خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

ترانه ی زیبای عشق من ناز من٫ با صدا و تنظیم خودم!

بازم سال نو رو به همه ی شما نابینایان عزیز تبریک عرض میکنم.
یه کار قشنگ اینبار براتون آوردم که ایشالا مورد لذت و شادی شما قرار بگیره.
من این کار رو حدود دو سال پیش توی ذهن کنجکاو و فعال خودم ساختمش و چون که تجهیزات اجرای موسیقی حرفه ای نداشتم موفق به پیاده سازی این آهنگ روی کامپیوتر نشدم. به یه ارگ رولند هم نیاز داشتم تا بتونم این آهنگ رو تمیز و گوش نواز اجرا کنم. اما خوب. اینجا ایرانه و چنین ارگی که واقعا نیاز من رو رفع کنه یا نیست یا بسیار گرونه. اما بالاخره از سال گذشته تا کنون به هدفم رسیدم٫ تقریبا دو ماه پیش بود که بالاخره تونستم اون رو روی سیستمم پیاده کنم.
این آهنگ هم با اف ال استودیو بدون استفاده از پلاگینهای خارجی و سمپلهای اضافی و تنها با شگردهای خاص خودم و کاراییهای خود برنامه ساخته شده.
ضمنا راجع به صدای خودم هم بگم که شاید زیاد خوشتون نیاد. چون من دنبال یه صدای رسا و سرحال هستم تا خوانندگی این آهنگ رو به شکل بهتر و زیباتری اجرا کنه.
اگه واقعا کسی بتونه روی این آهنگ قشنگ و حرفه ای بخونه٫ من حاضرم آهنگ بیکلامش رو هم بهش بدم تا مشکل وکال این آهنگ که صدای خودم هست٫ حل بشه. واقعا من اعتراف میکنم که با اینکه این آهنگ رو خودم تنظیم کردم٫ اما لیاقتش رو ندارم. باید یه صدای بهتری وکال این آهنگ رو اجرا کنه.
بازم خیلی روده درازی کردم. بریم برای دانلود. نظر هم یادتون نره. چون ارتقای کارای بعدی من نیاز به بازتاب شما عزیزان داره. موفق باشید. التماس دعا. برای دریافت آهنگ، کلیک کنید.
www.powerblind.tk

Avatar photo

از حسن ذوالفقاری

حسن ذوالفقاری. ۲۷ ساله. دانشجوی رشته ی علوم اجتماعی. ایمیل: hassanzolfeghaari@gmail.com. کارم موزیکه. آهنگ میسازم و گاهی میخونم. یه آرشیو هم توی سایت نابینایان توانا دارم که اخیرا به روز شده و لینک دانلود هم داره. سایت نابینایان توانا مشوق دوستان خلاق.

۳۴ دیدگاه دربارهٔ «ترانه ی زیبای عشق من ناز من٫ با صدا و تنظیم خودم!»

سلام
آخی چقدر آهنگش شاد بود ..سر کیف اومدم
خب صدا هم به آهنگ جفتو جور بود
چقدر شکسته نفسی میکنید
خیلی ام خوشمان آمد کله ی سحری شارژ شدیم به شدت
حالا اگه اصرار دارین یکی دیگه بخونه آهنگو من میخونم ها هح خواننده ی معروفی ام
شکلک مرموزانه خندیدن

سلام خانم یلدا.
خوشحالم که خوشتون اومد و لذت بردید.
خدا رو شکر میکنم که تونستم دل یکی دیگه از بنده های خوبش رو شاد کنم.
شما که خواننده نمیشید. میدونم که شوخی میکنید.
ولی باشه. هرجور که راحتید حال کنید.
بخندید و لذت ببرید.
اگر هم کسی رو میشناسید٫ در خدمتم.
موفق باشید.

سلام.
چه کنم دیگه. صدای من اینه دیگه.ای کاش میتونستم تعمیرش کنم.
اگه واقعا کسی که توی خوانندگی حرفه ای دستی داره٫ کمکم میکرد٫ خیلی بهتر بود.
شما راست میگید. صدای من واقعا حزن داره و متاسفانه به دلیل مشکلاتی نمیتونم براش کاری بکنم.
ولی سعی میکنم که روی صدام کار کنم و این حزن رو برطرف کنم.
بازم ممنون. موفق باشید.

بازم عالی بود
موسیقی کاملاً عالی هست و فقط مثل من تحریر خواندن باید اصلاح بشه یعنی من هم این مشکلو دارم.
این هم باید پیش یه استادی که به آوازهای سنتی وارد باشهمراجعه کنید.
بنده با استاد محمدعلی احدی که خودشان شاگرد استاد شجریان بودند چند کلاسی کار کردیم و بعلت مشغله فعلاً نتونستم پیش ایشان برم.
راستی داداش من نمیتونم به سایتتون وارد شم علتش چیه؟
همون لینکی که تو پست قبل گذاشتین.

