خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود برنامه زندگی ادامه داره، ویژه ی روز طبیعت

سلام.

این هم از برنامه ی زندگی ادامه داره که امروز 13 فروردین از دل طبیعت پخش شد. در برنامه ی امروز، عوامل برنامه زندگی ادامه داره در یکی از پارک های تهران به گفت و گویی صمیمانه با هم پرداختند، خاطرات را مرور کردند  و به نوعی زندگی ادامه داره در 6 ماه گذشته را نقد کردند. ویژه برنامه ی امروز ما رو از

اینجا که نه،  از

اینجا و با حجم 15 مگابایت دانلود کنید.

صدای سرما خورده ی من و اشکان رو هم به بزرگواری خودتون ببخشید.

از هفته آینده، زندگی ادامه داره به روال روتین خود باز خواهد گشت

۳۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه زندگی ادامه داره، ویژه ی روز طبیعت»

اولش بگم که اووولللوولولولوول شدم:
۱. آهنگهایتان خیلی غمگین بود.
۲. خیلی خوشحالم که این بیست برنامه را، پشت صحنه هایش را، حاشیه هایش را، انعکاس نظرات بچه ها را به جد دنبال میکردی امیر جان.
۳. تدوینتان میتوانست خیلی حرفه ای تر باشد.
۴. در کل، جای پیشرفت زیادی برای برنامه، داریم.
۵. ای کاش کسی غیر از خودتان را نیز دعوت کرده بودید تا نقد کند.
۶. تم خودم و شخصیت من و سلیقه ی من، برنامه ی بسیار بسیار شادتری را نسبت به بیست برنامه ی گذشته، انتظار دارد.
۷. احساس میکنم جای قشر کودکان و نوجوانان، همچنین جای قشر پیشکسوتان نابینا در برنامه های گذشته خالی بوده است.
۸. همین که پایمان به رادیو باز شده جای شکرش هم باقیست ولی هدف ما باید رسیدن به شبکه های مطرحتر و پرمخاطبتر باشد.

سلام مجتبی. مرسی از این که مو شکافانه نظر دادی
۱ و ۲، ما که شخصا خیلی دوست داریم آهنگ های برناممون شاد باشه. غمگین بودن آهنگ های برنامه ی امروز به خاطر شب شهادت بود و این چیزی بود که دیگه تهیه کننده به خواست شبکه انتخاب کرده بود و دست ما هم نیست. پاسخگو بودن و توجه به نظرات هم که انجام وظیفست.
۳ و ۴ و ۵، تدوین و میکس موسیقیایی برنامه ها کلا دست تهیه کننده است و به امید خدا در برنامه های بعدی بهتر خواهد شد. بی تردید همیشه جا برای پیشرفت و بهبود کیفیت برنامه ها هست.
در خصوص نقد هم باید بگم بیشتر هدف گفت و گوی صمیمانه بود و هر کدوم از بچه ها در خصوص آیتم خودش توضیحاتی رو داد. هدفمون نقد جدی و کارشناسانه نبود و به قول تو اینو یکی خارج از عوامل برنامه باید بگه. در این ارتباط، در تمامی برنامه ها همیشه و همیشه ما از بچه ها میخوایم که ما رو نقد کنن و اشکالات رو به ما تذکر بدن. از این پس هم از دوستان شنوندمون میخوایم که در همین بخش کامنت ها برای هر برنامه هر نظر، پیشنهاد و یا انتقادی رو دارن بگن.
۶ و ۷ و ۸، همه ی سعی ما این است که برنامه ها هر چه شادتر برای مخاطبامون پخش بشه. اگر مستند پشت صحنه برنامه زندگی ادامه داره رو گوش داده باشی متوجه میشی که سلیقه و بینش ما نسبت به تم برنامه ها چی جوری هستش. چون انتخاب موسیقی و میکس اون دیگه دست خودمون بود. اما در برنامه های اصلی، محدودیت های سازمان رو هم باید در نظر داشته باشی.
در این برنامه ها ما از الاهه قلی فلاح ۱۷ ساله استفاده کردیم تا یک فرد ۷۰ ساله.
مهمون های ما هم از اقشار مختلف نابینایان از جمله: ورزشکاران، هنرمندان، موسیقیدانان، نویسندگان، شاعران، کارگردان تئاتر، اساتید دانشگاه و و و بودند.
همچنان از شما مخاطبای برناممون میخوایم اگه فرد موفقی رو از بین نابینایان میشناسید به ما معرفی کنید.
در خصوص نکته پایانی هم باید بگم در آینده با حمایت شما هم محله ای های عزیز و خلاقیت و پشتکار عوامل برنامه ساز، به امید خدا در سایر شبکه های مطرح هم به تولید برنامه خواهیم پرداخت. رادیو فصلی برای ما حکم کسب تجربه و به نوعی سکوی پرتاب رو میتونه داشته باشه

بالاخره هر سلیقه ای هم توی پشت صحنه به خرج داده باشید، بازم احساس میکنم برنامه هاتون شاد نیست امیر جون.
البته شاید هدفتون چیزی باشه که شاد بودن توش در درجه ی چندم اهمیت باشه که در اون صورت نمیشه بهتون خرده گرفت.

جیگرم فکر کنم اگه یه روز بیای اونجا و بگی فلان آهنگ رو بذارین و هی بهت بگن این غیر قابل پخشه، اون یکی رو رادیو فصلی نمیتونه پخش کنه، این یکی رو تو آرشیو نداریم. و و و، فکر کنم دیگه همچین حسی رو نداشته باشی.
البته این قول رو میدم که تا جایی که از دستمون بر بیاد ریتم برنامه ها شادتر باشه

با سلام.
انشاالله که عید و به خصوص سیزده به در به همه دوستان خوش گذشته باشه.
و اما یه انتقاد به جناب آقای سرمدی که از همون اول پستش مشهود بود و حیثیتی هم هست اینه که این روز اسم داره و اسمش هم روز سیزده و روز طبیعت نیست بلکه سیزده به در , سیزده به دره شد لا اقل این جا رسمی نباش.
انقد سنگ این ها رو به سینه نزن. بیشتر از این توضیح نمی دم.
دومیش هم اینه که منن اول شدم اول شدم البته تا حالا خیلی وقتای دیگه هم می تونستم اول بشم همیشه که نباید زهره و یلدا و چشمک اول بشن.

سلام نخودی مرسی خیییلی زیاد.
به شهروز تو کوچه پایینی سلام برسون بگو اگه سبزه کم اومد من یه دونه سالمش رو اینجا دارم کمکی بدم اون کوچه شاید نیاز شد. آخه زهره همون اول ۸۰ درصدشو گره زد فکر نکنم به بقیه چیزی برسه.
خخخخخخخخخخ

سلام زهره بردمش کوچه پایینی. فقط جون من بذار بقیه آرزو هاشونو بکنن من یه گلدون اختصاصی پر از سبزه سفارش دادم تا یکی دو ساعت دیگه میرسه اونو میدیم به تو کلا تا صبح مشغول باش..
خخخخخخخخ
برنامه رو هم تونستی حتما گوش کن. حال و هواش با بقیه برنامه هامون کلا فرق داره. مسعود هم منظورش در باره خود برنامه نبود ظاهرا در باره پست من بود که دوست دارم بیاد بگه منظورش چی بوده تا اگر ابهامی هست رفع بشه

سلام
مرسی از پست های ثابتتون
تو فکرشم یکیو پیدا کنم آرشیو برنامه هاتونو به صورت زیپ بهم بده اینقدر من دلم هی لواشک نشه
به جان یلدا ماهی دو گیگ دانلود دارم که زرشک , چی باهاش دانلود میشه کرد آخه
من آخرش همه ی برنامه ها رو گوش میدم
باور کن
برم فعلا لواشک بخورم
بدرود

سلام به یلدای خوب محله. ببین این شرکت هایی که ترافیک حجمی دارن مثلا مثل خودت که ماهی ۲ گیگ داری، میتونی شب ها که دانلود رایگان داری دانلود کنی. معمولا این شرکت ها ۲ شب تا ۷ صبح دانلود رایگان دارن.
تو میتونی دانلود منیجرت رو طوری تنظیم کنی که مثلا ۲ شب شروع بشه به دانلود. هر چی که تو لیست منیجر بهش داده باشی رو خودش دانلود میکنه. و مثلا میتونی طوری تنظیم کنی ۶ صبح قطع بشه و کامپیوترت خودش همون ساعت ۶ خاموش بشه. یعنی منظورم اینه که نیازی نیست حتی خودت شب ها به خاطر دانلود بیدار بمونی.
مرسی که هستی.

سلام. شهادت حضرت فاطمه(س) رو تسلیت میگم. برنامه رو گوشیدم. مرسی خوب بود. فقط اینو بگم که میتونید از آهنگای خود نابینایان پخش کنید؟ اینجوری برنامه خودکفا میشه. راستی من وقتی بچه بودم و قصه های مادربزرگو گوش میکردم یه علی کوچولو باهاش بود که نابینا بود. ایشونو نمیشناسین؟ درمورد وبلاگت بگم که هر ازگاهی سرمیزنم ولی چون پس زمینش آبیه چشمو میزنه. آهان خدا خیرت بده که سبزه رو کوچه بغلی رسوندی…

سلام تبسم. در خصوص آهنگ های بچه های خودمون باید بگم ما فقط کار هایی رو میتونیم پخش کنیم که مجوز واحد موسیقی سازمان صدا و سیما رو داشته باشه. مثلا اکثر کار های غلامحسین اشرفی مجوز دارن. چه خوبه بچه های نابینایی که دارن میان سمت موسیقی حرفه ای مثل همین هومن لطفعلی، محسن محمدقلی، حسن ذوالفقاری و و و، سطح کارشونو ارتقا بدن و با گرفتن مجوز های لازم، بتونیم از این دست کار ها رو در برناممون پخش کنیم. البته فقط منظورم موسیقی با کلام نیست. به شدت فقر موسیقی بی کلام هم احساس میشه که دوستانی که در این زمینه علاقهمند هستند خوشحال میشیم آثارشونو به ما معرفی کنن. چی بهتر از این که موسیقی های برنامه ی ویژه ی نابینایان ماله خود بچه های نابینا باشه.
اون علی کوچولو هم که گفتی همون علی پنجه ای خودمونه که بعضی وقتا تو گوشکن هم مییاد. البته دیگه الان بزرگ شده و علی کوچولو نیست.
آره قالب قبلی وبلاگم پس زمینش سفید و آبی بود فونت مطالب مشکی همین تضاد رنگ ها باعث میشد مطالب وضوح بیشتری داشته باشه.
این قالب جدید رو یکی از مخاطب های وبم که برنامه نویس هست درست کرده حالا باید بهش بگم این رنگ پس زمینشو یکم تغییر بده

بچه ها درود بر شما. بار دیگر از تلاشهای عوامل عزیز برنامه ی زندگی ادامه دارد تشکر و قدردانی میکنم. جوانان نازنین و پر انرژی و با پشتکاری هستند. برنامه سیزده به درشون هم جالب بود بویژه اون خاطره ای که شهروز تعریف کرد, کلی خندیدم. فکر کنم تا مدتها هر وقت بیادش بیفتم خنده ام بگیره.
مسعود منظورش را بیشتر توضیح نداد ولی من میگم. منظورش این بود که رسانه های جمهوری اسلامی سعی دارند بعضی از اسامی یا وقایع یا هر چیزی را که دقیقا نمیدونم چیه, به نوع و گونه ای که خودشون مایلند نامگذاری کنند شاید هدفشون هم این باشه که چون با اصلش موافقت چندانی ندارند و بیشتر مورد نظر مردم هست ولی با افکار و آرمانهای مسؤولین جفت و جور نیست خیلی مطرح نشه و حتی یواش یواش به فراموشی سپرده بشه. مثلا چهارشنبه سوری را هرگز دوست ندارند اسم درستش را تکرار کنند به همین خاطر اصرار دارند که بگویند چهارشنبه آخر سال. یا سیزده به در را که چندان باهاش موافق نیستند بجای اینکه طبق فرهنگ مردم بگویند سیزده به در, می گویند, روز طبیعت.
منظور مسعود این بود که اگر در رادیو مجبورید از گفتمان اونا استفاده کنید ولی در اینجا از گفتمان مردم و فرهنگ مردم بهره ببرید و خودمانی بگویید چهارشنبه سوری و سیزده به در.

سلام عمویی. ما شاید بعضی اوقات محدودیت هایی رو داشته باشیم. اما حد اقل واسه این یکی که نداشتیم. در خود برنامه همون اولش اشکان میگه یه جورایی با بچه ها میخوایم بریم سیزده به در.
یا شهروز وقتی سلام میکنه میگه امیدوارم سیزده به در به همه خوش بگذره. منم که اینجا در بخش title نوشتم سیزده به در عوامل زندگی ادامه داره. دیگه حالا مشکل کجاست نمیدونم.
راستی اون خاطره ای که شهروز گفت فقط همون یک بار بودا. هاهاهاها. وای که چه روزی بود. فکر نکنین همیشه همین جوریه ها. اون روز استثناً استادیومون طوری بود که همگی پیش هم نشسته بودیم مگر نه در سایر برنامه ها اصلا صندلی های بچه ها پیش هم نیست.
بازم مرسی که هستی عمو حسین و باعث قوت قلب من و همکارانم میشی

من بار دیگر به پست امیر مراجعه کردم ایشان هیچ اشاره ای به روز طبیعت یا سیزده به در نداشت, فقط گفت که امروز ۱۳ فروردین از دل طبیعت برنامه را تهیه کردیم. منظور مسعود همچنین این بود که چرا نگفتی در روز سیزده به در این برنامه تهیه شده, یعنی تو این پست میتونستی راحت از سیزده به در نام ببری و به فرهنگ چند هزار ساله ی مردم احترام بگذاری. و به نوعی با آنانی که مایلند این روزها و مراسم فراموش شود, همکاری نکرده باشی.
البته مطمئن هستم که امیر عزیز کمترین منظور و مقصودی نداشت و حتی به فکرش هم خطور نمیکنه که عمدا از سیزده به در یا چهارشنبه سوری نام نبره.

کور بشه کسی که نتونه فرهنگ چند هزار ساله و آداب و رسوم ما ایرانی ها از جمله چهار شنبه سوری و سیزده به در رو ببینه.
عمو جون، من اتفاقا در عنوان پستی که زدم نوشتم سیزده به در عوامل زندگی ادامه داره. رو بخش دیدگاه ها که کیلیک میکنی مگه این مینا جون نمیخونه واستون. یا در برچسب ها هم به روز طبیعت اشاره کردم.
در کل، یه چیز بگم راحتتون کنم. من، اشکان و شهروز، هر سه متولد سال ۱۳۶۸ هستیم. جوانان نسل من و سایر جوانان ایران زمین، به گذشته و فرهنگشون افتخار میکنن و تفکرات افراطی رو که شما و مسعود بهش اشاره کردین بر نمیتابند. به قول دکتر علی صابری امیدواریم همگی با هم روزی رو جشن بگیریم که خواسته های واقعیمون براورده شده باشه.
حالا شما خودتون تا آخرشو بخونید. از این بیشتر نمیتونم توضیح بدم.

دقیقاً منظورم همین بود حسین جان خب اگه بیشتر توضیح ندادم دلیلش این بود که واسه محله یه موقع مشکلی پیش نیاد.
در جواب زهره هم بگم من با کسی دعوا ندارم خب می خای اول بشی باش طوری نیست ولی بعضی از دوستان اصرار دارند که مثه همیشه قهرمانند و اینا .
شنونده باید عاقل باشه که هست.

سلام. این یاد دادنی نیست که. آموختنیه. هوهوههاا،ههاا،وهو هه، هه، هه، هه،
همون آرزوت که رفتی به اون سبزه دومیه گفتی. زرنگی. اون سبزه رو خودم گذاشته بودم اونجاها. به من گفت چی میخواستی. همون، همون، همون، همون، همون دیگه.

امیدوارم که هر کدوم رو بهت گفته بر آورده بشه
من که از خدامه
ههه هوهوهو
—————-
براورده میشه. فقط تو یکم باهاش مهربونتر باش. عیدی داد بگیر. بعد براورده میشه.
جووونه خوبیه. این سبزه تضمین میکنه.
هوهوهوهوهوهوخخخخخخخخهوهوعوعو

سلام سیتا، دکتر روانشناس آینده
مرسییی خیییییلی زیاد. خوب که ای خدا رو شکر. ۲، ۳ ماه فشرده در پیش دارم که ایشالا با کمک اون بالایی و دعای شما پشت سر بذارم.
اگر کمتر میام محله واقعا شرمنده. از همه عذرخواهی میکنم.
راستی زودتر این دانلود منیجرت رو درست کن. برنامه های جدید تو راهه ها

با سلام.
در ایام عید به اینترنت دسترسی نداشتم و این پنج برنامه را در همین یکی دو روز اخیر از محله گرفتم و گوش دادم. البته برنامه روز طبیعت را هم شنیدم. از تلاش صادقانه شما عزیزان بسیار سپاسگزارم.
وقتی صدای شاد و مهربان همای عزیز را شنیدم به یاد روزهای مدرسه افتادم که او در آن زمان هم دختر با صفایی بود و من همیشه خوشبختی را برایش آرزو میکنم. طنین گرم صدای آقای اینانلو هم جذابیت برنامه را دو چندان کرده بود البته توجه خاص ایشان به نابینایان مرا بر سر شوق آورد.
آقای خنافری زیبا سخن میگفتند و نیز هنر نوازندگی ایشان قابل تحسین است.
درست است که امکاناتی مانند واحد سیار و مسئول هماهنگی در اختیار نداشتید اما بهتر بود در چگونگی اجرای برنامه دقت بیشتری مینمودید. منظورم این است که آقای آذرماسوله و آقای شهروز با یکدیگر هماهنگ میبودند تا یکی بحث را به سمتی و دیگری به سمتی دیگر نکشانند.
آقای اذرماسوله دارای صدایی قدرتمند و توانا هستند. خوبست در کنار افرادی که شمرده و آرام سخن میگویند تعادل لازم را به کار برند تا شنونده از تضاد حاصل احساس ناخوشایندی نداشته باشد.
آرزو میکنم آقای یراهی و تمام خانندگان و ترانه سرایان ایران عزیز، سمت و سوی دیگری به کارهایشان ببخشند تا جوانان این مرز و بوم بیش ازین پایبند غمها ود غصه های زودگذر خود نباشند.
باور کنید دیدن و آفریدن حال نزار جوانی که با این آهنگها در خود فرو میرود هیچ لذتی ندارد.
در مجموع ، آقای سرمدی عزیز، از شما نیز به طور ویژه تشکر میکنم که این امکان را برای ما فراهم میکنید تا به راحتی به برنامه ها دسترسی داشته باشیم.
پیشبینی هوا هم بسیار دقیق بود. در روزهای دهم و یازدهم من در منطقه کوهستانی دیلمان بودم که در آنجا بیش از سی سانتیمتر برف باریده بود و در روز سیزدهم در آن منطقه مهمان پذیر جایی برای نشستن نبود. برودت هوا به قدری بود که بچه ها در زیر آفتاب دلنشین کوهستان به ساختن آدمبرفی مشغول بودند.

با سلام و احترام به سر کار خانوم جوادیان
وقتی میبینیم برنامه ها شنیده میشه اونم با این دقت، لذت میبریم و به داشتن شنونده هایی چون شما به خودمون افتخار میکنیم. در خصوص نکاتی که اشاره کردین قطعا با گذشت زمان و افزایش تجربه عوامل برنامه ساز، نقاط ضعف روز به روز کم و کمتر میشه.
خوشا به حالتون که در دیلمان این منطقه زیبا در ارتفاعات گیلان بودین. حضور در دیلمان، ماسال و شاندرمن، جاهایی هستن که علاقه زیادی به این مناطق دارم. هر طور شده در تابستون امسال سفر به این مناطق رو باید عملیش کنم

دیدگاهتان را بنویسید