خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود بازی خنثی کردن بمب، ویژه نابینایان با آموزش صوتی، اختصاصی از محله ی مجتبی

بمبی خطرناک در یک کلانشهر مهم دولتی کار گذاشته شده. آیا میتوانید بمب را در زمانی اندک، خنثی کنید؟

این بازی، برای کودکان و بزرگسالان نابینا طراحی شده است. لطفا اگر امکانات شما، دسترسی شما و شرایط شما به شما این اجازه را میدهد، حتما و حتما این بازی را به همراه آموزش صوتیش به دست کودکان نابینا برسانید. تهیه ی این آموزش، بیش از پنج ساعت کاری زمان برده است. انتشار رایگان این اثر، حد اقل کاریست که میتوانید برای شادی بخشی به همنوعان خودتان انجام دهید.

دانلود بازی ویژه نابینایان.

دانلود آموزش صوتی نصب بازی ویژه نابینایان.

دانلود داستان بازی ویژه نابینایان.

دانلود آموزش صوتی روش انجام بازی ویژه نابینایان..

منتظر تجربیات شما از این بازی در کامنت دونی خواهیم ماند!

خوش باشید تا همیشه!

۴۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی خنثی کردن بمب، ویژه نابینایان با آموزش صوتی، اختصاصی از محله ی مجتبی»

سلام آقا مجتبی من دومین بار هست که کامنت میگذارم جا داره از طرف فرهنگیان نابینا بازم ازت تشکر کنم به خاطر این که مخصوصا به جوان ها احترام میگذاری فکر کنم من را بشناسی البته نام من در اسکایپ فرق داره من آرتیمان هستم دوستت دارم بای

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام مدیر محله. آقا یه مدت بود نبودم اذیتت کنمها. میگم کلید اتاقرو هنوز داریش؟ اگر داری بگو مواظب خودم باشمها. آقا دستت درد نکنه. خداییش خیلی حرفه که بشینی چند ساعت کار کنی زحمت بکشی بیاری بذاری اینجا همه استفاده کنن و هیچ توقعی هم نداشته باشی. خیلی مَردی. جدی میگم. فقط اگر ۵ تا برنامه ی عید دیدنی ما رو هم گوش کرده باشی که دیگه خیلی خیلی پسر خوبی میشی. خد ایشالا یه کاری کنه که یه روز با ماشین یه خانم پولدار تصادف کنی ولی چیزیت نشه ببردت دکتر باهاش دوست بشی ازدواج کنی باباش بهت پول و خونه و ویلا بده بعد تو کلیدشو بدی به ما بریم مسافرت. خب چی میشه مگه. عجب آدمی هستیها. یه کلیده دیگه.
خب من برم بازیرو دانلود کنم. بعدش دوباره میام کامنت میدم.

خووووب. شهروز تو دوباره پیدات شد! شما کجا اینجا کجا؟
حیف عید هستش وگرنه میدونستم چطوری زندانیت کنم. این دفعه هم به خاطر عید، کاریت ندارم.
در مورد ویلا، من از خدامه. تو دعا کن تصادف و خانم پولدار اتفاق بیفته، وقتی ما نیستیم، کلیدش دربست دست خودت.
اولین ویژه برنامه رو گوشیدم. باقیشم قراره گوش بدم. اگه قبول نداری، زنگ بزن ۱۱۸ بپرس.

نگاه به الانت نکن علی جان، خوبه این بازی رو خودم توی کلاس یادتون دادما! کسی که بار اولش باشه مطمئنا نمیدونه چی به چیه! از تو لحن بهتری در دیدگاهها انتظار میره علی. هر کسی تند حرف بزنه، دلیل نمیشه که مثلا خیلی خفنه!

درود! هاهاهاهاها بنده برای اولی بار از روی کامپیوترم از آموزش آقای هادیان استفاده کردم و یاد گرفتم که چجوری آهنگارو پشت سر هم بگوشم،‏ عصر جمعه ی گذشته یه فایل را با اپلیکیشن باز کردم و با جهتنما پایین آمدم و روی ‏…‏ هالا یادم نیست چیچی اینتر زدم و آهنگارو به ترتیب گوشیدم،‏ حالا امروز دوباره میرم سراغش تا بیشتر یاد بگیرم! خخخخ

“من یه نظر گذاشته بودم کووششش؟؟؟؟؟”
خب دوباره می‌گم:
یه چیزی تو مایه های این‌که دانلود این برنامه رو بعنوان جایزه خودم برای این‌که درس بخونم و زیاد وقت ندارم و این ها گفته بودم که اون دفعه خداییش خیلی کامنت بانمکی شده بود ولی خب اشکال نداره با این‌که من یکی از مخالفان بازی های کامپیوتری هستم چون این بار انگار از این یکی خوشم اومده حتماً البته به شرط ها و شروط ها این رو دانلود و بازی می کنم تازه آموزشش هم که هست خب فکر نمی کنم دیگه کار سختی هم باشه ….

ممنون از همه تلاش هاتون
شاد و موفق باشید

ایول. البته که عادل جان، تو خودت توی این بازی ها که خیلی وقت هست منتشر شده، استادی. ولی این تواضعت رو میرسونه که میشینی با وجودی که بازی رو بلدیش، بازم به آموزشش با این دقت، موشکافانه گوش میدی.
دلگرم میشم، مرسی!