درود بر شما
بسیار زیبا و دلپسند بود
ولی کاش یکی پیدا میشد کار با برنامه هایی چون fl stedio رو آموزش میداد مطمئنا به درد خیلی از بچه ها میخوره
شما که بلدین چی میشه این کارو بکنین ثواب داره به خدا
بازم ازتون ممنونم خیلی قشنگ بود

سلام محسن جان.
برای آموزش اف ال استودیو باید بگم که دریغ نمیکنم. اما این برنامه برای افراد کمبینا مناسبتره. چون که بیشتر تولبارهاش با موس و البته ویرایش نتها و کلیپها هم نیاز به دقت بینایی داره. کار کردن با میکسر و کلیدهای مختلف برنامه هم به موس نیاز داره. هرچند که اگه شما از میدی کنترلر و کنسولهای حرفه ای استفاده کنید٫ خیلی موفقتر خواهید بود. اما به هر حال ما نه چنین وسایلی داریم و نه از زیر دین قیمت گرونش میتونیم در بیاییم.
اما به هر حال اگه کسانی دوست دارند که اف ال رو یاد بگیرند٫ من حرفی ندارم. ضمنا بگم که من این برنامه رو به صورت خود آموز و با انگیزه های خودم یاد گرفتم و برای رسیدن به این نرم افزار هم خیلی تلاش کردم.
البته شما هم میتونید از سایتهای مختلف این برنامه رو دانلود کنید.
موفق باشید.

سلام حسن آقا بسیار قشنگ بود شما اگر کتاب سولفژ را بتوانی گیر بیاری که همراه cd صوتی هم نیز است خیلی میتوانه کمکت کنه .همچنین باید سلامتی و نظافت حنجره را رعایت کنی تا شکستگی های ریزی که در صداتان وجود داره از بین برود

سلام عدسی چشمان همه ی اعضای محله.
شما محبت داری و بازم محبت.
خیلی ممنونم.
شما بسیار خوشبین هستی.
بازم شیطنت کن و بچه های محله به ویژه من رو بازی بده.
من عاشق شیطنت کودکانه هستم.
شاد و موفق باشی.

سلام حسن عزیز. در پاسخ به زهره گفتی متاسفانه صدام حزن داره و نمیتونم کاری واسش بکنم. به نظر من این یه نقطه ضعف و اشکال نیست. خدا به هر کسی یه جور استعداد داده. آهنگت رو گوش دادم. اگر رو همین صدا کار کنی قطعا بهتر هم میشه. اما اگه نظر منو بخوای به نظرم استعدادت در آهنگسازی و تنظیم خیلی خیلی بیشتره و اگه تمرکزت رو رو همین مسئله بذاری شک نکن که آینده درخشانی در انتظارته.

سلام به امیر عزیز.
از اینکه خوب زدی به هدف خیلی خوشم اومد.
خداییش من هم نظرم همینه که توی آهنگسازی و تنظیم استعداد بالایی دارم و شکر خدا موفق هم بودم و به یاری خدا موفق خواهم بود.
به همین دلیل میخوام از کارای بیکلامم که خودم ساختم توی سایتم و ایشالا توی سایتهای دیگه از جمله همین سایت مفید منتشر کنم.
براوو. موفق باشی.

درود! به نظر بنده خواندن موسیقی و ترانه اشکالی ندارد،‏ یلداخان هم میتوانند با کسب اجازه از مریخیشان در مراسمهای بنوان شرو ع کنند تا کم کم به اوج برسند! این همه خواننده در دنیا هستند -یلدا هم باشه-چیزی از کسی کم نمیشه،‏ مثلا مدتیه از ‏۳۰تا خبری نیست -آیا آسمون به زمین یا زمین به آسمونرسید یا زبونم چاق بلایی محله اومد،‏ نه هیچ اتفاقی نیفتاد،‏ پس یلدا هم باید خواننده بشه،‏ راننده بود خواننده شد!خخخخخخخخخخخ

سلام به عدسی و یلدای خوش ذوق.
آفرین. بذار صدای شما رو هم دیگران بفهمند تا شاید گوششون به خلاقیتهای نابینایان محترم و با استعداد آشنا بشه. تا خیال نکنند که حالا که دخترا باید معمولا سکوت کنند تا مبادا کسی صداشون رو بشنوه٫ صدای دخترای نابینا هم باید توی تاریخ حبس بشه.
بذار بخونند و حال کنند تا شاید چارتا صدای دخترا رو بشنوند٫ بلکه حیا کنند و حواسشون هم به نابیناها باشه.
موفق باشید.

سلام من شرمندم که اینجا مینویسم و خیلی صادقانه حرف میزنم. موزیک و صدا خیلی خوب بود اما عالی نبود. ایراد ۱. همیشه هر کسی که میخواد بخونه باید این رو در نظر داشته باشه که ملودی همراه با صدای خواننده زده نشه یعنی اینکه اون چیزی که میخونی رو نباید بزنی. ۲ دقت کنید زمانی که یه کاری رو میخونین خوب صدارو با موزیک مچ کنین فیکس کنین چه از نظر درست خوانی چه میکس. شاید خیلیها از من بدشون بیاد که چرا اینجا مینویسم اما من هدفم یاد دادن به تموم بچه های نابیناست. حالا حسن جان هم اینجا موزیکشو گذاشت و یه فرصتی شد تا منم یه چیزایی بنویسم. تک تکتونو دوست دارم اگر خواستین با من در ارتباط بشین برای کاری برام ایمیل بزنین من هم صد در صد جواب میدم. hooman.lotfali@gmail.com موفق باشید فعلا.

سلام این کتاب را در فروشگاه های موسیقی می توانید پیدا کنید همچنین کتاب بریل این مجموعه در اصفهان در کتابخانه شهدای هفتم تیر موجود است اگر خواستید میتوانید بریلش را از اینجا تهیه کنید .همچنین سی دی این مجموعه در همین کتابخانه نیز است .مسئول کتابخانه آقای رفاهی است که روزهای پنج شنبه هستن .شماره تلفن این کتابخانه که در مجتمع هفتم تیر است ۰۳۱۱ ۶۴۱ ۴۴۶۰

دیدگاهتان را بنویسید