خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یک پرسش کوچولو اما حیاتی برای من.

سلام به همگی.
خوب چیکار کنم سوال دارم دیگه. میگم میشه اول سوالم رو بپرسم بعد بریم سر باقیش؟ به نظرم بشه. پس بپرسم دیگه هان؟ بله؟ بله.
سوال من یعنی درخواست من:
از بین شما ها یکی محض رضای خدا بیاد به دادم برسه و بهم بگه من چطور می تونم فاصله بین خط ها در بلاگ اسکای رو هر طور خودم می خوام تنظیم کنم.
توی گوشکن وقتی دست نوشته می ذارم مثلا1جا هایی می خوام2تا خط بدون فاصله زیر هم بی افتن و خط سوم با1خط فاصله از بالایی ها جدا باشه. و این خیلی راحت توی محله امکان پذیره. یعنی درست همون طوری که در وورد نوشتم و دلم می خواد باشه منتشر میشه. ولی در بلاگ اسکای اینطوری نیست. من2تا خط رو بدون فاصله زیر هم می نویسم و خط سوم رو با1خط فاصله می ذارم و همین طور تا آخر و در زمان پیش از انتشار هم می بینم همون طوره که می خوام ولی وقتی منتشر میشه و میره توی وبلاگم می بینم که تمام خط های نوشتهم همهشون خود به خود با1خط فاصله از هم هستن. این واسه نوشته های معمولیم خیلی هم خوبه ولی دست نوشته هام رو به هم می ریزه و هیچ خوشم نمیاد. اندازه قلم رو چند بار عوض کردم، فاصله های اضافی آخر خط ها رو برداشتم، هر کاری که به نظرم رسید کردم ولی باز هم اوضاع همون طوره که نباید باشه. گفتم بیام اینجا از دستش به هم محلی ها شکایت کنم بلکه یکی زورش برسه حقم رو از این ویرایش گر خود مختار بد رفتار بگیره.
وای ببخشید طولانی شد دیگه به باقیش نمی رسه.
راستش تصمیم داشتم1چیز هایی در مورد مرورگر فایر فاکس و افزونه وبویسوم بگم بلکه کمکی بشه به عزیز هایی که با کد امنیتی وب هایی مثل وب من مشکل دارن ولی مثل این که باید بمونه واسه دفعه بعد. پس تا دفعه بعد.
راستی هر کسی چاره مشکلم رو می دونه لطفا در بخش نظرات بگه تا من یاد بگیرم.
ممنون از همه و ایام همگی به کام.

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «یک پرسش کوچولو اما حیاتی برای من.»

سلام.
من خیلی از مسائل فنی سر در نمیارم. ولی فکر کنم اگر شما توی ورد مطلبتون رو بنویسید و بعد توی وبلاگتون کپی کنید مشکلتون حل بشه.
راستی شما که اهل قلم و نوشتن هستید خوشحال میشیم توی مسابقه ی برنامه ی زندگی ادامه داره هم شرکت کنید.
موفق باشید.

سلام خانم پریسا.
ظاهرا این مشکل خود غالب وبلاگه که اینجوری میشه. یا نوشتن مطلب در غالب وبلاگتون طوری ویرایش شده که اجازه ی چنین چیزی رو نمیده. البته من زیاد با وبلاگها آشنا نیستم. ولی اینو میدونم که احتمالا بشه مشکل رو با ویرایش غالب حل کرد.
ضمنا از استقبالتون نسبت به این سایت و سایت نابینایان توانا بسیار مفتخرم. بازم سر بزنید و اگه دوست داشتید٫ مطلب بذارید.
موفق باشید.

سلام.
ویرایش غالب به نظرم چشم لازم داشته باشه. بدون بینایی تا جایی که من می دونم شدنی نیست.
از وقتی موفق شدم بیام توی سایت شما هر روز۱گردشی توش می کنم. جای قشنگیه.
من هنری ندارم وگرنه حتما از این لطفی که بهم کردید استفاده می کردم. اما ازتون ممنونم.
به امید روزی که تمام نابینا ها در اوج توانایی باشن.
پاینده باشید.

سلام پریسا جونم
من خیییلی متخصص نیستم
ولی قبلاً ها که توی بلاگ اسکی می‌نوشتم به این مشکل برخوردم و اصل مشکل رو کشفیدم ولی جوابشو خب چندان بهش دقت نکردم یه طورایی هم گفتم خب اشکال نداره وچندان مشکلی برام پیش نمی‌آورد …. البته امکانات پست مطلب و ویرایش تو بلاگ اسکی خییلی محدود هست و چندان هم نمی‌شه روش مانور داد …حالا همین طوری یه راه حل هوایی به ذهنم رسید می‌گم امتحان کن شاید بشه …. وقتی متنت رو توی ورد تایپ می‌کنی بجای یکی دوتا اینتر سه تا اینتر بزن ببین چه مدلی می‌شه ….. ان شا الله که بشه که بشه …
راستی منتظر اون مطلب فایرفاکسیت هم هستم
و ایام به کام “”

سلام نخودی عزیز.
از دست این بلاگ اسکای که همین طور پشت سر هم اذیت درست می کنه. و از دست این پرسش های من که جواب هاش هیچ کجا نیست که نیست.
من خط ها رو می چسبونم و بینشون اصلا اینتر نمی زنم اوضاع اینه اگه اینتر بزنم واویلا!
هرچند این کار رو کردم و بین خط هام فاصله انداخت. من هم تا مدت ها خیال می کردم واسه فاصله هایی که من می دادم یک خط در میون می خورد و حالا نگو که من بی خودی خودم رو خسته می کردم و با اینتر یا بی اینتر این فاصله ها رو می ذاره.
چی بگم؟ فعلا که زورم نمی رسه بهش. منتظر میشم۱زمانی دستم برسه به حسابش برسم.
مطلب فایر فاکسی هم اگر خدا بخواد به همین زودی ها می فرستمش بیاد.
باز طولانی شد! چیکار کنم با این زبون دایم در چرخشم؟
ایام به کام.

سلام پریسای عزیز
خب برای اینکه فاصله ها حفظ بشه تو هر خط یه نقطه بزار بعد اینتر کن
مثلا اینجوری
.
.
.
راه تازه ای به ذهنم نرسید

اما تقریبا مطمئنم دست به قالبت نباید بزنی
کلا میریزه بهم اگر وارد نباشی
البته ویرایش قالب نیازی به داشتن چشم و دیدن نداره . فقط به آگاهی نیازه

سلام یلدا جان.
نقطه و ویرگول و هرچی بگی و نگی گذاشتم نشد. خط ها رو یکی در میون فاصله می ذاره و من می خوام بعضی فاصله ها رو نذاره و گوش نمیده.
کو جرات که به قالبم دست بزنم؟ خیلی دلم می خواست بلد بودم و می زدم ولی بلد نیستم و به نظرم به دردسرش نمی ارزه. به خصوص این که من از مطالب وبم پشتیبان ندارم. یعنی امکان پشتیبان گرفتن در بلاگ اسکای رو پیدا نکردم.
ممنونم از حضورت
ایام به کام.

سلام.
جواب سؤالتونو دقیقا که بلد نیستم.
اما خب یه پیشنهاد ایکس لارج دارم.
اگه با مدیر بلاگ اسکای مکاتبه کنید حتما دقیق و کامل و با حوصله راهنماییتون میکنند.
من یه چندتایی تجربه ی این تیپی داشتم.
البته خب نه دقیقا مشکل شما رو.
ولی یه چند باری که مسائلی بود بنده خدا با همه ی مشغله هایی که احتمالا داره خیلی خوب و به موقع بهم جواب داد.
به هر حال من که از بلاگ اسکای خیلی راضیم.

