خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود جاز جادویی 15 32 و 64بیتی که با یک اینتر نصب می شود

سلام داش قربون هم محله های عزیز

خوب آمدم با جاز جادویی 15 یا ساکت، البته تکراری، چون فایلهای قبلی کاستیهایی داشتند که در این آخرین نسخه برطرف شده و ساده تر و ساکت تر شده اند.

زیاد وراجی نمی کنم، فقط یک نکته: این جاز نباید از حالت زیپ بیرون بییاد و تنها روی آن اینتر کنید و منتظر باشید تا کامپیوتر ریستارت شده و از نوع راه اندازی شود. نیازی هم به فیکس پرژن ندارد.

فعلا بای. باز مییام ولی نه تکراری!

ای وای ببخشین لینک دانلود یادم رفته بود!

از لینک زیر دانلود کنید.

حجم فایل 107 مگا بایت

دانلود جاز 32 بیتی

حجم فایل 111 مگا بایت

دانلود جاز 64 بیتی

 

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود جاز جادویی 15 32 و 64بیتی که با یک اینتر نصب می شود»

سلام آقای شکاری. خوب هستین؟ میخواستم بپرسم، شما گفتین که این فایل نباید از زیپ بیاد بیرون. میشه دلیلشو توضیح بدین؟ ممنون میشم. بعدش هم این فایل که رار هستش. نه زیپ. منظورتون همین فایل رار هست که میگین نباید استخراج بشه؟

با سلام نه شما فایل اصلی رو از زیپ در بیارین ولی فایل اصلی که با پسوند exe هست رو فقط یک بار اینتر کنید خودش اتوماتیک نصب می شود و در هنگام نصب نیز صدای از آن در نمی یاد و خودش هم ریستارت می شود

سلام جناب شکاری عزیز
شما قبلً این جاز رو تو سایت کنار زندگی منتشر کرده بودید
ایرادی که داشت این بود که اگر ویندوز تازه نصب شده بود و قبلً هیچ جازی روی ویندوز نصب نشده باشه این جاز بشکل اتوماتیک نصب نمیشه و در واقع اتفاق بدی برای کامپیوتر میافته و اون هم اینکه هنگ میکنه و بسختی میتوان عملیات نصب رو کنسل کرد حالا خواستم بپرسم که این مشکل حل شده یا همچنان باید بعد از نصب ویندوز ابتدا یه جاز رو نصب کنیم و بعد اونو پاک کنیم و دوباره اینو نصب کنیم مرسی.
شکلک من قبلً دانلود کردم و بدلیل همین مشکل پاکش کردم خخخ

سلام, من امروز دو بار نصب کردم در هر دو بار عملیات نصب انجام شد, ولی بعد از اینکه کامپیوتر ریاستارت میشد و سیستم بالا می اومد می دیدم که فقط همون جاز قبلی هست و انگار نه انگار که جاز ۱۵ نصب شده. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید