خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

لطفا کامنت دونی را منفجر فرمایید

سلام بچه ها. سلام گوش کنی های همیشه در صحنه. مواظب باشید پاتون از لب صحنه سر نخوره یک وقت میفتید پایینا! حالا من گفتم نگید میدونست و نگفت. میگم تو رو جون جدتون من امروز به نظرات شما بدجوری محتاج شدم. نه تنها من، بلکه همه ی ماها به نظراتی که میدید محتاجیم. آقا راستیاتش اگه بخوام قضیه را رک و راست بگم، علیرغم اینکه من هیچ وقت ادعایی در زمینه ی سایت سازی واسه خودمون ندارم، ولی با بررسی ای که کردم به این نتیجه رسیدم که سایت گوش کن یکی از پر بازدید ترین سایت های نابیناییه. البته کاری به ایران سپید و سایت های رسمی ندارم که البته اون ها هم آمار بازدیدشون زیادتر از ما نیست. به هر حال، نمیدونم شنیدید یا نه ولی میگند برای هر کاری، تجارتی، پروژه ای، ی نقطه ی اوج هست و ی نقطه ی سقوط. مگر اینکه بتونی کنترلش کنی که منحنی رشد طوری رسم بشه که کمترین نزدیکی رو به نقطه ی سقوط داشته باشه و هی متمایل باشه به نقطه ی اوج. حالا شما این وسط بازیگرهای اصلی هستید. در واقع اگه تک تک شما تصمیم بگیرید که اینجا نیایید، اینجا میشه کم بازدید ترین سایت نابینایی. شما بازیگر های اصلی، خواهشا توی کامنت دونی این پست، بگید به نظر شما چرا گوش کن یکی از پر بازدید ترین سایتهای نابیناییه. بگید خود شما چرا توی این سایت میآیید. بگید اگه این سایت چطور بشه بازدیدش بیشتر میشه و اگه چطور بشه بازدیدش کمتر میشه. اینجا همه کوپان دارید اینقدر که اجازه دارید کامنت دونی را منفجر کنید. منتظرم…

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «لطفا کامنت دونی را منفجر فرمایید»

خوب اولش اینکه مدیر باحال مهربون داریم که از همه مهمتره
بعدش اینکه صفا و صمیمیتی که تو این محله هست جای دیگه نیست
قطعا بچهها راحتتر میتونن بی هیچ دغ دغه ای با هم بحرفن
خوب اگه مدیر بد اخلاق و پرخاشگری میداشتیم اینقدر کسی به اینجا سر نمیزد
پس حرف اول رو مدیریت محله میزنه مدیر خوب مدیر خوب مدیر خوب مدیر خوب مدیر خوووووووووووووب بازم میگم مدیر خوب و باحال داشتن هم واسه خودش کلیه
با آرزوی موفقیت برای مدیر جونمون
با بایییییییی

سلام.
خیلی از سایتهای نابینایی گرچه مراجعین نابینای بیشتری هم دارن، یا اصرار دارن بگن که نابینایی نیستن، یا هی باز اصرار دارن که مطالب معمولی و تا حد ممکن غیر نابینایی استفاده کنن که یه وقت خدای ناکرده افراد بینای بازدید کننده حس نکنن که بین نابیناها و مطالب مربوط به اونها هستن.
در مقابل اینجا مدیرش اصرار داره که این سایت یه سایت نابیناییه و از اعضا میخواد که تا میتونن مطالب مربوط به نابیناها رو اینجا منتشر کنن.
این میشه که کم کم نابیناها اینجا رو از خودشون میدونن و هر خبر، شایعه، اتفاق و ارتباطی رو بین خودشون و سایر نابیناها قبل از هر جای دیگه ای اینجا جستجو میکنن.
خلاصه هر کس دنبال نرم افزار مربوط به نابیناهاست، پیگیر برنامه های رادیویی با حضور نابیناهاست، حرفی داره که میخواد لزوما تعداد زیادی از نابیناها بخونن یا بشنون و بالاخره چون اینجا اسمش محله مجتبی و دوستان: نابینایانه، به احتمال ۹۰ درصد یه سری اینجا میزنه.

سلام مجتبی جونم.
خدا وکیلی پاچه خواری رو حال کردی؟
حالا بعد از این شوخی بیمزه جدی میشویم.
اول اینکه این سایت شاید در عرصه شبکه های مجازی مشابه، از جسارت و ابتکار بیشتری برخورداره.
دوم اینکه شاید به طور تصادفی به جز خودم بچه های با حال و هوای مختلف مخاطبان دایمی این سایت شدن.
سوم اینکه مطالب متنوع و آموزنده و آموزشهای صوتی و غیر صوتی بسیار ارزشمندی در اینجا گذاشته میشه.
چهارم اینکه کار با این سایت برای نابینا بسیار آسونه، حتی با موبایل میشه خیلی راحت موضوعات محله رو لحظه به لحظه دنبال کرد.
پنجم اینکه این سایت تمام سلیقه ها رو پوشش میده.
ششم اینکه در این سایت نسبت به سایتهای مشابه آزادی و اطمینان و صراحت لهجه و تنوع موضوعی بیشتری دیده میشه.
و اما، هفتم اینکه مدیر سایت لا اقل برای من که هرگز از نزدیک باهاشون آشنایی ندارم مثل یک دوست خوب و برادره، که بیشتر من رو ترغیب به بازدیدهای مکرر و گذاشتن پستهای پی در پی میکنه.
مجتبی دوستت داریم، مجتبی دوستت داریم.
در آخر باید بگم من به همه بچه های محله عادت کردم و همه شون رو دوست دارم و دوست خودم میدونم، و ازشون میخوام که اگه بدی یا کاستی و یا جسارتی از من دیدن، این آخر سالی به بزرگواری خودشون منو ببخشن.
یکی نیست بگه: چشمه خفه شی الاهی، چقدر حرف میزنی!!!
تا بچه ها زیاد عصبانی نشدن، خداحافظ.

سلام به مجتبای عزیز و سایر هم محله ای های گل
به نظر من مهمترین چیزی که باعث شده گوشکن به یکی از پر بازدیدترین سایت های نابینایان تبدیل بشه مستقل بودنشه. یعنی مدیر محله مجتبای خادمی، وام دار هیچ گروه و جریانی نیست. تمامی هزینه های سایت رو خودش به کمک هم محله ای ها میده. این نکته که تو به هیچ ارگان دولتی یا غیر دولتی وابسته نباشی باعث میشه آزادانه بدون هیچ نگرانی و خود سانسوری حرفاتو بزنی. اگه شرکتی کیفیت لازم رو نداشت راحت بیای انتقاد کنی اگرم خوب کار کرد تمجیدش کنی. ضمن این که علاوه بر کاربلد بودن مدیر محله، این سایت بچه هایی رو داره از قشر های مختلف نابینایان که هر کسی متناسب با تخصصش و بسته به علاقه ای که داره اینجا مطالب متنوع منتشر میکنه.
هیچوقت یادم نمیره روزی رو که بهت زنگ زدم گفتم میخوام فلان فایل صوتی رو بذارم اما یکم حجمش زیاده. آخه اون موقع دقیقا مصادف شده بود با تموم شدن پهنا باند محله. اما تو گفتی اشکال نداره حجمش هر چقدر که باشه تو فایل رو آپلود کن من مدیر محلم و خودم مشکل پهنا باند رو حل میکنم. اون وقت بود که احساس کردم چقدر در اینجا آزادی عمل بالاست و تصمیم گرفتم برای تمامی برنامه های رادیو و سایر گزارش ها گوشکن رو انتخاب کنم و در حال حاضر به این مشارکت در سایت گوشکن افتخار میکنم
طرح های بسیار جالبی مثل برگزاری کنفرانس ها در فضای مجازی و….. باعث شده این پایگاه محبوبترین، بهترین و برترین باشه

سلام به همه خوبین خوشین حقیقتا میخاستم بگم که مدتی هست که از صفا و صمیمیت این محله کم شده و فکر کنم اون هم به خاطر گذاشتن پستهای کلیشه ای باشه بازدید این محله به خاطر بی تکلفی صادقانه شجاعانه و بی ریای اون هست که زیاده هر چند بعضی ها بر نمی تابند که این شکلی باشه زحمات شما هم پشتوانه کار هست چرا که سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

سلام مجتبی جون مطمئن باش تا این هم محلی ها دستشان به دست هم است این سایت که پاتوق همه هست به سمت جلو حرکت میکنه و نگران چیزی نباش چرا اینا گفتم چون صفا و صمیمیت و اخلاص بچه ها و دوستی های پاک مانع نفوذ کودورت و از هم پاشیدگی میشه .زنده باد محله بنده نواز گوش کن. هوووووووووووووهووووووو

سلام من دوسالی هست که با سایت محله آشنا شدم نوع آشناییم هم اینطور شد که نیاز به یه نرم افزاری داشتم که مخصوص نابینایان بود و دوستی این سایت رو بهم معرفی کرد از اون به بعد بیشتر نرم افزارهای مورد نیازمو از اینجا پیدا میکنم چند ماهی هم هست که مطالب دیگه سایت رو هم دنبال میکنم مثل کنفرانسها و حالا روزی چند بار به این سایت سر میزنم و از مطالبش استفاده میکنم به نظر من علت این که این سایت اینطور پر بازدید شده در مرحله اول مدیریت سایت بوده و بعد حضور تک تک دوستان و ارتباط صمیمانشون باهم.

خب صفا و صمیمیت رو که همه گفتند …. منم می‌گم….
هان قبلش “اعتیاد” اصلاً عامل اصلی همین “اعتیاد” هست هرچی می‌کشیم از دست همین اعتیاد” هست ….. خب می‌دونم باید بگم “چرا معتاد شدیم؟” بعد از صفا و صمیمیت تعاملی هست که بین دوستان وجود دارکس العملی داره وجود داره و وقتی میای اینجا با در و دیوار برخورد نمی‌کنی … محیطش درسته مجازی هست ولی خب من حس مجازی بودن نسبت بهش ندارم و به عقیده من یه محیط کاملاً حقیقی با افراد کاملً حقیقی هست …. خب ین‌که یکی سری خط مشی هایی برای اینجا تعیین شده و مثلاً مطالب مذهبی اعتقادی یا مایه های اون اینجا یه طورایی گفته شده که نباشه باعث شده یک سری مخاطبان خوب گوشکن که یه سری عقاید خاص خودشون رو دارند اینجا نباشند که به نظر من احترام به عقاید همه خوب هست و نباید برای احترام به عقاید و آزادی بیان بیایم و بزنیم تو سر یه عده خاص این طرفی و اون طرفی “خب امیدوارم تونسته باشم منظورم رو بگم” ه و این‌که اینجا قانون نمی دونم چندم نیتون بود یا انیشتین “نمی دونم دقیق” که هر عملی ع… یادمه قبلاً ها وقتی آقای خادمی چند روزی نبودید اینجا یه طورایی هیچکی نبود سوت و کور و کور و سوت … اما حالا تقریباً حضورتون که بله هست و خب پشت صحنه همیشه دیده نمی‌شه … در میدون محله تقریباً نیستید و بازم محله شلوغ پلوغه …. البته دوستان جدید هم که وارد محله شدند خیلی در پویایی اون نقش داشتند و ای کاش دوستان قدیم هم کماکان می‌موندند و فعال بودند و این دوستان و هم خودم هم بازم باشیم و فعال باشیم … اینجا محله مجتبی و دوستان هست …. همون اندازه که مجتبی در محله شدن این محله نقش داشته بنظر من دوستان هم نقش داشتند … البته با این‌که به قول خود آقای خادمی اینجا شخصی شخصی شخصی هست … در کل من که اینجا رو دوست دارم و شاید آموزش به ندرت دانلود کرده باشم “منظورم از نوع کامپیوتری هست” ولی دست نوشته های بچه ها رو با دقتی فراتر از مداقه های شب امتحانم خوندم و عاشق همین دست نوشته ها و خاطرات تلخ و شیرین هستم …. “یعنی خیلی فکر کنم قاتی پاتی شد ها … به بزرگی خودتون عفو فرمایید که بخشش از بزرگان است”
“راستی چرا جاوز من تازگیها میهنگه وقتی می‌خوام پست بذارم؟ …….. کسی اینجا هست؟……”

وای من که قاتی پاتی نوشته بودم هیچ … یه نصفه از یه جمله هام اومده بعد از یه جمله دیگه …

گفته بودم : اینجا قانون نمی دونم چندم انیشتین که هر عملی عکس العملی داره هست و این نیست که تعامل نباشه و خودمون با خودمون بحرفیم …

سلام
جونم برات بگه بنظر من خوب بودن این سایت را شاید بشه تو این چند مورد خلاصه کرد
۱- مدیر با حال , حساس , کاردان متخصص علاقهمند ,مسئولیت پذیر و شاید هم خوش تیپ
۲- ساختار راحت و خوب برای دسترسی نابینایان
۳- تنوع مطالب
۴- همیشه به روز است
۵- نظم و ترتیب در آرشیو بندی و دسترسی راحت به موضوع مورد نظر
۶- همه ساده و روان مینویسند
۷- اینکه مطالب ارسالی را دستچین نمیکند
۸- و در آخر اینکه بچه ها مجتبی را دوست دارند

سلام بچه های عزیز خوبین خوشین. حقیقتش دوستان گلم همه چیز را گفتند و دیگه حرفی نمانده. من آمدم که سخنان شما را لاااااایک کنم. دوستان گلی مثل سعید درفشیان امیر سرمدی محمدرضا چشمه و نخودی بانوی گرامی و همه و همه مطالب گفتنی را گفتند, که به نظر من هم راحت بودن در این محله هم از نظر وارد شدن و کار کردن و هم از نظر صفا و صمیمیتی که بین اعضا به وجود آمده در رتبه اول قرار داره. رتبه بعدی هم همان دسترسی به آموزشها و نرم افزارهای مورد نیاز میباشد. در مورد مدیر هم که دوستان سنگ تمام گذاشتند و همه چیز را بیان داشتند به نظر من مجتبی تحول بزرگی خواسته یا ناخواسته در نابینایان ایجاد کرده است, این تحول همانا صراحت و صداقت در گفتار است. پیش از این بسیاری از ما شاید خجالت میکشیدیم که از مشکلات نابینایی حرف بزنیم, ولی مجتبی این سد را شکست, با گفتن مشکلات خودش دیگران را هم تشویق به این مهم نمود. مجتبی آنقدر این نقش را خوب ایفا کرد و آنقدر صداقت و صمیمیت در گفتارش بود و هست, که برخی گمان میکردند وی صرفا بخاطر واداشتن و تشویق دیگران است, که در مورد مشکلاتش مینویسد یا گله میکند یا افسردگیش را بیان میکند و….. یعنی باورشان نمیشد که واقعا خودش دارای چنین مشکلات و چالشهاییست. ولی ال آن مشخص است که نه, فرق مجتبی با دیگران این است که در بیان مسائل و مشکلات و دغدغه ها, شهامت و صداقت دارد. من به شدت از این روحیه و شهامت و صداقت حمایت میکنم. شاید مورد دیگر هم لحن طنزآمیز بچه هاست که صفا و صمیمیت را چند برابر کرده است.
من که به نوبه خودم اگر از کسی بپرسم که آیا به گوش کن سر میزنی یا نه, اگه بگه نه, میگم نصف عمرت بر فناست. چون بهترین پاتوق مجازی است. و جای خود را در قلب نابینایان بخوبی باز کرده.
ببخشید یعنی آمدم که فقط سخنان دیگران را لایک کنم, ولی ظاهرا از همه بیشتر نوشتم.
پاینده باشید. عمو فدای همهتون.

سلام
خودم به شخصه قبل اینکه با بچه ها در محله آشنا بشم تنها محتوای سایت بود که من رو شده برای چندین دفعه در روز میکشوند اینجا
حتی برای تعمیره موبایلم که رفته بودم فروشنده برای نصب یه نرم افزار که سرچ زد برام جالب بود که سایت محله رو باز کرد و رفعه نیاز کرد
مجتبی اسم خوبیو برا اینجا انتخاب کردی
همونطور که یه محله نانوایی کله پزی گل فروشی سوپری یا هر مغازهی دیگهی رو داره اینجا هم پر از فروشگاه زنجیرهیه با ویترین های به روزی که بینا یا نابینا , فقط کافیه دست دراز کنه کلیک کنه و نیازش رو یک جا بر طرف کنه
بعدشم که اینجا یه مدیر مهربون داره
خصیصه های خوب زیاد داری اما مهربونیت خیلی بیلبورده برادر
خاکی پاکیو همیشه در صحنهی
بله بچه محل های باحال , دلیله دیگهی برای حضوره من و بقیه بازدید کننده هاست
خلاصه تعریفو تمجیدو نقدو انتقاد زیاده که بمونه برا بعدن بعدنا

اه مجتبی تا حالا نفهمیدی چرا اینجا اینقدر طرفدار داره
خوب بابا چون من توش پست می گذارم دیگه خنگ
ولی دور از شوخی
۱ مطالب کپی کاری کم است
۲ بچه ها متمایل به کامنت گذاشتن و جواب گرفتن جار و جنجال و این کارهاند
۳ لیستی قوی از نرم افزارها و مطالب مختلف صوتی نوشتاری در آن هست
۴ به نویسندگان پستها از طرف مدیر احترام گذاشته میشود
۵ قاطعیت از طرف مدیر
۶ لینکهای مستقیم که همیشه کار می کند
۷ اسم قشنگ
۸ بببخشید ها ولی یکم بد جنس بودن مدیر
۹ طراحی سایت به شکلی که نابینا خیلی راحت باهاش کار می کنه
۱۰ دسته بندی هایی و همچنین سرچی قوی که خیلی راحت می شود درش مطلب پیدا کرد
۱۱ حضور برخی افراد که واقعا به بقیه سایتها سر نمی زنند
۱۲ زده نشدن این سایت از روی چشم و همچشمی مثل برخی سایتهای جدید
۱۳ دارا بود مدیری که خودش به کامپیوتر مسلط است
۱۴ مشخص بودن اهداف
۱۵مهمتر از همه حضور محمد جواد خادمی

اوّلندش این که به نامه خدا دوّمندش این که سلام به تو ای مجتبی جون.
ما برا چند چیز این محل رو دوست داریم.
۱-مدیرش با حال و مهربونه
۲-بّچه های با حالی داره که میشه زود باشون صمیمی شد.
۳-آموزشها نرم افزارها و خلاصه مطالبی با حال و جالب توش منتشر میشه.
باز میگم این خیلی مهم است.
مدیرش یعنی مجتبی جون خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست داشتنی و با حال تشریف داره دیگه چیزی به ذهنم نرسید بگم فقط اینو بهت بگم مجتبی جون دوست داریم مجتبی جون دوست داریم مجتبی جون دوست داریم دوست داریم هم شهری دوست داریییییییییییییییییییییییییییییییییییم نه ببخشید این یکیش برا خودم بود و باید فردی میگفتم خوب طوری نی حالا میگم همشری دوست دااااااااااااااااارم.
خوب دیگه با ما کاری نداری فعلا.
اگه نداری پ ما رفتیم.

سلام. گفتنی ها رو دوستان گفتن. اومدم بگم که:۱. پشتکار و ابتکار عمل مدیر
‏۲. صمیمیت و رابطه سالم بچه محلا
‏۳. ذوق و سلیقه دوستان در طرح مطالب و… باعث شده این سایت جزء پر طرفدارترین ها باشد. هرچند آقای مدیر منو قابل نمیدونن پست بذارم ولی همیشه هستم و خواهم بود…

با دورود به همگیه بچه محل های خودم چون همه دوستان تعریف و تمجید کردند میخواهم قدری انتقاد کنم امید وارم مجتبی نازنین دلخور نشود یکی از موارد این است که مدتی پیش که آموزش زبان انگلیسی که فکر میکنم از آموزش هایی بود که برای تمامی بچه ها مفید بود با نوشتن چند نطر مخالف تعطیل شد فکر میکنم که در این مورد مدیر میبایست با درایت بیشتر نمیگذاشت که این آموزش ها تعطیل گردد.بگذریم علت موفقیت متبی خان صبوری پشت کار فراوان صرف زمان بیش از حد که مصروف این محله میکند علت سوپر استار شدنش است.

سلام.
دیر کردم ولی احتمالا نه خیلی.
از همینجا که ایستادم صاف بپرم وسط مطلب.
سایت گوش کن.
من تقریبا از اواخر۹۱ می شناسمش. یعنی تقریبا از همون زمان هایی که اولین ورود ها و گشت های اینترنتیم رو تمرین می کردم. اینجا رو همراه سایت روشنا با هم شناختم. اون زمان نمی دونم چرا نمی تونستم درست و آسون واردش بشم. ولی کم کم یاد گرفتم. روشنا که رفت دیگه من بودم و گوش کن.
پیش از این هم گفتم باز هم میگم. هر چند بار دیگه که پیش بیاد هم میگم. اینجا رو دوست دارم. اگر روزی۱۰بار هم پیش بیاد که بین برو بیای روزانه دستم به کامپیوتر و اینترنت برسه باید حتما حتما۱سر کوچولو هم شده به اینجا بزنم. تیتر پست ها رو بخونم، اون هایی که خوشم میاد رو تا آخرش مطالعه کنم، شماره کامنت دونی های هر پست رو دید بزنم، کامنت دونی های پست هایی که نظرم رو جلب می کنن رو باز کنم بخونم ببینم کی چی نوشته، گاهی هم خودم توی کامنت دونی های بعضی پست ها کامنت بذارم و اهل محل رو از شدت طولانی بودن نوشته هام مجبور به ورزش باستانی چماق بازی کنم، و الی آخر.
اینجا هم مثل هر جا و هر چیز دیگه ای بالا و پایین و ضعف و قوت هایی داره. بعضی چیز هاش اگر عوض بشه خوشحال تر میشم و بیشتر خوشم میاد و در بعضی موارد هم ترجیح میدم تغییری اتفاق نی افته. ولی راستش هرچی فکر می کنم می بینم دلم نمی خواد بنویسم که من دوست دارم گوش کن این طوری باشه و اون طوری نباشه. ترجیح میدم تماشا کنم. تماشا کنم و از بین تغییراتی که پیش میاد به خاطر اون هایی که موافق نظرم هستن سورپرایز بشم و ذوق کنم و واسه اون هایی که ترجیح می دادم اتفاق نی افته نق بزنم. اگر هم خیلی قلقلک داد بیام همون زمان توی کامنت دونی پست مربوطه سر صاحب پست و باقی اهل محل رو در ببرم.
اینجا جز روشنا که دیگه نیستش، اولین محل اینترنتی بود که من شناختم، داخلش با قدم های نابلد گشتم، گم شدم و پیدا شدم، حتی یادمه اولین بار که خواستم زیر نمی دونم کدوم پست نظر بذارم داشتم زور می زدم از بخش کاربر ها وارد بشم و وقتی موفق نشدم نق می زدم که وای این کامنت دادن چقدر سخته!. یکی به دادم برسه من می خوام نظر بدم.
حالا اون روز ها رفتن و من روزی نمی دونم چند بار میام اینجا و میرم. امکان نداره۱بار اینترنت دم دستم باشه و من۱گشتی توی گوش کن نزنم. نه پیشنهاد دارم نه انتقاد. فقط دلم می خواد این سایت همیشه پا بر جا باشه. فقط باشه. گوش کن جزو اولین مکان های اینترنتی بود که من واردش شدم و اولین مکان اینترنتی بود که من توش چندتا دوست هرچند نادیده پیدا کردم. دوستانی که همیشه دوستشون دارم. گوش کن جایی بود که من به کمکش و برای آشنایی بیشتر با پیچ و خم ها و کوچه پس کوچه هاش تونستم سکوت طولانی چندین و چند ماهم رو بشکنم و از دوست بسیار عزیزی که قدم به قدم همراهم بود و قواعد گشت اینترنتی رو یادم داد کمک بخوام و وسط این کمک خواستن بیشتر و بیشتر حرف بزنم و حرف بزنم تا اون سکوت سیاه چندین ماهه کامل خورد بشه برای همیشه.
گوش کن رو خیلی دوست دارم، همین طوری که هست. با تمام نقاط سیاه و سفیدش. به نظر من همیشه جا واسه بهتر شدن هست. امیدوارم گوش کن همیشه در حال بهتر شدن باشه و از اون مهم تر همیشه موندگار بمونه.
احساساتیش کردم؟ ببخشید ولی حس کردم باید در جواب پرسش مدیر عزیز محله حس و حالم رو توضیح بدم. شرمنده که توضیحش منبری شد مثل همیشه.
سال۹۲هم رفت و من هنوز این منبرم رو ترک نکردم. به خدا نمی دونم چرا این همه دراز میشه. ایجاز کار من نیست شرمنده. بلد نیستم.
دیگه واقعا باید بس کنم. فقط این که:
پاینده باشید. گوش کن و شما گوش کنی ها و همه شادی های دسته جمعی و تک نفره این محله که البته با اعلام صاحبشون جمعی میشن.
ایام همگی به کام.

سلام عزیزان. در تکمیل سخنان سعید عزیز که امیدوارم از این پس اسمش را به فارسی بنویسد, و پریسا عرض میکنم که من هم با گذاشتن آموزش زبان انگلیسی به شدت موافقم. اگر آقا سعید بانی این کار باشد و آمادگی پیگیری و ادامه این امر را داشته باشد, به نظر من باید از سال آینده این امکان فراهم گردد. خب اگر چند نفری با آن مخالفند میتوانند از آن استفاده نکنند. ولی اگر قرار شد آموزش زبان باشد, بهتر است قبلش رایزنی شود که بهترین روش برای این آموزش چیست؟ به هر حال از آقا مجتبی میخواهم که از آنجا که رشته خودش هم زبان است, پس نسبت به این مهم اقدام عاجل بعمل آورد.
اما در خصوص مطالب پریسای گرامی که از گم شدنش در محله نوشت, منم یادم نمیره که یک روز تصمیم گرفتم به محله بیام, ولی وقتی آمدم دیدم چیزی سر در نمیآورم. از آنجا که خودم خاکی هستم و دوست دارم تا آنجایی که میتونم و کاری از دستم ساخته است, بچه ها را راهنمایی کنم, فکر کردم که مجتبی هم همینطور است و دوست دارد که فردی به اعضای محله اش اضافه شود لذا با خوشرویی استقبال و راهنمایی میکند لذا دست به گوشی شده پیامکی برایش ارسال کردم, که آقا من نمیتوانم از امکانات محله استفاده کنم چکار باید کرد, البته به این شکل ساده نبود بلکه چند سؤال مشخص شده بود, میدونید آقا مجتبی چی جواب داد. بله, ایشان جواب دادند که اول برو کامپیوتر یاد بگیر یا از کسی که بلد است, بپرس. ما را میگی شدیم سنگ روی یخ, این گذشت و دیگه به محله نیامدم, تا اینکه در جلسه ای چشمک عزیز را ملاقات کردم, بطور تصادفی صحبت از گوش کن شد به او هم گفتم که من نمیدونم چطور وارد شوم و چطور بگردم و…. چشمکم با یک راهنمایی ساده مشکلم را حل کرد. حتی بعدشم در یک کامنتی به مجتبی اعلام کرد که من فلانی را گوش کنی کردم.
اما این را باید بدانیم که هیچ کس کامل نیست و هر کس نقاط ضعف و قوت زیادی دارد, مثلا همه ی ما جواد ایزدی عزیز را میشناسیم حوصله و متانت و صبوری در پاسخگویی و همچنین تخصصش در گوشی و کامپیوتر زبان زد خاص و عام است, ولی خب این ویژگیهای خوب مجتبی را ندارد, برعکس مجتبی هم آن صبوری و متانت جواد را ندارد و من هر دو این عزیز را به شدت دوست دارم و برایشان اکیدا ارزش قائلم.
باز هم شرمنده, طولانی شد, پریسا دارد مرا هم منبری میکند.

سلام همگی
دلایل پر بازدید بودن محله از نظر بنده عبارتند از:
۱- مدیرش مجتبی است. احساس می کنم که اگر کس دیگری جای مجتبی بود، الان گوش کنی در کار نبود.
۲- صمیمیت اهالی محله.
۳- فراهم آوردن امکان گفت و گو در محله.
۴- مهمتر از همه. قاطعیت مدیر خوبمان.
۵- کنفرانسها
۶- یافتن دوستان جدید و پیدا کردن دوستان قدیمی که به هر نحوی ارتباطمان با آنها قطع شده بود.
۷- خیلی چیزای دیگه

پیشنهادات واسه بهتر شدن سایت:
۱- ایجاد یک چتروم واسه گفت و گوی بهتر بچه ها.
۲- احترام به اعتقادات گوناگون.
۳- گوشزد کردن به منتقدینی که از ادب خارج شده و شرایط انتقاد را رعایت نمی کنند.
۴- میخوام برم شام بخورم
۵- فعلا

درود
خب اولش که من شاید همه ی نظرهارو لایک کنم کار درستی کرده باشم چون هم تکراری باید بنویسم هم اینکه حسش نیست
ولی از همه ی اینها که خیلی هم درست و به جا بچه ها نوشتن یه حرفی عمو حسین نوشتن این که از همه ی درد و غمو شادیت که مینویسی حد اقل من شخصا احساس خوبی دارم یعنی میگم خدارو شکر که تنها نیستم که این مشکلاتو دارم
خلاصه که دقیق یادم نیست ولی با اون چند خطی که عمو حسین در باره ی خودت نوشت خیلی موافقم
منم اینجارو خیلی میپسندم همه چی داخلش پیدا میشه
همه ی سلایقو پوشش میده
همه رو بچه ها گفتن
یه لااااااـااااآآآــ,یییییییییییـیییـ,ـیییک گنده
هوهوهو
مجتبی مچکریم
ولی جدی نمیدونم چرا این چندروز اخیر زیاد تمایل ندارم بیام اینجا نظر بذارم یه کم کم حصله شدم به هرحال که امیدوارم اینجا همیشه برقرار باشه
بچه های خوبو گل و صمیمی و پاکارو با حالو دیگه همه ی صفات خوبی داره اینجا
شاد باشین

دیدگاهتان را بنویسید