خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود برنامه شکوه اراده و پکیج کامل از مسابقات گلبال نابینایان، سوپر لیگ، دسته اول و دوم مردان، دسته اول بانوان

سلام امیر، خوبی؟

آره من خوبم. وایسا ببینم اصلا تو کی هستی دیگه؟

مهم نیست. چرا این روزا انقدر بد قول شدی آخه.

چطور مگه. نگفتی کی هستیا. بیا برو میخوام از مسابقات گلبالی که در هفته گذشته برگزار شد واسه بچه ها یه گزارش کامل بنویسم و گزارش های صوتی رو هم بذارم تا بچه ها دانلود کنن.

خب منم همینو میخواستم بگم. سوپر لیگ چند روزه تموم شده، دست اول گلبال آقایون، و دسته اول بانوان هم چهار روزه تموم شده چرا انقدر دیر آخه.

خب بابا میگم چرا میزنی. گزارش هایی که من تهیه میکنم و واسه روزنامه مینویسم، اول باید اونجا چاپ بشه بعد من بتونم اینارو جاهای دیگه هم منتشر کنم. صبر کردم دیروز دو شنبه  مسابقات لیگ دسته یک گلبال بانوان هم خبرش چاپ شد تا کلا همه ی دسته ها رو به صورت یک پکیج کامل بذارم اینجا تا بچه ها هم استفاده کنن. تازشم آپلود کردن فایل ها روی سایت، ادیت گزارش های صوتی و تنظیم گزارش های متنی کلی کار میبره خب…  نگفتی کی هستی. حد اقل بیا برو بیشتر از این وقت بچه ها رو نگیر.

آهان….. پس که اینطور من رفتم. اما یاد گرفتم تا زمانی که از چیزی اطلاع ندارم پیش قضاوت نکنم. حالا هم میرم این تو و این هم محله ای های دوست داشتنی گوشکن.

آخیش رفت…. خب بچه ها سلام، چه حال چه خبر؟ من از مسابقات سوپرلیگ گلبال مردان، دسته اول و دوم مردان و دسته اول بانوان گزارش های متنی و صوتیشو میذارم اینجا. اول بریم سر برنامه شکوه اراده که ویژه مسابقات سوپر لیگ هستش و با گوش دادن به این برنامه که روز های دو شنبه و پنج شنبه از رادیو ورزش پخش میشه شما میتونید در جریان کامل نتایج و مصاحبه با بازیکنان و سرمربی تیم مناطق نفتخیز جنوب قرار بگیرین. اجرا و گزارش های این برنامه هم بر عهده این بنده حقیر بود. فقط به جهت گرفتگی صدا از شما پوزش میخوام. شکوه اراده ویژه سوپر لیگ رو از

این لینک با حجم 14 مگابایت دانلود کنید.

گزارش کامل صوتی و متنی  از مسابقات سوپر لیگ گلبال آقایان در مشهد.

دور برگشت دهمین دوره مسابقات سوپر لیگ گلبال، جمعه 16 اسفند  در شهر مشهد به پایان رسید. به گزارش ایران سپید: پس از 21 بازی برگزار شده  در مدت سه روز، تیم مناطق نفتخیز جنوب با 33 امتیاز به مقام قهرمانی رسید. هیئت نابینایان تویسرکان با 27 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمانی را ازآن خود کرد. بهزیستی قم با 19 امتیاز سوم شد و تیم شهید هرندی تهران با 18 امتیاز به مقام چهارمی رسید. تعاونی میزان خراسان رضوی با 18 و تفاضل گل کمتر، هیأت نابینایان اردبیل با 7، و تیم سیستان با 3 امتیاز در جایگاه پنجم تا هفتم قرار گرفتند و به مسابقات دسته یک سقوط کردند.

