خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
معرفی سایتی برای دانلود صدا‌های رایگان و متنوع

درود به همه

بعضی از شما ممکنه مثل من عادت به جمع کردن صدا‌های جالب و گوش دادن به اون‌ها داشته باشید. افراد بینا گاهی وقتشون رو به تماشای عکس می‌پردازن و ازش لذت می‌برن. برای من که نمی‌بینم صدا تا حدودی همین کار رو می‌کنه. مثلا صدای عناصر طبیعی مثل بارون، دریا و…
و یا ممکنه شما دستی توی میکس صدا یا ساخت بازی و برنامه داشته باشید.

در این پست قصد دارم سایتی رو بهتون معرفی کنم که می‌تونید انواع صدا‌هایی که کاربر‌ها ضبط کردن یا با نرم افزار‌های مختلف طولید کردن یا از ویدئو‌ها گرفتن یا با آلات موسیقی نواختن رو دانلود کنید و خودتون هم اگه صدا‌های جالبی داشته باشید می‌تونید اونجا آپلود و به اشتراک بگذارید.

سایت خوبی هست و من صدا‌های جالبی ازش دانلود کردم. آدرس سایت هست: http://www.freesound.org باید توی این سایت ثبت نام کنید که خیلی سخت نیست و فقط کد امنیتی داره. پس از حضرت فایر فاکس استفاده کنید.

من اول نمی‌تونستم لینک دانلود صدا‌ها رو پیدا کنم. بنابر این یه راهنمایی کوچولو می‌کنم. وقتی عضو و وارد شدید به بخش Sounds برید. بعد روی عنوان صدایی که می‌خوایید انتر بزنید تا صفحه‌ی مربوطه باز بشه.
لینک دانلود صدا زیر بخشی هست که برای نظر دادن قرار داده شده. برای راحتی می‌تونید با حرف e به ادیت باکسی که برای نوشتن نظر تعبیه شده برسید و برید پایین تا لینک دانلود رو پیدا کنید.
بخش‌های مختلفی داره که می‌تونه بهتون توی پیدا کردن صدای مورد علاقتون کمک کنه.

خوش باشید.

۸ دیدگاه دربارهٔ «معرفی سایتی برای دانلود صدا‌های رایگان و متنوع»

من اینو گذاشته بودم!
ولی بازم ازت ممنون!
من خودم دارم یه بازی خوشگل مینویسم که از صداهاش استفاده میکنم!
البته کنار صدا pack هم که چندتا صدا باشه داره که من فقط pack دانلود میکنم!
pack میتونه تا چندین گیگ باشه!
خیلیه! نه؟
کنار همه اینا انجمنم داره که میتونی درخواست صدا کنی و کاربراش به گرمی هر چی تمامتر با لینکای خوشگل همون سایت بهت صدای مورد نظرتو میدن!

دیدگاهتان را بنویسید