خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود آموزش ساخت آژیر ویژه ی نابینایان و کمی گپ و گفت

درود به همگی.

خوب. اولش بگم که بالاخره بازم من فرصت کردم ی کمی با شما گپ بزنم اون هم از نوع صوتی. در ادامه تونستم یک آموزش درست و حسابی که توی قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشه هم واسه شما بضبطم یعنی ضبط کنم. اولش گفتم فقط توی این پادکست باهم حرف بزنیم. بعدش گفتم که اصلا فقط بذار ی آموزش ضبط کنم. بعد به این نتیجه رسیدم که هم آموزش ضبط میکنم، هم حرف میزنیم. چطوره؟ خوبه؟ جالب اینجاست که من در ابتدای پادکست کلی مث وروره جادو حرفیدم، بعد آموزش دادم، بعد هم که آموزشم تمام شده و خداحافظی کردم، بازم بعد از خداحافظی حرف زدم. واقعا نوبر که میگند اینه دیگه، غیر از اینه؟ من که توی آموزش توپ توپ بودم شما را نمیدونم که با گوش دادنش روی سقف بپرید یا نه. راستی اگه نظر دادید خیلی شاد میشم. خداییش خیلی وقت گرفت تا آمادهش کنم. بیشتر سعی کنید نقاط قوت و بیشتر از قوت نقاط ضعف را بگید و بیشتر از همه ی اینها احساس خودتون را بگید. آموزش ساخت آژیر و صداهای متنوع دیگر و گپ و گفت ویژه ی خودمون گوشکنی ها را از اینجا با حجم فقط و فقط 31 مگابایت دریافت کنید.

مرسی که هستید.

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش ساخت آژیر ویژه ی نابینایان و کمی گپ و گفت»

درود مجدد! بنده شب یلدا که لباسهارو روی بند پهن کردم!روز یکشنبه که از سر کار آومدم! ناهار خوردم! خانم گفت:‏ برو لباسارو جمع کن و به بانک برو تقاضای وام کن و یه قست برام بده،‏ گفتم:‏ خسته ام کمی بخوابم! خوابیدن همان و دیگه برنخاستن همان! امروز ساعت ‏۱۰‏ برخاستم! ساعت ‏۱۱آمدم روی پشت بام آفتاب نشستم به محله سر زدم! آموزش را دانلودیدم! در حال گوشیدن لباسارو جمع کردم! دوباره نشستم آفتاب،‏ حالا با یک زنبیل لباس برم پایین! مجتبی خیلی باحالی…‏ نه به اندازه ی پژو! راستی با یه روز دیر رفتن کسی را اخراج نمیکنند! هاهاهاهاهاهاها اگه اخراج بشی معلوم میشه خیلی بیحالی…‏ هاهاهاهاهاهووووو

مجتبی عزیزم یقینا این کار هم مثل بقیه کارهایت محشر و ماندنی خواهد بود. بعدا دانلود میکنم و می گوشم.
اما اینجا آمدم که از فرصت سو استفاده کنم و بگویم که آن برنامه ۴۰۰۰ نامه را نصب کردم ولی راه استفاده از آن را بخوبی نمیدانم کمی با جواد گلم بررسیش کردیم ولی به نتیجه درستی نرسیدیم.
از آنجا که برنامه ی بسیار عالی و مفیدی میباشد میخواستم خواهش کنم اگر برایت مقدور باشد یک آموزش کوچولو هم برایش تهیه کن البته کوچولو برای تو ولی برای ما بسیار بزرگ. بازم ممنونم. دوستت دارم تا همیشه.

سلام به همگی.
بابا شما که آدم را دپرس میکنید.
الان من دپرشن, افسردگی, دپسردگی و کم انگیزگی مزمن گرفتم که!
اینکه میگید خوبه و اینها خوبه ولی مشکلم اینجاست که شما قبل از دانلود نظر میدید و بعدش یا دانلود نمیکنید، یا گوش نمیکنید، یا نظر نمیدید، یا هم که به یک کلمه خوبه، تشکر یا ممنون بسنده میکنید. اصلا اگه به درد نمیخوره خوب چه کاریه! هان؟
علی مشکلی که گفتی برطرف شد. از زندان آزادی. لینک های اول محله را دوباره چک بکن.
عمو حسین ایشالا میرم تو فکر آموزشی که خواستی.
خوش باشید.

