خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود رادیو فیلم 12 سال بردگی به زبان انگلیسی ویژه نابینایان

سال ۱۸۴۱، سالومون نورثاپ (چیوِتل اجیوفور) یک سیاهپوست آزاد است که با همسر و فرزندانش در ساراتوگای نیویورک زندگی می کند. او با نواختن ویولن امرار معاش می کند. یک شب توسط چند نفر اراذل و اوباش اغفال شده، به وسیله آنها مسموم و به‌عنوان برده فروخته می شود. به هوش که می آید، خود را در غل و زنجیر می بیند. سپس به مزارع پنبه در جنوب امریکا برده می شود، جایی که ابتدا توسط یک برده‌دار به نام ویلیام فورد خریده شده و بعد از آن به ادوین اپس (مایکل فاسبندر) فروخته می شود. نورثاپ ۱۲ سال از زندگی خود را به‌عنوان یک برده جنوبی می گذراند.

این فیلم برندهٔ بهترین فیلم درام از گلدن گلوب ۲۰۱۳ و همچنین بهترین فیلم سال ۲۰۱۳ توسط آکادامی اسکار شده‌است. جایزهٔ اسکار برای بهترین بازیگر زن در نقش مکمل هم به این فیلم رسید.

دانلود رادیو فیلم 12 سال بردگی به زبان انگلیسی با لینک مستقیم اختصاصی از محله ی مجتبی

البته 12 سال بردگی، توسط صداوسیما دوبله شده و 14 فروردین به روی آنتن رفته که فعلا به نسخه ی دوبله ی فارسی دسترسی نداشته ام ولی دوبلورهای «۱۲ سال بردگی» را بشناسیم

در فیلم «۱۲ سال بردگی»، منوچهر زنده‌دل به جای سالامون ـ شخصیت اصلی مرد ـ و مریم شیرزاد به جای پتسی گویندگی کرده است. دیگر دوبلورهای این فیلم ۱۳۴ دقیقه‌ای عبارتند از: سعید مظفری (براد پیت ‌/‌ باس)، ژرژ پطروسی (مایکل فاسبندر ‌/‌ ادوین)، کسری کیانی (فاکس)، سعید مقدم منش (بران)، زهره شکوفنده (شاو)، همت مومی وند (مرداک)، ناصر نظامی (قاضی)، رضا آفتابی (آقای فورد)، نرگس فولادوند (خانم فورد)، الیزا اورامی (خانم اپس)، علیرضا باشکندی (کلمنتس)، حسین خدادادبیگی (مون)، شروین قطعه‌ای (جان)، فرانک رفیعی طاری (الیزا)، نیلوفر حدادی (مارگارت)، مریم معینیان (آن)، ابوالقاسم محمد طاهر (پارکر)، محمدعلی دیباج، علی منصوری راد، خسرو شمشیرگران، رهبر نوربخش و پرویز بهرام.

رضوان اناری/ ضمیمه قاب کوچک

خوش باشید تا همیشه!