خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه کتاب خود آموز JAWS ویژه نابینایان جلد اول

به نام آفریدگار قلم

دوستان سلام: بار  دیگر انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان در ادامه ی فعالیت های خود برای دست رسی نابینایان و کم بینایان به کتب خود آموز اقدام به تألیف کتاب خود آموز Jaws برای نابینایان جلد 1 نموده است.

این کتاب تألیف دکتر محسن صدیقی مشکنانی و مهندس  نصر الله رضایی می باشد.

در این کتاب شما با امکانات صفحه خوان Jaws آشنا میشوید.

مطالب این کتاب به صورت زیر سازماندهی شده است:

در فصل اول راه  اندازی Jaws را میآموزید، فصل دوم شما را با مکان نما های Jaws که برای حرکت بین گزینه های برنامه ها ضروریست آشنا میکند، در فصل سوم با خواندن صفحات و اسناد توسط صفحه خوان آشنا میشوید، در فصل چهارم کاربرد گزینه هایJAWS موجود در ALL PROGRAMS بررسی میشود، فصل پنجم، شما را با منوی گزینه های Jaws، (OPTIONS) آشنا میکند، چنانچه مایلید با تنظیمات پرکاربرد JAWS آشنا شوید فصل ششم را مطالعه فرمایید، نهایتا در فصل هفتم با راهنمای جامع Jaws آشنا میشوید. این راهنمای جامع شامل نحوه ی عملکرد و فرمانهای JAWS میباشد. به علاوه، این کتاب دارای 8ضمیمه نیز میباشد. ضمیمه 1 به نصب Jaws میپردازد، در ضمیمه 2 پیاده سازی فارسی ساز (Fix Persian) که برای Jaws نسخه 12 و بالا تر کاربرد دارد را یاد میگیرید، ، در ضمیمه 3 با نصب موتور صوتی پارس آوا، در ضمیمه 4 و 5 با ترمیم و حذف Jaws، در ضمیمه 6 با اعمال سریع تنظیمات Jaws، (QUICK SETTING) و در ضمیمه 7 با کلیدهای لایه ای Jaws، (LAYERED KEYS) آشنا میشوید. در پایان در ضمیمه ی هشتم، میآموزید که چطور با استفاده از JAWS اطلاعات مورد نظر خود را به صورت سریع در اینترنت جستجو کنید.

این کتاب دارای یک واژه نامه نیز هست که در آن اکثر لغات به کار رفته در کتاب، همراه معنی فارسی آنها گنجانده شده است.

رعایت موارد آموزشی که در این کتاب بررسی شده به شما کمک می‌کند که در کاربری رایانه با دیگران برابر باشید.

این کتاب بر روی یک لوح  فشرده با قیمت 60000 ریال به علاقه مندان  و به قیمت 40000 ریال به اعضای انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان عرضه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر هر روز به جز روز های تعطیل از ساعت 10 تا 11 و 16 تا18 با تلفن 03116687033 تماس بگیرید.

 

شماره حساب جام انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان: 164520.37 نزد بانک ملت

شماره کارت انجمن علمی, فرهنگی موج نور اصفهان: 6104337770125886

نشانی اینترنتی: www.mnsi.ir

فاکس: 03116692014.

پست الکترونیکی: mojenoor84@gmail.com

نشانی: اصفهان- خیابان سعادت  آباد- رو به روی مقبره ی بانو امین- جنب ورزشگاه امین- خانه ی ریاضیات  اصفهان- بخش نابینایان.

امید است این کتاب بتواند ارتباط نابینایان و کمبینایان را با دیگران تسهیل نماید و زمینه ی ایجاد کار را برای آنان فراهم کند.

تا درودی دیگر بدرود

۹ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه کتاب خود آموز JAWS ویژه نابینایان جلد اول»

سلام چه جالب من فکر می کردم این کتاب قبلاً توسط خود موج نوری ها تهیه شده …!!!! خب حتماً اونی که من فکر می کردم اینه یه چی دیگست!
در هر حال من که کماکان با قفل موج نور مشکل دارم و سیستمم هیچ گونه سی دی و دی وی دی رو تحمل نمی کنه و آبش باهاشون تو یه جوی نمیره و دستم هم تو جیبم نمیره که یه دیویدی رام براش بخرم … بابا مخ های کامپیوتر و برنامه نویسی یه فکری به حال این قفله بکنید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درود. من هم از تولید این کتاب جدید جاز کمال مرسی را دارم.
اما دوستان گرام, من در یکی از کامنتهایم از آقا مجتبی خواسته بودم که کامنتها از بالا به پایین باشه یعنی کامنتهای جدید دم دست و همین اول کار باشند.
که جناب ایشان لطف کرده این تقاضا را اجابت فرمودند.
البته این کار یک اشکال دیگر هم دارد. که برای نوشتن کامنت باز باید به آخرین کامنت مراجعه کرد. که اگر اون هم اول میآمد ظاهرا کسی ناراضی نمیشد.
ولی الآن بنا به پاره ای از گزارشات واصله تعدادی از هم محلیها از تغییر به عمل آمده چندان راضی و خشنود نمیباشند. البته این مطلب را جناب پژو در اسکایپم گفته بودند وگرنه ظاهرا تا کنون کسی از دوستان رسما و علنا از این تغییر به عمل آمده شاکی و ناراضی نبوده است.
با این حال از اعضا درخواست میشود که چنان چه خاطر مبارکشان آزرده شده و پشت سر این حقیر نق میزنند از جناب کدخدای محله بخواهند که دوباره همه چیز به قبل مراجعت کند. البته گمانم به تجربه اش بیرزد که چند روزی به همین گونه باشد خدا را چه دیدی شاید هم قلمان محله و هم هوریانش را رضایت حاصل گردید.
باز امر, امر شماست.

پس که اینطور شد
عمو مقصر شما بودی گویا آیا ؟
بح بح مگر به چنگ اهالی نیوفتی عمو جان
بابا من فکر کردم یه بلایی سر محله ی توی سیستم خودمان آوردم ماجرا این بوده پس
دیدم تو وبلاگا آخرین نظر اولین نظر بوده اما همونطور که خودت گفتی عمو برا نوشتن کامنت هم نباید رفت اون پایین پایینا
اصلاح بشه از خونت می گذریم
هح

دیدگاهتان را بنویسید