خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مریض که نیستی گپ گروهی بی اجازه ی مخاطبینت راه می اندازی!

من اینجا مینویسم به این خاطر که هزار بار گفته ام و رعایت نکرده اید. من از گپ گروهی بدون هماهنگی متنفرم. نه تنها من، بلکه خوب می دانم شما هم از گپهای گروهی ناخواسته، متنفرید. اگر خواستید بفهمید چه کسی شما را اذیت میکند، کافی است وقتی بی اجازه ی شما در یک گپ گروهی اسکایپ گرفتارتان میکنند، با کلید تب، لیست پیام ها آنجا که می گوید from را ظاهر کنید و کلید home را بزنید تا ببینید جاز چه می گوید. مثلا اگر جاز یا صفحه خوان شما بگوید که mojtaba added ali, mohammad, mohsen, javad, بدانید که فردی به نام مجتبی شما ها را در این گپ گروهی اضافه کرده است. البته که من هیچ وقت همچین کاری نمیکنم ولی مثالی زدم تا متوجه بشوید که اسم هر کسی قبل از کلمه ی added بود، یعنی او این مسخره بازی را راه انداخته است. برای خروج از این گپهای گروهی ناخواسته، میتوانید در پنجره ی گپ گروهی، منوی conversations را فعال کنید و گزینه ی leave conversation را فعال کنید. این دفعه یعنی امشب فردی نزدیک به سی چهل نفر را گرفتار کرده بود. من روی اسمش کلید applications را زدم و گزینه ی block و سپس OK را انتخاب نمودم. هر کسی دیگر این بلا را سرم بیاورد هم اینجا مینویسم و هم مسدودش میکنم. موفق باشید و خدا شفای عاجل به تمام بیماران عطا فرماید و انشا الله تمام بیماران، روزی مار دار شوند.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «مریض که نیستی گپ گروهی بی اجازه ی مخاطبینت راه می اندازی!»

همیشه در یاهو مسنجر هم درگیر چنین کنفرانس هایی بودیم که البته مرسوم بود
تنها رد درخواست میدادیم یه سند تو آل ردیف هم مینوشتیم که
لطف کنید به سی اف اینویت نکنید
. همین
این بنده خدام احتمالا به هوای یاهو بوده
ارزششو نداره که عصبی شیم
البته ایگنور راه آخره دیگه نه اول

سلام. سابقاً برخی افراد بدون اجازه و هماهنگی گوشی رو روی بلندگو میزاشتند که برای من از فحش بدتر بود و هست. ال آن که تکنولوژی پیشرفت کرده به تبعش هم این مشکلات بیشتر میشه! من برای پیشگیری از این مشکلات و سایر مشکلاتی که ممکنه در اثر دوستی با دیگران پیش بیاد, خودم رو محدود کردم و به خدا به آرامش نسبی رسیدم. شما هم میتونید به request ها بدون هماهنگی قبلی جواب ندید. موفق باشید.

سلام جناب ستوده.
آخ. آخ. وقتی به سوتی هایی که در اثر بودن تلفن روی بلندگو دادم فکر میکنم، مغزم دود میکنه، دلم میخواد آب بشم برم توی ی تیکه نون و آقا سگه بخورتم.
اگه درخواست های دوستی اسکایپ را رد کنم میگند چون سایت داره کلاس میذاره.

منم همون‌طور که تو مود اسکایپم نوشتم, از این به بعد همین برخورد رو با کسایی میکنم که چنین کاری انجام بدن.
آقا من این خط رو دارم بعد از حدود یک دقیقه بعد از خط قبلی مینویسم.
تو این فاصله این‌جا جا‌تون خالی یه نیم‌چه زلزله‌ای اومد.

البته دو نفر دیگه هم هستند که چون بچه های خوبیند فعلا اسم هاشون را نمیگم.
یکیشون را خیلی باهاش حال کردم چرا که معذرت خواهی کرد و این یعنی ایشون انسان به درد بخوریه. شهامت داشت به اشتباهش اعطراف کرد و گفت پشیمونه . من همچین افرادی را دوست میدارم.

متاسفانه مجتبی ی عزیز کمی زود از کوره در رفت
که حق داشت
شاید اگر ما هم اینهمه مشغله کاری و فکری داشتیم
یا برای مدیریت نظم سایت یا هر مورد دیگه ای لازم بود کمی ضربه شصت نشون بدیم
همین کارو میکردیم
اما خوب این دوستمون هم گویی مودب از آب در اومده
منم پیشنهاد میدم اسم این دوستمون از لیست سیاه حذف شه

سپاس! ضمن درود فراوان به دوستان دنیای مجازی! دوستان بنده نسبت به همه ی اتفاقاتی که در این دنیا می افتد خوشبین هستم و نسبت به هیچ اتفاقی حساسیت ندارمو ازین بازی که چند روزی است پیش آمده خوشحال و خوشبختم،‏ برای من بهترین سرگرمی پیش آمده است،‏ عزیزان بخندید و خندان باشید تا مشکلات و خستگی ها را فراموش کنید،اصل مبایل و کامپیوتر و اینترنت برای کارهای مفید بوجود آمده است و در کنار آن سرگرمی و تفریح و محک زدن سوسولها! آخه حساسیت و بدبینی و عقبماندگی و…‏ تاکی! برو بابا بیخیال مشکلات،‏ بخند و خندان باش،‏ باز هم بگویم یم یا کافیه؟ بنده مشاوره تجربی حضوری و تلفنی و اسکایپی در موارد مختلف برای افراد مختلف از قبیل نابینا و مجرد و بینا و زوج و ‏…‏ در خدمتم!‏

دیدگاهتان را بنویسید