خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود چهارمین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی

سلام.

بچه های محله گوشکن. خوبین یا نه. همراهان صمیمی برنامه های ما، به ویژه  علاقه مندان موسیقی، این بار نوبت شماست. .   امروز پنج شنبه هفتم فروردین ماه چهارمین برنامه عید دیدنی هم به روی آنتن رفت. در این برنامه دو هنرمند عرصه موسیقی حضور داشتند. یکی خواننده مشهور  موسیقی پاپ ایران،  دیگری آهنگساز، تنظیم کننده و پیانیست نابینا.

از اون جایی که صداقت، شرط اول ما با مخاطبان برناممون هست باید بگم کسانی که امروز برنامه ی ما رو از رادیو شنیدن اگه علاقه مند به برنامه های ما، خاصه این برنامه هستند حتما این نسخه رو هم دانلود کرده و گوش کنن. چون برنامه ای که امروز پخش شد با اون چیزی که ما در ابتدا تحویل شبکه دادیم تفاوت هایی رو داشت و بخش هایی از برنامه ی امروز ما سانسور شده بود. به هر حال ما اینجا، در این سایت هیچوقت دوست نداشته و نداریم از مخاطبامون چیزی پنهان باشه. شما عزیزان، هم محله ای های دوست داشتنی، نسخه کامل  برنامه ی امروز ما رو به مدت 44 دقیقه و با حجم 40 مگابایت دانلود کنید تا چند دقیقه مهمونمون باشید!

بین رحیم و رجیم نقطه ای بیش نیست.

از نقطه ای بترس که شیطانیت کند.

 

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود چهارمین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی»

سلام خانوم شمس. از لطف شما هم سپاس. به غیر از برخی آهنگ های درون برنامه کلا اون بخشی که مهدی یراحی آهنگ، سازش رو به صورت زنده خوند و فراز خنافری هم پیانوشو زد کلا اون بخش رو دراورده بودن به همین خاطر بخش هایی از پشت صحنه هم حذف شده بود

درود. من هم برنامه را شنیدم. متأسفانه آقای خنافری در سخن گفتن خیلی ضعیف ظاهر شد , برعکس آقای یرایی که خیلی خوش صحبت و شیرین زبان بود. آقای خنافری حتی به یک سؤال ساده که عیدی گرفته ای یا داده ای نمیتواند چند جمله را سر هم کند و یه چیزی به هم ببافد. یا در نوشتن یک جمله در دفتر خاطرات برنامه واقعا چیزی نداشت بگوید یا یک آرزو برای سال جدید. کاش بچه های ما در اینگونه برنامه ها قویتر ظاهر شوند توان و استعدادشان در سخن گفتن را بیشتر نشان دهند. من هم مایلم بدانم کجاهای برنامه سانسور شده بود.
در مورد موسیقی که آقای یرایی اجرا کرد, هرچند ربطی به این برنامه ندارد ولی من کلا با موسیقی پاپ و اینجور چیزها حال نمیکنم. شاید بگویید که بخاطر اقتضای سن است و موسیقی پاپ جوان پسند است و چون تو خیلی جوان نیستی از پاپ خوشت نمیآید, ممکن است این فرض درست باشد ولی چرا دنیا برعکس شده, جوانها بیشتر از موسیقیهای محزون و غمگین خوششان میآید و ما در این سن و سال از موسیقی های شاد و به اصطلاح کوچه بازاری.
بنظر من این نوع موسیقی محزون و غمگین که این روزها در جامعه مد شده و طرفداران زیادی بین جوانان پیدا کرده, سم است برای روحیه ی جوانها و مردم خیلی مضر و مسموم کننده است, موسیقی باید مردم را به زندگی و پیشرفت و شاد بودن و شاد زیستن, تشویق و ترغیب کند نه این که آنها را تشویق کند که زانوی غم در بغل گیرند و در خود فرو بروند و افسرده شوند.
اشکال دیگری که بنظر من به موسیقیهای امروز وارد است این است که بین ساز و خواننده به نظر نمیرسد که هماهنگی وجود داشته باشد. البته از نظر خودشان و متخصصین موسیقی حتما وجود دارد ولی از نظر من شنونده ی غیر حرفه ای و عادی وجود ندارد. وقتی به موسیقی کلاسیک و سنتی گوش میکنیم متوجه میشویم که همان نتهایی را که سازها مینوازند خواننده هم میخواند. در حالی که در موسیقی پاپ چنین احساسی در شنونده وجود ندارد و هر کدام کار خود را میکنند.
مثلا وقتی به ترانه ای مه من ای بت چین ای صنم شجریان گوش میدهیم همان چیزی را که خواننده میخواند نوازنده هم مینوازد و این نوع خواندن و نواختن گوش نواز است آرامش بخش است روح نواز است. ولی الآن به خواندن آقایی یرایی و نوازندگی آقای خنافری توجه کنید واقعا چه هماهنگی و هارمونی بین این دو وجود دارد.
من گاه همین سؤال را از بچه هایم که سخت طرفدار همین موسیقی امروز هستند را میپرسم و میگویم که واقعا شما از چه چیز این آهنگها خوشتان میآید آنها در جواب می گویند از شعرهایش. حالا چرا از شعرهایش خوششان میآید چون محزون است چون غم انگیز است.
واقعا به نظر من ما از نظر موسیقی داریم به انحطاط میرویم و مردم در واقع از موسیقی لذت نمیبرند بلکه آنرا وسیله ای برای بیان غمها و دردهایشان تلقی میکنند.

سلام عمو جون. فراز سبک صحبت کردنش کلا اینجوریه. یعنی شمرده صحبت میکنه. حالا این که آیا از نظر مخاطبی که داره برنامه رو گوش میده اینجوری برداشت میشه که مسلط نیست دیگه اونو شما باید نظر بدین. در خصوص موسیقی هم این که موسیقی امروز به خصوص موسیقی پاپ داره رو به انحطاط میره شکی نیست اما در خصوص مباحث فنیش بهتره سایر بچه ها و اساتید موسیقی که در همین سایت هم هستن نظر بدن. من صلاحیت و تخصص صحبت کردن در این موردو ندارم.
در کل چیزی که واسم جالبه اینه که سایر مردم خیلی بیشتر از جامعه نابینایان خودمون از برنامه چهارم ما استقبال کردن. پیام ها و میل هایی که به خصوص بچه های وبلاگم که برنامه رو گوش داده بودن به من زدن اکثرا فراز رو هم تحسین کرده بودن و یک نفر هم که به صورت حرفه ای موسیقی کار میکنه از من خواسته بود که فراز رو بهشون معرفی کنم تا در گروهشون به عنوان نوازنده عضو بشه

سلام برنامه های عید خوب شروع شد برنامه ی اول أالی بود ولی از برنامه ی شماره ۲ مهمان نابینا به حاشیه رفت ما حتی سن و تحصیلاته شاهحسینی را نفهمیدیم در برنامه ی ۳ مهمان نابینا خوب معرفی نمیشود از میان حرفها میفهمیم که ازدواج کرده و فرزند هم دارد در بخشه معرفی فرده بینا در برنامه ۳ اجرا عوض میشود سرعت خواندن زیاد میشود صدای کیبرد هم حضف میشود اشکان از احسان علیخانی زیاد یاد میکند و خیلی مسنوعی میخندد مهمانه نابینا را سردستی معرفی میکنید و مکرر از تشریفات دار بودن بخشه معرفی برای فرده بینا صحبت میکنید

سلام بر منتقد. نمیدونم مواردی که گفتی همش نقد بود یا بعضیاش سوال بود. ببین مثلا در برنامه دوم اگر خوب گوش بدی احمد شاه حسینی در آخر برنامه اشاره میکنه که متولد ۱۵ اسفند ۶۸ هستش. در برنامه ی سوم این که مهمون نابینا خوب معرفی میشه یا نمیشه، دیگه بر میگرده به خود مهمونمون که وقتی مجری های برنامه ازش میخوان خودش و کار هاشو معرفی کنه در همون حد توضیح میده. قرارم نیست کل زندگی نامش رو همون اول بگه. یه سری اطلاعات رو هم با گوش دادن به برنامه باید دستتون بیاد. این که چرا معرفی بینا در برنامه سوم سبکش عوض میشه به این خاطر بود که خانوم عافیت مهمون دیگه رو خودش معرفی میکنه. با این که قبلش توضیح داده بودیم که شرایط چی جوریه، وقتی این اتفاق افتاد دیگه نخواستیم کات بدیم و گفتیم بذار حالا این یکی هم اینجوری معرفی بشه و فقط به صورت تیتروار یه رزومه از فیلم هایی که بازی کرده آوردیم. در خصوص تشریفات هم فقط در برنامه دوم و سوم گفته شده که آره شاید لزومی نداشته باشه بر این واژه تاکید بشه.
در کل، در این که این برنامه ها نقص هایی رو داره شکی نیست. هر برنامه ای در صدا و سیما نقد ها و اشکالات خاص خودش رو داره که در خصوص برنامه های ما، بخش اعظمش بر میگرده به تجربه عوامل برنامه ساز که بار اول هستش که در این سطح به صورت مستقل برنامه سازی میکنن. بدون هیچگونه امکاناتی. نه واحد سیار در اختیار ما بود برای ضبط، نه دسترسی به آرشیو داشتیم برای انتخاب موسیقی و کار های مهمون هامون که باید در بین برنامه ها میگذاشتیم و نه تدوینگر، نه صدا بردار، و نه سردبیر. و از همه ی این ها مهمتر، نبود یک فرد به عنوان هماهنگی در برنامه های ما. در تمامی برنامه های تولیدی و زنده صدا و سیما یک یا چند نفر هستند به عنوان هماهنگی. این افراد وظیفه دعوت از مهمونها، هماهنگی مکان و زمان ضبط برنامه و مسائلی از این دست رو بر عهده دارن. یعنی مجری های برنامه فقط در فلان تاریخ و مکان میرن برنامه رو ضبط میکنن. اما دغدغه ما همش این بود که مهمون ها رو انتخاب کنیم و از همه مهمتر زمان ضبط برنامه رو با هر دو تا مهمون فیکس کنیم. همین مسئله انرژی خیلی زیادی رو از ما گرفت.
مهمون های بینامون یا در زمان ضبط ما تهران نبودن، یا میگفتن وقت نداریم یا این که بعضیاشون مبلغی رو میخواستن تا در برنامه حضور پیدا کنن. البته تمامی ۵ مهمانی که در برنامه های ما حضور یافتند با کمال فروتنی درخواست ما رو قبول کردن و منظور من این عزیزان نبود.
خلاصه همه ی تلاش من و هم کارانم در برنامه زندگی ادامه داره این بود که در نوروز ۹۳ با ویژه برنامه های عید دیدنی بتونیم لحظات قشنگی واستون رقم بزنیم. این که موفق بودیم یا نه دیگه قضاوتش با شما مخاطبان برنامه
راستی امروز شنبه هم آخرین ویژه برنامه ی ما پخش میشه

درود
میگم میدونی به چه نتیجه ای رسیدم البته خیلی وقت پیش رسیده بودما گفتم حالا بگم خخخ
اول بذارم همه کامنت بذارن من ببینم کی مهمونتون بوده بعد برم دانلود کنم
انگار با حال بوده
هروقت حوصله گوش کردنشو داشتم دانلود میکنم
مرسیییـیییـییـیییی

امیر جان و هم کاران عزیز ایشان سلام
مرسی از شما
این مخابرات احمق اصفهان که نمی گذاره من این برنامه ها را سر وقت دانلود کنم ولی خوب من لینکش را می گیرم می دهم به این دوستم برام دانلود می کنه چند روزی دیرتر گوش می کنم ولی آخرش گوش می کنم
چشم این مخابرات کور دند این کامپیوتر نرم
مرسی امیر

سلام چشمکی. آره منم خودم در این ایام نمیدونم چرا همش کندی سرعت دارم. آپلود همین فایل های نهایتا ۴۰ مگابایتی راحت ۳. ۴ ساعت وقت میبره. باید این مخابرات رو عوض کنیم بریم سراغ شرکت های خصوصی.
مرسی که هستی و برنامه ها رو گوش میکنی

سلاااام بر امیر و اشکان و شهروز و نمیدونم کسی رو از قلم انداختم یا نه؟ من این برنامه رو ازین لحاظ دوس دارم و برام لذت بخشه که میدونم با کمترین امکانات و تشریفات تهیه شده و از همه مهمتر عشق و انگیزه قشنگ خمیر مایشه. دانلودش کردم. سرفرصت نظرمو هم میگم. مرسی.

سلام تبسم. فقط فاطمه رو از قلم انداختی. فاطمه شجاع هر چند در این برنامه های ما آیتمی نداشت اما پشت صحنه همراه ما بود و به سهم خودش به ما کمک کرد. من واقعا ازت ممنونم که تمامی برنامه های ما رو با علاقه گوش میکنی و کامنت میذاری و باعث قوت قلب من و همکارانم میشیییی

ممنون از لطفت. دقیقا همینطوره. ما هممون واسه یک هدف داریم فعالیت میکنیم. اگه دو روز دیگه با حمایت شما و سایر بچه ها برنامه های اینجوری در صدا و سیما گسترش پیدا کنه و از رادیو فصلی به رادیو های دیگه مثل جوان یا ایران هم منتقل بشه و بعد حتی در سیما اون وقت افتخارش واسه همست.
ما حسن نیتمون رو ثابت کردیم. با این که میدونیم مدیر شبکه، آقای مقدسی. مدیر گروه برنامه های ما، آقای شهرام نوروزی و سایر مسوولین رادیو فصلی آدرس این سایت رو دارن و چند بار هم سر زدن و کامنت های بچه ها در خصوص برنامه های زندگی ادامه داره رو خودشون مستقیما خوندن، اما با این وجود ما برنامه ها رو بدون کم و کاست و همونطور که بود اینجا گذاشتیم.
مثلا در خصوص همین برنامه شاید کار من از نظر اصول حرفه ای و کاری درست نبود که بیام بگم چیزی که رو آنتن رفته سانسور شده و اون برنامه ای که ما در ابتدا تحویل شبکه دادیم این نبود. و نسخه کامل رو اینجا گذاشتم. همه ی این ها به این خاطر هست که ما اعتقاد داریم اگه از همون اول با مخاطبامون صادق باشیم و هر مشکلی که هست رو بیایم عینا بگیم اون وقت مخاطب هم حس میکنه گروه برنامه ساز همون صدای اون هاست. شما مطمئن باشین روزی که یک مخاطب نسبت به رسانه و یک برنامه ی خاص بیاعتماد بشه اون روز، روزه مرگه اون برنامه یا رسانست.

دیدگاهتان را بنویسید