسط مدیر که دیگران اصلا نتوانستند یا نیم خواهند بیان کنند .
عزیزالله جان این قدر شیطنت نکن و اینطوری تشویق به حضور خانم های محله را نکن این محله دوستان و یاران خوبی دارد همچون شما و مدیر خوبی همچون مجتبی اگر نگاهی به روند همین محله بیندازید ابتدا یک وب کوچک بود که چندین بار من به آن سر زده بودم وقتی که اعلان عمومی دادند من حتی تفکرش را نمی کردم که بتواند روزی حتی چند نویسنده داشته باشد اما با حوصله و تعدیل و افت وخیز های و مدیریت مدیر محله توانسته به برپائی کنفرانس اقدام کند و چون اکنون در مرحله آزمایشی هستیم و باید با بررسی بازخوردها اینگونه منفرانس ها را مدیریت کنیم و به خاطر تفاوت های جنسی قطعا مسائلی کوچک پیش خواهد آمد الحمد الله دختران محله هم افرادی توانمند هستند و در این محله احساس آرامش می کنند پس بمنظور حفظ این موقعیت و ادامه روند مثبت بیائیم آزمایش وخطا هایمان را انجام داده و سپس برای بحث های اصلی با حضور اکثریت دختران و پسران تصمیم گیری نمائیم .
من تداوم این جلسات کنفرانس ها را با حصضور همه خواستارمپس بیائید بدون بررسی اقدام به عملی نزنید که منجر به توقف شود .
مجتبی جان موفق باشید و منتظر ایده ها ی جدید تری از سوی شما هستیم
به امید سربلندی همه دختران و پسران نابینا

با سلام, من هم کنفرانس را گوش کردم به نکات خوبی اشاره کرده بودید. من هم میخاهم در کنفرانس این هفته شرکت کنم .
آیدی من را هم که دارید.
آقای خادمی اگه امکان داره در پست هایی که دانلود کنفرانس ها را میزارید موضوع کنفرانس بعدی را اعلام کنید خیلی بهتره.الان هم بر اساس نظرات و دیدگاهای دوستان و البته صلاح دید شما, اگه در کامنتی بهمون بگید که موضوع این هفته چیه خیلیخوب هستش. اینجوری دوستان با آمادگی بیشتری در کنفرانس شرکت میکنند.
موفق باشید

سلام اولا تبریک میگم به آقای مدیر به خاطر مدیریت بسیار خوبشون در همه جا و هم چنین از دوستانی که در این کنفرانس شرکت کرده بودن و کاملا نظم جلسه رو رعایت کردند تا دیگر دوستانشون هم با شنیدن صدای آنها از مطالب و راهکارهای مطرح در این کنفرانس استفاده کنند تشکر میکنم خیلی عالی بود باز هم ادامه بدهید حیف که من نمیتونم تو کنفرانس ها شرکت کنم و گرنه شاید میتونستم راهکارهای خوبی ارائه بدهم به نظر من هم بحث نظافت رو ادامه بدهید تا کاملا به اتمام برسه و بعد یک بحث جدید رو آغاز کنید

سلام باز هم عذر خواهی چرا که بعضی ها مساله به این کوچکی رو حالی نمی شن که بابا اسکایپ آی دی خودتون رو تو این پست بنویسید میی آن می گن مدیر شما که آی دی من رو داری خوب مدیر شاید خیلی چیزها داشته باشند این که نشد دلیل فرمودند تو این پست بنویسید این اسکایپ آی دی لا مسب خودتون رو نکنه می ترسید که یکی کش بره بابا ما زیاد دیدیم ندید بدید نیستیم چطوری شما می خواهی در مورد مسائل دیگه نظر بدید من موندم والا نبی لو

درود
میگم آقای azadmard شما فکر کنم اسمت پسر خاله بود بهتر بود البته ببخشید آخه من خیلی تعجب کردم
خخخخ

من هم میگم کامل بحث نظافت رو تموم کنید بعد یه بحث دیگه رو باز کنید خیلی عالی میشه چندتا راهکار تو این کنفرانس چندتا بیشتر تو کنفرانس بعدی چندتا تا تجربه اینا خودش یه کتاب میشه
ادامه بدید
البته اون سبیل و ریشو نگفتید هم نگفتید
خخخخ
راستی تو بحث ابرو که دیگه هیچی اصلن دوروز دیگه ما باید سبیل گرو بذاریم
پسرا برن ابرو بردارن!!!

درود! من نمیدونم اینجا چه خبره! یکی میاد میگه :‏ اسم و فامیلتونو کامل بنویسید،‏ یکی نیست بگه:‏ عزیزم تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟! در ضمن لطفا در این محله لاف زدن ممنوع! یه تک بیتی بود که کاملشو بلد نیستم! لاف در غری و…،…‏ ‏! اگه نخوردیم نون گندم،‏ دیدیم دست مردم!‏.

سلام سلام
من از دیدگاه های تک تک دوستان بسیار لذت بردم
خیلی چیزها یاد گرفتم و خیلی هم خندیدم
باید اعتراف کنم درست است که من در کنفرانس بودم اما خواندن دیدگاه های شما برایم بسیار جالبتر و جذابتر بود
ماشالاه همه کارشناس و کاردان
بابا دمتون گرم
اما من مانده ام مجتبی جان چگونه میخواهد این همه مشتاق را در کنفرانس جا دهد
دوستان فراموش نفرمایید اینجا ایران است با اینترنت پر از قطعی و نوسان
من فکر نمیکنم این کار شدنی باشد با این تعداد
در ضمن هرچه تعداد دوستان بیشتر باشد اداره آن نیز دشوارتر میشود و بالطبع وقت ۲ ساعت هم برای آن خیلی کم است
امادر اینجا یک مورد برای من بسیار جالب بود و آن هم ذوق و شور و شوقی است که در تمام دوستان خودم میبینم و واقعاً کیف میکنم
همه صمیمی و پر از ظرفیت
یاد این بیت شعر صائب تبریزی افتادم که آن را به همه شما نازنینان تقدیم مینمایم
سر به هم آورده دیدم برگهای غنچه را،
اجتماع دوستان یک دلم آمد به یاد.
راستی فراموش کردم آیدی اسکایپ من: s.veysipoor است

شاد زی، مهر افزون.

خوب سلام کسانی که آیدی گذاشتند امروز منتظرشان هستیم ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه تماسهای تستی برای امتحان کیفیت صدا برقرار میگردد. اگر احتمالا نتونستید امروز باشید و تا شش و چهل دقیقه به شما زنگ نزدیم، منتظر ترفند جدید ما در هفته ی آینده باشید که تا هزار نفر هم میتونید شرکت کنید.

سلاااام آقا مجتبی. من هم دوست دارم شرکت کنم. اینترنت من یه ورژن از نفتی بالاتره. گازکشی شده. ۱۲۸ همراه اّول. حالا اگه صلاح دونستید تماس بگیرید اگه شد که thanks god اگه هم نشد که end call. my skype name is mahdi.davali1375

دیدگاهتان را بنویسید