خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سلااام سلااام من باز اومدم!

سلام و صد سلااااام خدمت همه ی شمایی که به بودنتون دیگه عادت کردم. که دیگه با همه ی شلوغی هایی که دارم، اگه بیام و ببینم یکی از شما نیستید، اعصابم میریزه به هم، دقیقا مثل عملی هایی که وقتی دواشون قطع میشه، همه ی بدنشون به خارش میفته، منم وقتی مخدرم که شما هم محلی ها باشید کم بشه، همه ی روحم شروع میکنه به خاریدن. یکی از خوبیهایی که اینجا رو اینجا کرده، اینه که توی محله ی ما، کامنت گذاشتن دیگه ی رسم پسندیده شده و همه باهم ارتباط نزدیک داریم، همه باهم رک هستیم و در عین حال در عین صمیمیت، احترام هم دیگه رو نگه میداریم. ی عالمه بحران داشتیم که پشت سر گذاشتیم از جمله آخریش که ی پست جنجال بر انگیز بود و پاکیده شد و امیدوارم روز به روز این موارد کمتر بشند. خلاصه که من دوباره وقت آزاد دستم اومده و الان دیگه وقت دارم که مثل دو سه ماه پیش، محله را باهم دیگه منفجر کنیم. من هستم تا شما هستید. ی جور دیگه هم میشه گفت: شما باشید تا منم باشم. میدونم که الزاما همه ی شمایی که پستهای محله رو میخونید کامنت نمیدید و طوری هم نیست. من حتی ناراحت هم نمیشم. نه اینکه واسه من مهم نباشید ولی این حق شماست که کامنت بگذارید یا خیر. به هر حال، کامنت گذاشتن، ی انگیزه واسه ی نویسنده ی هر مطلبی هست که همیشه به بنزین توی ماشین تشبیهش میکنیم.

قصد کردم مثل روزهایی که محله، محله نبود، اتفاق های خوبی توی اینجا بیفته. اتفاق هایی رمانتیک و لذتبخش از جنس سادگی. از دستنوشته ها و آموزش های آبگوشتی من بگیرید تا آموزش ها و دست نوشته های باحال شما! البته من میگم آبگوشتی شما زیاد جدی نگیرید. من پاش بیفته اعتماد به سقف کاذب بالایی دارم. خیلی هم خوبه. بی خیال. امیر توی پرانتز سرمدی قراره تابستون فعال باشه. البته خودش گفته. راست و دروغش گردن خودش. حسین غلامی ی وعده هایی داده که اونم باید یقه ی خودشو بچسبید. همون طوری که من قول دادم و حاضرم یقه ی منو هم بچسبید. یک سری بینظمی هایی به علت مشق و درسم توی سایت به وجود اومده و هست و در سددم سریع، برطرفشون کنم. آماده ی شنیدن هرگونه موردی هم که فکرشو بکنید توی دیدگاههای این پست هستم. اصن این پست، بحث آزاده. از میخ طویله میتونید توی دیدگاههاش بنویسید تا آیفون تصویری. از ایران خودرو تا لامبورگینی. از کوفته تبریزی تا خورش ماست. از خودتون تا خودم.

پستهایی که بصورت خستگی آور و کلافه کننده ای سردر محله کلیشه ای آویزون بودند رو برداشتم. خودتونم تا من کم و بیش نبودم از عید تاحالا حواستون به آب و جاروی اینجا بوده و بازم ایول. قول قول قول از طرف من که زمینه ی پست مطلب از طرف شماها رو طوری فراهم کنم که پستیدن از ایمیل دادن که چه عرض کنم از آب خوردن هم راحتتر باشه. قول قول قول. دیگه اینکه من هستم و از امشب باید ظرفیت تحمل دونی خودتون رو ببرید بالا چون قراره توی پست های همه ی شما کامنت بگذارم و نخود هر آشی توی محله بشم. از تفریح و گردش هام واسه شما بنویسم و فایل صوتی بگذارم. قراره خیلی کارها بکنم و بکنیم از جمله ی ایده ای که فعلا نمیگمش ولی به همکاری شما نیاز داره. همه ی اینها و بیشتر رو میتونید تا کمتر از یکی دو هفته ی دیگه شاهدش باشید.

این یعنی اینکه من حواسم به همه ی لطفی که شما به اینجا دارید هست. این یعنی اینکه من حالیمه و قدر میدونم که شما با چه زحمتی مطلب آماده میکنید و اینجا میفرستید. یعنی میفهمم که خیلی از شما خواستید و هنوز میخواهید مطلب بفرستید و توی جمع ما باشید ولی به علت کوتاهی من در آموزش، هنوز کاری از پیش نبردید. به خاطر همه ی اینها رسما معذرت خواهی میکنم و قول میدم همه ی این مسائل برطرف بشه. من خوب یادم هست زمانهایی که واسه جور کردن ی مطلب واسه گوشکن توی بلاگ فا تک و تنها بودم و توی سرم میزدم و به در و دیوار میکوبیدم و هر دو سه روز ی مطلب به زور میپستیدم ولی حالا به لطف شما وفور نعمت شده و دیگه حتی وقت نمیکنم نوشته های شما رو تأیید کنم.

من به این ارتباط خودم و شما باور دارم، من به ارتباط واقعی خودمون توی این سرزمین مجازی ایمان دارم. من این ارتباط حسی که باهم داریم رو میپرستم. من احتمالا از نظر شما امشب جنس خوبی زدم. به هر حال، بماند که ی کمیش نزدیک بود فیلم هندی بشه، در کل من خیلی نسبت به اینجا یکی دو سه ماهی بیخیال که نه ولی بی مسئولیت شده بودم و توجیهی به غیر از درس و مشق و کار و امتحان و خانواده ندارم که بگم.

حالا تصمیم گرفتم آدم بشم. حالا تصمیم گرفتم لطف شما رو جواب بدم و حالا که شما نگذاشتید بازدید اینجا از دو سه هزار تا در روز کمتر بشه، منم نمیگذارم شما بی آموزش و بی محله و بی گوشکن بشید. منم نمیگذارم شما دنبال مطالب ناب مجتبایی هر روز چک کنید و سرد بشید. منم دوباره موتورمو روشن میکنم. قان. . . . . قان قان قاااااااان! روم. . . روم روم روم رووووم.

 

 

۱۰۳ دیدگاه دربارهٔ «سلااام سلااام من باز اومدم!»

درود مرسی و از اینحرفا راستی مدیر زولبیا و بامیه چطور درست میشه؟ مطلب بعد اینکه بیکار شدی برنامه ۱ اردوی طفریحی چندروزه در یجای خوش اب و هوا جور کن ببین خرجش چقد میشه تا هرکس خواست اعلام امادگی کنه و هزینشو بفرسته برای ۲ روز میشه ۲ تا صبحانه ۲ تا ناهار و ۲ تا شام با مخارج جا و مکان
بعد اینکه خاستید تو محله تغییرات بدید هوای مبایلیهارو بیشتر داشته باشید برای حذف مالیات از حقوق معلولین و کاهش سن بازنشستگی هم پیگیری بکنید یسر بصندلیتون بزنید و پایانشو اعلام کنید
فکر کنم حسابی هنگ کردی ازبس موارد بهم ربط داشت هاهاها
سپاس

سلاااام جنتل!
زولبیا بامیه با ماست و تخم مرغ و نشاسته و این حرفهاست اگه اشتباه نکنم. شکرم زیاد توش میریزند. من که فقط بامیه دوست دارم. فقط بامیه!
صندلی داغم رو باید حتما سرش بزنم. مرسی که گفتی. ایول. انگاری همه اینجا سفت حواستون به همه جای محله هستااا.
موبایلی ها هم حتما. با این که خودم اندروید ندارم ولی اندرویدی ها رو دوست دارم. خخخ.
اون حذف مالیات از حقوق معلولین و کاهش سن بازنشستگی که دست من نیست ولی اگه از بچه ها کسی چیزی میدونه حتما خوشحال میشیم بزنه اینجا.
اردووو. آی گفتی! ی شمال میبرند جامعه ی اصفهانیها. خواستید شما هم میتونید بیایید. توی شهریور هستش!
تقریبا دویست تومان.
اگه پا بده، اردوی گوشکنی هم راه میندازیم!

سلام عمو مجتبی! خوشحالم از اینکه سرفرازان برگشتی،‏ و خوشحالترم از این که جنست بهت ساخته.‏ حالا که اومدی،‏ گوش کن تا برات بگم.
اول:‏ بورو تو پست برنامه ی سی و یکم زندگی ادامه داره و ماجرای مسابقه رو بخونو اگه حس و حالشو داشتی تو مسابقمون شرکت کن.
دوم اینکه:‏ خودتو آماده کن که به زودی واسه آیتم اتاقی در حومه ی خاطرات میخایم باهات صحبت کنیم.
سوم اینکه:‏ اگه دستت رسید بریونی این بنده خدا شهروزو هم بده۱
چهارم اینکه:‏ فعلا تا همینجا کافی،‏ اهان! من چون با گوشیم میام اینجا،‏ گوشیم پستها و کامنتهای بیش از حد طولانیو کامل نمیخونه،‏ برای همین خودم وقتی کامنت مینویسم سعی میکنم هر از چند گاهی خط عوض کنم.
به نظرت چیکار کنم؟ و چهطوری این موضوعو حلش کنم؟

اشکان جون سلاااام.
جنسم که حسابی بهم ساخته!
اولش که مسابقه رو پایه ام شدید. چک میکنم و کامنت میدم.
دومش که خاطره رو پایه که خیر، چهار پایه ام به شدت.
سومیش رو هم که پارسآوا هنگ کرد نشد بخونم.
در مورد کامنتهای طولانی که چهارمی میشه، همین خط عوض کردن خوبه ولی اگه صفحه خوان موبایلت رو به روز بکنی خوف میشه.
نفسم بند اومد بابا. چه قدر حرف زدیاااا!

خدا ازت نگذره پسر! مگه رو کامپیوترت خوابیدی که اینقدر سریع جواب میدی؟؟؟!!!‏
صفحه خوان مبایلم همون تاکس پدرآمورزیدست که به زور یه مکمل به نام نمیدونم چی چی فارسیم میخونه.‏ حالا اگه پیشرفتشو داری بفرست واسه امیر یا شهروز تا دعای خیرمو بدرقه ی راهت کنم.

سلام داداش مجتبای گل! خوفی؟ اول اینکه نمیدونم چندم میشم! دوم اینکه خیلی خیلی خوشحالم. سوم اینکه باز هم خیلی خیلی خوشحالم. چهارم هم باز هم خیلی خیلی خوشحالم. پنجم اینکه خیلی میخوامت. ششم اینکه نظر لطفته که بچه ها برای شما اینقدر با ارزشن. هفتم اینکه منتظر آموزشهای توپ و بترکون بترکون شما هستم. هشتم هم اینکه همیشه موفق و پر انرژی باشی تا بتونی بترکونی. نهم هم اینکه اگه بتونید یک آموزش برای نصب سیستم عامل وینوکس تهیه کنید، عااالی میشه. و دهم اینکه انشا الله اگه خدا بخواد و آخریش باشه، همیشه موفقو سلامت باشی. دوستت دارم.

سلمان جان، مگه خبر نداری من از اختلال شخصیتی ذوق مرگ شدن رنج میبرم؟!
الان اینقدر از خوشحالی بالا و پایین پریدم که پیچ های لولای زانو هام لق شدند!
اینقدر ابراز محبت هم خوب نیست به خدا. ی کمی کمتر. گفتم حد اکثر دو تا مینویسی. نهایتش سه یا چهار تا. آخه ده تااا؟
منم آی لاو یو پی ام سییی!
آموزش نصب لینوکس هم کار سختی نیست. روی چشم میذارم. توی همین تابستونی میذارمش روی سایت. فقط خدا کنه یادم نره. باید هر از گاهی ی سرکی به این پست بزنم وعده هام یادم نره.

سلام
خوش برگشتید
اداره سایت واقعا سخت و پر مسئولیت هست مخصوصا سایت شما که خدا رو شکر خیلی طرفدار داره
امیدوارم موفق باشید
و دیگه هیچ حاشیه ای توی سایت نباشه
چون واقعا حیفه
دل نوشته هاتون زیباست منتظر دل نوشته هاتون هستم
دیگه چی بگم؟
خب فعلا حرف خاصی ندارم

به به. بچه ها ببینید کی اومده, مجتبی ی گرامی آمده خوش آمدی عزیزم. واقعا جات خالی بود بی تو محله صفا نداره.
به هر حال خوشحالم و خوشحالیم.
اما حالا که آمدی یه سؤال فنی بپرسم و اون اینکه بهترین راه برای بازگشت از یک پست به صفحه ی اصلی چیه؟ من وقتی کارم با یک پست تموم میشد با کنترل هوم میرفتم بالای صفحه بعد با جهتنما میآمدم پایین تا برسم به ویزیتد لینک محله مجتبی و دوستان نابینایان. اون جا اینتر میکردم بعد برمیگشت روی صفحه اصلی و همانجایی می ایستاد که اینتر کرده بودم. ولی دیشب و امروز ملاحظه کردم که وقتی روی لینک محله مجتبی و…. اینتر میکنم میرود اول صفحه و دوباره باید کلی اچ بزنم تا به هدینگ مورد نظرم برسم. نمیدونم فقط من این مشکل را دارم یا دیگر عزیزان هم دارند. البته یک راه دیگر هم هست و آن اینکه هرجا باشیم بک اسپیس بزنیم و برمیگردیم به همان جایی که اینتر کرده بودیم.
ببخشید خیلی پر حرفی کردم آخه نمیدونم چرا وقتی با مجتبی رو به رو میشم نطقم باز میشود.
موفق باشید.

سلاااام عمویی.
اتفاقا من هرچی بیشتر بنویسی، بیشتر میخونم.
عمو جونم، ببین، این مشکلی که میگی، همیشه از سایت ما یا سایتهای دیگه نیستش.
گاهی وقتها تقصیر صفحه خوان یا مرور‌گرم هستش.
خلاصه که من نتونستم به راه حل جامعی در این مورد برسم.
باید ما چشم ندار ها با اینجور قضیه ها بسوزیم و بسازیم.
راستی یادم رفت بگم مرسی که هستی. پس مرسی که هستی!

سلامی گرم به شما مدیر خوب و دوست داشتنی خیلی خیلی خوشحال شدم که شما را اینجا هرچند به صورت مجازی زیارت کردم
واقعا جای شادی داره من نیاز شدید به آموزش های شما دارم
لطف کنید و ما را فراموش نکنید
ممنون که باز اومدید
موفق باشید.

سلام
مرسی که جواب دادید
من میخواستم فایل آقای هادیان را برای ترانه خانم اینجا بزارم اما بلد نبودم اگر میشه لطفا منو راهنمایی کنید. در ضمن هدیه ۹۳ را گذاشتم تو dropbox برای شما تا شما زحمت کشیده و برای بچه های بینا بخصوص ترانه خانم بزارید
ممنون میشم موفق باشید.

سلام
چه قدر خوب

پس یا علی
راستی اصفهانیها
خب من خورش ماست دوست ندارم تشریف آوردم از اون غذاهای خوش طعمی که دارید آماده کنید ها
مرسی
راستی چقدر ماشالاه شماها رو میبرن اردو
افسردگی گرفتیم ما اینجا بس که هی نبردن هی قول دادن هی باز نبردن هی یه بار دیگه و دوباره و سه باره از جاهای دیگه صد بار ده بار بردن
عصبانی میشما
از دست اینا
یعنی همونا

بهبهبهبهبهبه. ببین کی اینجاست.
آقا شما یه لطفی کن این صندلی داغتو سنجاق کن ما بتونیم از خجالتتون در بیاییم. خیلی آقایی.
میگم من خیلی برای اینجا نمیتونم کاری انجام بدم. ولی خلاصه در خدمتیم.
دیگه چون تازه اومدی خیلی سر به سرت نمیذارم. تا یه کم موتورت گرم بشه.
تا بعد.

سلام مجتبی. گفتنی های لازمو به خودت گفتم. خوشحالم که با رویکردی جدید، تازه نفس، میخوای محله رو دوباره مثل سابق پیش ببری. منم قول میدم هر کاری که از دستم بر بیاد انجام بدم. همون طور که در اوج امتحان هام، حواسم به اینجا بود. علاوه بر برنامه های رادیویی، اون پست نابینایان چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا مورد انتخاب فرد دیگر قرار بگیرند، در نهایت آرامش پیش رفت. بعد از افتتاح کوچه رادیوی محله در مهر ماه ۹۲، قصد دارم به زودی دکه ی روزنامه ی محل رو هم راه اندازی کنم. نیاز به یک سری هماهنگی داره که اونم مشکلی نیست. حله. اون طرح آشنایی با ورزشکاران نابینا رو هم با محوریت مصاحبه با این افراد دوباره پی میگیرم. و دانلود فایل صوتیش رو واسه بچه ها میذارم. شاید هر هفته، یک ورزشکار معرفی بشه. همون طور که در پست صندلی داغم گفتم: تا هر وقت که با علاقه به محله برسی، بچه ها باشن، منم با همه ی توان، هستم.
راستی شدیدا، شدیدا، شدیدا، با طرح یک اردوی گوشکنی موافقم. بار ها بچه ها هم در پست های مختلف علاقه ی خودشون رو برای این کار اعلام کردن. حالا باید بررسی کنیم ببینیم چی کار میشه کرد. ایشالا که بشه

امیر جونم حتما.
به زودی وضعیتت ارتقا پیدا میکنه و خودت میتونی دکه روزنامه رو راه بیندازی و میتونی سنجاقش کنی یا من واست سنجاقش میکنم.
باقی کارها هم هماهنگ میشیم باهم.
فقط مثل کارهای قبلیت باشه که یعنی پایدار باشه. ایول. میدونم این کارهای مستمر چه قدر دردسر و مسئولیت داره. میدونم.
دکه رو خودت شروع بکن، من همه کاریشو هستم.
باقی ماجرا را هم حتما تلفنی ایمیلی پیامکی گپی حضوری هوایی زمینی زیرزمینی هماهنگ میشیم.
خخخ

باشه. کوفتت نزنه. من اون کوفتی رو به زودی سنجاق میکنم بینم چه بلایی میخواهی واسه ی بریونی ده تومانی که البته واسه ما اصفهانیا خیلی زیادس سرم بیاری دادا!
راستی، چرا میگی نمیتونی و کاری نمیکنی؟!
تو که نوشته هات از من و محله پرطرفدار تره که لامسب!
همین نوشتن های گاهی به گدارت لذت بودن رو در اینجا دو چندان میکنه رفیق!
موتورم هم که روشن شد بهت میگم ی من ماست چه قدرش آبه!

دادا زنده باشی… خیییییییلیییییییی مردی… خوشم اومد دمت گرم… از این حرف ها که میزنی… آه… انگار داری به دلم چنگ میزنی… این درد عدم اتحاد رو ما… همه ما… تک تک ماها اگه بتونیم درمونش کنیم به خدا مهشر کردیم… به خدا کولاک کردیم و میکنیم… انشا الله با همت شما و همه دوستان و عزیزان و بر و بچه های گل محله… امیدوارم که بتونیم بیشتر و بیشتر و بهتر با هم همکاری داشته باشیم… قربان you

مرسی مصطفی جان.
همین که هستی خودش یعنی ی دنیا.
همین که هستی یعنی اتحاد.
خیال کردی اتحاد داشتن یعنی مثلا جمع بشیم یک جا و چی کار کنیم؟
همین که منو لینک میکنی، همین که وقتی حس میکنی محله کج میره میایی میگی، این یعنی اتحاد.
همین که من و دوستاتو نمیکوبی و اشتباه ها و نقاط قوت رو با احترام ولی رک و واقعی میگی، این یعنی پیشرفت.
بازم دمت گرم داداش!

سلااام سلااام هزاران سلااام به مجتبا جان ،خیلیخیلیخیلی خوش اومدی چشمم روشن،خیلی دلم برات تنگ شده داداش ،مجتبا من یک خواسته ای از تو دارم،میشه نرم افزارهای رادیویی هم بزاری؟راااستی یک چیزه دیگه من با اجازت یک کلانتری توی محله راهندازی کردم،شکلت خیلیخیییلیی خوش حال ،شکلت دارم فرار میکنم که خیلیخیلیخییلییخییلییی کار دارم،یووویووو هههوهوووو یویویویهوهوهههو بای بااای

سلام.
آخجون بچه ها صاحبش اومد!.
جدی، گفتنی ها رو باقی اهل محل گفتن. مال خودم رو هم که خودم همیشه گفتم و الان اگه بگم تکراری میشه. ولی نمی تونم تکرار نکنم که چقدر اینجا رو دوست دارم. من به خیلی وب ها و سایت ها سر می زنم. مال بینا ها، مال نابینا ها، ولی گوشکن برام خیلی خیلی بالا تره از تمامشون. اینجا برام واقعا محله هست. محله ای که من عضوش هستم و خوشحالم از این عضویتم. کاری بر نمیاد ازم ولی هستم. فقط هستم و این تنها چیزیه که می تونم انجام بدم. کاش بیشتر ازم بر می اومد ولی نمیاد و… ای بابا منتظر چی هستید الان؟ مثلا شبیه این فیلم زشت ها باید هی بگم متاسفم تا آخرش گریهم بگیره؟ نه خیر ابدا.
باز من دنده جدیم خراب شد. ببخشید. ولی اینجا رو زیاد دوست دارم خیلی زیاد.
وای اردو! می میرم، یعنی به معنای واقعی می میرم واسه سفر. هیچ وقت اندازه الان دلم نخواست اصفهانی باشم. آخه من چه گناهی کردم که شمال هستم؟ کاش می شد! بیخیال نمیشه دیگه. شما برید و بیایید اینجا بگید. راستی من قطار خیلی دوست دارم نمیشه به یاد من با قطار برید؟
وای که چقدر من حرف می زنم! میگم این دوا درمون نداره؟ به خدا خسته شدم از این مرضم.
آی این لنگه دمپایی مال کی بود دردم اومد وای دومیش هم داره میاد من رفتم.
ایام همگی تا همیشه و همیشه و همیشه به کاااااآاااااآااااام.

وقتی امثال شما میآیید اینجا کامنت میذااارییید من ذوق مرگ میشم!
راستی کجای شمالی. میشه ی شب شام اونجا خونه شما بیفتیم یا میخواهی بزنی به چاک که ما رو شام ندی. ها؟
منم باور کن بدون چاپلوسی و تملق و این حرفها باید بگم شما هم جزو کاربرهای خاص اینجایید. ایول که هستید. راستی بودنت از همه چیز و از همه کاری مهمتر و مفید تره. بعدشم که شما به محله لطف داشتی و بدون که من حواسم هست.
راستی اون لنگه دمپایی هم یکی از بچه محل ها داشت تیر و کمون درست میکرد، تیر نبود به جاش دمپایی گذاشت توی کمونش و اشتباهی خورد به شما. ببخشش. جوانه. گناه داره!

سلام
من هم به نوبه خودم تشکر میکنم
یه مطلبی هست که راستش من رو خیلی اذیت میکنه
خیلی از پست ها تو همه سایت های نابینایی چرخ میزنند
چند باری که به یه سری از این سایت ها سر زدم دیدم یک پست عینا تو ۰۰۰۰۰
چندتا سایت کپی شده
به نظرم کیفیت رو خیلی میاره پایین. در ضمن تکراری هم میشه نظر خودت در این مورد چیه؟

آره. کاملا درست میگی. فقط مطالبی مثل کرک جاز و برنامه های صفحه خوان و تازه های فنآوری نابینایان طوری نیست توی چندتا سایت باشه چون هر سایتی شاید مخاطب خاص خودشو داشته باشه و ایجوری همه مطلع میشن ولی مطالب عادی رو منم موافق نیستم که کپی از روی دست هم بزنند! کیفیت رو میاره پایین.

سلام بر جناب خادمی کم پیدا یا ناپیدای البته پیش از این …..
هرچی من می‌خواستم انتقاد کنم خودتون تو متن پست پذیرفتید …. الآن دیگه چی بگم پس من …. غرغر هم که دیگه نمی‌تونم بکنم …. ولی یه کوچولو سعی کنید مسؤولیت پذیریتون رو ببرید باااااالاااا …… “اینو گفتم که یه کم هم غرغر کرده باشم …. آخه گناه دارم غر نزنم ….”
محله و گوشکن برا من هم مهم هست و نمی تونم خطخطی شدنش رو تحمل کنم … آمپرم می‌ره بالا … بعدش …..
راستی طرز پخت آب دوغ خیار رو هم توضیح بدید؟ راه کاری برای بی صدا چرخیدن پره های پنکه اتاق من سراغ دارید؟ دیگه آچار فرانسه بنظرتون چه به درد بشقاب می‌خوره؟ راستی چرا ما از آمریکا باختیم ؟؟؟؟؟ “یه کن فکر کنم شور ش کردم ولی حالا که نوشتم حیف ه پاکش کنم ….” راستی چرا قیمت اردوی شمال رو بردید بالا؟پارسال ارزونتر بود ها …. ایشالا آقای ناطقی این طرفا نیاد راه و چاه رو از شوما بیاموزه …..

آقای مدیر همین غذاهایی هم که گفتین عالیه
حلالتون باشه بابا اردو ایشالا خوش بگذره من میگم کاش عدالت برا تمامی ما حکم فرما بود خوش به حالتون
نخودی نظرمو اینجا نوشتم که بگم روحمو یعنی قسمت خوراکی دوستش رو سر حال آوردی که به قول این جاییها دلش کشید آب دوغ خیار با گردوی زیاد واییی
من یه روزی باید تو رو ببینم برام غذاهای خوب بیاری آقا گشنم شد

سلام بر ثنا خانم شکمو بانو ….
می‌گم کاش بشه که هم دیگه رو ببینیم ولی جون من، رو من از لحاظ خوراکی و این حرفا حساب نکن دوتاییمون از گشنگی حلاک می‌شیم J قبلش یه دو سه کیلویی از اون شیرینی های مخصوصت درست کن بیا با هم همون ها رو می‌خوریم ….
برم که افطار شد ….. “البته ریا نشه ها ….”

نه جون من از این برچسب ها نزن اون قدا هم نییستم اگرم باشم مثل همیم ولی خیالت راحت پایه ام خیلی خوش میگذره چشم اگه بشه درست میکنم اصفهانی منم برم زود تری سحریمو یا وعده نصف شبمو آماده کنم ههه اشکالی نداره توی تکلیف فک نکنم ریا بشه

۱. سلام نخودی.
۲. آخرش قر قر خودت را کردی هااا!
۳. من همیشه آب دوق خیار رو کنسروش رو میگیرم به شما هم همین توصیه رو میکنم. دردسرشم کمتره والا!
۴. با پره های پنکه ی شما صحبت کردم. موضوع حل شد.
۵. از اون جایی که آچار مال فرانسه هستش و آوا هایی مثل خ و ق زیاد توش هست، این آچار میتونه زبان فرانسه رو یاد ظروف آشپزخانه بده. مثلا همین ظرفی که گفتی قبلا بُش‌آب بوده حالا قاف رو یاد گرفته شده بشقاب! پس ببین، میشه.
۶. ما واسه این از آمریکا باختیم که قسط بعدی داراییهای بلاک شده ی ما رو واریز کنند.
۷. اردوی شمال و قیمتش هیچ ربطی به من نداره که. منم دارم با گروه فرهاد ناطقی میرم. مگه ما چی کار کردیم که راهو از ما یاد نگیره. اینجای نظرت رو قرص اکس زده بودی فک کنمااا!
در ضمن کمتر شورش کن. نمک واسه فشار خون خوب نیستاا.

سلااااااااام سلااااااااام بر مجتبی، مدیر باصفای محله.
وقتی پستت منتشر شد که من در خواب غفلت قوطه میخوردم و نمیدونستم که چه اتفاق مبارکی توی محله افتاده.
بازگشت همه جانبه مدیر چیزی نیست که بشه به سادگی و بی توجه ازش گذشت.
واقعا توی این دو سه ماه اخیر کمرنگ بودن حضورت هزار درد سر و ناامیدی و هرج و مرج بوجود آمد که باعث دلسردی و بی انگیزگی هم محله ایها میشد.
حتی کار به حوادث تلخی شد که خودت در جریانی.
اینکه از این به بعد قراره اوضاع رو به بهبود بره و همه چیز مرتب بشه خیلی خوشحالم و البته دلگرم.
من هم با تمام ظرفیت، البته با همون شیوه همیشگی در خدمتم.
امید موفقیت و سرفرازی برای شما و همه دوستان هممحله ای خودم دارم.

سلام خدمت مدیر عزیز.
اولا که خوشحالیم که تشریف آوردی و بازم میخوای ما رو شاد کنی.
دوما از اینکه لینکم نکردی٫ بهت حق میدم. چون سایتم به دلیل مشکلات فنی برای شما مشکلساز بود. اما اینبار ایشالا مشکلی نداره. چون هاستش رو خریدم و خوبه.
سوما از دوستانی که در سایت نابینایان توانا عضوند یا دوست دارند عضو بشند٫ خواهش میکنم که همکاری کنند. وگرنه این سایت فقط روی دست مدیریتش میگرده و هر چند وقت یه بار به روز میشه. پس اگه دلتون خواست به اون هم یه سری بزنید تا منم که دوستتون دارم٫ از برنامه هاتون لذت ببرم.
موفق و شاد باشید.

بازم سلام! داداش مجتبا اگه میشه آموزش طراحی وب رو هم بگذارید! چون واقعا به طراحی وب علاقه دارم! اگه وقتشو ندارید رانماییم کنید از کجا میتونم یاد بگیرم! به قول داش گلم مسعود خیلی میخخخخخوامت داداش!!!!‏

سلام جناب مدیر خدا شما رو برای ما نگه داره و عمر طولانی داشته باشی و همیشه موفق باشی زنده باشی خیلی برای ما زحمت میکشی
خدا تمام بچه های این محله رو حفظ کنه که برای پا برجا موندن این سایت تلاش میکنن انشاأ الله که با اتحاد بچه های این جا هیچ وقت این سایت دچار هرج و مرج و اقتشاش نشه یا حق.

درود و صد هزار درود.
خسته نباشید. امیدوارم نتیجه این همه تلاش رو به زودی ببینید و با کسب معدل عالی خستگیتون کامل بر طرف بشه.
به خونتون خوش اومدین. من هم مثل همه دوستان خیلی خوش حال شدم. انصافً محله بدون کدخدا خیلی بی نظم میشه.
اما حالا شد به این میگن یک صاحب خونه مهربون و مهمون دوست که مهمونا از نشستن سر سفرهش لذت میبرن و حتی خودشون رو صاحب خونه و موظف به مراقبت از خونه میدونند.
راستی من هم یکی از اونایی هستم که دوست دارم اینجا مطلب بذارم اما راهش رو بلد نیستم
در پناه حق پاینده باشید.

سلام مرضیه خانم. شما به من و محله لطف داری!
در مورد پست فرستادن در حال فراهم کردن زیرساخت هستم.
ایشالا معدلمم اگه خوب نشه حد اقل ی کار دائم و با امنیت بالا ی شغل خوب گیرم بیاد.
من که کدخدا خیر ولی همدرس همه ی شما اونم خیر. اصن شاگردم!

شما؟ هر چی فکر می کنم شمارو به یاد نمی یارم؟ مرد حسابی اسم خودتو گذاشتی مدیر؟ برو چند تا کتاب در مورد مدیریت بخون این چه وضشه . محله ی به این با صفایی رو ول کردی به امون خدا که چی بشه لیسانس بگیری فارغ التحصیل بشی کوفتت بشه (به قول خودت) اون لیسانس.فاطیما با اعصاب خط خطی
سلام آقای مدیر لطفاً صادقانه بگید وقتی اون چند خطو خوندید چه فحشایی به من دادید؟ببخشید این یه شوخی با مدیر با جنبه ی محله مجتبی بود خوشحالم که برگشتید.امیدوارم با حضورتون محله رو با صفاتر کنید.آباجی فاطیما در اوج آرامش

همینه که هست. مدیری گفتند، زیردستی گفتند! پس ارباب و رعیتی چی میشه. خیلی هم باید خدا رو شکر کنی توی محله میری و میآیی کسی کاریت نداره. دفعه بعدی کامنت اینجوری ببینم، میدونی یعنی چی؟ میدونی معنیش چیه؟ اگه من دفعه ی بعدی کامنت اینجوری ببینم یعنی بینا شدم. اون وقت محله رو مهمونی میدم. این قضیه ی بیناییم رو هم مدیون شما هستم. چه اسم قشنگی هم دارید. فاطیما. همیشه فاطمه های فامیل و دوست هام رو فاطیما صدا میزدم. اسمت دقیقا مثل اسم نخودی بانوی محله هستش که واسم خاطره سازه! مرسی که هستی!
مجتبی از قله ی عصبانیت مشغول سر خوردن در سراشیبی آرامش!

درود بر مدیر خیلی خوشآمدی و شاد آمدی بلادل این اشتباه تایپی نبود ها راستی من نظر پرسپولیس را لایک میکنم اگر فکری به حال این موضوع بشه ممنون میشم راستی یک پیام به پریسیمای مهربان خانمم خوبه و به شما سلام میرسونه این به این دلیل هست که قبلا احوالپرسی کرده بودی و من نتونستم جواب بدم لطفا اگر این کامنت را خوندی به من بگو که خدای نکرده فکر نکنی من آدم بی ادبی هستم

سلام مجتبی
دیدم همه کامنت گذاشتند گفتم من هم کامنت بذارم همینجوری
راستی یادت باشه در اولین پست میخ طویله رو با آیفون تصویری مقایسه کنی خخخخ
راستی برات ریکوست میفرستم تو اسکایپ خواستی ادم کن نخواستی هم ادم کن میخوام گاهی که بیکارم زنگ بزنم در برم فعلً بای تا بعد
ههه

سلااام داداااا مجتبااا میگم من تورو لینک کردم ،اما یک مشکلی دارههاااا،مثلن میرم توی وبلاگ میخام برم توی سایت تو به جای اینکه بره توی سایتت یک چیز دیگه میاره ،اگه اشکالی نداره بررسیش کن و منو راهنماییم کن که چکار کنم،مرسیییییی داداااا

خب حالا که چی؟,
اصلا با چی رفته بودی با چی برگشتی, مگه رفته بودی که حالا برگشتی؟ تازه شما نبودی من که بودم؟ راستی میگم به نظرت این جیرجیرکا چی میگن اینقدر جیر جیر میکنن؟ و چرا صداشون تو شبو روز متفاوته
البته شنیدم با تغییر دما این شکلی میشه ولی میخاستم نظر تو رو هم به عنوان یه مترجم بدونم

من به عنوان ی مترجم تخس، باید بگم وقتی جیرجیرک ها صدا میکنند، اگه زمین باشند پا میکوبم روشون و اگه بالا باشند سنگ میزنم بهشون تا ساکت بشند. احساس میکنم دو نوع جیرجیرک باشند که شب و روز صدا میکنند. آخه ی وقتهایی هم باید بخوابند. غیر از اینه آیا؟

سلام به آقا مجتبا و تمومی دوستان. منم به نوبه ی خودم خوش برگشتید میگم و میخواستم بگم که از این که ما توفیق حاصل نمیشه کامنت بذاریم از این مسأله ناراحت نمیشید بزرگیتون و لطفتون نسبت به من؛ نمیتونم بگم یکی از اعضای محله. من بازدید کننده و دیگر دوستان رو میرسونه. و از اینکه میاییمو نظر نمیدیم این رو کم لطفی و بی تفاوتی حساب نکنید. واقعیتش اینه که غیر از این شش هفت تا سایت و وبلاگ دیگه جایی رو نمیشناسیم بریم. اگه هم باشه مثل وبلاگ جناب عباس متأسفانه نام برده نشده و ناشناخته مونده. یا به علت طولانی بودن آدرس وبسایت شاید زود فراموش بشه. واقعیتش اینه من برنامه ی زندگی ادامه داره رو از اول گوش نکردم. و حجم بیشتری میخواد من بیام همش رو دانلود کنم و یکی یکی نظر بذارم. تو بحث آندروید هم بنده به این خاطر نظر نمیدم چون کاربر سیمبین هستم و گوشیهای آندروید مخصوصاً سامسونگ رو به خاطر بی کیفیتی و آنتن دهی کمش نمیپسندم. جالبه امروز داشتم با دوستم صحبت میکردم فکر میکردم توی باد باهام صحبت میکنه. بهشم گفتم خندید. میخواستم سونی اریکسون اکسپریا بگیرم گفتن واسه ما نابیناها سازگار نیست. و توی دیگر مطالب و پستها که نظر نمیدم باور کنید بیتفاوت نیستم. هر روز این سایت رو مطالعه میکنم اگه وقت کنم حتی در روز دو سه بار سر میزنم. بنده هم مثل بقیه اعضا منتظر پستها و آموزشهای جالبت هستیم و انشالله که این سایت رو بهتر و پر رونق تر از همیشه ببینیم. از اینکه سر تو و دیگر دوستان رو به درد آوردم عذر بنده رو به بزرگی خودتون قبول بفرمایید.

درود! عقرب وارد میشود با نیشی به اندازه ی همان میخ طویله که مجتبی گفت:‏ خوب مجتبی بعد از سه ماه به محله ی ما خوش آمدی،‏ در این مدت از شرت راحت بودیم،‏ حالا شرتو به محله آوردی که گریبانگیر ما کنی که چی بشه؟! به هر حال با شر به جمع دوستان خوش آمدی عزیزم! دوستت دارم جیگرم حتی اگه شر باشی! وای به حالت که اگه کارهای عقب افتاده ات را به خوبی انجام ندهی! بخصوص هدایای دوستان در جشن میلاد فراموش نشود،‏ وگرنه دوباره از آدمک و سپهر و مریم دعوت به عمل خواهد آمد که بیایند و حالتو بگیرند و باعث خنده ی عقرب شوند! خخخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها دوووووووووووستت داااااارم خیلیییییییییییی زییییییاد آقای شرررررررر

سلام! مجتبا جون ممنون! هر سامانی که علامت تعجب داشت منم! من همون سامان اجرتدستم! همون شیرازیه! فقط موقع نظر دادن اسممو متفاوت مینویسم! میگم ما نابیناها میتونیم طراحی وب رو در حد ی بینا یاد بگیریم‎?‎‏ یا صفحه خوانها یاری نمیکنند‎?‎

درود! قابل توجه دوستانی که با مبایل سیمبین در محله حضور دارند و گیشی مطالب محله را ناتمام میخواند-شما میتوانید تالکس ‏۵‏ ‏۵۰‏ را روی گوشی نصب کنید و شماره سه ریال گوشی را در اینترنت فعال کرده و رمز ‏۹‏ روز از اینترنت دریافت کنید،‏ وقتی تالکس ‏۵‏ ‏۵۰‏ را نصب کردید ده دقیقه فرصت دارید در تاکسزوم وارد شوید و آبشن را بزنید و در رجستر رمز را وارد کنید سپس تنظیمات تالکس را انجام دهید،‏ یکبار گوشی را خاموش و روشن کنید،‏ اگر گوشی شما سکوت بود در تاکسزوم وارد شده آبشن بزنید و با جهتنما به ایمیبل برسید و صلکت کنید تا تاکس فعال شود،‏ دوباره گوشی را خاموش و روشن کنید کار تمام شده،‏ حاما با اکتیوفایل به گوشی و سیستم بروید و ینی را در مدیر پرونده کپی کنید و هر ‏۹‏ روز یکبار که تالکس میپرد،‏ گوشی را خاموش و روشن کنید و با ده دقیقه فرصت داده شده به اکتیوفایل رفته به مدیر پرونده بروید و ینی را علامتدار کنید و کپی کنید در سیستم گوشی و با یک خاموش و روشن کردن گوشی تا ‏۹روز امطالب محله بطور کامل لذت ببرید و حال کنید! دوستان برای اطلاعات بیشتر به افراد خبره تر مراجعه کنند یا با من تماس بگیرند تا راهنمایی کنم،شماره تماس ‏۰۹۳۸۸۴۳۴۸۴۴‏ ۰۹۱۳۷۱۷۱۲۸۲

درود! قابل توجه دوستانی که مایلند در اردوی اصفهان به شمال و هر اردوی دیگه شرکت کنند و حضور داشته باشند میتوانند با انجمن اصفهان با آقای ناطقی با شماره ‏۰۳۱۳۶۴۱۳۹۱۳‏ تماس بگیرند و با هماهنگی قبلی از امکانات اردوگاه و غذا و مکان استفاده کنند،تذکر-دوستانی که از استانها و شهرستانهای غیر از اصفهان هستند نیز میتوانند از این امکانات استفاده کنند،نحوه ی پرداخت حزینه بدین شرح است-آقای ناطقی با دادن شماره کارت و حساب به افراد مبلغ اسکان و غذا را اعلام میکند و وقتی مبلغ واریز شد هماهنگی چگونگی ورود شما به اردوگاه را انجام میدهد،در ضمن اگر شما بخواهید از اصفهان با اتوبوس اردو را همراهی کنید مبلغ را کامل میپردازید و اگر خودتان با ماشین شخصی یا بصورتی دیگر به اردوگاه میروید کرایه اتوبوس رفت و برگشت به اصفهان را نمیپردازید،مثلا تعداد یک نفر یا بیشتر از شیراز یا زنجان یا هر جای دیگه با هماهنگی قبلی تکلیف خود را مشخص میکنند و در اردو شرکت میکنند! راستی تا یادم نرفته به دوستان هم محله ای که سال گذشته در اردو حضور داشتند و از نیش عقرب در امان نبودند اعلام میدارم که امسال عقرب به اردو نمیرود و سوسولها بروند خوش بگذرانند و از نیش عقرب در امان باشند! راستی با نبود عقرب امسال از چسفیل و بادکنک و جمیله در اتوبوس و اردوگاه خبری نیست،‏ خوش باشید،‏ مستند صوتی فراموش نشه! خخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

سلام آقای خادمی,
خوشحالم که برگشتید.
منم چند وقتیه زدم تو کاره آموزش دادن! ولی انقدر سرعت پایینه که نمیشه آپشون کنم. من چند وقت پیش آموزش نصب وینوکس رو آماده کرده بودم
سعی میکنم آپش کنم.
یا حد عقل مطنیشو بزارم.
راستی همونطور که تو پستای قبلم قول داده بودم, میخوام آموزش klango رو آماده کنم. خیلی چیزه باحالیه!
ان قدر سرعت اینترنتم پااااااااااااااایینه که چند ساعت طول میکشه اینا آپ بشه باز هم خوشحالم که برگشتید.

دیدگاهتان را بنویسید