خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

این شکلی چطور، آیا دوس میدارید؟

میگم سلام بچه ها. من ی گندی توی محله زدم. هر کسی متوجهش شد، بگه خوبه یا بد. اگر بشه، میخوام این گند باقی بمونه ولی در عوضش تعداد پست هایی که توی یک صفحه هست رو زیاد کنیم. مثل حالت مجله ای که قبلا توی تابستون داشتیم. برم حمام با سرماخوردگی و برگردم ببینم به کجا قراره برسیم! راستی دیدگاههای انفجار کامنت دونی رو خوندم و به زودی ی کارهایی صورت میدم. ایول.

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «این شکلی چطور، آیا دوس میدارید؟»

سلام.
مرسی از شش تا دیدگاهی که تا حالا زیر این پست رفته.
البته که نظر، نظر همه ی هم محلی ها باهم هستش و من کاری نمیکنم که اذیت بشید.
پیش خودم گفتم مطالب به صورت چکیده توی صفحه ی اول، باشند که محتوای صفحه ی اول کم بشه.
اون وقت، سرعت سایت که بالا میره هیچی، تازه، میتونیم توی ی صفحه، به جای پانزده تا پست که الان داریم، مثلا چهل تا یا سی تا پست بذاریم. اون وقت مجبور نمیشید برید صفحات دو و سه، تا مطالب اخیر رو ببینید.
بازم من هستم و نظرات رو میخونم و اگر رای اکثریت به شکل قبلی بود، منم تسلیم، گردنم از بشکه باریک تره. همون طوری برش میگردونم به حالت سابقش.
خیلی چااااکریم

سلام برای من که فرقی نمی‌کنه چون در هر حال هدف مقصود کامنت دونیه که آخرش یه اینتر و یه صفحه دیگه رو می‌طلبه …. همه پست ها رو هم مثل بچه خوب می‌خونم نیازی نیست برم صفحه ۲ و ۳ و ۴ و الی آخر … خب اگه این طور باشه فکر کنم یه کم اون تنبلاش بیشتر به خودشون زحمت می دند البته دور از ملیسا و پریسا و دیگه نبود بریم …. هان آریای عزیز …. من به این مدل رأی می‌دم “خخخخ” “خخخخ” “خخخخ” ….
می‌چسبه همه یه ور باشند تو یه طرف دیگه ها …
عید تون هم مبارک “عیدی من رو یادتون نره حتمی حتمی کنار بذارید بعدی میام می‌گیرم” … راستی اولش که عنوان پست رو خوندم فکر کردم نویسنده یلدا خانمی جون عزیز هست که دیدم نه حتی جناب خادمی هم از نحوه نگارش یلدا متأثر شدند “به خودم امیدوار شدم”….

سلااااااااااااام
مدیر مهترم محله لطفا اگه میشه اگه واستون امکان داره اگه اذیت نمیشید اگه وقت گرانبهاتون گرفته نمیشه:
یا برگردونش به حالت اولش یا محلرو رو سر هممون خرابش میکنم هنوز دینامیتای چهارشنبه سوریو دارما!

دوباره سلام مجتبی.
راستش از نظر من این شکلی بهتره. دلایلش رو هم که خودت نوشتی. هم پستای بیشتری رو میشه تو صفحه اصلی دید، هم که سرعت باز شدن سایت بیشتر میشه و هم که پستها خیلی زود به صفحات بعدی نمیرن و بیشتر پستها تو دید میمونن.

سلام بچه ها. با توجه به اوصافی که مدیر گفت, و فرمود که میشود بجای ۱۵ پست در صفحه ی اول ۳۰ تا ۴۰تا پست گذاشت, به گمانم فکر بدی نباشد چون بسیاری از ما به همان مطالب صفحه اول اکتفا میکنیم، لذا ممکن است گاه بخاطر زیادی پستها, پست جالب و با ارزشی خیلی زود به قبرستان فراموشی سپرده شود. البته به شرطی که خیلی تو در تو نشه. فقط همان ادامه مطلب باشه.
مثلا در همین پست آقا میلاد ببینید یه بار خلاصه اش در صفحه اول آمده بعد که روی اسمش اینتر میکنی دوباره مختصری توضیح میدهد و بعد دوباره می گوید ادامه ی مطلب. البته میدونم که این بار این اتفاق استثنایی است و از این به بعد فقط همان ادامه مطلب را خواهیم داشت.
درسته مجتبی جان؟
راستی بچه ها پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به همه ی شما نازنینان و مهربانان شاد باش می گویم آرزوی سلامتی سعادت سربلندی و سر فرازی برای همهتون دارم. امیدوارم سال جدید که سال اسب است, در خونه ی همه ی دخترای گلم یه مریخی با یه اسب سفید حاضر بشه, و شماها را باخودش ببره. بابا آخه دیگه بابا ننه هاتون ازتون خسته شدن, برید دنبال خونه زندگی خودتون.
خدایا این بهترین آرزوی همه ی دختران و پسران نازنین را به لطف و بزرگواری خودت, برآورده کن.
آمین, آمین, آمین.
فداااای همهتون عمو حسین تون

منم سلام
خب من کامنت بچه ها رو هنو نخوندم . نمیدونم جهت جریانه آب میخوام شنا کنم یا خلاف جهت جریانات
به نظر من که اتفاق خاصی نه افتاده
چون من تو همه ی پست ها کامنت میزارم برام فرقی نداره بالاخره که باید بیام تو پست
اما اینکه هی تند تند پست بزاریم تو محله رو مخالفم خودم ترجیح میدم یکم زمان بزاریم تا پست ها جا بیوفته
دقیقا درست گفتی مجتبی, مثله آش رشته که جا افتادش خوشمزه تره
در کل برا من که هیچ فرقی نداره
مرسی از نظر خواهی عیدتم مبارک مجتبی جان

بح بح رفتمو نشستم کامنت ها رو خوندم .نمیدونم چرا اول باید کامنت بدم بعد برم کامنت ها رو بخونم
چی , گفتی بیمارم زیرا .خب بیراه هم نگفتی
مجتبی احتمالا بد برداشت کرده بودم قرار نبود تند تند پست بزاریم قرار بود بقیه ی پست ها رو بکشونیم اینجا که موافقم به شدت به شدت به شدت باور کن به شدت
فقط ملیسا رو باید با باج راضی کنیم
هح

به نظر من سبک مجله‌ای مناسب‌تر است: مطالب بیشتری را در صفحه نخست درج می‌کند، سرعت بالا آمدن صفحه نخست را بالا می‌برد و به خصوص در ارتقای رنکینگ یک سایت نقش مهمی بر عهده دارد. البته این روش برای خوانندگان کمی دشوار‌تر است چون در بسیاری از موارد باید مقالات را در صفحات مجزا باز کنند و بخوانند؛ اما یک Control+Enter یا Shift+Enter اضافی به کسی آسیب نمی‌رساند. 🙂 ضمن این‌که صاحب سایت هم از منافع این سبک از نمایش مطالب برخوردار می‌شود. بیشتر وب‌سایتهای خبری و وب‌لاگی از این روش استفاده می‌کنند — اگر تعریف نباشد از جمله سایت خودم!

درووووــ,,ــوووووـ,ووووـ,وووود
خوبین سال نو داره با اسبش میاد
هوهوهو
بر همگان مبااااارک به خصوص دوستان گل هم محله ای
خب من این روش رو دوست میدارم ولی میدونی بدم میاد به جای ۱۵ بیستا پست مثلا بشه دوبرابر اینجوری خوبه ولی زیاد شلوغ پولوغ خولوپ شولوپ شالاپ خخخ
هیچی اینجوری باشه ولی همون ۱۵ ۲۰ تا باشه حد اقل مثلا ۵ ۶ تا بیشتر
راستی منو خعیلی خعیلی خیعیلی دعام کنید خدایی دعام کنید یادتون نره ها
هرچی دوست دارین بگین از طرفم به خدا
البته نه هرچیها ولی خب دعاهای قشنگ قشنگ آرزوهای رنگارنگ
که لیاقت و سعادتشو داشته باشم و از همه مهمتر به صلاحم باشه
منم دعاتون میکنم امیدوارم سالی سرشار از آرامش و خوشی و سلامتی و همه ی چیزهایی که تو دل خودتونه و من خبر ندارم باشه همچنین واسه خانوادتون

ببخشید اینجا اینارو گفتم

سلام به همگی.
من قدیمتر ها حافظه ی بلند مدت و میان مدتم از کار افتاده بود حالا جدیدا حافظه ی کوتاه مدتم نیز از کار افتاده بنابرین وقتی کل کامنتها را خوندم و دیدم که چیز زیادی یادم نمییاد که جوابشو بخواهم بنویسم، فقط به این اکتفا کردم که ببینم نظر اکثریت روی همین پاشنه داره میچرخه و پس بنابرین در نتیجه نتیجه میگیریم که در نهایت برای ختم مسئله و رساندن کار به جایی که سرنوشتش معلوم باشد و آخرش بالاخره به اینجا میرسیم که باید هر طور شده و هر جور حسابشو بکنیم این آخر سالی به فکر باشیم و حواس من و شما باشه که دیگه گوش شیطون کر و چشمشم کور، اگه شما از حرفهای من خسته نشده باشید و کسی هم پیش خودش فکر نکند که من خدایی ناکرده، زبونم لال، مثلا قضیه را میپیچونم یا این حرفها و شایعاتی که گاهی وقتها پا میگیره، دیگه سرتونو درد نمییارم و خوب حرف نهاییم رو که خیلی وقت پیش در چند سطر بالاتر باید میزدم میزنم و در نهایت شجاعت و درایت و متانت و به همراه چند تا صفت هم قافیه ی دیگه، به همه ی شما که تا اینجای کامنت من حقیر سراپا تقصیر را مطالعه کردید و با صبرتان منت بر من نهادید اعلام میکنم که قراره سایت همین شکلی باشه و دم عید، تعداد پستها رو چند برابر کنیم در صفحه ی اول.
ببخشید دیگه. ی کمی کوتاهتر از چیزی که میخواستم شد!

سلام اول سال نو رو تبریک میگم به همه دوستان محله و آروزی بهترینها رو برای همه دارم و بعد من با نظر مدیر محترم سایت موافقم اینطوری خیلی بهتره مطالب بیشتری توی صفحه هست راحت تر میشه به مطلب مورد نظر رسید و ظاهر صفحه اصلی هم مرتب تره

سلام بچه های نازنینم. اجازه میخوام از سمت عمویی ام در محله استفاده کرده به امیر حسین سلیمانی گرامی خیر مقدم بگویم. پسر خوب و فعالم خوش آمدی. واقعا جایت خالی بود. هر روز صدایت را از رادیو میشنویم و احساس غرور میکنیم.
برایت آرزوی بهترینها را داریم. باز هم با ما باش. خیلی باهات حرف داریم حتما تو هم با بچه ها سخنها داری, پس خواهش میکنم با ارسال پستهای مفیدت به محله دوستانت را از معلومات و توانمندی هایت بهره مند کن.
باز هم خوش آمدی. به امید فعالیت های شایسته و ارزنده ات در اینجا.
امیر جان دوستت داریم.

سلام من هم موافقم ولی اگه میشه تعداد خطهایی که برای خلاصه ی هر پست اختصاص پیدا میکنه رو بیشتر کنین تا جذابیت پستها بیشتر بشه یکی دو خط اول که تعارفات و شیرینکاری های بچه هاست آدم نمیفهمه که نوشته چقدر قشنگه. این نظر منه اگه میشه جوابشو بنویسین.

دیدگاهتان را بنویسید