خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود برنامه زندگی ادامه داره ویژه نوروز، فراخوان برای جذب آثار هنرمندان نابینا در عرصه موسیقی

سلام،

هم محله ای های محله، چه اونایی که هوس کودتا به سرتون زده. چه کسایی که چشم به مسند مدیریت دارن، خوبین یا نه. چقدر سخته دوری از شما بچه های با صفا و دوست داشتنی. خب امروز کلی حرف دارم اما کوتاه مینویسم بقیش هم باشه با پست برنامه فردا.

مطلب اول اینه که، روز ششم فروردین برنامه زندگی ادامه داره با حضور مدیر گروه رادیو فصلی آقای شهرام نوروزی، و تهیه کننده برناممون سر کار خانوم فاطمه بیتقصیر به روی آنتن رفت. اگر میخواین پای  صحبت های مدیر گروه برنامه ی ما در رادیو فصلی بشینین، کسی که حمایت زیادی از گروه ما کرد تا این برنامه شکل گرفت و تا به حال ادامه پیدا کرده. برنامه ششم فروردین ما رو از

اینجا و با حجم 13 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید

مطلب دوم: از فردا چهار شنبه بیستم فروردین اولین برنامه روتین ما در فصل بهار پخش میشه. ساعت برنامه زندگی ادامه داره در کنداکتور فصل بهار به ساعت 14 منتقل شده. از این پس برنامه های ما ساعت 14 تا 14/30، پخش میشه.

مطلب سوم و پایانی:  همونطور که شما عزیزان از ما خواسته بودین که از موسیقی ها و آهنگ های خود بچه های نابینا در برناممون استفاده کنیم، خوشبختانه دیروز طی جلسه ای که با مدیران رادیو فصلی داشتیم این مساله مطرح شد. نتیجه این شد که بچه های نابینا، چه در زمینه تولید آهنگ های بی کلام و چه در زمینه موسیقی های با کلام میتونن آهنگسازی کنن و  برای ما بفرستن. ما آثار تولیدی توسط شما مخاطبان عزیز رو،  به واحده موسیقی شبکه ارجاع میدیم و پس از بررسی،  مجوز این کار ها گرفته خواهد شد و در برنامه از این دست آثار استفاده خواهیم کرد. از دوستان عزیزی که در زمینه موسیقی فعالیت میکنن میخوام که قدر این فرصت طلایی رو بدونن. اگر  هر گونه سوال در این زمینه دارین در بخش کامنت ها بپرسین تا پاسخگو باشیم.

آدرس میل من برای ارسال آثار تولیدی توسط شما نابینایان و کم بینایان گل:

Amirsarmadi68@gmail.com

دوستون داریم. باز هم پیشنهادات و انتقادات شما، چراغ راه ما در تولید برنامه های رادیویی خواهد بود

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه زندگی ادامه داره ویژه نوروز، فراخوان برای جذب آثار هنرمندان نابینا در عرصه موسیقی»

سلام عدسی. تبریک بابت قهرمانی. من که فقط انجام وظیفه میکنم. چی بهتر از این که برنامه هامون در بزرگترین سایت ویژه نابینایان شنیده بشه. از اون مهمتر اتفاق های خوبی مثل همین گرفتن مجوز سازمان صدا و سیما برای بچه های نابینایی که موسیقی کار میکنن، ایده و طرحش رو خود شما فکر کنم تبسم بود که داد.
به همین خاطر هست که میگم شما هم طرح هاتون رو به ما بگین که تا جایی که از دستمون بر میاد اجراییش کنیم

سلام سیلام سولام سولوم
خوب اول اینکه اولیییییییییییییـییییییییییییلللللللللللللللللیییییییییییللللللللللیییییییلللللیییی
بعد اینکه واقعا مرسی از زحمات بسیار زیاد شما و دست اندرکارانتان
خیلی خیلی مرسی
با باییییییی

خوب راستمو بگم
بگم
بگم
بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
باشه بابا میگم چرا میزنی
نه من تا حالا گوش ندادم چون ترافیکم کمه
دنبال کسی میگردم که فایلها رو به صورت زیپ بتونه از طریق اسکایپ برام بفرسته
ولی متاسفانه تا حالا موفق نشدم
اما در هر صورت میدونم که شما تلاشهای بسیاری در خصوص بهبود هرچه بیشتر نابینایان در جامعه انجام میدین

سلام آقای سرمدی. خوبی؟ سلامتی؟ گفتم کم پیدایی. نگو پیگیر طرح من بودی.از بابت اینکه نتیجه داده خیییلی خوشحالم. امیدوارم که دوستان آهنگساز استقبال خوبی کنند و همه ی نابینایان رو سر بلند کنن. بازم بخاطر زحمات بی دریغت ممنون. در پناه حق موفق باشی.

سلام تبسم. کم پیدا بودنم که به خاطر روز های سنگین و فشرده ای هست که تا اوایل تیر ماه در پیش دارم. در ۵، ۶ جبهه دارم فعالیت میکنم و واقعا اگه درست مدیریت نکنم نمیتونم به هدفم برسم. در خصوص نتیجه دادن این طرح، یه کار گروهی بوده که از طرف همه ی بچه ها از جمله اشکان و شهروز هم پیگیری شده. هدف ما اینه که بچه های نابینا در هر عرصه ای که میتونن خودشون و توانایی هاشون رو بروز بدن و اثبات کنن
خب الان موقعیت خوبی فراهم شده تا دوستان به وسیله یه پل میانبر بتونن خودشون رو مطرح کنن و سطح کاریشون رو در فضایی حرفه ای تر و در جایگاهی بالاتر ارتقا بدن
امیدوارم این فرصت رو از دست ندن.
ما هم همه جوره پشتشون هستیم

سلام دوستان.
خب خیلی خوشحالم که برنامه زندگی ادامه داره سال جدید هم روی آنتن می ره.
از زحماتی که تا کنون تیم برنامه ساز کشیده واقعاً سپاس گذارم.
با توکل به خدا و راه نمایی اهل فن و برنامه سازانی مثل مجتبی و سایرین امسال موفق تر از قبل ظاهر بشین.
راستش من هم یه پیش نهاد براتون دارم.
پیشنهاد من اینه که حالا که برنامه زندگی ادامه داره یواش یواش داره از آب و گل در میاد, دیگه وقتش شده که انجمن های شاخص تو تهران و شهرستان ها رو معرفی کنین .
البته با پیشنهاد اهالی محله انجمن هایی که تو شهر سکونتشون از همه فعال تر هستن معرفی کنن که بهتره که این نظر سنجی به دلیل اهمیتی که داره تو پست جداگونه ای مطرح بشه.

سلام مسعود عزیز. پیشنهادی که دادی قابل توجه هست و این نیاز احساس میشه. مباحثی از این دست و سایر پیشنهادات دوستان رو ما از برنامه های فصل تابستون میتونیم اعمال کنیم. چون کنداکتور فصل بهار رو طبق طرح های قبلی باید اجرا کنیم. منظورم اولویت هایی هست که پیشتر دوستان خواسته بودن
ایشالا در آینده به انجمن ها در شهر های مختلف هم خواهیم پرداخت

امیر عزیز درود بر تو و دیگر دوستانت. از اینکه قرار شده از آثار بچه ها استفاده کنید خوشحالم. ولی متأسفانه خیلی از دوستان هنرمند احتمالا نه تنها در این محله بلکه در دیگر رسانه ها و محل های مربوط به نابینایان حضور ندارند.
شما بهتر است سعی کنید راه هایی برای شناسایی و ارتباط با این عزیزان راپیدا کنید. در ضمن بسیاری از دوستان هنرمند تک نوازی میکنند و امکان جمع شدن و انجام کار گروهی برایشان مشکل میباشد. تک نوازی هم چندان چنگی به دل نمیزند. پس باید هنرمندان نابینا را به دور هم جمع شدن و انجام کارهای گروهی ترغیب و تشویق کرد.
از برخورد آقای نوروزی خوشم آمد که گفت برایش فرقی ندارد طرفش بینا باشه یا نابینا اگر اشکالی باشد گوشزد میکند و حتی دعوا هم میکند.
برعکس آقای دکتر جدیدی که قدری اغراق آمیز صحبت کرد و گفت که هر روز یه چیز جدید از بچه ها یاد میگیرد. خب اگر این یاد گرفتنها را روی هم جمع میکرد که احتمالا مثنوی ۷۰من میشد.
خانم بی تقصیر هم بد نبود هرچند که ایشان هم کمی اغراق کرد و در ضمن خیلی عجله داشت.
راستی اینکه آقای نوروزی مرتب میگفت که برنامه ها باید مطابق فصل باشد منظورش را خوب متوجه نشدم, یعنی اینکه مثلا در زمستان برنامه سرد باشد تابستان گرم و داغ باشد و….
تشویق به داشتن امید که مال یک فصل خاص نیست همانطور که شاد بودن هم فصل خاصی ندارد.
به هر حال باز هم از تلاشهایتان ممنون و سپاسگزارم.

سلام عموی عزیز. دقیقا به نکته درستی اشاره کردی. افرادی رو که خودمون میشناسیم جدا داریم باهاشون تماس میگیریم و اطلاع رسانی میکنیم. قراره هفته آینده هم یه اطلاعیه تو ایران سپید منتشر کنیم و اونجا هم فراخوان بدیم. خلاصه ما همه ی تلاشمون رو در این زمینه میکنیم.
آره آقای نوروزی هم واقعا همینطوره. بوقتش هر اشکال و ایرادی که داشته باشیم تذکر میده و اگه راهنمایی ها و برخورد این چنینی ایشون نبود شاید برنامه در این سطح پیشرفت نمیکرد.
از شما هم سپاس که همه ی برنامه های ما رو با دقت گوش میکنی و نظراتتون رو به ما منتقل میکنی.

دیدگاهتان را بنویسید