به گزارش امیر سرمدی،  خبرنگار اعزامی ایران سپید به رقابت های دهمین دوره  سوپر لیگ گلبال:  ظهر روز چهار شنبه چهاردهم اسفند تمامی تیم های شرکت کننده در محل خوابگاه بهزیستی خراسان رضوی واقع در منطقه وکیل آباد مشهد مستقر شدند. البته تیم مناطق نفتخیز جنوب طبق روال سال های گذشته در هتلی جداگانه اسکان یافت.  ساعت 14 جلسه فنی، شامل مربیان، سرپرستان و داوران به همراه محسن جهفری دبیر فدراسیون نابینایان برگزار شد. اعلام این نکته که در رقابت های سوپر لیگ گلبال امسال 3 تیم از 7 باشگاه شرکت کننده به صورت مستقیم به مسابقات دسته یک سقوط میکنند اعتراض تمامی تیم ها را در پی داشت. از طرفی دبیر فدراسیون بیان داشت: این قانون چند ماه قبل به تمامی هیئت های استان ها فکس شده است و از تیم ها خواسته بودیم نظرات خود را اعلام کنند. با توجه به این که هیچ استانی نظر خود را برای ما ارسال نکرد، این قانون در رقابت های امسال اعمال خواهد شد. مسابقات از عصر روز چهار شنبه در سالن شهید فرومندی آغاز شد. تمامی بازیکنان تیم ها از شرایط سالن مسابقه ابراز نارضایتی داشتند و میگفتند: پیش از این به ما گفته بودند رقابت ها در پارکت برگزار میشود اما زمین این سالن از کفپوش سخت و زبر است و باعث آسیب دیدگی بازیکنان میشود. در ابتدا قرار بوده مسابقات در زمین باشگاه تعاونی میزان خراسان رضوی برگزار شود اما این تیم برای برگزاری رقابت ها در تاریخ 14 الی 16 اسفند مخالفت کرده، بنابر این بازی ها به ورزشگاه شهید فرومندی منتقل شد.  در روز دوم مسابقات وقتی تیم هیئت نابینایان تویسرکان با نتیجه 11 بر 8 مغلوب تیم بهزیستی قم شد، پیشبینی ها برای قهرمانی تیم مناطق نفتخیز جنوب افزایش یافت. همه چیز روز پایانی مسابقات مشخص شد. دو تیم مناطق نفتخیز جنوب و هیأت نابینایان تویسرکان با 27 امتیاز در رده اول و دوم بودند. اما در بازی مستقیم، خوزستانی ها با نتیجه 12 بر 8 نماینده استان همدان را شکست دادند و پیش از برگزاری مسابقه پایانی، قهرمانی خود را تثبیت کردند. بازیکنان تیم مناطق نفتخیز جنوب پس از پایان این دیدار، دور هم حلقه زدند و در سالن مسابقات سرود قهرمانی سر دادند. حسین رجبپور از بازیکنان تیم نفت گفت: ما خوشحالیم که برای ششمین سال پیاپی قهرمان رقابت های سوپر لیگ شدیم. احسان زویداوی نیز گفت: با این که کیفیت سالن مسابقات اصلا مناسب نبود اما تیم ما برای هر شرایطی آماده است. حتی پیش از اعلام تاریخ مسابقات ما همیشه در طی سال تمرین مستمر داشتیم و توانستیم به حق خود برسیم. عباس طرفی سر مربی تیم مناطق نفتخیز جنوب در مصاحبه با ایران سپید گفت: تمرینات تیم ما از روز اول اردیبهشت امسال شروع شد و بازیکنان هفته ای 6 جلسه تمرین داشتند و بدنسازی هم از ابتدا در دستور کار ما بود. طرفی ادامه داد: یکی از نقاط مثبت تیم نفت آن است که بازیکنان داخل زمین با نفرات ذخیره فاصله چندانی ندارند.

شما هم محله ای های عزیز گوشکن،  میتوانید گزارش های صوتی از  این مسابقات،  مصاحبه با بازیکنان، مراسم جشن قهرمانی و مراسم  اختتامیه را از

اینجا با حجم 25 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید.

گزارش کامل صوتی و متنی از مسابقات لیگ دسته اول و دوم گلبال آقایان در تهران

ظهر روز جمعه 23 اسفند ماه، رقابت های لیگ دسته یک و دو گلبال آقایان به میزبانی تهران، ورزشگاه شهید هرندی به پایان رسید. به گزارش ایران سپید، در مسابقات دسته یک تیم های گل گهر سیرجان و بهزیستی اصفهان با قرار گرفتن در رتبه های اول و دوم به رقابت های سوپر لیگ گلبال آقایان، در سال آینده صعود کردند. همچنین تیم های هیأت نابینایان همدان و هیأت نابینایان یزد با قرار گرفتن در جایگاه چهارم و پنجم به مسابقات لیگ دسته دو سقوط کردند. تیم های گل گهر سیرجان و بهزیستی اصفهان با 85 گل زده عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کردند و تیم هیأت نابینایان ساری با 58 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ دسته یک را به خود اختصاص داد. حامد علمدار بازیکن تیم یزد با 52 گل زده به عنوان آقای گل این بازی ها انتخاب شد. جدول کامل رده بندی لیگ دسته یک به شرح زیر است: گل گهر سیرجان 16 امتیاز، بهزیستی اصفهان 15، هیات ساری 10، هیات همدان 9 و هیات یزد 9 امتیاز و تفاضل گل کمتر.

در مسابقات لیگ دسته دو تیم های تراکتورسازی بصیر تبریز و کیهانبد تهران با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم به رقابت های لیگ دسته یک صعود کردند. در این مسابقات تیم کیهانبد تهران با 69 گل زده بهترین خط حمله را از آن خود کرد و همین تیم با 42 گل خورده به عنوان بهترین خط دفاع رقابت های لیگ دسته دو انتخاب شد. مجید فلاح بازیکن تیم کیهانبد تهران با به ثمر رساندن 61 گل به عنوان آقای گل این بازی ها انتخاب شد. جدول رده بندی رقابت های دسته دوم به شرح زیر است: تراکتورسازی تبریز با 19 امتیاز قهرمان شد، کیهانبد تهران با 17 امتیاز در جای دوم ایستاد، جهان فولاد غرب کرمانشاه با 14 امتیاز سوم شد، هیات سبزوار با 4 امتیاز در جایگاه  چهارم قرار گرفت و بهزیستی گلستان بدون امتیاز قعرنشین شد. گفتنی است تیم بهزیستی گلستان با انصراف  در دور برگشت، از جدول امتیازات حذف و نتیجه بازی های این تیم به نفع حریفانش ثبت شد.

مهدی نباتی سر مربی تیم بهزیستی اصفهان که به رقابت های سوپر لیگ گلبال
در سال آینده صعود کردند، در مصاحبه با خبرنگار ایران سپید حاضر در
محل برگزاری مسابقات گفت: از شاگردانم ممنونم که با دل و جان تلاش کردند
و تیم بهزیستی اصفهان را به لیگ برتر رساندند. نباتی ادامه داد:
خوشبختانه تیم ما در مقایسه با سایر تیم ها در دسته یک، مشکل مالی چندانی نداشت
اما نسبت به سایر رشته ها ورزش گلبال محدودیت های بسیاری را دارد و مشکل
اصلی تمامی تیم های شرکت کننده کمبود منابع مالی است. سر مربی تیم
بهزیستی اصفهان در خاتمه صحبت های خود افزود: از فدراسیون نابینایان تشکر
میکنیم که علی رغم مشکلات مالی مسابقات گلبال در سطوح مختلف را برگزار
کردند و از مسوولین تقاضا داریم تجهیزات گلبال را برای استان ها بفرستند.
یکی از وسایلی که به آن نیاز داریم توپ گلبال است که البته ظاهرا خریداری
شده و امیدواریم هر چه زودتر به دست استان ها برسد.
شما مخاطبای عزیز گوشکن، میتوانید مراسم اختتامیه این رقابت ها را
شامل:  معرفی تیم های اول تا سوم به همراه نتایج کامل مسابقات و تقدیر از
ورزش کاران را از

این لینک با حجم 8 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید.

گزارش متنی از مسابقات دسته اول گلبال بانوان در قائمشهر استان مازندران
چهارمین دوره رقابتهای لیگ دسته 1 گلبال بانوان، جمعه 23 اسفند، با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد تهران به پایان رسید. به گزارش ایران سپید:  دور رفت و برگشت این مسابقات  با حضور 5 تیم و به صورت دوره ای، به میزبانی  قائمشهر استان مازندران برگزار شد. در روز پایانی این رقابت ها: دانشگاه آزاد تهران با نتیجه 11 بر 1 در مقابل صنایع الوند قائمشهر به پیروزی رسید، بهزیستی اصفهان 9 بر 5  مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل اردبیل را شکست داد، بهزیستی گلستان 13 بر 3  صنایع الوند قائمشهر را مغلوب کرد، دانشگاه آزاد تهران 6 بر 1 از سد بهزیستی اصفهان گذشت و صنایع الوند قائمشهر 5 بر 3 از  مرکز توانبخشی اردبیل شکست خورد.  پس از بازی های فشرده ای که در مدت چهار روز برگزار شد،   تیم دانشگاه آزاد تهران با کسب 24 امتیاز قهرمان شد،بهزیستی اصفهان با 18 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت،بهزیستی گلستان با 12 امتیاز به مقام سومی رسید و تیمهای مرکز توانبخشی اردبیل و صنایع الوند قائمشهر در مکانهای چهارم و پنجم قرار گرفتند.

مراسم توزیع جوایز، کاپ و مدال تیمها با حضور سمیه شاعری نایب رییس بانوان فدراسیون، سارا افتخار زاده مسئول کمیته فنی و مسابقات فدراسیون و بهاره آبستان مدیر روابط عمومی برگزار شد.

خب دوستای خوبم در محله این هم گزارشی کامل از مسابقات گلبال در دسته جات مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان. سال 93 برای گلبال کشورمون سال مهمیه. 5 تا 15 تیر مسابقات جهانی فنلاند رو داریم. که کسب سهمیه برای پارا المپیک ریو رو داره. تو مهر ماه هم مسابقات پارا آسیایی اینچوان کره جنوبی برگزار میشه که انتظار از گلبالیست های کشورمون برای مدال طلا بالاست.

با آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران  نابینای کشورمون در سال آینده

دوستون دارم. فدای همتون.

 

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه شکوه اراده و پکیج کامل از مسابقات گلبال نابینایان، سوپر لیگ، دسته اول و دوم مردان، دسته اول بانوان»

سلام زهره. ببین برای سوپر لیگ و لیگ دسته یک و دو مردان هم گزارش صوتی هستش و هم متنی.
اما از مسابقات بانوان فقط گزارش متنی هستش چون من قائمشهر نبودم تا گزارش صوتی هم بگیرم.
ای کاش میگفتی تیم بانوان اصفهان وضعیت مالیش مناسب نیست مگه؟ چون هر دو تا تیمتون تحت پوشش بهزیستی اصفهان هستش

سلام آقای سرمدی. خسته نباشی.گزارشت کامل بود.دستت درد نکنه، راستی یه صحبت خارج از گود:یکشنبه اتفاقی رفتم که به دوستان نابینام سربزنم که دیدم اونجا جلسه دارن، کارگردان رادیو شهرمون اومده بود که از بچه ها دعوت کنه برن که باهاشون مصاحبه کنن.همونجا گفت که اگه بچه ها بخوان میتونن یه برنامه ویژه نابینایان طراحی کنن.ولی متأسفانه دوستان نابینا میگفتن هرکی جایی کم میاره میان ازما استفاده میکنه و زیاد استقبال نکردن. ولی من خیلی خوشم اومد و بچه ها رو تشویق کردم که از فرصت استفاده کنن.حالا اونا باهر دلیلی اومدن جلو ما باید لحظه ها رو غنیمت بشمریم برا همچین کارایی. درسته؟

سلام تبسم عزیز. ممنون. به دوستان بگو اگه واقعا به برنامه سازی تو رادیو علاقه دارن شروع کنن البته با این طرز تفکر که باید بیشتر دلی کار کنن و خبری از پول و این حرف ها نیست در رادیو. فقط باید مراقب باشن تا جایی که امکان داره مستقل کار کنن و این تریبون تبدیل نشه به مقاصد جاهایی مثل تبلیغ بهزیستی شهرتون و…. البته اگه در جهت کار مثبت باشه بحثی نیست اما معمولا شعار زدگی در این جور کار ها موج میزنه. ما خودمون خیلی جاها شاید تحت فشار بودیم که در خصوص فلان مسئله حتما کار کنیم اما زیر بار نرفتیم و تا حد ممکن استقلال برنامه رو حفظ کردیم.

سلام نخودی. اول بپرسم این پسوند بانوش چرا حذف شده؟ هان؟ چرا؟ چرا چرا چرا؟
نه واسه مسابقات بانوان گزارش صوتی نبود چون من اونجا نبودم. متاسفانه پایان سال برنامه های فدراسیون خیلی شلوغ و فشرده بود و حیف شد نتونستم مسابقات فوتبال نابینایان، مسابقات پاور لیفتینگ، اردوی تیم ملی شنا و مسابقات لیگ دسته یک گلبال بانوان رو هم حضور پیدا کنم و گزارش بگیرم. چون همه ی این ها هم زمان با هم بود.
شهروز؟ چی بگم والا. شهروز حکم پسر منو داره. آخی نازی. هاهاهاها
خواستم یکم تنوع بشه اینجوری

سلام.مرسی از راهنماییت. نه اتفاقأ برعکس، این روزا هیچ معلولی نمیخواد برا بهزیستی کار کنه. مخصوصأ بچه های شهرما. بیشتر بحث فرهنگ سازی بود. ولی من هیچ امیدی به این بچه ها ندارم، چشمم آب نمیبینه که بخوان کاری از پیش ببرن. آخه خیلی نا امید و بی اراده أن.

تبسم منظورم از طرف خود بچه ها نبود. منظورم این بود که مثلا اگر برنامه ای به وجود بیاد اون وقت برخی ها توقع دارن حتما تو برنامه باشن به مسوولین رادیو شهرتون بگن و اونوقت اونا به بچه ها فشار بیارن که مثلا حتما در فلان برنامه با فلان مسوول حتما صحبت کنید.
در کل اگه علاقه ندارن و از اون مهمتر اندک تخصص و تجربه ای در این زمینه ندارن بگو شروع نکنن چون اگه سه سال دیگه مثلا چند تا فرد علاقهمند پیدا بشه و بخوان این کار رو بکنن در صورتی که الان یه تجربه نا موفق به وجود بیاد دیگه مدیران رادیو شهرتون به اونا اعتماد نمیکنن

دیدگاهتان را بنویسید