درود رئیس من که خوب نیستم تو چطوری؟
تو پادکست که خوب و شاد بودی ولی اینجا انگار شاکی شدی!
من خوب گوشیدمش کلا از این طور پادکستایی که میزاری خوشم میاد ولی راستشو بگم آموزشت که به درد من نمیخوره البته شاید الان نمیخوره شاید بعدها خورد به هر حال نگهش میدارم. البته این اولین باری هست که از این آموزشت ذوق نکردم ولی خوب کلا از حرفات خوشم میاد از گوش کردنشون لذت میبرم آهنگیم که گذاشته بودی روش خیلی قشنگ بود.
برم که دلم بد جور گرفته یه شونه میخوام واسه گریه
بای تا بعد

سلاااام.
مجتبی داداش زیاد ناراحت نشو.
من دیشب ساعت دو دانلود کردم گوشم کردم یادم گرفتم اما نظر با اجازت یااااااادم رفت.
درست مث خودت که خیلی چیزا یااااااادت میره.
من راستش بلد بودم ولی به فکرم نرسیده بود اون داستانارو دستکاری کنم و اون بلاهای عجیب و غریبو سرش بیارم.
حالام که شده عین اون بازی که علی آقای پنجه ای گذاشت.
داستانی داریم با شماها آاااااااااا.
دمت گرم داداش.

سلام.
دانلودش کردم، ازش چیز یاد گرفتم، تا آخرش رو هم شنیدم. خیلی قشنگه. آموزشش، مدلش، آهنگ هاش، سبکش، از نظر من همه چیزش قشنگه.
من کار کردن با صدا رو خیلی دوست دارم ولی این جهان جهان بینا هاست و همه با تصویر کار می کنن و من هرچی گشتم کسی کمک نکرد بهتر صدا بازی یاد بگیرم. ای کاش می شد طی۱سری آموزش سریالی و پشت سر هم آموزش کار با تمام امکانات ساندفورج رو آموزش می دادید چون مطمئنم تمامش رو بلدید. تمام اون چیز هایی رو که من بلد نیستم و چقدر دلم می خواد که بلد باشم. اگر در اصفهان بودم حتما توی لیست شاگرد های شما می نشستم ولی من توی اصفهان نیستم و نمی دونم چطور باید این کار انجام بشه. خوب، من که اونجا نیستم پس کلاس خصوصی منتفیه. آموزش های سریالی هم که می دونم دردسر داره و به نظر فقط۱آرزو باشه برای من پس این هم پر. دیگه حرفی نمی مونه جز خیلی عالی بود برای من. خیلی خیلی خیلی زیاد. ممنون. منتظر بعدیش هستم و حسابی هم منتظر هستم. راستی اون آهنگ اولش. خیلی دلم می خواد بدونم صدای خواننده که روی آهنگ بود صدای شما بود یا نه. اگر صدای شما بود کاش می شد یاد بگیرم چطوری میشه اینطوریش کرد و اگر صدای خواننده بود کاش می شد دستم به آهنگ های اول و وسط و آخر آموزش شما می رسید. دلم می خواد داشته باشمشون.
ببخشید طولانی شد. چون نوشته بودید ایرادی نداره اگر بیشتر از۱کلمه خوبه و کلماتی مثل این بگیم و طولانیش کنیم من هم سوء استفاده کردم و باز رفتم سر وراجی.
۲۰. ممنون.
ایام به کام.

سلام جناب خادمی بسیار ممنونم واقعا اخیرا محله خوب بوده و حالا با این آموزشهای جدید عالی شده از شما و دوستان که زحمت میکشند و این آموزشها را که واقعا تحیه کردن اونها کار راحتی هم نیست تشکر میکنم منتظر آموزشهای بعدی میمانیم التماس دعا یا علی

سلام به جناب خادمی و تمومی دوستان. وقت به خیر. چرا بایستی مذهبیا نپسندن؟ نه به مذهب کسی توهین شده نه به چیزی. اگه از لحاظ آهنگم میفرمایید و به دلتون میاد که یه روز مونده بود به اربعین یا نگهش میداشتید بعداً گوشش میدادید یا اگه مثل بنده عجله داشتید و دارید خدا رو شکر که الآن دیگه همه ی نرم افزارهای پلیر امکان جلو عقب کشیدن ترک رو دارن. آهنگای میونیشو رد میشدید. خواهش میکنم دیگه باعث بی آبرویی میعیان نشید. ما زباناً میگیم لبّیک. قلباً نمیگیم. کسایی که قلباً لبّیک گفتن حضرت یهیا, حضرت عیسی, حضرت زکریا بودند. بنده خودم روز اربعین دانلودش کردم و گوش دادم و اگه اجازه بفرمایید یه سؤال دارم. دوستان, به قول دوستمون رییس من و ما, اگه آهنگ گوش بدیم نه امام حسین ما رو میزنه, نه میکشَتمون, نه چیزی. اگه دیدید کسی آهنگ گوش نمیده احترامه نگه میداره. احترام. این واقعیتو یه جورایی هم بایستی قبول داشته باشیم بنده خودمو عرض میکنم. اگه زبونم لال. اگه خدا نکرده برادرم یا مادرم یا پدرم حالا عمر دست خداست. از دنیا برن اگه یکی از فامیلامون بی احترامی کنه بهش یه چیزی میگم اگه هم نگم بعداً یه جورایی تلافیش میکنم. یا برادر شما یا برادر زاده ی خوشکل و نازنین شما جناب رییس که اون قد براتون عزیزو دوست داشتنیه که رازی به یه لحظه ناراحتی ایشون نمیشید.یا افراد دیگر خانوادتون خدا نکرده براشون یه اتفاق بیفته گنجایش بی حرمتی رو نخواهید داشت. بی ادبی نشه. نه من این گنجایش رو دارم نه شما و نه بقیه ی دوستان. امام حسینم یه فرد معمولی نیست. هر چی باشه مقام و مرتبه ی ایشون از ما انسان معمولی بالاتره. خواهشاً چیزی به ذهنتون خطور نکنه. منت نمیذارم. شما رفتیو زحمت کشیدیو به دیگرون یاد میدی, بر من شاگرد واجبه شما رو استاد خودم بدونم و احترامتونو نگه دارم و تو همه جا دست بوستون باشم. حتی اگه یادتونم باشه اون موقعایی که چه از طریق همین وبسایت یا چه از طریق ایمیل باهاتون ارتباط داشتم فرمودید دیگه تعارفاتو اینا رو بذارید کنار. امام حسینم یه فرد معمولی نیست. درسته مثل ما انسانه ولی یه انسانیه که خدا براش ازا گرفته. اگه هم ضربه ای میخوریم خدا ضربه میزنه نه امام حسین. ببینید چه قد پیش خدا عزیزه که خدا هم مثل ما رازی به ناراحتی امام نیست. سرتون رو به درد نیارم. حالا گذشته از عالی بودن این آموزش که اجازه بفرمایید منم اینجا به نوبه ی خودم ادای وظیفه کرده و تشکر و قدردایم رو اعلام کنم. ولی این جا یه سؤال دارم اونم اینه که جناب خادمی, این گزینه رو تو sound forge 10 بنده نتونستم پیداش کنم. آیا این امکان حذف شده یا اینکه عنوانش تغییر کرده؟ هر چی گزینه بود رو امتحان کردم ولی نتونستم پیداش کنم. اگه براتون مقدوره توضیح بدید چی کار میتونیم بکنیم؟ امیدوارم طولانی بودن مطلب باعث نباشه که بی جواب بمونم. و امیدوارم این جور مسایل باعث نشه که دیگه آموزش نذارید و یا مثل آموزش فیسبوک نیمه تموم بذارید. از اینکه حوصله به خرج میدیدو این مطلب رو میخونید متشکرم.

خوب گوش کن من هیچ وقت نگفتم مذهبیم چون اصلا دین ندارم این رییستون کلمه مذهبی را بهم برچسب زده که نمیدونم از کجا و چجوری قضاوت میکنه .
میگه نظر بدید بعد که نظر میدیم میگه مذهبی . من از لهجه و طرز بیانش خوشم نیومد نه از مطالبی گه گفته شده .
پس لطفا وقتی میگی نظر بدید جنبه اش هم داشته باش روشنفکر اینم برچسب من به تو.

جناب فتوحی نسخه ی من هشت بوده.
در ضمن از نظر شما ایشون یک فرد عزیز کرده ی خداوند هستش شاید یک مسیحی یا بیدین یا یهودی یا دیگران باورشون چیز دیگه ای باشه.
واسه همینه که من اعتقادات خودم را هیچ وقت ترویج نمیکنم یا چیزی که فکر میکنم را علنی نمیکنم که تاثیر اشتباهی روی کسی نگذارم.

سلام. مشتاقانه و با دقت به آموزش گوش کردم. البته در گذشته هم با این صداها برخورد کرده بودم اما به فکرم نرسیده بود که از آن چه استفاده ای میشود کرد.
حالا که وارد برنامه شدم و عملیات را انجام میدهم، میبینم که alt p عمل نمیکند و من نمیتوانم صداها را بشنوم.
ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.

سلام.
اول مطمئن بشید که فرکانسها را درست وارد میکنید.
دوم مطمئن بشید که برنامه ی شما مث ما نسخه ی هشت باشه.
در نهایت، یا خودم باید عملا با برنامه ی گپ صوتی اینترنتی بررسی کنم یا داداشت که مث شیر خودش استاده میتونه راهگشا باشه.

مجتبی خیلی با حال بود خیلی پر انرژی بود ایول
من عاشق این کارهام که خودم دست کاری کنم یه آهنگ جدید بسازم
کاشکی اون آهنگ غمگینه اولشو کاملشو اینجا میذاشتی خیلی قشنگ بود
بازم بذار اگه تونستی و دوست داشتی
ممقسی

دیدگاهتان را بنویسید