سلام.
ممنونم که خوندید و اومدید کمک.
بلاگ اسکای راحت و خوبه فقط کاش از این گرفتاری ها نداشته باشه. جز این مدلش و کد امنیتیش من هم باهاش واقعا راحتم. چند وقت پیش در مورد کد امنیتی از بخش تماس ایمیل زدم و مشکل رو مطرح کردم. شاید من۱جای کار رو اشتباه رفتم و ایمیلم نرسید چون خیلی گذشته و هیچ جوابی نگرفتم. امروز دوباره میرم و از بخش تماس ایمیل می زنم بلکه این دفعه درست انجامش بدم و جوابم بیاد.
باز هم ممنونم از شما و از تمام اون هایی که میان و هر پیشنهاد و هر راهی به نظرشون می رسه مطرح می کنن برای کمک. مشکل من حل بشه یا نشه این حضور ها برام خیلی خیلی با ارزشه. فرا تر از بی نهایت از همه هم محلی ها ممنونم.
ایام به کام.

سلام.
تعداد کامنت ها مهم نیست دوست عزیز. محتوای کامنت هاست که ارزش داره. چندین نفر از اهل محل اومدن کمک من. هر مدل راهی که به نظرشون اومد رو گفتن بلکه این مشکل حل بشه. حتی افرادی بودن که راهی به نظرشون نرسید ولی اومدن که بگن هستیم، خوندیم، مشکلی وجود داره و در جریانیم. این هاست که با ارزشه.
ممنونم دوست عزیز از حضور شما.
ایام به کام.

سلام پریسا خانوم
من قبلا برای فاصله گذاشتن بین خطها در BLOGSKY از SHIFT + INTER استفاده می کردم و بسیار هم خوب بود
اما جدیدا با این عمل بین خطها فاصله ایجاد نمی شه حالا شما یه تست بکنید شاید برای شما انجام بشه
چون من ورژن Internet Explorer رو بالا بردم
فکر کنم مشکل از این جا باشه
شاید .

سلام مجدد
ببینید ,شما وقتی در word تایپ می کنید برای رفتن به خط بعد به جای inter از shift + inter استفاده کنید
همون طور که قبلا گفتم من به این شیوه در blogsky به خط بعد می رفتم و اگر هم خواستید فاصله بیشتر باشه از inter استفاده کنید .
حالا شما این رو تست کنید ببینید چی می شه
لطفا اگه مشکل حل شد به ما هم اطلاع بدید , در همین بخش نظرات
با تشکر

سلام سلام به همگی.
ببخشید دیر کردم.
اومدم اینجا سر بزنم کامنت آقای میرحسینی رو دیدم و دیدم نمی تونم تا پست بعدی خودم صبر کنم، این بود که فورا رفتم۱پست دیگه گذاشتم و این شیفت و اینتر رو آزمایش کردم و وقتی برای مشاهده یادداشت به وبلاگم رفتم دیدم درست همون مدلی شد که دلم می خواست باشه.
ممنونم آقای میرحسینی. ممنونم بچه ها. از همگی اندازه۱آسمون مهتابی ممنونم. آسمونی که از بس ستاره هاش زیادن آدم حس می کنه الان ستاره ها سر ریز میشن و اضافیش می ریزه روی سر ما زمینی ها.
شاید این فاصله اضافی بین چندتا خط برای هیچ کسی جز خودم اینهمه مهم نبود ولی برای من واقعا آزار دهنده بود و حالا از برطرف شدنش واقعا خوشحالم. ارزشش چندین و چند برابره وقتی یادم میاد که راه حل مشکلم رو بچه های محله بهم نشون دادن. محله ای که خیلی خیلی خیلی دوستش دارم.
باز هم از شما ممنونم آقای میرحسینی. از همه شما ممنونم بچه ها، هم محلی های دوست داشتنی من.
روز ها و شب ها و تمام زندگیتون لبریز نور و تمام لحظه ها، تکتک لحظه هاتون به کام.

سلام دوست من.
خیلی خوش اومدی عزیز. اینجا محله خوبیه. زمانی که فقط۱گردش گر ساده بودم اینجا خیلی بهم خوش می گذشت. حالا که عضو محله شدم هم خیلی بهم خوش می گذره. اینجارو خیلی دوست دارم. دوستی هارو دوست دارم. و شما۱دوست جدید هستی. از این شروع ها خوشم میاد. خیلی زیاد.
ممنونم از لطفت به خودم و پست هام.
ایام به کامت.

دیدگاهتان را بنویسید