خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آموزش شطرنج بخش هشتم

سلام بچه های گوش کنی عزیز. دوباره اومدم با بخش هشتم آموزش شطرنج. مات کردن را بیشتر یاد بگیرید و با موقعیت های مختلف بیشتر آشنا شوید. از اینجا بخش هشتم را دانلود کنید. ادامه ی این آموزشها به نظرات و استقبال شما بستگی داره این توی خاطرتون بمونه.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش شطرنج بخش هشتم»

سلام مهدی عزیز. باز هم مثل همیشه عالی ادامه بده که توسط همین آموزش ها خیلیا رو داری علاقه مند به شطرنج میکنی.
راستی من هنوز سر قولم در خصوص چیزی که دفعه پیش گفتم هستما. غیر از اون خواستم بهت بگم اگر دوست داشتی و خودت اجازه بدی میتونیم این آموزش ها رو در سرویس ورزشی سایت ایران سپید هم قرار بدیم تا مخاطبان اون سایت هم استفاده کنن اگر موافق بودی بگو، پیگیریش و آپلود فایل ها روی سایت ایران سپید با من

سلام من خودم یه زمانی شطرنجو دوست داشتم. الآنم این آموزشا رو دانلود نمیکنم. اما دوست حسرت می خورم آن زمان ها که دنبال منبع صوتی برای شطرنج میگشتم جز یکی دو منبع ناقص چیز دیگری دستگیرم نشد. امیدوارم بچه های دوستدار شطرنج قدر کار ارزشمندی که شما می کنین رو بدونن. اما در خصوص نظرات نمیدونم چی بگن امیدوارم بچه ها بیشتر از پیش توجه کنن.

سلام آقای رومی فرد باتشکر از شما منم دانلودش کردم و حتما از آموزش هایتان برای پیشرفتم استفاده می کنم مطمئن باشید که تجربه هاو اطلاعاتی که در اختیار بچه ها قرار میدهید برای دوستداران شطرنج واقعا مفید است منتظر مرحله بعد هستم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید