خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
قابلیت پاسخگویی گوشی های سامسونگ به سوالات شما

سلام و درود خدمت هم محله ای های عزیز. حال و احوالتون چطوره. چه میکنید با جام جهانی. این بار با یه سورپریز جدید اومدم. شما در مورد قابلیت صوتی آیفن اپل به نام سیری حتما شنیدید. این قابلیت به کاربر اجازه میده که با فرمان صوتی اپلیکیشنی رو باز کنه و یا به سوالات مختلف پاسخ بده و یا تو اینترنت سرچ کنه. توی samsong galaxy هم این امکان وجود داره. سامسونگ آیکونی به نام S voice داره. در وهله اول که روی این آیکون کلیک میکنید باید مراحل نصب رو ابتدا با confirm و سپس با کلید next ادامه بدید تا به finish botumn برسید و آنرا کلیک کنید. دیگر کار تمومه میتونید فرمان های صوتی مورد نظرتون رو از قبیل تنظیم آلارم، آب و هوا البته به زبان انگلیسی بپرسید. جالب اینکه اگه پاسخ رو نتونه بگه از شما میخواد که بهش اجازه بدید از اینترنت سرچ کنه و به سوالتون جواب بده. البته باید بگم که S voice اصلا قابل مقایسه با سیری آیفن نیست. اما به هر حال یه امکانه که فرد میتونه به سهولت به اپلیکیشن های گوشی دسترسی پیدا کنه.
برای پرسیدن سوال پس از فعالسازی نرم افزار، روی mike botumn دوبار ضربه بزنید و پس از شنیدن بوق سوال و یا فرمان خود را اعلام کنید. دوباره صدای بوق خواهید شنید و پس از آن گفته شما روی صفحه نوشته شده و پس از چند ثانیه جواب پرسشتان توسط TTs اعلام می گردد.
امیدوارم که خوشتون اومده باشه.
تا درودی دیگر به درود.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «قابلیت پاسخگویی گوشی های سامسونگ به سوالات شما»

سلام مرسی بخاطر اموزش
بازی اول که واقعا بی کیفیت بود یادمه یه زمانی به عربهای همسایه میگفتیم فوتبال کثیفی بازی میکنن اما مثل اینکه ماهم از اونا یاد گرفتیم نیمه اول فقط دفاع کردیم با ۵ ۶ نفر نیمه دوم هم تعریفی نداشتیم
ایام بکام

مگه هشتم چشه نه شما بگید چشه ه.ه.ه.ه. اعتماد به نفس رُ میبینید اما ممنون چون من داشتم از s3 زده میشدم خواستم بدمش به یکی از این عظیم ها اما شما با این پست نظرم رو اوز کردید رفتم اگه بخوام بازم میام میدونم همَتون بدون وجود من میمیرید پس همه با هم خدایا خدایا تا انقلاب مهدی بهرامی رُ نگهدار از عمر ما بکاهُ به او بیَفزا

نابینایی هیچوقت نتوانسته خللی در پیشرفتم ایجاد
نماید. با اراده خویش هر آنچه را که خواستم به آن دست یافتم و معنای حقیقی خواستن توانستن است را درک نمودم.
خوشحالم از حضور انسانهای با اراده ای چون شما
موفق و پاینده باشید

درود بر علیرضای نازنینم. بابا شما آذربایجانیها اردبیلیها زنجانیها معرکه اید. آفرین بر علیرضای گرامی. واقعا لذت بردم از موفقیتت. واقعا از صمیم قلب تحسینت میکنم درود بهت میفرستم.
دارم هفته آینده میام تهران اگه اشکال نداره آدرس محل کارتو بده بیام ببینمت. از دیدن بچه های موفق ذوق میکنم. دوستت دارم علیرضای محبوب.

سلام.
خیلی جالب بود برای من. ولی اگر میشه برام توضیح بدید این قابلیت مثل قابلیت دستور پذیری در نوکیا هاست؟ مثلا من کلید۲رو در ان۷۳نگه میدارم و میگم بولوتوس و بولوتوس روشن یا خاموش میشه البته اگر بتونم درست همونطوری که براش تعریف شده بگم. ممنون میشم اگر بیشتر برام توضیح بدید.
آقای بهرامی! فرمودید اس۳دارید و می خواستید از سر بازش کنید. میشه بگید چرا؟ اذیتتون کرده یا همینطوری فقط از دستش خسته شدید؟ ببخشید می پرسم، آخه این روز ها داشتم به خریدن اس۳فکر می کردم و دارم در موردش تحقیق می کنم.
ایام همگی به کام.

سلام داداش مرسی
یه سؤال من روی S4 این امکانو دارم ولی تا امروز حوصله نکردم ازش استفاده کنم البته تا اونجاییکه متوجه شدم باید به زبان انگلیسی ازش سؤال کنیم فکر کنم مشکل من اینه.
آیا با زبانهای دیگه هم میشه ازش استفاده کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید