خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود هجدهمین برنامه زندگی ادامه داره

سلام.

به به یه 7، 8 روزی من اینجا نبودم چه خبرایی بوده   تو محله. یه نگاهی گذرا به سرتیتر پست های قبلی انداختم چی کار کردینا بچه ها.

افسوس که مشغله های کاری و برنامه های سنگین و فشرده ما در هفته ای که گذشت باعث شد من اصلا نتونم بیام تو محله. البته در این هفته ماشالا مسابقات فدراسیون هم پشت سر هم و یا هم زمان با هم تو 4 تا رشته برگزار شد و از طرفی هم ویژه نامه ی پایان سال  روزنامه هایی که باهاشون کار میکنم باعث شد من در یک هفته گذشته فقط روزی 2، 3 ساعت بخوابم که این خیلی بده.

خلاصه از روز شنبه دیگه کار ها کمی  سبک میشه و منم لیاقت پیدا میکنم بیام تو محله و در مباحث و پست های دوستای خوبم شرکت کنم کامنت بذارم یا از اون پست های باحال مهمونتون کنم.

القصه فعلا بریم سر برنامه زندگی ادامه داره که چهار شنبه هفته گذشته 14 اسفند پخش شد.

این برنامه نیم ساعته رو از

این لینک دانلود کنید

برنامه فردای ما رو که چهار شنبه 21 اسفند  ساعت 13-30 تا 14 از رادیو فصلی پخش میشه از دست ندین. یکی از بخش هاش فکر کنم واستون خیلی جالب باشه.

قول میدم به زودی هم برای ورزشیا دست پر بیام اینجا هم در سایر موارد مطالب جالب و خوندنی واستون بذارم.

فدای همتون

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود هجدهمین برنامه زندگی ادامه داره»

سلام جناب سرمدی … خب من همیشه یه سه چهار تا برنامه ای عقب هستم به دلایل فنی که نگفتنش بهتره … تا برنامه ۱۳ گوش دادم واقعیت روز به روز بهتر شدید و هنوز به نظر من قسمت جهت یابیش یه خورده کار داره و باید بهتر تر بشه … از همه هم ممنون… زندگیتون با سربلندی ادامه دار.

سلام نخودی بانو. مرسی. اشکال نداره بجاش تو نوروز که زمان بیشتر هستش میتونی خودت رو برسونی. بخش جهتیابی دیگه قسمت های آخرش هست و تو فصل بهار به کلی از برنامه ما حذف میشه. به نظر خودم شاید تونسته باشیم بخش کوچیکی از مشکلات نابینایان در این زمینه رو بر طرف کنیم. البته مباحث در ۱۰ برنامه اول و به خصوص در فصل پاییز با توجه به بازخورد هایی که از مخاطب هامون گرفتیم موفقیت آمیز و کاربردی تر بوده
همینجا از دکتر جدیدی هم باید تشکر کنم که بدون هیچ چشم داشتی به ما تو این زمینه کمک کرد

سلام سیتا. ممنون که هستی. نایب زیاره همگی دوستان بودم. این شهروز هم در روز های اخیر همراه من و سایر عوامل برنامه درگیر طرحی بودیم که خدا رو شکر تاییدیش رو گرفتیم. هماهنگی هاشو هم کردیم و به امید خدا میخوایم برای نوروز ۹۳ برنامه های قشنگی رو واستون بسازیم و عیدانه خوبی به همه ی هم محله ای ها بدیم.
طرح واقعا طرح مشکلی هست و از خدا میخوام کمکمون کنه بتونیم رضایت شما رو در نوروز ۹۳ با این ویژه برنامه هایی که داریم جلب کنیم و مهمون کانون گرم خونه هاتون باشیم.
حالا در بارش تو روز های بعدی بیشتر توضیح میدم.
راستی بچه ها امروز و فردا پنج شنبه هوای بیشتر نقاط کشورمون ابری و بارونی و در مناطق کوهستانی برفی هستش. تو این روزا از خدا بخواین رحمتش رو از ما دریع نکنه.
برای آگاهی از وضعیت آب و هوای کشورمون تو روز های آینده هم میتونید به وبلاگ هواشناسی من سر بزنید و اونجا به جمع بچه های صمیمی و دوست داشتنی وبلاگم بپیوندید

سلام داوود جان
روز گذشته توسط یکی از اساتیدم در کلاس های روزنامه نگاری معرفی شدم به روزنامه همشهری که برای ویژه نامه پایان سالشون باهاشون همکاری کنم و چند تا مطلب واسشون بنویسم. به نظر خودم این میتونه فتح باب خوبی باشه و ایشالا در سال آینده بتونم هم کاریم رو باهاشون بیشتر کنم و در این روزنامه ی معتبر که پر تیراژ ترین روزنامه در سطح ایران هستش قلم بزنم

سلام تبسم عزیز
ماشالا تو غیاب من، محله بدجوری پویا بوده
باشه به روی چشم حتما.
دارم یه گزارش متنی مینویسم از مسابقات سوپر لیگ گلبال و گزارش های صوتی رو هم ادیت که کردم جفتش رو میذارم اینجا تا در جریان کامل مسابقات گلبال که در مشهد برگزار شد قرار بگیرین

حتما حتما چشمک
ویژه برنامه های عیدمون فکر کنم چون یه سبک متفاوتی داره حسابی ازش خوشتون بیاد.
البته برنامه های زندگی ادامه داره سر جای خودش هستا. هر چند اونم در دو تا برنامه ای که در نوروز داریم حال و هواش متفاوته.
اما به غیر از برنامه زندگی ادامه داره ۵ تا ویژه برنامه داریم با نام عید دیدنی که بعدا بیشتر توضیح میدم فعلا داریم هماهنگی هاشو انجام میدیم

سلام بهنام جان
از عالی بالاتر میشه خیلی عالی یا مثلا فوق العاده، که فعلا همون عالی هم واسه برنامه ما زیاده. دمت گرم.
اون بخش نمایش به صورت آزمایشی پخش شد. ما به صورت جدی قصد داریم تو اردیبهشت آیتم نمایش رو وارد برناممون کنیم

سلام امیر جان: بیشتر موارد رو مثبت ارزیابی کردم. اما دو مورد را دوست داشتم اشاره کنم شاید مفید باشد. یکی این که در تغییر از یک موسیقی بین آیتم ها و موسیقی زیر صدا اصلاً هماهنگی وجود نداشت. بابا درسته همه حرفه ای نیستند ولی خوب شاید هم زشت نباشه ولی خوب هر چه از لحاظ شنیداری زیباتر باشه کم و بیش تأثیر خود رو می ذاره. اگه میشه موسیقی که عوض میشه خیلی هم بیربط با موسیقی قبلی نباشه و همچنین درسته وقت کمه ولی یک جا بین کلام دوستمون یک ثانیه موسیقی پخش شد و دوباره ادامه داد که به خدا از نظر فنی جالب نیست. اما به طور کلی با وجود وقت محدود برنامه ی مفیدی رو اجرا می کنید. یک مسأله دیگه بخش چگونه با نابینا رفتار کنیم که در بسیاری موارد با آنها موافق نیستم اصلاً در بود و نبود این بخش تأثیر عمیقی نمی ذاره. به عنوان مثال من خودم به شخصه آرزو داشتم که یکی دو بار میوه رو خودم بردارم و داخل ظرفم بگذارم با وجود این که جای تقریبی ظرف را تشخیص دادم ولی تا اومدم بردارم پدرم یا بقل دستیم توی ظرفم گذاشته بود. این بخش رو آیا به تنهایی و بر اساس نظر خودتون تهیه کردین. امیدوارم نظر اکثریت نابینا ها رو مد نظر داشته باشید. امیر جان اصلاً از حرف های من ناراحت نشو. گفتی بیایم نظر بذاریم اگه ناراحت میشی خوب دیگه کمتر میرنجونمت. سخن شما صدای ما است اگر اکثریت نابینایان از آن خشنود باشند. اینها نظرات شخصی من بود. خداوند پشت و پناه همگی شما دوستان عزیزم.

سلام محسن عزیز. ما شدیدا شدیدا شدیدا استقبال میکنیم از این دست نقد ها و مطالبی که تو بهش اشاره کردی. چه دلیلی داره از این صحبت های به حق تو بخوام ناراحت بشم. مرسی خیلی زیاد..
در خصوص بخش چگونه با نابینایان رفتار کنیم تمامی مواردی که از اول تا به حال خونده شده بر اساس ۶۵ نکته ای هست که خانوم شهرزاد فرحبخش از معلمان مرتبط با نابینایان در کتابشون نوشتن. به نظر خود من هم ۱۰، ۱۲ نکته اول که خوندیم بخش هایی بود که به تمام نابینایان میشد تامینش داد. اما سایر نکات شاید فقط برای بخشی از نابینایان کاربرد داشته باشه. مثلا من خودم برای چند مورد مخالف بودم که مطرح بشه اما اشکان گفت خانوم فرحبخش گفتند که شما به خودتون نگاه نکنید که شاید برای انجام فلان کار مشکلی ندارین. ما بخش عام جامعه نابینایان رو در نظر گرفتیم و…..
خلاصه بازم منتظر نظرات خوبت هستیم.
برنامه نوزدهم رو که دیروز پخش شد فردا میذارم روی سایت به نظر خودم شاید یکی از بهترین قسمت های این چند وقت اخیر باشه. به خصوص بخش مهمان خانش که بازتاب هایی رو هم داشته

سلام آقا امیر خسته نباشی.
زیارت قبول.
ممنون بابت زحماتی که میکشی.
من برنامه ی ۱۸ را دانلود کردم.
اما وقت نکردم بگوشمش.
ولی متمعنم از قبلیا خیلی بهتر شده.
چون برنامتون توپه منم نظری ندارم.
اما کاش یکم آهنگهایی که پخش میکنین.
شاد و دلنشین باشن.
سپاس فراوان.

سلام سعید عزیز.
سپاس از تو. راستش انتخاب آهنگ های برنامه دیگه دست تهیه کنندست. ما همه جوره آهنگی رو هم داشتیم. اما بازم چشم به تهیه کنندمون میگیم که بیشتر از آهنگ های شاد استفاده کنه.
من تازه از مسابقات لیگ دسته یک و دسته دو کشورمون برگشتم تا دقایقی دیگه برنامه نوزدهم رو هم میذارم روی سایت. این برنامه ۱۹ خیلی جالب شده. حتما تونستی گوشش کن

با سلام.
در بخش چگونه بانابینایان رفتار کنیم ذکر شده بود که به هیچ وجه از آلبوم عکس در مهمانی که یک فرد نابینا هم در آن حضور دارد برای سرگرم نمودن مهمانان استفاده نکنیم.
چرا ما به نابینایان آموزش ندهیم که شرایط سایر مهمانان را درک کنند؟ شاید این عکسها مربوط به کسانی باشد که در آن مهمانی حضور دارند و یا مربوط به مناسبتی باشد که افراد حاضر امکان رفتن به آن مراسم را نداشتند.
روزی من در یک مهمانی بودم. میزبان دو آلبوم عکس آورد. یکی را به مهمانها داد و از من خواست اگر دوست دارم تصاویر آن آلبوم دیگر را برایم توضیح دهد. من هم با کمال میل پذیرفتم.
در چنین مواردی ما میتوانیم با ژستهای مختلف در هنگام عکس گرفتن آشنا شویم.
پیشنهاد میکنم جهت ارائه چنین مطالب مهمی فقط به یک منبع اکتفا نکنید.
خوب است به جای اینکه به دو یا چند مطلب اشاره کنید یک مطلب را با توضیحات بیشتر ارائه دهید و جهت تکمیل و مستند نمودن آنهامنابع مورد نظر را نیز ذکر فرمایید.
البته تمام اینها فقط یک پیشنهاد است.

برایتان موفقیت را آرزو میکنم.

سلام خانوم جوادیان. منم با حرف شما موافقم. اینم از اون دست مسائلی هست که شاید نشه به همه ی نابینایان تامینش داد. اما من دو ماهه که از دوستای خوبمون دارم درخواست میکنم که هر حرفی، هر نکته ای اگر فکر میکنید به درد این بخش میخوره به ما بگین. ما رو کمک کنید تا همون چیز هایی که خود شما حس میکنید درسته و در آیتم چگونه با نابینایان رفتار کنید باید مطرح بشه، به ما بگین تا همون هارو بخونیم. اما تا به حال هیچ کس، هیچ پیشنهادی تو این زمینه به ما نداده. خب در این صورت ما مجبور میشیم به همون کتابی که در اختیار داریم اکتفا کنیم. البته چیز هایی که مد نظر خودمون بوده رو هم در بخش های اول. ۱۰، ۱۲ مورد اول که در برنامه های پیشین خونده شده اعمال کردیم. شما هم بگین چه مسائلی باید گفته بشه ما همون هارو در برنامه مطرح میکنیم.
این تریبون فقط ماله شخص ما نیست. صدای همه ی نابینایان در سراسر کشور هست. و باید با همکاری خود شما ها تکمیل بشه
از نظر شما هم سپاس

دیدگاهتان را بنویسید