خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
حذف صفحه شروع در آفیس 2013

همان‌طور که می‌دانید هنگام بارگذاری و اجرای هریک از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس همچون WordوExcel صفحه‌ای برای کاربران نمایش داده می‌شود که شامل نام نرم‌افزار مورد نظر و یک نماد گرافیکی مربوط به آن نرم‌افزار است. اگر از نسخه جدید آفیس یعنی آفیس 2013 استفاده کرده باشید، متوجه شده‌اید که این مجموعه نرم‌افزاری یک صفحه  را نیز پس از اجرای نرم‌افزارها برای شما نمایش می‌دهد.

صفحه به‌نمایش درآمده توسط این مجموعه، Start Screen نام دارد و به‌نوعی صفحه شروع به‌کار با نرم‌افزارهای مجموعه آفیس 2013 است. در سمت چپ این صفحه فهرستی از فایل‌هایی که بتازگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند قابل مشاهده است و در سمت راست نیز فهرستی از الگوهای پیش‌فرض نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر شما هم مثل ما به این صفحه عادت ندارید و ترجیح می‌دهید مثل همیشه پس از اجرای نرم‌افزار موردنظر، یک صفحه سفید آماده ویرایش در اختیارتان قرار بگیرد، می‌توانید با طی چند مرحله، صفحه شروع به‌کار در مجموعه نرم‌افزارهای آفیس 2013 را غیرفعال کنید:

1ـ ابتدا نرم‌افزار موردنظر خود را اجرا کنید. (توجه داشته باشید که این مراحل برای تمام نرم‌افزارهای موردنظر اعم از Word, Excel, Powerpoint باید به‌طور جداگانه طی شود)

2ـ به منوی File بروید و روی گزینه Options کلیک کنید.

3- از سمت چپ، بخش General را انتخاب کنید و پس از آن از میان گزینه‌های به‌نمایش درآمده در صفحه سمت راست، گزینه Show the Start screen when this application starts را پیدا کرده و علامت چک‌مارک کنار آن را بردارید.

4- چنانچه یک‌بار نرم‌افزار را ببندید و دوباره آن را اجرا کنید، می‌بینید که به‌جای صفحه شروع به‌کار، یک صفحه خالی و آماده ویرایش برای شما به‌نمایش درآمده است.

منبع:khorasannews.com

۴ دیدگاه دربارهٔ «حذف صفحه شروع در آفیس 2013»

دیدگاهتان را بنویسید