خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کنفرانس دهم نابینایان (ادامه ی موضوع جهتیابی و آژانسی بودن)

سلام. اه. اعصابم خیلی خرده. کنفرانس دهم ما که آماده ی دانلود است و قرار شد در مورد ادامه ی بحث جهتیابی و بعدشم اشتغال و یا مهاجرت باشه، ی جورایی خراب شد. اول که بعضی از بچه های کم سن و سال تر اصلا احترام نگه نمیدارند و این نه واسه من بلکه واسه خودمون و خودشون جالب نیست. احترام به فرد و افرادی که توی کنفرانس هستند و احترام به موضوع بحث و رعایت سکوت و پارازیت ننداختن خیلی مهم و ضروری هستش که امیدوارم این مورد از دفعه ی بعدی بر طرف بشه. دوم که وسطهای کارمون اینترنت من پرید. بعدشم که دوستان شروع کردند به حال و احوال پرسی و من بیچاره هی بال بال میزدم که وصل بشم و نمیشدم و در آخر کنفرانس میتونید گوش بدید که چند بار قطع و وصل شدم و آخرش هم نفهمیدم بحث بچه ها اون جا هاییش که نبودم به کجا کشید. دیشب اینترنت خانه ی ریاضیات یک دفعه کلا قات شد. خلاصه که یواش یواش بعد از اینکه من رفتم، جدا از تلاشهایی که چشمک و زهره و بعضیها به خرج میدادند، آخرش شیر تو شیر شد و نشد که بشه. ناراحتم. واقعا ناراحتم که حرکت نویی که شروع کردیم اینطوری خدشه دار بشه. مث ی گیاه کوچکولویی میمونه که هنوز پا نگرفته، درختچه هم نشده و ما هی لگدش میکنیم. من قصد داشتم ما هفته ای هفت کنفرانس داشته باشیم ولی فعلا همین یکی در هفته را هم نمیتونیم. یا اینترنت من میپره، یا یکی فوت فوت میکنه و مزاحم میشه، یا اتاق خاموش میشه یا کسی شرکت نمیکنه. خلاصه که کنفرانس دهم ما به صورت ناقص از اینجا با حجمی حدود 14 مگا بایت و با زمانی نزدیک به چهل دقیقه قابل دریافت هستش. اگه شما توی کنفرانس بودید و ادامه ی بحث رو میدونید که چی بوده بگید که جاهاییش که ضبط نشده رو ما هم بدونیم. خیلی دوس دارم نظرات و حرفهای شما رو بدونم. اصن آیا این کنفرانسها به درد شما میخوره؟ آیا راه حل عملی تری برای ادامه ی کار هست؟ برای جلوگیری از مشکلات آینده باید چی کار کنیم؟

مث همیشه دوستون دارم بیشتر از دیروز، کمتر از فردا!

۹ دیدگاه دربارهٔ «دانلود کنفرانس دهم نابینایان (ادامه ی موضوع جهتیابی و آژانسی بودن)»

سلام من که نبودم ولی خیلی منتظر دانلودش بودم. راه اندازی این کنفرانسا خیلی طرح جالبیه که بجای خودش جای تقدیر و تشکر داره. اگه دوستان شرکت کننده با اطلاعات بیشتر و صعه صدر داشتن دربحث ها شرکت کنن خیلی مثمر ثمر واقع میشه. ولی هرکاری اولش این چیزا رو داره دیگه. ان شاءالله در ادامه کار این نقایص هم برطرف میشه.

سلام
اصلا حرصی نشو مجتبی جان
منم از صبح اینترنتم هی بود هی نبود
مهم کیفیته کاره نه کمیت
این کنفرانس ها مهم نیست تعدادشون حالا هوارتا باشه
همین آب باریکه هم برامون بزاری شکر میکنیمت
مدیر نباید آخو واخ راه بندازه
این که مجتبی ست اگه کم میاره
ما که دیگه معلوم الحال
مگه دستم به این اهالیه ۵+۱ نیوفته زدن اینترنتمونو چند روزه منفجر کردن
مرسی از تلاشت

خب به کنفرانس گوش دادم اصلا قطع و وصل نشدی یعنی صدات با کیفیت بود مثل همیشه نمیدونم چرا بقیه میگفتن صدات واضح نیست
بیشتر از اون قسمت که از نو برگشتیو هر چی سعی کردی کسی صداتو بشنوه که نشنید ناراحت شدم
مرسی مدیره پرتلاشه محله

سلام
مجتبی جان اصلا غصه نخور
حتی اگه فکر میکنی این کنفرانسا واسه یه نفر مفید هست، به خاطر همون یه نفر ادامه بده.
این مشکلا واسه همه پیش میاد.
اگه تازه کاریِ من و خیلیای دیگه ناراحتت میکنه، من خودم به شخصه با تذکر مستقیم اصلا ناراحت نمیشم.
ازت انتظار دارم اگه شخصا از من تو کنفرانسای بعدی اشتباهی چیزی دیدی، همونجا تذکر بدی. چون هر چی بمونه باعث ناراحتی بیشتر میشه.
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهی.

درود بر تمام ساکنین بینظیر محله. وقت همیگی به خیر و نیکی. امروز تصمیم گرفتم اتفاق جدیدی رو تجربه کنم یا بهتر بگم تصمیم گرفتم به نصیحت دوستان گوش بدم و بی راننده و آژانس به دانشگاه برم. اما افسوس شد چیزی که نباید میشد. نه نگران نشید اتفاقی برام نیفتاد سالم و اتو کشیده هم رسیدم به محل کار اما از چیزی که میترسیدم همون شد یعنی ایستادن در صف سوار و پیاده شدن با افرادی که قرار بود ساعتی بعد من مدیر و اداره کننده برنامه اون روز اونها باشم. و تلخترین قسمت تجربه برخورد رانندهیی بود که اطلاعیی از رابطه بین من و بچهها یعنی استاد و شاگردی نداشت. خلاصه اثلً تجربه خوبی نبود. در تمام روز در کلاسها یک جورایی اقتدار خودم رو از دست رفته میدونستم. جالب اینجاست که برداشتم به من میگفت که بچهها و حتی کارمندان دانشگاه هم حس خوبی از این اتفاق نداشتند. یعنی احساس کردم اونها هم دوست دارند استاد شون رو همون طور با اقتدار ببینند و با چشم ماشین استاد رو بدرقه کنند تا نگران استاد باشند. و نتیجه تجربه من البته تنها برای خودم این شد که در صورت شرایط خاص و وجود امکانات مالی و … حفظ اقتدار یک نابینا مهمتر از موارد دیگر است البته باز هم یاداوری میکنم که در صورت وجود شرایط و امکانات خاص.
در نهایت از دوستان خوب و به ویژه مدیر پرتلاش محله که مسبب این تجربه مفید هرچند تلخ شدند تشکر میکنم. در پناه حق پاینده و پیروز باشید.

سلام در مورد به درد خوردن این کنفرانسها که اصلاً حرفی نیست هم به درد می خوره هم به سلامتی و هم به بقیه چیزهای مشابه و غیر متشابه … نگاه من به این کنفرانس یه نگاه روشن هست و ان شا الله روشنتر هم میشه … ادامه بدید که من هرچند نمی تونم باشم ولی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید