خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

وراجیهای امشب کسی که اسمشو گذاشتید مدیر!

بچه ها سلااام.

فعلا زیاد وراجی نمیکنم. البته نه اینکه فکر کنید بعدا هم زیادی وراجی نمیکنم ها! خیر. الان چون خوابم مییاد و کار دارم و صبح زود باید برم جایی، وراجی نمیکنم. تازه، دارم وراجیهام رو در گزارشی که مربوط به دیدارم با پکتوسیهای جالب انگیز ناک هست جاسازی میکنم.

پس فعلا چکیده، خلاصه، مختصر، به اجمال میگم و یادآوری میکنم که تو رو جون جدتون، اگه میخواهید خداوند شما را به سنگی، منگی، بنگی، یا خلاصه به ی موجود نا فرم تبدیل نکنه، پست کپی نگذارید یا کم بگذارید.

توی این سایت، باید به نوشتن و گفتن و خوندن دغدغه ها و تجربه ها و چالش ها و راه حل ها و اخبار مربوط به نابینا ها و کم بینا ها که خودمون باشیم مشغول باشیم. ما باید از بازیهای نابینایی بنویسیم، کتاب صوتی بگذاریم، فیلم توضیح دار، خاطرات نابینایی، تجربیات زندگی نابینایی، اخبار مربوط به نابینا های ایران و جهان، سرگرمیهای مربوط به کوچکولو ها و بزرگتر های نابینا، نرم افزار های مناسب نابینایان، هرچی باشه و هرکی باشه، مربوط به خودمون باشه.

میدونید این پست های کپی مثل چی میمونه؟ مثل آجرهای پوسیده ای که لای آجرهای سالم دیوارهای محله، کار گذاشته شدند. وای به روزی که آجر پوسیده ها وا بدند و تیکه تیکه بشند. اون وقت، آجر سالم ها هم از هم میپاشند. اخبار سایت های معروف که همه میتونند با ی جستجو پیداشون کنند نباید اینجا جایی داشته باشند.

بچه ها، دوستهای گل و بلبلم، شما که میدونید و به تجربه دیدید من در اکثر مواقع، نوشته های کپی رو هم تأیید میکنم. دلیلشم اینه که دوست ندارم به شما به عنوان یک نویسنده یا مشارکت کننده، بی احترامی کنم. همون طوری که خودمم اگر عضو سایتی باشم، دوست ندارم مطالبم زرت و زرت به زباله دان فرستاده بشه.

بیایید ی کاری کنید من مجبور نشم نوشته ای رو بر خلاف میلم بفرستم زباله دان.

من وقتی نوشته ای رو میفرستم زباله، اولین کسی که بهش بر میخوره، قبل از شما خود من هستم. هی میزنم توی سر خودم که آی مجتبی، چرا نوشته ی فلانی رو که لطف کرده عضو شده، منتشر نکردی.

من چااااکر دربست همه ی گوشکنی های باحال هم هستم.

دست نوشته های شما، حتی مواردی که خودتون واسه به دست آوردنش تلاش کردید و جالب میدونیدش و واسه دانلود میگذارید، همه و همه روی سر من و محله جا دارند. فقط دیگه خودتون حواستون باشه به جایی نرسیم که هرچی تیتر های سایت رو میخونیم، هیچ مطلب به درد بخوری واسه نابینا یا کم بینا پیدا نشه.

حتی اگه مطلب عادی به درد بخور هم باشه خوبه ولی کپی های بی ربطی که هیچ دردی رو دوا نمیکنند و کپی هایی که با ی جستجوی ساده توی گوگل پیدا میشند را اینجا نگذارید. ایول!

دوووووسسسستتتوووون داااااارم!

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «وراجیهای امشب کسی که اسمشو گذاشتید مدیر!»

سلام مدیر
من هم خوندم مدیر
راستی توانمندی خوبیه ها هر کدوم یکی یه دستگاه کپی بخریم بریم جلوی ادارات بشینیم کپی کنیم شناسنامه و کارت ملی و …….
اون وقت میبینی کار هیشکی راه نیافتاده آخه ممکنه کپیها همه خراب بشن مگه نه؟
وای چه بیربط نوشتم منظور مدیر چیز دیگه ای بود خخخ
مثل اینکه من هم خوابم میاد برم بخوابم خخخخ

سلام مجتبی
من چنتا حرف جدی دارم که امیدوارم روش فکر کنی
ببین من هم خیلی خوشحالم که وقتی توی محله می آیم کلی پست جدید است و آدم شکه می شود
اگر یک هفته نیایی تو گوش کن صد تا پست است که باید یک هفته وقت بگذاری بخونیش که جای بسی تقدیر از هم تو و از همه داره
ولی اگر به نظر من برخی نکات رعایت نشه به قول خودت همان آجرها پوسیده از بین دیوار رها شده ومحله خراب می شود
نکته مهم دیگر علاوه بر پستهای کپی شده این است که خیلی پست ها هست که با نامهای الکی انتشار می یابد این خود نکته ایست که شما باید به آن توجه۹ کنید زیرا وقتی من نمی دانم طرف حسابم کیه چه شخصیت واقعی داره و چرا این مطلب را می نویسه یکم من هم به آن سو می روم که دیگر با نام خود و به صورت جدی ننویسم
نامهای الکی حرفهای الکی و قالبا مزخرف خود موجب از هم پاشیدن اتحاد و اعتماد بچه ها می شود
حتا اگر کسی می خواهد با نام مستعار ببنویسد حد اقل در مورد خودش یکم توضیح دهد
مثلا من اگر با نام چشمک می نویسم بارها خود را معرفی کردم حتی شماره هم دادم
ببین مجتبی در آزادی خیلی چیزها هست که عالی است ولی آزادی بی قید و شرط همیشه مشکل آفرین است هیچ کس د هیچ جای دنیا و در هیچ زمانی قانون را رد نمی کند
حالا خود دانی چون سایت خودت هست

من که همیشه از طرفداران واقعی این قضیه که چشمک گفت بوده و هستمو خیلی از بچه ها من رو به خوبی میشناسند میبینید که هویت واقعی خودم رو همیشه حفظ هم میکنم برام هم این خیلی مهم هستش که خود خودم باشم فکر میکنم باید این مسیله جدی گرفته بشه این ایراد بر مجتبا وارد هست

سلام مجتبی.‏ حرفاتو کاملا قبول دارم.‏ معتقدم که این سایت یا ویژه ی نابینایان هست یا نا،‏ اگر نیست که تکلیف معلوم،‏ اگر هست بهتر یه کم خلاقیت بیشتر بشه،‏ میشه مطالب عادی رو ویژه ی نابینایان مناسبسازی کرد مثل کاری که ما در بخش گشت سپید برنامه ی زندگی ادامه داریم انجام میدیم.‏ خلاصه یادمون نره که اینجا بهتر رنگ و بوی نابینایی رو بده.

درود بر مدیر والا چند وقته که دل دل میکردم چنین انتقادی را بکنم ولی گفتم شاید ناراحتی پیش بیاد آخه حیف از این سایت آخه طبق بررسی که کردم سایت شما بیشترین بازدید کننده را داره که سایت های دیگه که من میشناسم حتی نزدیک به سایت شما هم نیستن دوست ندارم که محله ما هم طوری بشه که بعضی از به اصطلاح سایتها شده ببخشید یعنی در پیت و خیلی دم دستی در آخر ایول مدیر اگر این پست را نمیگذاشتی که بهت نمیگفتن مدیر

سلام مجتبی جان
من علاوه بر تائید حرفهای شما و چشمک یک مورد دیگر را نیز اضافه میکنم و آن هم این است که در بعضی موارد میبینی که شخصی یک مطلبی را میگذارد ولیکن تمام کامنت ها بجای اینکه در مورد آن پست باشد یکی میگوید اولم دیگری میگوید دومم و همینطور تا رده های بالا می روند که این ها مطالب بیهوده و وقتگیر است بهتر است دوستان به مطالب همنوعان خود اهمیت داده آنها را دقیق مطالعه و نظرات خود را در همان مورد بیان کنند که بنظرم این امر خود باعث راه افتادن دست افراد برای نوشتن و قلم فرسائی .باشد

سلام.
منم با همه حرفات موافقم مدیر جون.
کاملا درست میگی. تا جایی که من میدونم خیلی وقته داری ازین کپینویسیها تو محله اذیت میشی اما خیلی آرام و محترمانه و بدون اینکه یک وقت به کسی توهین بشه از دوستان درخواستت رو مطرح کردی.
کارت درسته.
من مطمئنم که اکثر دوستانی که تو محله مطلب مینوشتن و مینویسن برای کمک به همنوعانشون و شاد کردن بچه ها و ایجاد یک محیط دوستانه این کار رو انجام میدن ولی بهتره همه دوستان بیشتر به قوانین و مقررات محله و هدفی که مجتبی از تاسیس گوشکن داره توجه کنن.
این مساله فقط هم مربوط به نویسنده ها نیست. این بحث اول و دوم شدن تو کامنتها هم یه مدتی خیلی آزار دهنده شده بود، اما الآن خوشبختانه بچه ها بیشتر رعایت میکنن و این جور بحثها رو میذارن برای پستهای شوخی و سرگرمی.

گفتنی ها رو بچه ها گفتن. منم همشو تأیید کرده و از دوستان میخوام البته در بعضی موارد در مورد مطالبشون بیشتر دقت کنند. این سایت باید با تمامی سایتها فرق کنه. مجتبی از تذکرت ممنون. حرفات مثل دستمال گردگیری میمونه. البته ببخشید ها. تشبیه بهتری پیدا نکردم گهگاهی گرد و غباری در و دیوار محله رو میگیره که شما با این پستا اون مشکلات کوچک رو گوشزد میکنین.

دیدگاهتان را بنویسید