خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

لطفا با رای خود از این جانب حمایت کنید

با سلام و احترام

دوست گرامی خواهشمندم با مطالعه مطلب زیر و رای دادن از اینجانب(سید وحید صابری) حمایت فرمایید.

شرکت ال جی کُره اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «اینکاره‌ها» نموده است که اینجانب در مرحله نخست آن برنده شدم. در مرحله دوم من ویدئویی از طرح‌ها و ساخته‌های خود در آن سایت به نمایش گذاشته‌ام که تنها با کمک و امتیاز‌دهی شما عزیزان در آن مسابقه برگزیده خواهم شد که در ادامه روش شرکت در مسابقه و امتیاز دهی به تفصیل آمده است.

نکته 1: سایت مذکور به زبان فارسی است و نیازی به ترجمه نیست.

نکته 2: مدت زمان ویدئوی مذکور تنها 3 دقیقه بوده و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

نکته 3: مهلت امتیاز دهی تا روز 20 بهمن ماه است، ولی از آنجایی که به کرات اتفاق افتاده که سایت مورد نظر دچار مشکل شده است، لطفا زمان را از دست ندهید و هم اکنون اقدام فرمایید.

نکته 4: ویدئوی اینجانب در سایت مذکور با عنوان «نابینای مخترع، طراح و نجار» ثبت شده است.

نکته 5: در حال حاضر اینجانب جهت برگزیده شدن نیاز به حداقل 600 امتیاز دارم، پس حتی یک رای شما نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

نکته 6: لطفا این ایمیل را برای دیگران ارسال کرده و ایشان را نیز تشویق به امتیاز دهی نمایید.

نکته 7: در صورت بروز هرگونه اشکال در روند ثبت نام یا دیدن ویدئو یا امتیاز دهی، مراتب را از طریق ایمیل با اینجانب در میان بگذارید (vhdsaberi@gmail.com).

* روش شرکت در مسابقه و امتیاز دادن

جهت امتیاز دهی لازم است که طی مراحل زیر در سایت مذکور ثبت نام کرده و پس از مشاهده ویدئوی اینجانب با زدن کلید امتیاز (Like) به آن امتیاز دهید.

1) نخست از طریق لینک زیر به سایت مربوطه مراجعه کنید:

http://www.lgemobile.ir/inkare/

2) سپس با زدن لینک «ثبت نام» و اعلام نام و ایمیل خود در آن سایت ثبت نام فرمایید. پس از ثبت نام سایت به طور خودکار ایمیلی را با عنوانRegistrationLinkبه ایمیل شما ارسال می‌کند که در آن کد رمز شما (PIN) اعلام شده است.

3) در مراجعه مجدد به سایت مربوطه به آدرس زیر:

http://www.lgemobile.ir/inkare/

و زدن لینک «ورود» و اعلام ایمیل و رمز (Pin) خود، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

4) در صفحه باز شده برروی تصویر اینجانب کلیک نمایید یا به لینک «لیست اینکاره‌ها» و سپس لینک «آخرین ویدئوهای دریافتی» وارد شده و برروی تصویر یا نام اینجانب (سید وحید صابری) کلیک نموده و ضمن مشاهده ویدئویی از ساخته‌های من با زدن کلید امتیاز (Like) به آن امتیاز دهید. همچنین در این قسمت می‌توانید نظر خود را نیز نسبت به ساخته‌های اینجانب اعلام نمایید.

نکته: ویدئوی اینجانب در سایت مذکور با عنوان «نابینای مخترع، طراح ونجار» ثبت شده است.

تذکر مهم: لازم به ذکر است که در حال حاضر اینجانب نیاز به بیش از شش‌صد امتیاز دارم، پس خواهشمندم از حتی یک رای خود کوتاهی نکرده و این ایمیل را نیز برای دیگران ارسال نموده و آن‌ها را نیز به شرکت در مسابقه و امتیاز دهی ترغیب نمایید.

سپاس فراوان

۵ دیدگاه دربارهٔ «لطفا با رای خود از این جانب حمایت کنید»

درود به همه من همان روز اول رای دادم و رای شماره ۲۲۴ مربوط به بنده بود و خیلی هم از کار ایشان آقای سید وحید صابری خوشم آمد در ضمن خودم هم به کارهای صنعتی علاقه دارم که قبلا که بینایی داشتم هم کارم همین بود و به ایشان تبریک می گویم که چنین افتخار آفرینی کرده اند موفق باشید

من هم موفق به رإی دادن شدم و شماره اش هم دویست و شصت و سه می باشد که البته آخرین رإیی بود که تا این لحظه داده شده امیدوارم ثبت شده باشه چون زد پس از تإیید اعمال خواهد شد شما هم فرصت را از دست ندهید و در این امتیاز دهی شرکت کنید هر چی نباشه ایشون بیلبورد جامعه هدف ما یعنی نابیناها می باشند.

تبصره برنده شدی سهم ما فراموش نشه ها.

با سلام
آقا مسعود فکر کنم شما به جای لینک امتیاز، لینک کامنت را زده‌اید که گفته است بعد از تایید اعمال می‌شود. بعد از زدن لینک امتیاز دهی یک پنجره باز می‌شود و می‌گوید امتیاز شما با موفقیت ثبت شد. و اگر صفحه اصلی را رفرش کنید می بینید که یک امتیاز به امتیاز قبلی اضافه شده است.

با سلام. آقای حاتمی برای امتیاز دادن باید در سایت عضو شوید و برای این کار باید از لینک ثبت نام استفاده کنید. مراحل کار را به طور امل در پست نوشته‌ام. درضمن دوستان باید از فایرفاکس استفاده کنند تا همه گزینه‌ها را برایشان بخواند.

دیدگاهتان را بنویسید