سلام عمو مجتبی. کلی حال کردم که برای این آموزش که بیشتر هم واسه بچه هاست به زبون خودشون صحبت کردی. خیلی باحال بود دمت گرم. بچه ی خواهر یکی از دوستام که ۸ سالشه نابیناست. حتما به دستش میرسونم و میگم اینو عمو مجی چی نه عمو مجتبی داده

سلام. آقا الوعده وفا. من دانلود کردم و بازی کردم. دوتا سطح اولش رو موفق شدم. ولی خداییش سطح حرفه ایش استاندارد نیست. بابا در کل یه دقیقه وقت بهت میده. بعد بمب رو میذاره طبقات بالا. این آسانسوره فقط بیست دقیقه طول میکشه بره بالا. اگر کسی تونسته این سطح رو هم خنثا کنه بیاد بگه. ما که نتونستیم.

سلام.
باز من دیر رسیدم.
وای بازی آخجون!.
ممنون آقای خادمی. همه رفتن۱۳به در من نرفتم گفتم بیام اینجا بچرخم۱۳رو همینجا به در کنم.
با اجازه شما فعلا دانلودش می کنم واسه خودم. بعد اگر دستم به بچه ها رسید حتما بهشون می رسونم. جدی من بازی دوست دارم. خودم هم۱سری کوچیک از این طرف و اون طرف بازی جمع کردم هر بار با یکیشون سیستمم رو به فریاد میارم.
۵ساعت!!!! خیلی زیاده و خیلی سخت. من۱زمانی کتاب های صوتی رو که واسهم می خوندن با sound forge ویرایش و اصلاح می کردم و واقعا طول می کشید و سخت بود. می تونم سختی کار رو تا حدی بفهمم. البته نه اندازه شما که بلد این راه هستید. ولی اندازه خودم می فهمم که سخت بوده. ممنونم. از طرف خودم و از طرف بچه هایی که کار با ارزش شما رو به دستشون می رسونم.
حسابی خسته نباشید.
این چند روز گوش کن به صورتی در اومده که مشکل می تونم ازش بزنم بیرون. کاش همین طور بمونه!!.
باز هم خسته نباشید، باز هم ممنون، و باز هم مثل همیشه:
ایام به کام.

سلام پریسااااا!
مرسی که هستی. سختی که سخته ولی من چون این کارارو عشقی انجام میدم، عشق بچه هاست که خستگی رو از تن آدم در میکنه. خوشحالم که پایه ی ثابت بازی و کتاب و شادی هستی.
راستی، اگه همه ی بچه ها همکاری میکردند، گوشکن با بودن و نبودن من فرقی نمیکرد و همیشه گوشکن میموند. ی گوشکن سطح بالای باحال که هر روز پر از مطالب باحاله.
ببین، اگه از نزدیک به هزار نفری که روزانه اینجا هستند، فرض کنیم پانصد نفر بینا باشند. داریم، پانصد نفر نابینا.
اگه از پانصد نفر نابینا، فقط بیست درصد، فقط صد نفر فعالیت کنند، اگر هر نفری ماهی فقط و فقط دو تا مطلب مربوط به نابینایان تهیه و منتشر بکنه، داریم دو ضربدر صد: مساوی دویست مطلب به درد بخور نابینایی در ماه.

اصغر جان سلام.
ببین، دو سه تا احتمال میدم:
اول ممکن هست ناقص دانلود کرده باشی که این بیشترین احتمال هستش.
دوم ممکن هست ضد ویروس داشته باشی که بهش گیر میده. میتونی از کار بندازیش. این احتمال متوسط هستش.
سوم ممکن هست نسخه ی ویندوز که داری محدودیت هایی داشته باشه که این کمترین احتمال هستش.
به نظرم اولی و دومی رو بررسی بکنی خیلی خوبه.

ممنون.
دارم دانلود می کنم. بعد از بررسی، در صورت امکان، به شکل یک روایت در راوی منتشر خواهد شد. ضمناً مجتبی جان! ای کاش یک افزونه را که از سایت خود حذف کرده ای دوباره بر می گرداندی. منظورم افزونه ای است که وقتی پستی در سایت شما می گذاریم و کسی نظری می دهد، نظرات بچه ها از طریق ایمیل به ما اطلاع رسانی شود.

سلام مدیر دمت گرم راستی من نام کاربری و رمزم را فراموش کردم باید چکار کنم مدیر این بازی خیلی خوب هست ولی اون سومیش را نمیشه رفت خیلی سخت هست بعد مدیر اگر امکان داره تو facebook من را اد کن من فارسی نوشتم مسعود هدایت ولی مجتبی خادمی زیاد هست و من نمیدونم کدوم شمایید
همیشه موفق باشید

از این که تونستی خوشحااالم. فقط حیف که ما بزرگترها بیشتر از بچه کوچکولو های نابینا به اینترنت و سایتها و مواد نابینایی دسترسی داریم. سعید جان، اگه دانشآموز نابینایی دیدی که دسترسی نداشت، حتما حتما بازی رو با آموزشش بهش بده. ایول.

دیدگاهتان را بنویسید