خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کنکور زندگی ….(3)

به نام الله مهربان
با سلام
به نظر شما ازدواج اینترنتی درسته ؟به عبارت دیگه اینترنت راه درستی برای آشنایی جهت ازدواج هست ؟
الف- صد در صد مخالف این روشم چون اینترنت قابل اعتماد نیست چه برای خودم چه برای دیگران
ب-صد در صد موافق این روشم چه برای خودم چه برای دیگران(اگه موافقین دلیلش رو خودتون بگین)
ج-فکر می کنم احتمال موفقیت می تونه داشته باشه ولی احتمالش ضعیفه بهرحال ممکنه چنین ریسکی بکنم
د-باهاش مخالف نیستم ولی از واکنش اطرافیان درباره ش هراس دارم بهر حال شخصا چنین ریسکی نمی کنم

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «کنکور زندگی ….(3)»

سلام بر ترانه.
من گزینه ج رو انتخاب میکنم، چون اعتقاد دارم که بلاخره دوستی باید از یک جایی شروع بشه.
اینترنت این مهم رو ساده و در دسترس کرده، اما مانند دوستیهای قبل از اینترنت دقت بالایی برای انتخاب و قبول رو میطلبه، البته با حساسیت و دقت و تحقیق بسیار بالاتر میشه به این مهم دست پیدا کرد.
همونطور که خیلی از دوستیهای اینترنتی میتونه پا بر جا بمونه در مورد ازدواج هم امکانش هست ولی با دقت بالا در نظر گرفتن همه احتمالات و سعی در به وجود نیامدن هر گونه خطا.

سلام ترانه
ببین اینترنت و غیره نداره مهم اینه که دو طرف بتونن هم دیگه رو بفهمن و همو برای زندگی قبول داشته باشن
چون هر نوع ازدواجی چه اینترنتی و چه غیر اینترنتی اگر کور کورانه و با چشم بسته باشه قطعا ناپایدار خواهد بود پس به اینکه از کجا باشه ارتباطی نداره فقط نباید کور کورانه تصمیم گرفت

سلام ترانه من هم گزینه ی ج را انتخاب میکنم با اینکه ازدواج کرده ام ولی برای مجردها با کمی که نه با احتیاط بیشتر میتونه یه راه باشه.
در هر ازدواجی امکان شکست هست این ما هستیم که باید قبل از ازدواج با تدبیر و مشورت این امکان را تا حد ممکن پایین بیاوریم. موفق باشی.

سلام. من بازم مثل سؤال های قبلی مجبورم هیچ کدوم رو انتخاب نکنم. این آدم دو پا اگه قرار باشه صداقت رو کنار بذاره هر راهی به ذهنش برسه امتحان میکنه و در راه تکاملش تلاش می کنه. من ترجیح میدم به اینترنت و سایر امکانات مدرن از جنبه مثبت نگاه کنم تا از مزایای فوق العاده ای که دارن بهره ببرم و همیشه احتیاط کنم و متوجه خطرات احتمالی باشم و تصمیم گیری رو منطقی انجام بدم. به نظرم این کار هوشمندانه ایه که میشه انجام داد چون محدود کردن راه انتخاب به محدود شدن انتخاب منجر میشه.

سلام ترانه جونم
خب بعله من بر خلاف بقیه گزینه ی دوم
تقریبا ۱۲ ساله تو اینترنتم . تو همین دنیای مجازی یه عالمه دوستای خوب دارم . البته دوست با شریکی برای زندگی فرق داره . اما خب منظورم اینه دوستای من درسته تو این دنیای مجازین . اما واقعا ماهیتشون حقیقیه
هیچ ربطی نداره همسر آیندتو از نت انتخاب کنی یا تو خیابون یا از بین خانواده یا چه می دونم هر جای دیگه
مهم اینه بتونی شناخت حقیقی بهش پیدا کنی تنها باید راه شناختن طرف مقابلت رو پیدا کنی حالا دیگه محیط چه فرقی میکنه مجازی یا حقیقی باشهرد کردن این محیط مجازی همش از ترسمونه ورنه که به نظرم هیچ مکانش مهم نیست

ب-صد در صد موافق این روشم چه برای خودم چه برای دیگران(اگه موافقین دلیلش رو خودتون بگین) خب توجه داشته باشید که اینترنت فقط میتونه یه راه برای باز کردن باب آشنایی باشه فقط آشنایی و برای ازدواج لازمه که همون دقتها و بررسیهای مفید و به جا صورت بگیره پس اینترنت فقط باب آشنایی باز میکنه نه چیز دیگه حالا ممکنه این آشنایی به ازدواج منجر بشود یا نشود و لزوما دوام یه زندگی مشترک خیلی با این که چهطور و چگونه آشنایی صورت پذیرفته همبستگی نداره.

سلام منم با گرینه ب موافقم اگه اینترنت نبود فکر نمی کنم میشد دوره ما رو تحمل کرد و با همه جور آدمی کنار اومد و یا بعضی وقتا بی خیال شد و یا خیلیا رو شناخت و فهمید هنوز خوبی و خوب بودن قحطی نشده نت یه نعمت بوده ب رام یه جاهایی هم اگه بد دیدم خودمم مقصر بودم همتونو دوست دارم هم محله ای ها و این دوست داشتن مدیون دنیای نته و اگه کسی عشقشو از نت ور داره از نظر من خیلی هم خوبه

سلام ترانه جون نمیشه اصلا چیزیرو صد درصد گفت الآن تو این دوره زمونه آدما جلوتن نمیتونی بهشون اعتماد کنی کلی خالی واست میبندن چه برسه به اینترنت ولی کسی که بلد باشه و بتونه طرفشو بشناسه راه بدی برای آشنایی نیست البته بعدش باید کلی تحقیق واینچیزا داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید