خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود بخش هفتم آموزش شطرنج

درود

اینقدر زنگ و پیامک و ایمیل و اسکایپ که کو باقیش؟ اینم باقیش. بخش هفتم آموزش شطرنج رو از اینجا بگیرید و بدونید که استقبال شما یعنی ادامه ی این آموزشها. به استفاده از این بسته های صوتی اکتفا نکنید و حتما حتما خودتون موقعیت بچینید، با آشنایان بازی های دست گرمی داشته باشید و با مهره ها رفیق بشید. با تشکر، مهدی رومیفرد.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بخش هفتم آموزش شطرنج»

سلام مهدی جان
مثل همیشه عالی
هفته آینده بهت زنگ میزنم تا یه گزارش خوشگل ازت تو ایران سپید بنویسم.
با همکاران در رادیو ورزش و برنامه شکوه اراده هم هماهنگ میکنم تا باهات به عنوان یکی از ملی پوشان رشته شطرنج نابینایان تماس بگیرن و باهات مصاحبه کنن
این حد اقل کاریه که از دست من بر مییاد برای کسی که بدون چشمداشت داره به این زیبایی علم و تخصص خودش رو به سایر هم نوعانش منتقل میکنه
خیلی آقایی

سلام ترنم مرسی از لطفی که به من داری من تعریف نکردم تو فوق العاده ای و اما ترانه سلام من هم به اندازه موهای سرم باختم تا شطرنج باز شدم دلسرد نشو امتحان کن ذرر نمیکنی فقط ۷ فایل جمعا ۷۰ دقیقه. انیر جان از تو هم ممنونم عزیزم.

سلام پرسپولیس قهرمان. یک دنیا ممنون. امیدوارم درهمه ی صحنه های زندگی قهرمان باشی. اینو بدون که من یک نفر نیستم یه تیم ده نفره ایم که تازه شطرنج رو شروع کردیم. کلاس میریم. مربی داریم واز آموزش های خیلی خوب شما هم استفاده میکنیم. همی الانم میخوام برم کلاس فایلو به بچه ها بدم. بازم تشکر ازطرف همه ی دوستانم. شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید