خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش مهارت خودشناسی قسمت دوم

درود بر گوش کنیهای عزیز! چه اونهایی که گوش میکنن و چه اونهایی که میشنوند و حتی اونهایی که نه میگوشند و نه میشنوند. خب اینم قسمت دوم آموزش مهارت خودشناسی که به خاطره مشغله ها کمی دیر و کمی هم با عجله تهیه شد! من این دو مبحث خود پذیری و خود رهبری رو کمی سریعتر و در مدت زمانی کمتر جمعبندی کردم امیدوارم که مفهوم و واضح و مورد توجه شما دوستان قرار بگیره راستی یه اشتباه کوچولو هم پیش اومد در بیان کردن اصول یکی فرایند هست و دیگری اصل تفکیکناپذیری که من گفتم تفکیکپذیری!. خلاصه با همه ی این تفاسیر بالاخره بدانلودید بگوشید و بکامنتید. خب دیگه چی بگم همین دیگه میگم سلام کردن و پایان دادنم خودش مهارتیه ها به هر حال فقط میتونم بگم سر دماغ و سرفراز و سر کیف و سر حال و سربلند و خلاصه همیشه سر باشید.

۹ دیدگاه دربارهٔ «آموزش مهارت خودشناسی قسمت دوم»

سلام
باتشکر از شما آموزش خوب بود ومفید روش بیان هم سائه و قابل فهم بود منتظر مرحله بعد آموزش هستم.
درضمن آهنگ آخر فایل قشمگ بود وشاید حرف دل خیلی از ما بود به امید روزی که مه وانایی پذیرش هرکس را همانطور که هست بدست آوریم نه اینکه به خاطر خواسته ها ،نیازها،طرزفکر و دل ما دیگران تغییرکنند و بگذاریم هرکس آنطور که دوست دارد زندگی کند وراه زندگیش را انتخاب کند.موفق باشید.

سلامی گرم به شما در این روزهای زمستونی: به نظر من هم آموزش خوبی بود. امیدوارم موفق شوید. شما ۴ سال شاهرود درس میخوندین؟ نزدیک به ما،من دامغانی هستم. خیلی خوشحالم که به درس عشق میورزید و تلاش خودتون رو میکنید. من هم تازه در مقطع کارشناسی ارشد البته رشته ی روانشناسی عمومی فارق التحصیل شدم.خیلی جویای کار هستم. برام دعا کنید تا کار مناسبی پیدا کنم. امیدوارم شما هم موفق باشید. ممنون.

سلام! خب خوشحالم که آموزش برای شما مبهم نبوده taranom و این که آهنگ آخر آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته! به امید روزی که ما همگی بپذیریم و پذیرفته بشیم. آقا یعقوب از شما هم ممنونم منم برای شما آرزوی موفقیت در تمامیه مراحل زندگیتون رو دارم من هر چه قدر آیدی اسکایپ شما رو که yaghoob.sarchami بود زدم با پیام Skype Name not found
مواجه شدم اگه شما دوست داشتی آی دیه منو عد کن mehdiestiry64

سلام جناب جوان مرد من طرفدار پر و پا قرص آموزشهای شما هستم فقط یه کم خارج از وقت اضافه! ولی حتماً در اولین اولین فرصت دانلودش می کنم و می گوشم “از بس گفتم دانلود می کنم میگوشم دیگه خجالت میکشم آخه کی پرت خالی گیر ما میاد؟؟؟؟؟؟”

دیدگاهتان را بنویسید