خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کمی سرگرمی: دانلود چند ترانه‌ی خوانده شده توسط TTS ها و نبرد Jaws و NVDA به سبک هری پاتر

درود به همه‌ی دوستای گل

یه چند روزی بود که چندتا فایل ترانه‌ی انگلیسی که با استفاده از برنامه‌های متن به صدا یا همون TTS خونده شده بودن که خیلی با مزه بودن گیرم اومده بود و از اونجایی که دراپ باکس من بسته شده به این در و اون در می‌زدم که کجا آپلودش کنم که بعد روی رپید پارس گوش کن منتقلش کنم. بلاخره دست به پاچه‌ی FileFactory شدم و آپ کردم. امروز هم یه فایل خیلی با مزه‌ی دیگه به اسم نبرد Jaws و NVDA به سبک هری پاتر توی یوتوب پیدا کردم که اون رو هم انتقال دادم و اینجا لینک هر دو یعنی هم ترانه‌ای خونده شده توسط TTS ها و هم دوئل Jaws و NVDA رو واستون می‌زارم.

برای دانلود بسته‌ی ترانه‌ها اینجا و برای دانلود دوئل Jaws و NVDA اینجا انتر بزنید.

خوش باشید.

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «کمی سرگرمی: دانلود چند ترانه‌ی خوانده شده توسط TTS ها و نبرد Jaws و NVDA به سبک هری پاتر»

سلام. انتظار نداشته باشید کسی واستون چیزی ایمیل کنه. باید هر چی اینجا هست بگیرید و هرچی هم نیست از دوستانتون یا از اینترنت بگیرید. من حس بدی دارم که یکی انتظار داشته باشه بی زحمت همینطوری چیزی به دستش برسه. نه شما در کل همه را میگم. کسی مسئول این کار نیست.
البته ناراحت نشیها! من چون واسه تو ارزش قائل هستم گفتم که بدونی وگرنه که اگه شما آدم محترمی نبودید فرقی به حال من نمیکرد ول خوب شما محترم هستید پس واسم مهم هستش که همه این چیز ها را بدونید. توقع در حد معقول. خیلی حرافی کردم اصلا شاید صاحب پست باهام مخالف باشه و ی پس منو بزنه ولی خوب من نظرمو گفتم دیگه نمیدونم.

درود
فایل flv هست. برای من دانلود می‌شه ولی نه با Internet Download Manager اگه شما این نرم افزار رو دارید، یه بار روی لینک انتر بزنید. بعد دکمه‌ی application رو بزنید و برید بالا و گزینه‌ی Download with IDM رو بزنید. دانلود می‌شه.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید