خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سه کتاب مورد علاقه تون چیا هستن ؟

به نام الله
خب سوالم همونیه که پرسیدم یکیشو خلاصه وار بگین …..بدون شرح !

۵۲ دیدگاه دربارهٔ «سه کتاب مورد علاقه تون چیا هستن ؟»

جالبه یلدا جون کتاب برباد رفته هم از کتابای مورد علاقه منه در بین کتاب ها از( قرآن و صحیفه سجادیه که بگذریم )من کتاب ژوزف بالسامو و غرش طوفان و سوم کتاب نبرد من رو دوس دارم کتاب ژوزف بالسامو و غرش طوفان که ادامه اونه درباره تاریخ انقلاب فرانسه س از زمان لویی پانزدهم تا اعدام لویی شانزدهم و ماری آنتوانت ادامه داره که با داستانی خیالی از مردی به نام ژوزف با عمری ابدی پیوند می خوره کارهایی از او مثل بردن افراد به خواب های مغناطیسی؛اعتقاد او به تناسخ و زندگی کردن های متعدد او در گذشته..پی بردن به راز عمر جاوید..پاک نشدن حافظه او در زندگی های قبلی…هیپنوتیزم و تحت نفوذ قرار دادن اراده افراد در این کتابا ذکر میشه جالبه بعد از مطالعه این کتاب بصورت داستانی علاوه بر لذت بردن از مطالب و اتفاقات کتاب تقریبا بطور کامل تاریخ و حوادث انقلاب فرانسه رو هم یاد گرفته بودم

خب من خارجیها رو که زیاد مغزم نمیکشه بخونم خخخ قات میزنم
ولی از کتابهایی که مثلا یه دختری خیلی جسور بوده و اینها خیلی خوشم میاد مثلا گل صحرا از
وای خدایا از کی بود یه نجفی داخلش بود انگار دوتا بودن که ترجمش کرده بودن ولی قشنگ بود
شهر اشوب زندگی نامه فروغ فرخزاد
آهان دوتا رمان افغانی بادبادک باز و هزار خوردشید تابان
پرواز بر آشیانه ی فاخته
نویسنده هاشو یادم رفته ببخشید
اسرار موفقیت مرتضی مجتهد سیستانی نوشته
دو رگه مریم رضا پور
آهان فاخته رو سعید باستانی ترجمه کرده کن کیسی نوشته
دیگه شعر ها رو هم که بیشتر شو دوست دارم
آهان پدر آن دیگری از پرینوش صنیعی رو هم دوست دارم
قیامت و قرآن رو هم خوندم تفسیر سوره ی طور فکر کنم بود
دیگه خیلی گفتم ولی فکر کنم مفید بود
آهاااان سلوچ هم خیلی خیلی قشنگ بود از محمود دولت آبادی

سلاااااااام خوبید خوشید سلامتید
خوب علایق زیاده که آدم بخواد از بین این همه کتابی که خونده فقط سه تا رو بگه
خوب حالا میگم
رمان پرستار مادرم که نویسندش یادم نیست بعدا اگه یادم اومد براتون میزارم.
رمان آبرویم را پس بده نویسندهمونشاین.
و رمانی در دو جلد به نامهای عشق و احساس من,آبی به رنگ احساس من نویسنده فرشته.
خلاصه رمان (عشق و احساس من) :داستان درباره ی دختری به اسم بهار هست که با مادرش زندگی می کنه..وضعیت زندگیشون زیاد خوب نیست تا حدی که اون مجبور میشه به محض اینکه دیپلمشو گرفت بره تو یه شرکت و بشه منشی اون شرکت..به خاطر زیبایی که داشته پسر رییس شرکت میاد خواستگاریش که بهار هم با اینکه علاقه ای به اون نداشته به خاطر وضعیتشون قبول می کنه و نامزد می کنند و تو سفری که به شمال داشته با مرد جوونی رو به رو میشه که..
و ادامه ی ماجراهایی که قراره توی این رمان برای بهار اتفاق بیافته..اتفاقاتی تلخ و شیرین..پر از فراز و نشیب که زندگی ساده ی بهار رو دست خوش تغییراتی قرار میده که بهار هرگز فکرشو هم نمی کرد..

داستانی پر از هیجان..کل کل..
داستانی از عشق و دوست داشتن.. از یه دختر ساده با ظاهر وباطنی پاک و زیبا که تقدیر خواب های زیادی براش دیده و بهار باید با اون ها رو به رو بشه ولی اون تنها نیست..

البته برباد رفته رو هم خیلی دوست میدارم

سلام بر دوستان گل و گلاب: من رمان خییییییلی دوست دارم. رمان یاسمین و مهر و مهتاب رو خوندم و ازشون لذت بردم. کتاب استاد عشق هم خیلی کتاب مفیدی هست. راستی فکر کنم نخودی گفتند کتاب دانال بهشت رو خوندند. اگر امکانش هست نخودی فایل صوتی این کتاب رو برامون بذارن ممنون میشم خییییلی دنبالش بودم. دوستان اگر کسی میتونه فایل صوتی کتابهاییی که خوندن رو اگر امکانش هست در این محله بذارن تا دوستان دیگر هم استفاده کنند. من چون کار نکردم نمیتونم فایل صوتی این کتابهایی که گفتم رو بذارم. اگر رمان یلدا هم تونستین بذارین. ممنون.

سلام خدیجه جون خب چی بگم “بلد نیستم” اگه یکی یادم بده چه شکلی فایل ها رو آپلود کنم حتماً …

خب حالا که دوباره اومدم بذار یکی دو تا کتاب خارجکی هم بگم که من عاشق کتاب های خارجیم ….

پدر خوانده، هری پاتر، بر باد رفته و اسکارلت که پشت سر همند، خانه ارواح، کوری، راز های نهفته یک زن “وای من همه کتاب خارجی ها که خوندم رو بلا استثنا دوست دارم”

سلام بچه ها چرا من همیشه آخرم ؟؟؟؟؟؟خب آخری هم عالمی داره سه تفنگ دار خیییییییییییییییییییییییییلی ییییییییییییییییی قشنگ بخونید البته همون اندازه که قشنگه زیاد هست
لیلی و مجنون نظامی
لطفا گوسفند نباشید
رمان قلعه حیوانات

سلام بچه ها چرا من همیشه آخرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب آخری هم عالمی داره سه تفنگ دار خییییییییییییییییییییییییلیییییییییی قشنگه بخونید لطفا البته همون اندزه که قشنگه زیاد هست
لیلی مجنون نظامی
لطفا گوسفند نباشید
قلعه حیوانات
شرمنده اسم هیچ کدوم از نویسنده ها یادم نیست

سلام ترانه.
از طرح این پست ارزشمند ممنونم.
من کتابهای زیادی رو خوندم، و اکثر شونو دوست دارم، و معرفی سه تا از اونا برام خیلی مشکله، ولی سعیمو میکنم.
بهترین کتابی رو که من در طول مطالعه خودم ازش به معنای مطلق لذت بردم، کتاب دن آرام از میخائیل شولوخوف بوده که در طول خوندنش من باهاش زندگی کردم، باهاش شاد شدم، گریه کردم، قیرتی شدم، و در حقیقت یه قهرمان مجازی این کتاب شدم، خلاصه بهترین کتابی بوده که خوندم.
از کتابهای ارزشمند در نظر من میتونم از رمان زیبای آنا کارنینا نوشته لئو تولستوی و هم چنین رمان برجسته دیگر این استوره ای روس به نام جنگ و صلح باید نام ببرم.
حیفه که از رمان زیبای جنایت و مکافات از نویسنده توانای روس تئودور داستایفسکی یاد نکنم، که بسیار خواندنی و اثر گذار بود.
البته رمان کمدی الهی از دانته و بر باد رفته و همین طور رمان شبهای روشن از داستایفسکی و موشها و آدمها از جان اشتاین بگ، جزو بهترین کتابهایی بوده که همیشه با ذوق و شوق ازشون یاد میکنم.
فقط این رو اضافه کنم که داستان کتاب دن آرام در باره یک خانواده فقیر از قوم قزاق میباشد که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در حوالی رودخانه دن واقع در کشور اوکراین امروزی زندگی میکنن، که اتفاقات تاریخی توام با مسائل خانوادگی موجب به وجود آمدن حوادث و ماجراهایی میشود که باعث خلق این شاهکار ادبی بینظیر میشود.
خوندن این اثر جاودانه رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم.

خب فرشته جونم آمدم که آخر نباشین خاله
ترانه جونم امروز یک کتاب کم حجم اما پر معنا خوندم که به یقین خوشت بیاد عسلم گل گلی‌ام که عالی بود پیدا و بخونش بروبچ اصفهانی هم بخوننش آخه سرگذشت همشهریشونه اسم کتاب هست سلمان فارسی نوشته مئیرالدین بیروتی فقط بیناییشو خوندم نمیدونم صوتیش هم هست یا نیست
فعلا برم احتمالا امشب سایت نباشم ترانه جونم بای بای بووووووووووس

بله عسلم راجعبه سلمان فارسی که اهل یکی از توابع اصفهان به نام jei جی بوده وجالب اینکه نامش روزبه بوده ودر وجودش مشعل حقیقتجویی روشن میشه او که زرتشت بوده به صورت اتفاقی با یک جماعت مسیحی آشنا و بر خلاف نظر پدرش به دین مسیح درمیآیند. وبعدها از یک اسقف مسیحی نشانه های پیامبر خاتم صلی الله را شنیده و در پی دیدار ایشان سختیها متحمل میشود تا اینکه پیامبر را پیدا و در کنار ایشان و حضرت علی علیه سلام باقی میمانند و در زمان خلیفه دوم استاندار مداین میشوند و در همان جا از دنیا میروند درود خدا بر ایشان باد .
کتاب مختصر و با لحنی ساده نگاشته که خواننده احساس خستگی نمیکند من که دیروز به طور اتفاقی در کتابهای نمازخانه یافتمش به قدری غرقش شدم برنامه بیرون رفتنم را به بعدظهر موکولش کردم ترانه جونم .

سلام زهره جونم. آخه درد من همینه که بلد نیستم. اما ۲-۳ روزی هست که رفتم دنبال درمان این درد. داروش هم پیدا کردم. اما مهم اینکه این دارو با من سازگار باشه. اگر درمان شدم خودم میام دنبالت تا باهات آشنا بشم. دعا کنید از این مرض نجات پیدا کنم. منتظرم باش. هم شما و هم دیگر دوستان.

حالا که اینطوره منم باز اسم کتابایی که دوست دارمو میگم
بقیه بیشتر تر تر تر گفتنخب
موش ها و آدم ها
استخوان های دوست داشتنی
عشق روی پیاده رو
گنجشک ها هرگز نمیمیرند
درخت پیر و جنگل
اتوبوس
شوهر آهو خانم
بادبادک باز
رویای سبز همون آن شرلی خودمون
مسافر کوچولو
ها دلم خنک بازم مینویسم بعدن بعدنا

درود! آهای آلبالو آل برده-‏ دوباره پاتو کردی توکفش من که چی بشه! تو اگه جرإت داری بیا با اسکایپ یا مبایل تا جوابتو بدهم-‏ تو جرإت نداری-فقط بلدی کرکری بخونی! راستی محمد رضا جون یادم رفت اسکایپمو بنویسم،اسکایپم ‏azizollahpajoohandeh mobail09388434844

درود! فقط اضرائیل شماره منو نداره،اگه در دنیای اینترنت سرچ کنید شاید ده ها شماره حتی ‏۲شماره ی منزل را هم ثبت کرده اند!یه دختر آریایی بود که برای اذیت کردن من شماره های اداره و منزل و مبایلمو همه جا پخش کرد که همه با مزاحمتهاشون بیچاره ام کنند،‏ اما هیچ اپفاقی نیفتاد،خخخخخ

یکی از قشنگ ترین کتابایی که خوندم داغ ننگ گافمن هست کتابی که یادآور داستان ژان والژان تو فیلم بی نوایان هستش تو این کتاب گافمن از آدمایی تو زندگی صحبت می کنه که تو دنیای مدرن بدلیل عیبی که در خود می بینن هویتشونو یا می پوشونن و یا چطور تلاش می کنن از عواقب برخوردایی که با صاحبان اون عیب میشه خودشونو نجات بدن انقدر کتاب قشنگه که تا تموم نشه نمیشه زمینش گذاشت یه جاییش اون به پسر بزهکار اشاره داره می دونیم که بین ادمای بزهکار تریپ درس خوندن و کتابخونه رفتن عیب به حساب میاد پس اون مدام نگرانه کسی اونجا نبیندش و مثالای خیلی جالبی میزنه برای بحثاش دیدین تو فیلمای خودمونم داغ ننگ هست مثلا فقیری که تو محله ثروتمندان میره و می خواد به هر قیمتی جلوی اینو بگیره که فقرش جلو بقیه مشخص بشه و..و..

کار ارزشمندی میکنی.
امیدوارم که یکی از کتابهایی که صوتی میکنی، رمان زیبای جان شیفته شاهکار بینظیر رومن رولان باشه، البته این کتاب بصورت صوتی وجود داره، منم دارمش، ولی اینقدر بیسلیقه و بیکیفیت خونده و ضبط شده که من فقط چند صفحشو خوندم و حیفم اومد این اثر زیبا رو با این کیفیت بخونم و بی ارزشش کنم.

نان و شراب.
شازده کوچولو.
سالار مگسها.
سالار مگسها راجع به ذات طماع و قدرت طلب و وحشی آدمیست که در قالب داستان چند پسربچه که در جذیره ای بدون بزرگتر گیر می افتند و آزادی عمل دارند به طرزی روانشناسانه و ماهرانه گفته شده. چه قدر باهاش گریهم گرفت!
دومی و سومی توی محله هست میتونید بگردید دانلود کنید.

سلام دوستان و سلام بر ترانه عزیز که با این پستهای زیباش به محله گرمایه دو چندان بخشیده اهل کتاب خوندن که بسیار هستم اگر کتابی هم به دستم برسه خیلی خوشحال میشم که بخونمش با تمام ذوق و شوق یک شب تمومش میکنم حتی اگر هزار صفحه باشه سه کتاب برگزیده ی خودم از دید خودم اول کتاب دخترم فرح نوشته ی فریده دیبا مادر فرح همسر شاه پهلوی همونجور که از اسمش هم مشخصه زندگی نامه فرح همسر شاه که برای من خیلی جالب بود دومی هم رمانیه به نام خانم که اون هم یه رمان تاریخیه مطعلق به دوران قاجاره سومین کتاب هم میتونم کتاب گل صحرا رو نام ببرمکه زندگی یک دختر آفریقایی رو شرح میدهد کتابهای دیگر هم هست مثلا تمام کتابهای معدب پور رو خوندم و دوست داشتم ……. اگر خواستید باز هم میتونم بیام کتابهایی رو که خوندم معرفی کنم ولی فکر کنم برای الآن که قانون سه کتاب بود کافی باشه

دیدگاهتان را بنویسید