خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مطلبی راجع به jaws

سلاااااااام به دوستان گل و گلاب حالتون چطوره؟ خوبین خوشین؟ چه خبرا؟ ایام به کامه؟ خوب غرض از مزاحمت یه مطلبی راجع به جاز به ذهنم رسید گفتم این مطلب رو با شما دوستای عزیزم در میون بذارم البته شما همگی استادید این جهت یادآوری هستش. حتما بعضی مواقع پیش اومده که بعد نصب جاز و یه صفحه خوان فارسی وقتی که کار میکنید صدای جاز به narrator تبدیل میشه که باعث اذیت میشه برای از بین بردن صدای narrator در جاز به تنظمات جاز برید جاز رو بازش کنید به utilities sub menu,برید و با جهتنمای راست بازش کنید و بیایید پایین تا به setting center برسید روش اینتر بزنید دوباره بیایید پایین تا به text processing close اینو هم با جهت نمای راست باز کنید و general close رو هم با جهت نما باز کنید چندتا گزینه بیایید پایینتر تا برسید به detect languages chek که با space, notchek کنید tab بزنید و روی ok اینتر کنید دیگه حل میشه امیدوارم که این مطلب مورد پسند تون واقع بشه نظر یادتون نره خدا قوت

۵۱ دیدگاه دربارهٔ «مطلبی راجع به jaws»

سلاااااام بر امید محله خخخخ
خوبی آیا
میگم من همین چند وقت پیش که ویندوز انداختم بعدش که جاز رو نصبیدم به این مشکل بر خوردم بعد با کمک بر بچ تونستم مشکلم رو حل کنم….
اینو میگم که افسوس ای کاش زودتر میزاشتی بازم میسی میسی عالی بود و مطمعنم در آینده که دوباره به این مشکل بر خوردم خیلی خیلیییییی به دردم میخوره…….
میسی میسی میسی میسی زیاااااٱاااااٱاااااد فراووووووون دستت طلا ملا
بای باییییٱییییٱیییییٱیییی

درود بر شما ، بسیار ممنون از شما بخاطر راهنمائی ارزشمندتان .حتما این موارد را مابقی دوستان هم اگر بلد هستند به دیگران یاد دهند .به سادگی آن ننگرید به تکرار و تمرین آن بنگرید ! باید مطالب تکرار شوند تا همه بتوانند امورات خود را بخاطر بسپارند .من اکنون دارم با صدای ماهور و ان وی دی تایپ می کنم و امیدوار هستم که بتوانم آن را ارسال کنم .از آموزش های همه بچه ها و علی الخصوص امید هاشمی که قبلا با شمار ه تلفنی تماس داشتم با ایشان ولی اکنون آن شماره پاسخگو نیست ، سپاسگزارم .

سلام امید جونم.
داداش مرررررسی بابت این آموزش که البته نکته ی بسیار ریز ولی کاربردی ایه و مررسی بابت همه ی کمکهایی که تا حالا با اسکایپ و موبایل و اینطور چیزا بهم کردی.
خیلی میخخخخخخخخخامتااااا.
دمت گرررم.

خیلی عالی بود
فقط آقا امید عزیز یا هر کدام دیگه از شما بچه ها میدونید چه جوری میشه صدای کلیدها رو در جاز قطع کرد یا پیغامهای اضافی رو غیر فعال کرد؟ لطفا هرکس میتونه راهنمایی کنه از من یه جایزه داره.
بعدا میگم جایزش چیه.

سلام مرسی از لطفتون که نظر دادید ببخشید منظورتونو متوجه نشدم میشه راجع به سوالتون یه کم توضیح بدید؟ میخایید کلا کلید هارو اعلام نکنه مثل windows m یا enter یا حروف. اگه منظورتون این باشه برید جاز رو باز کنید help sub menu رو باز کنید و برید بالا startup wizard پیدا کرده و اینتر کنید دو تا تب بزنید به typing ekko میرسید با جهت نما ها حرکت کنید و off رو پیدا کنید تب بزنید چندتا next داره اونا رو هم با اینتر رد کنید کار تمومه. متوجه نشدم منظورتون از پیغامهای جاز چیه بیشتر توضیح بدید اگه بلد بودم در خدمتم

سلام امید جان. من قبلنا خیلی به این مشکل بر میخوردم. اما الان یه چند وقتی میشه که دیگه با این مسئله رو به رو نمیشم. اما خواستم از این آموزش مفیدت تشکر کنم. ادامه بده که حل کردن مشکلات بچه ها، کاری بس نیکوست.
خدا خیرت بده

آقا امید عزیز خیلی عالی بود عمل کردم حل شد
و منظورم از پیغام اضافی این هست که مثلا ما از طریق نرم افزار که میخوایم یه فایلی رو پیدا کنیم و در همون نرم افزار بازش کنیم یه تریلی کلماتی رو میخونه بعد اسم اصلی فایلمون رو میخونه
نمیدونم متوجه شدید یا نه
ولی اگر توضیح بیشتری هم خواستید در خدمتم

در مورد راهنمایی شما هم خیلی خیلی متشکرم خیلی وقت بود دنبالش بودم به هرکس میگفتم بلد نبود
موفق باشید

سلام خدا رو شکر که حل شد خوشحالم و اما این راه حل برید توی جاز و help sub menu رو باز کنید و startup wizard رو پیدا کنید و اینتر بزنید. دقیقا سه تا next رد کنید بعد از زدن سومین next چندتا تب بزنید تا برسید به graphics all radio button chek برسید بیایید پایین تا no graphics رو پیدا کنید تب بزنید next بعد finish رو بزنید انشا الله حل میشه من باز در خدمتم.

سلام ممنون از پستتون من که خدا را شکر به این مشکلات بر نخوردم ولی معلوماتم بالا رفت ممنون خدا را شکر استفاده از کامپیوتر و استفاده از صفحه خوانهای نابینایان بدونه عیب و ایراد است و هک نابینا میتواند به طور کلی با رایانه کار کند مثلان مشکل کدهای امنیتی صفحات وب به طور کلی حل شد یا شکستن گفل پارسأوا موفق باشید.

سلام.
چطور اینجا رو ندیدم!؟
وای این دردسر جدی من بود و هنوز هم هست. هر بار که سیستمم میاد بالا اگر اینطوری بشه که معمولا میشه باید یک بار بزنم به جاده الکونس و بعدش به ایسپیک تا درست بشه. میرم انجامش بدم و با اجازه آموزش شما رو کپی بزنم بذارم توی کپی های کار آمد خودم.
ایام به کام.

درود
امید جان مثل اینکه اطلاعات شما به درد خیلی ها می خورد .پیشنهاد من گذاشتن پست های مفید و مختصر برای هر فعالیت با توضیح کامل ایرادات و رفع آن است .در کامنت دونی مطالبی را دیدم که مطمئنا با ارائه مناسب و منتشر نمودن پست خاص می تواند به خیلی از دوستان کمک کند .اینطور که مسلم است تنظیمات جاز نیاز به تمرین و تکرار بیشتر دارد که اصلا در محله به صورت پیوسته وجود ندارد .شما در صورت تمایل و داشتن وقت کافی لطف بفرمائید .با تشکر فراوان .

سلام مرسی از پیشنهاد بسیار خوبتون البته همه دوستان استاد بنده هستید این ها جهت یادآوری هستش سعی میکنم مشکلات عمده ای که اکثرا با این ها طرفیم اگر بلد باشم واسه هر کدوم یه پست جداگانه بذارم امیدوارم مورد پسند دوستان واقع بشه

سلام امید جان منم از این پست ارزشمند و کارساز صمیمانه ممنون و سپاسگزارم. آقای قادری گفتند که مشکل خواندن کدهای امنیتی حل شده میشه توضیح دهید که چگونه؟ چون هنوز هم وقتی به سایتهای مختلف میرم برای خواندن کدهای امنیتی مشکل دارم. درود بر همه ی بچه های خلاق و فعال و باهوش و متخصص و متبحرم.

سلام مرسی از زحمتی که کشیدید و نظر گذاشتید ممنونم لطف کردید. و اما راه حلهای کدهای امنیتی من یکی webvisum رو میدونم یکی هم captcha manster، اگه نرم افزار دیگه ای باشه من خبر ندارم. این افزونه ها تو مزیلا کار میکنن. دوستان اگه افزونه های دیگه ای رو سراغ میدونن راهنمایی کننن ممنون میشم خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید