خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

مصاحبه و آهنگ رویا از هومن لطفعلی خواننده و نوازنده ی نابینا

صد سلام به هم محلی های سرحال! همیشه از موفقیت روز افزون همنوعان خودمان به شدت خوشحال میشده ام و این بار نیز استثنا نیست. هومن لطفعلی از خوانندگان و نوازندگان نابینای کشورمان (پیانیست) که چندی پیش، آهنگ تنهایی را از او گذاشتم. یک مصاحبه ی داغ رادیویی در شبکه ی جوان، برنامه ی صدا آزاد داشته که توجه شما را به آن جلب مینمایم:هشدار: این مصاحبه، زیاد از حد داغ است. خطر سوختگی……. نزدیک نشوید. .. … … دانلود مصاحبه ی هومن لطفعلی با شبکه ی جوان صدا آزاد با حجمی حدود 9 مگا بایت از همینجا. راستی، از آنجا که خودم دوست داشتم آهنگ وسط مصاحبه را نیز با کیفیت عالی داشته باشم، آهنگ رویا را نیز به حساب محله، منتقل کردم. دانلود آهنگ رویا از هومن لطفعلی با حجمی حدود 5 مگا بایت از همینجا. به امید موفقیت روز افزون همگی و به امید فرداهایی روشنتر از امروز!

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه و آهنگ رویا از هومن لطفعلی خواننده و نوازنده ی نابینا»

سلام
یه هومن داشتیم قبلاً ها تو محله، این هومن همون “هومن” هستند؟
ولی خداییش پیانو خیلی سخته ها البته خیلی هم با کلاسه من که فقط دوست داشتم یعنی همون دارم یه پیانو داشته باشم چقدر با حال میشه ولی خب به دردم نمی خوره چون یه ابسیلن از موسیقی سر در نمیارم ……
برای همه دوستان که راه خودشون رو پیدا کردند و تو اون مصیر ستاره هستند آرزوی تک ستاره شدن دارم …
شاد شاد و همیشه موفق باشید “این آخری برای جناب سرکار پست چی بود”

هومن جان درود بر تو. هنرمند قابلی هستی و برایت آرزوی موفقیت بیشتر میکنم هرچند که از نوع موسیقی که تو و هنرمندانی مثل تو اجرا میکنند چندان خوشم نمیآید. آخر چرا باید جوانی در سن و سال تو محزون بخواند نوعی شکست و سرخوردگی در شعرش باشد. ای خدا کجا رفت آن ترانه هایی که پیوند دهنده ی قلبها بود شادی و طراوت درشون موج میزد.
مثل: خواستن تو نه عشقه و نه عادته, دیدن تو به حرمت زیارته, دلم میخواد تو دستای تو گم بشم, فنا شدن در تو برام نهایته. یا:
گفتی اگه یه روزی فاصله ی بین ما بشه هزار تا دریا ,پرنده میشی بازم, تو برمیگردی اینجا. یا:
دل میگه دلبر مییاد انتظارم سر مییاد خونه از خاک در مییاد به دلم قرار مییاد. بگو باز, باز بگو باز بگو بسیار بگو, بگو که دوستت دارم, بازم به تکرار بگو.
چرا موسیقی کشور ما به اینجا کشیده شده که جوانانش غم میسرایند غمگین میخوانند و امید و آرزو و شور و نشاط در آنها موج نمیزند.
به هر حال ازت میخواهم در صورت امکان تغییری در هنرنماییت بدهی و بروی به سراغ ترانه ها و آهنگهای شاد که مردم بشنوند با صدایت زمزمه کنند و در وجودشان جای بگیرد و به ترانه ها و آهنگهای ماندگار تبدیل گردد.
اما در خصوص مصاحبه ات بگویم که من کلا از لودگیهای مجریان صدا و سیما متنفرم. آنها گمان میکنند که اگر لودگی کنند مسخره بازی درآورند میتوانند دکانشان را داغ کنند ولی دیگر چشم و گوش مردم از اینگونه اجراها و لودگیها پر است و تأثیری بر آنها نخواهد گذاشت.
هومن جان امیدوارم آزرده خاطر نشده باشی چون دوستت دارم این انتقاد را بیان کردم من مایلم هم نوعانم از بهترینها و شادترینها و شادی آفرین باشند.
موفق پیروز سلامت باشی پسر خوبم.

سلام. سلام به تک تکتون. سلام به هر کی که این پست رو خوند، دانلود کرد. من سعی کردم همیشه درد همه رو بگم. و کاری کنم که اگر کسی خیلی حال بدی داره کمی با احساسی شدن و گریه کردن آروم شه. چون برای بزرگ شدنم سوختم و تنهایی کشیدم. نمیدونم چجوری باید از تک تک این بچه هایی که این پست رو میخونن و دانلود میکنن تشکر کنم. تک تکتونو دوست دارم خیلی خیلی خیلی دوستون دارم اگر دوست داشتین با من در ارتباط باشین ایمیلم هست hooman.lotfali@gmail.com یاهو مسنجر bia2music18 اسکایپ که دیر به دیر میام اما میام hooman.l اما بقیه رو همیشه هستم و جواب میدم باز هم میگم تک تکتونو دوست دارم. راستی نخودی جان آره من همون هومنم که داشتین….. باز هم بر میگردم فعلا……

ای بابا چرا امروز این سؤال امنیتی محله برام همش شده ۲ + ۱
اولاً پستچیجون شلوغ لینک اون ترانه ای که گفتی چندی پیش گذاشتیو به ما هم بده!
دوم اینکه از هومن عزیز سپاس گزاری میکنم و یه جورایی حرف دل عاشقا رو میزنه.
یه چیز یواشکی بگم جایی نگینا زنم منو میکشه!!!
هومن جان عالی بود انشا الله تو تمام زندگیت بخصوص فعالیت های موسیقیت موفقتر باشی.
لذت بردم و واقعاً به دوستانی مثل شما افتخار میکنم.
راستی اگه بتونی به نابینایان هم یه منبعی برای آموزش پیانو معرفی کنی یه مشتی میزنی به دهان یه سری افرادی که ادعای استادی میکنند اما از آموزش به نابینا یه جورایی خود داری میکنند.
البته کلی نمیگم به کسی هم برنخورد خوبهایی هم هستند و واقعاً از همراه بودن با نابینایان لذت میبرند.

دیدگاهتان را بنویسید