خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
راه رسم خوشبختی را بیاموزیم!!!!!! مصاحبه ای کوتاه با یک زوج خوشبخت…..

یک روز از یک زوج خوشبخت سوال شد؟
دلیل موفقیت شما در چیست ؟چه طوره که هیچ وقت با هم دعوا نمیکنید
و اختلافی ندارید؟! خلاصه راز خوشبختی شما چیه؟! آقاهه پاسخ داد: من و خانمم از روز اول حد و حدود خودمان را مشخص کردیم! قرار شد خانم بنده فقط در مورد مسائل جزئی حق اظهار نظر داشته باشه و من هم به عنوان یک آقا در مورد مسائل کلی نظر بدهم!گفتند: آفرین! زنده باد ! تو آبروی همهی مردها را خریده ای! و مایه ی افتخار هستی! حالا این مسائل جزئی که خانمت در مورد اونها حق اظهارنظر داره، چیه ؟
آقاهه گفت: مسائل بی اهمیتی مثل این که ما با کی رفتو آمد کنیم, چند تا بچه داشته باشیم, کجا زندگی کنیم, کی خانه بخریم, ماشینمان چه باشد, چی بخوریم, چی بپوشیم, تعتیلات رو چهطور بگذرونیم و ……….!!!!!!!

۳ دیدگاه دربارهٔ «راه رسم خوشبختی را بیاموزیم!!!!!! مصاحبه ای کوتاه با یک زوج خوشبخت…..»

درود
اول اینکه احسنت بر شما مطالبی کاربردی در امور خانواده دارید و من شخصا خیلی از موارد را از نوشته های شما بهره جسته و می جویم .این نکات مطرح شده شاید خیلی بی اهمیت باشد اما مهمترین رکن برای یک زندگی آرام ودلچسب هستش البته این مهم است که هر کدام در حدود خود و توانائی های جنسی و جسمی یکدیگر را در تداوم خانواده یاری کنند .
ضمنا نخودی من نمی دانم شما این حرف ها را در کتاب ها خواندهاید ها هاهاهاهاهاهاه.

سلام! خب ظاهرا نخودی شما خیلی خستگی ناپذیر و توانمندیا چون به عهده گرفتن این تصمیمات به تنهایی و این نوع تفاهم خیلی کار مشکلیه هاهاهاهاهاهاها من که نمیتونم همه اینا رو به دوش بکشم.!!!!! ghanbar جون ممنون از لطفت بله همین جزییات در قالب طنز یا شوخی که بیان میشهمیتونه تشکیل دهنده ی یه زندگی خوب باشه.

دیدگاهتان را بنویسید