خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انتقال وجه بین کارتهای بانک ملی بدون اینترنت و کامپیوتر فقط با موبایل

یک قدم پیش به سمت استقلال نابینا
سلام یعنی همان درود خودمان من که همیشه با پرداخت وجه اینترنتی مشکل دارم به مطلبی برخوردم که نیازی به کامپیوتر و این داستانها نداره البته این روش که می تونید به کارت ملی دیگران مبلغی رو از کارت ملی خودتان واریز کنید فعلا بین کارتهای ملی فکر کنم کار می کنه ولی این هم غنیمته و مهمتر از همه رایگان و امن فقط با یک ثبت نام می تونید مبلغی رو به کارت دیگران بریزید به شرطی که اون شخص هم در این سامانه ثبت نام کرده باشه و شماره موبایل و ردیف کارتش رو که برای امنیت هست بدونید این هم توضیحاتسامانه رعد ملی (*717#)
معرفی خدمت
رعد ملی خدمتی نوین در عرصه بانکداری الکترونیک می باشد که با استفاده ازبرخی خدمات بانکی بدون نیاز به هر گونه نرم افزار و یا سیستم های خاص به راحتی توسط هر مشتری که دارای یک سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل و یک تلفن همراه با هر مدلی باشد ‏، قابل استفاده است.
مزایای رعد ملی راحتی و سهولت
کاربران می توانند به سادگی از امکانات آن بهره مند شوند. چون نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار می باشد.
کلیه امکانات آن از طریق منوهای بسیار ساده قابل دسترسی است.
صرفه جویی در زمان
تنها با یک شماره گیری ساده بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص قابل استفاده می باشد.
در این روش مدت زمان انتظار جهت پاسخگویی بسیار کمتر از روش پیام کوتاه بوده و بر عکس پیام کوتاه هنگام دریافت، اطلاعاتی روی گوشی تلفن همراه ذخیره نمی شود.
صرفه جویی در هزینه
با توجه به اینکه این سامانه از بستر مخابراتی (‌ussd) به جای پیامک استفاده می نماید لذا هیچ هزینه ای برای کاربر ندارد.
قابلیت جابجایی
این خدمت را می توانید بدون پرداخت هزینه ای در سراسر کشور, حتی خارج از کشور استفاده کنید.
امنیت و دقت
برای استفاده از رعد ملی باید از رمز استفاده کنید که این رمز را تنها شما می دانید. در صورت مفقود یا ربوده شدن گوشی همراه، این خدمت برای دیگری قابل دسترسی نخواهد بود و با تعویض سیم کارت اطلاعات شما به سیم کارت جدید منتقل می شود.
با توجه به اینکه در این سامانه هیچ گونه اطلاعاتی در گوشی ذخیره نشده و اطلاعات شما به صورت کد گذاری شده در بستر USSD ارسال و دریافت می شود و مانند سیستم پیامکی نمی باشد لذا از نظر امنیتی نگرانی را درخصوص سرقت اطلاعات برای کاربر خود بدنبال ندارد
روش ثبت نام و استفاده از خدمت کاربران می توانند با گرفتن شماره *717#وارد سامانه رعد ملی شوند . پس از ورود به سامانه با ارسال عدد 7 ثبت نام در سامانه انجام می گیرد.
هر کاربر می تواند 4 کارت خود را در سامانه تعریف نموده و بطور همزمان اطلاعات مربوط به آنها را در سامانه مشاهده و استفاده کند.
جهت استفاده از بخش معرفی کارتها و عملیات مسدود نمودن و اضافه نمودن کارت – موجودی و خرید نیازی به مراجعه به شعب نداشته و بلافاصله توسط کاربر قابل فعال سازی است.
خدمات فعال در این سامانه به شرح ذیل می باشد .(این خدمات در حال توسعه می باشند
انتقال وجه از حساب ملی خود به حساب ملی دیگر
خرید
اعلام موجودی
پرداخت قسط
مسدودی کارت
خرید شارژ
پرداخت قبض
در صورت اشکال و یا ابهام با شماره-021 83386 واحد پشتیبانی رعد ملی تماس حاصل نمایید.

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «انتقال وجه بین کارتهای بانک ملی بدون اینترنت و کامپیوتر فقط با موبایل»

خوب بود اما برادر راه ثبتنام را به بنده یاد بده چگونه در سایت مطلب بنویسم فکر کنم سایت خراب شده و مشکل پیدا کرده چون مراحل ثبتناخم را انجام دادم اما رمز برای من نیامد مراحل را تلفنی با یک نفر انجام دادم اما موفق به ثبتنام نشدم چه کار کنم یکی اینجا جواب بدهد با تشکر

سلام سجاد عزیز ممنون از پست مفیدتون.
صرفاً اطلاع رسانی میکنم و قصد فضولی یا هاشیه کشیدن ندارم.
اما دو نکته قابل ذکر است:
این سرویس هم دیگه پولی شده و وقتی واردش میشی حتی اگه کاری هم صورت نگیره فکر کنم ۱۲۰ تومان هزینه میبره.
دوماً تا اونجا که یادم میاد این مطلبو قبلاً تو محله قرار داده بودیم.
بالاخره شما آقایی کردی زحمت این پستو کشیدی ازت ممنون هستم.
توی پرانتز عرض میکنم: شاید تنها ترین دلیلی که وردپرس یا هر وبلاگ دیگه از جمله بلاگفا را به عنوان یه فعالیت انتخاب نمیکنم اینه که مثل بعضی انجمنها نیست که مثلاً وقتی تو یه پست قدیمی نظر میزاری اون مطلبمیاد تو بحثهای جدید و همه از نوشته هاش مطلع میشوند و تو وردپرس هر پستی که تاریخ مصرفش گذشت دیگه از یاد یاد میره.
اگه کسی هم نظری یا چیزی بنویسه دیگه کسی هم خبردار نیست جوابی بدهد.

سلام سجاد.
من چندین ماه پیش عضو رعد ملی شدم و بسیار هم ازش راضی بودم، تا چند وقت پیش که رمز عبور بو سه بار اشتباهی وارد کردم و سیستم رعد من از کار افتاد، ایرادش اینه که باید برم بانک و مدارک لازم رو ببرم آیا درست بشه یا نه.
ممنون از اطلاع رسانیت

سلام.
من چند ماهه که عضو هستم ولی در مورد چگونگی تضمین امنیتش اینهمه مطلع نبودم و از تمام امکاناتش هم استفاده نکردم چون زیاد نمی دونستم و ترسیدم مشکل آقای چشمه واسهم پیش بیاد. ولی از زمان عضویتم تا به امروز خیلی ازش رضایت دارم و حتی در زمان هایی که۷۳۳وباقی شماره ها بهم جواب نمیدن این رعد ملی حسابی کارم رو راه انداخت و هنوز هم داره راه میندازه. پریسیمای عزیز من درست همین الان برای آزمایش با رمز عبورم وارد سیستم شدم و مشکلی برام ایجاد نشد. سیستم قطع نشده عزیز باز هم امتحان کن.
ممنونم آقای نبیلو از اطلاعرسانی کامل و دقیقتون.
ایام به کام.

سلام به همه امید که جیباتون پر پول باشه و ازش استفاده کنید در مورد رایگان بودنش مطمئنم چون پرسیده ام درباره قطع این سرویس هم می گم که مشکلی تا این لحظه وجود ندارد فقط با این سیم کارتهای همراه اول جواب می ده نه با ایران سل با رایتل هم تست نکردم چون ندارم در مورد انتقال وجه هم بگم که مبلغ ۲۵۰هزار تومان ظرف چند ثانیه انتقال دادم و چون راحت بود و مشکلی نداشت گفتم که با شما هم مطرح کنم موفق باشید.

درود
با تشکر از اطلاع رسانی سجاد عزیز .بله قبلا هم با این اطلاع رسانی مواجه بودم .اما وقتی مراجعه کردم یک رمز چهار رقمی داشت که باید وارد می کردمش و بعد هم یکی از دوستان بینا رو تبلیغات کردم که این کار را انجام داد ولی نتوانست مرا قانع کند ! یعنی گوشی من تاکس دارد و انگلیسی و دیکتن ندارم و نمی دانم مثل ۷۳۳ فینگلیش دارد یا نه و اگر دوستان یا سجاد هم بگوید که این نرم افزار فینگلیش دارد یا نه ممنون خواهم شد .ضمن اینکه نباید کار مزد ۱۲۰۶ ریالی را برای مانده گیری کسر کند اگر با اطمینان بفرمائید که بعد از فینگلیش برای مانده حساب هم کارمزد کسر می کند یا نه .بله کار خیلی راحت است طبق فرمایشات دوستان و آن دوست بینا !
علی رحیمی بیان داشتند که *۷۱۲بعلاوه نامبر سامانه بانک ملت است که مانده گرفتن از آن طبق فرمایشات ایشان کارمزد دارد و دیگر چه کارهائی انجام میدهد را نمی دانم و اینکه فینگلیش هم برای زبان آن بانک ملت دارد که برای ما کاربردی است .
باز هم از سجاد تشکر می کنم و همچنین دوست خوبم آقای قنبری و اگر شبهات رفع شود بهتر است .

سلام مجدد تست کردم ولی مطمئن نیستم می پرسم و جواب میدم بله من این پست قنبر عزیز رو ندیده بودم که جسارت کردم پست ایشان رو هم دیدم کامل بود فقط بگم بچه ها استفاده کنید هم راحت هست هم قابل اطمینان هر چند که کارمزدی هم کسر شود در قبال هزینه های رفتن ما سر عابر بانک و منت این و آن رو کشیدن هیچه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید