خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود مسابقات گلبال ایران در رقابت های جهانی فنلاند، 2014

سلام به همه ی هم محله ای  های عزیز

امروز جمعه 13 تیر،  در مرحله ی یک چهارم نهایی رقابت های جهانی فنلاند، به  مصاف تیم قدرتمند برزیل رفتیم. برزیلی که تیم اول گروه 2 شده بود. از اون جایی که میزبان پارا المپیکه و سهمیه رو داره، بدون استرس به مصاف ایران اومد. نیمه ی اول 4 بر 4 مساوی شد. اما در نهایت با نتیجه 11 بر 8 مغلوب برزیل شدیم و از دور این رقابت ها حذف شدیم.

دانلود بازی ایران و برزیل با حجم 21 مگابایت از

این لینک

تحلیل در خصوص این رقابت ها رو به زمان دیگه ای موکول میکنم. شاید در یک پادکست صوتی، به بررسی این رقابت ها و چالش های پیش رو پرداختم.

فعلا یه  خدا قوت به همه ی بچه ها و کادر فنی که تو این مدت بسته به امکانات و داشته های خودشون واقعا زحمت کشیدن. اما گلبال دنیا پیشرفت کرده و همه ی کشور ها واقعا دارن هزینه میکنن.

برای کسب سهمیه پارا المپیک 2016 برزیل، ما هنوز فرصت داریم و باید در بازی های پارا آسیایی اینچئون که اواخر مهر ماه امسال برگزار میشه، قهرمان بشیم.

*******

سلام به همه ی هم محلی های خوب خودم. یه تشکر از همتون که به من لطف داشتین و امیدوارم خوشحالیمون با برد امروز بچه ها مقابل برزیل  تکمیل بشه. اما بریم سراغ آخرین اخبار از فنلاند. مرحله ی مقدماتی مسابقات که از روز نهم تیر ماه شروع شد و سر انجام پنج شنبه شب به پایان رسید، 16 تیم در دو گروه 8 تیمه، به مصاف هم رفتند. تیم کشورمون پس از برد در مقابل تیم های آلمان، اکراین و الجزایر. شکست در مقابل آمریکا و جمهوری چک، و دو تساوی در روز پایانی مقابل تیم های اسپانیا و فنلاند، با 11 امتیاز به عنوان تیم چهارم از گروه 1 این مسابقات، به مرحله بعد صعود کرد. در گروه ما تیم فنلاند اول، جمهوری چک دوم، آمریکا سوم و اسپانیا هم پنجم شد. تفاضل گل ما با اسپانیا اونقدر زیاد بود که حتی اگه اون برد 10 بر 0 مقابل الجزایر هم به دست نمیومد، ما بازم صعود میکردیم. چون تفاضل اسپانیا منفی بود و ایران مثبت 15. اما در گروه دوم. برزیل اول شد. ترکیه دوم، لیتوانی سوم، و چین در جایگاه  چهارم قرار گرفت. میبینید که هر دو تیم آسیایی، چهارم گروه خودشون شدن و این نشون میده سطح آسیایی ها در مقابل تیم های اروپایی پایینتر هستش.

اما بریم سراغ مسابقات مرحله یک چهارم.

امروز جمعه، ایران ساعت 16:15 دقیهق به وقت تهران، باید به مصاف برزیل بره. جمهوری چک با لیتوانی بازی میکنه، آمریکا به مصاف ترکیه میره، و فنلاند در مقابل چین قرار میگیره.

اما بچه ها، اگه فردا در مقابل برزیل هم شکست خوردیم، غمی نیست. چون برای کسب سهمیه پارا المپیک ریودوژانیرو برزیل، ما یه فرصت دیگه داریم. اونم اینه که باید قهرمان مسابقات پارا آسیایی اینچئون بشیم که آخر مهر ماه امسال برگزار میشه. دقایقی پیش که تماس داشتم با فنلاند، با سجاد دهقان از بازیکنای خوب کشورمون صحبت کردم. خوشبختانه شرایط روحی روانی بچه ها و اردوی تیممون خوبه و دارن خودشون رو آماده میکنن برای یک بازی عالی مقابل برزیل. اگه از نظر فنی بخوایم بررسی کنیم، برزیل از تیم ایران قویتره. اما صمیمانه امیدوارم غیرت ایرانی، اتحاد بچه ها، و دعای خیر شما، باعث بشه فردا برزیل که تیم اول گروه خودش شده رو شکست بدیم و ایشالا بریم تو جمع 4 تیم،  و مرحله نیمه نهایی.

به امید برد بچه ها. ساعت 16:15 امروز پای رادیو ورزش باشین.

******************

بچه ها داغه داغ بگم، در بازی آخرمون در حالی که نیمه اول رو 3 بر 1 جلو بودیم، در نهایت بازی 5 بر 5 مساوی شد. اما تونستیم با 11 امتیاز به عنوان تیم چهارم، از گروهمون صعود کنیم. البته با تفاضل گل. اسپانیا هم 11 امتیازی بود اما به خاطر تفاضل گل کمتر پنجم شد و از صعود به مرحله بعد، باز موند. خب دیگه. دیگه دیگه. حق به حق دار رسید. با بررسی هایی که کردم، احتمالا میخوریم به لیتوانی یا برزیل.  حالا جدول کامل رده بندی در مرحله مقدماتی و زمان بازی بعدیمون رو حتما تا آخر امشب میگم. گفتم فعلا اینو زود اطلاع رسانی کنم تا اخبار بعدی.

*************

در بازی ششم خودمون، به مصاف اسپانیا قهرمان امسال  اروپا رفتیم. . دیداری که در ثانیه ی پایانی، برد رو با تساوی عوض کردیم. از سوت پایان بازی تا به الان، در تماسم با فنلاند که بفهمیم واقعا چی شد که اینجوری شد. خب در بخش کامنت ها بچه ها توضیح دادن. در خصوص پنالتی اول، که 11 ثانیه به پایان بازی مونده بود باید بگم که این پنالتی به خاطر خطای سرمربی خودمون بود. البته سجاد دهقان پنالتی رو مهار کرد. خب اینجا اگه با ضربات تأخیری خودمون بازی رو نگه میداشتیم دیگه همه چیز تموم بود. کلا 10 ثانیه بیشتر باقی نمونده بود. حدود 7 ثانیه که میتونستیم توپ رو نگه داریم و بعد با یک ضربه آهسته تا توپ بخواد بره برسه به دروازه ی حریف، دیگه این 10 ثانیه هم تموم شده بود. نمیدونم چرا با این همه تجربه، بچه ها سریع بازی رو به جریان انداختند. خلاصه در 5 ثانیه ی پایانی، داور وقت نگهدار به اشتباه اعلام میکنه که زمان بازی به پایان رسیده. در حالی که هنوز 5 ثانیه مونده بود و طبق قانون سوت پایان بازی رو در نهایت داور وسط باید بزنه. تو همین حین، محسن جلیلوند به دلیل این که به چشمبند خودش دست میزنه و اونو جا به جا میکنه، با اعتراض مربیان اسپانیایی، داور یک پنالتی دیگه به نفع اسپانیا میگیره که نتیجه 6 بر 6 مساوی میشه. خب هنوز 2 ثانیه به پایان بازی مونده بود. داور سوت میزنه و از بازیکن ما میخواد ضربه بزنه که شوت آخر جلیلوند تبدیل به گل هفتم ما میشه اما داور اعتقاد داشت دیگه 2 ثانیه به پایان رسیده و خلاصه این بازی با نتیجه 6 بر 6 به پایان رسید. دیداری که 6 بر 3 جلو بودیم و اگه منطقی بازی رو ادامه میدادیم به خصوص در 40 ثانیه پایانی، الان به راحتی پیروز این دیدار میشدیم. اما خب نشد که بشه. من دوباره از طریق فایل صوتی چک کردم. زمانی که داور گفت play, تا توپ وارد دروازه شد، فیکس شد 2 ثانیه. خداییش اگه داور میخواست گل بگیره میتونست گل هفتم ما رو حساب کنه. اما خب… گفتم. این تساوی بر اثر بی دقتی خودمون هم بود که از اون 6 ثانیه ای که میتونستیم توپ رو نگه داریم و بعد ضربه بزنیم، استفاده نکردیم.

بازی مقابل اسپانیا به همراه حواشی بعد از این دیدار و مصاحبه با مربی تیم کشورمون رو میتونید از

این لینک

و با حجم 23 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید.

ساعت 20:30 امشب هم با تیم فنلاند بازی داریم. آقای دهقان از داوران خوب کشورمون که در فنلاند حضور دارند، قرار شده جدول مسابقات رو واسم میل کنن. هر وقت اخبار جدید. سایر نتایج و جدول کامل رده بندی به دستم رسید، سریعا در همین پست اطلاع رسانی میکنم.

*************

عشق گلبالیا این روزا، خیلی روز های پر استرسی رو پشت سر میذارن. همه ی نگاه ها به شمال اروپا معطوف شده. منطقه اسپو، در 20 کیلومتری هلسینکی پایتخت فنلاند. شهری که این روزا هوایی خییلی خییلی خنک و بارونی داره. 16 تیم در دو گروه هشت تیمه به مصاف هم میرن. تا بتونن سهمیه پارا المپیک 2016 ریودوژانیرو رو به دست بیارن. سه تیم اول این رقابت ها، مسافر برزیل میشن. ایران در گروه اول، با تیم های اکراین، جمهوری چک، آمریکا، فنلاند، اسپانیا، الجزایر و آلمان هم گروهه. در بازی اولمون 10 بر 2، آلمان رو شکست دادیم. در بازی دوم، 6 بر 5 مغلوب آمریکا شدیم. در بازی سوم، 7 بر 5 از جمهوری چک شکست خوردیم. در بازی چهارم، 12 بر 8 از سد اکراین گذشتیم. و چهار شنبه عصر در بازی پنجم الجزایر رو با باخت فنی بردیم. اتفاقات زیادی در این بازی افتاد. در حالی که در نیمه اول 2 بر 0 از الجزایر جلو بودیم، در آغاز نیمه ی دوم، محمد مُکرانه شماره 9 این تیم که بهترین بازیکن الجزایر محسوب میشه، از بازی اخراج شد. در این شرایط الجزایر باید با دو بازیکن به بازی ادامه میداد و دو ضربه پنالتی هم به سود ایران گرفته شده بود. خلاصه. تیم الجزایر به نشانه اعتراض زمین رو ترک کرد و نتیجه 10 بر 0، به نفعع ایران اعلام شد. تا پیش از این، تیمی که از یک مسابقه انصراف میداد، نتیجه بازی 3 بر 0 میشد و اون تیم از ادامه مسابقات محروم میشد. اما بر اساس قوانین جدید که در این دوره از مسابقات اجرا میشه، تیم حریف 10 بر 0، بازنده میشه اما میتونه به مسابقات ادامه بده. در نتیجه الجزایر که 8 امتیاز داره، از جدول گروه ما حذف نمیشه. در حال حاضر تیم کشورمون با 9 امتیاز در رده ی سوم جدول قرار داره. فنلاند و جمهوری چک هم اول و دوم گروه هستند. برای صعود از گروه، باید بین 4 تیم اول قرار بگیریم. اگر سایر نتایج و جدول کامل رده بندی به دستم رسید، به همین پست اضافه میکنم. یا در بخش کامنت های همین پست مینویسم. امروز پنج شنبه ساعت 13:30 دقیقه با تیم قدرتمند اسپانیا، قهرمان اروپا بازی داریم. این بازی از رادیو ورزش پخش زنده میشه. ساعت 20:30 هم باید به مصاف فنلاند تیم قهرمان پارا المپیک لندن و میزبان مسابقات بریم. از هر چی بگذریم سخن دوست خوشتره. بازی امروز تیم کشورمون در مقابل الجزایر، به همراه تمامی اتفاقاتی که در این بازی افتاد، و مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی کشورمون پس از این مسابقه رو میتونید از

اینجا با حجم 21 مگابایت

دانلود کرده و گوش کنید. اخبار لحظه به لحظه از مسابقات جهانی فنلاند رو در همین پست و کامنت های اون پیگیری کنید.

به امید صعود از گروه، و کسب سهمیه پارا المپیک ریو دوژانیرو

۸۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود مسابقات گلبال ایران در رقابت های جهانی فنلاند، 2014»

اهل محله میبخشید… داداش میبخشیدهااااا. دمت چیییییززززز یعنی چی؟ چیییییززز دیگه چی چیه؟ هی چییییززززز چیییززززز میکنی ما رو یاد بوووووق ها میندازی ها… اوه راستی شاید هم جنبه سیاسی داره ها… ای بابا… چی شد اصلا؟ من نیستم ها! اصلا ما رفتیم بابا خداحافظ… (شکلک دویدن با سرعت و عرق ریزان)

سلام امیر جون
خیلی فاجعه هست وقتی مربی کشورمون از قوانین جدید خبر نداره. چون تو مصاحبه گزارشگر به درستی ۱۰ بر صفر رو اعلام کرد ولی مربی ما مصرانه می گفت نتیجه ۳ بر ۰ می شود.
من خیلی به این تیم امیدوار نیستم.

سلام مسعود جااان.
باشین تا باشم. دمت گرم. البته من وظیفم رو انجام میدم. به عشق همه ی هم محله ای های خوبی که تو، یکی از اون باحالاشی
راستی. میگم نظرت چیه جمعه شب و شنبه شب که ساعت ۲۲:۴۵ با لهستان تو لیگ جهانی والیبال بازی داریم، با تیم ذخیرهمون به میدون بریم. هر دو تا بازی رو ببازیم تا این برزیل حذف بشه بالا نیاد. هان. نظرت چیه. هم بچه ها یکم استراحت میکنن هم لهستان بیاد بالا واسه مرحله بعد، به نفعمونه. شایدم از این تاکتیک سرمربیمون استفاده کرد. چه معلوم.
۲، سلام دیوید. همچینم فاجعه نیست. آخرین قوانینی که توسط فدراسیون جهانی نابینایان ایبسا، اعلام شده بود به کشور های عضو، اومده بود تیمی که قبل یا در میان بازی انصراف بده، نتیجه ۳ بر ۰ به نفع حریف ثبت میشه. حتی من بعد از بازی با آقای بهمن دوستی سرمربی تیم ملی جوانان گلبال کشورمون هم صحبت کردم، ایشون هم میگفت نتیجه ۳ بر ۰ شده. ظاهرا در خود این مسابقات، مسئولین تصمیم گرفتن اگر چنین مسئله ای پیش اومد، نتیجه ۱۰ بر ۰ باشه. اگه دقت کنی حتی آقای رضا دهقان که از داوران بین المللی گلبال ما هست و البته عضو هیأت مشاورین داوران ایبسا، گفت باید ببینیم اینا چی جوری محاسبه میکنن.
خلاصه هر چی هست، ما الان با ۹ امتیاز در رده سوم جدول هستیم. الان دوست ندارم تو فاز منفی باشم. در نتیجه در خصوص نقد و تحلیل شرایط تیممون، فعلا ترجیح میدم چیزی نگم تا پایان مسابقات.
ایشالا که در وهله ی اول، امروز بتونیم از گروهمون صعود کنیم. هر دوتا بازیمون واقعا دشواره و امیدوارم حد اقل سه امتیاز مقابل اسپانیا رو بگیریم که اگه مقابل فنلاند باختیم صعودمون قطعی شده باشه.

آره موافقم ولی
ولی
ولی آخه باختن خیییییییییییلییییییییی برام سخته.
امیدوارم با ذخیره هامون بازی کنیم ولی ببریم.
اصلا باشه.
یه بازی رو سه دو ببریم.
یه بازی رو هم سه دو…..
جهنم و ضررش.
داری میبینی که چه تخفیفی دارم میدم و دیگه دارم از ست مایه میذارم.
فدایی داریااااااا.
برنامه هم خیلی عالی بود.
فقط همون گله ی همیشگی که هیچ وقتم ازش دم نزدم رو دارم.
کمه آقا.
وقت برنامه خیلی خیلی کمه.
دم همتون نافرم گرررررم.

سلام محمد جان. تو پست هم اشاره کردم. امروز ساعت ۱۳:۳۰ با تیم اسپانیا بازی داریم.
ساعت ۲۰:۳۰ شب هم با تیم فنلاند. بازی اول رو میتونی از رادیو ورزش به صورت زنده گوش کنی. بازی دوم هم گزارش لحظه به لحظه میشه.
یه سایت هم هست که تمامی بازی ها رو میتونید به صورت زنده از اون تماشا کنید. البته من چون سرعت اینترنتم پایینه، هر کاری میکنم پخش نمیشه. اگر نت سرعت بالا دارین برید تو این سایت
http://www.areena.yle.fi/tv
رو لینک مونو پلینگ کیلیک کنید و گزینه play رو بزنید. اگه felash player 11 به بالا رو سیستمت نصب باشه، میتونی تمامی بازی ها رو به صورت تصویری از اینترنت نگاه کنی
در هر صورت اگه از طریق این راه ها موفق نشدی بازی رو گوش کنی یا ببینی، من اینجا در خدمتم و با جزئیات کامل اطلاع رسانی میکنم

سلام امیر جان از پستت ممنون دعا میکنم و همچنین آرزو که این تیم ما بتونه به آنچه که شایسته اش هست برسه تو هم خیلی تلاش میکنی از تلاشت ممنون و امیدوارم که تو هم به هرچی که تو زندگی آرزوشو داری برسی
موفق باشی داداش گلم

سلام اصغر. مرسی عزیز. ایشالا بچه ها همون کاری رو کنن که منتظرشیم. یعنی کسب سهمیه پارا المپیک ۲۰۱۶ برزیل.
راستی اگه اون لینک سایت که در کامنت بالا گذاشتم، زدین و ارور داد، آدرس همینه. تو مرورگر خودتون آدرس این سایت رو بزنید. متاسفانه خوب با صفحه خوان های ما سازگار نیست.

سلام.‏ خوشبختان این همه اتفاق خوب تو محل در ارتباط این مسابقات افتاده که برای اولین باره.‏ بچه های تیم هم که قطعا دارن تمام تلاششونو انجام میدن.‏ اما من به عنوان یکی از کسایی که داریم تمام سعیمونو میکنیم که اتفاقات خوب در مورد این مسابقات اینجا بیفته،‏ دوست ندارم چیزی بشنوم که حتی لحظه ای این کار چه بازی خوب بچه ها تو این مسابقات و چه تلاش من که نا بچه های گوروه کوچیک شمرده بشه.
پس حیف که زبانمون به جز انتقادهای بیفایده به چیز دیگه ای باز بشه!‏.
این بنده خدا شهروزم چون به مرکز حوادث نزدیکتر بود اینطوری نوشت!‏،‏ حالا اگه دوست داشت خودش میاد میگه که کجا بود.
برا تیممون در این ‏۲‏ بازی حساس و سخت آرزوی موفقیت میکنیم.

سلام. ۱، اشکان. بیخیال. بذارین هر کی هر چی میخواد بگه. خب اینم نظره دیگه. همه که نباید بَه بَه چَه چَه کنن.
۲، مسعود جون. اون تاکتیک که من گفتم، حتما باید هر دو تا بازی رو ۳ بر ۰ یا ۳ بر ۱، ببازیم تا برزیل حذف بشه. البته اگه خودش بتونه از ایتالیا ۶ امتیاز بگیره. اصلا حالا که اینجوری شد، بریم هر دوتاشو ببریم تا به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم. یه زهر چشم هم بگیریم از بقیه تیم ها

زهر چشمو هستم شدییییییییدددددددد.
ببین امیر حد اقل من مطمئنم حتی اگه ایتالیا خودشو بکشه هم نمیتونه شیش امتیاز از برزیل بگیره.
این برزیل هفته ی آخر صد و هشتاد درجه با اون تیم ضعیف فرق کرده بود.
حتما بازی نزدیکی با ایتالیا خواهد داشت.
اما منم خیلی خوش ندارم برزیلیا بیان بالا.
اگه ایتالیا یه سه یک و یه سه دو ببره و ما هم خدایی نکرده خدایی نکرده یه سه دو ببازیم و یه سه هیچ ببریم به اون هدفم میرسیم.
به امید سرگروهی ایران و حذف این برزیلیهای گردن کلفت.
******
ااااره خب. اینجوریم میشه مسعود.
به امید پیروزی ایران و ایرانی، در همه ی عرصه ها

من مییییدوووونم که میبرنو سهمیه رو هم کسب میکنن مطمئنم مطمئنم, ما میتوووونیم
شک ندارم که سهمیه مال خود خودمونه
برقرار باشی امیر سرمدی پروداکشن
کلا معرفت و احساس مسئولیت ازت چکه میکنه مرررسی از همه که واسه این بازیها زحمت کشیدن فراااووون

دوستان سلام….
اول باید بگم به نظر من هر کسی میتونه نظرش رو بگه ولی حداقل الان که هیچ چیزی معلوم نیست صبر کنیم تا بعد به بچه ها حمله کنیم!
بگم که روزهایی که تیم ما افتخارات زیادی کسب کرد کسی گفت ایول؟
حالا که تو بالاترین سطح گلبال به مشکل خوردیم انصاف نیست همه رو بکوبیم!
البته اگه دلخوری باشه و انتقادی هم باشه فکر کنم ما بیشتر از این حرفها حرف برای گفتن داریم! ولی فعلا تنها هدف ما سعود تیم به دور بعد..
یک نگاه به جایگاه گلبالمان بکنیم و بعد انتظار داشته باشیم.
امیدوارم رده بندی این چند وقته ایبسا ما رو گ گول نزده باشه!
فکر کنم تو این جمع حداقل بارها و بارها با این بچه ها هم اردو و همبازی بودم و خوب میشناسمشان. معلوم که انتقادات زیادی بر این تیم وارد ولی فعلا وقتش نیست!
بچه ها هم دارن از جون مایع میزارن. حسن و مهدی با کمرهای مصدوم سجاد با زانوی مصدومش منصوری با دستی که هر توپی که میگیره خون میاد!
بیایید فعلا حمایت کنیم از تیم!!
امیر جان اگه لینک دانلود فیلم بازی ها رو پیدا کردی برام میفرستی؟

خب در حالی که همه ما به شدت عصبانی هستیم و میخایم همه چی رو گردن داور بندازیم من میخام یک نگاهی به بازی داشته باشم.
در حالی که بازی شروع شد و در همان لحظه اول ما تونستیم سه بر صفر جلو بیفتیم ولی دلیل ادم تمرکز بچه ها رو نفهمیدم تا در نهایت سه بر سه مساوی نیمه تموم بشه.
بگم امروز روی درایت محسن و بازی عالیش بود.
خب نیمه دوم شروع شد و محسن دو گل پشت سر هم زد تا ۵ ۳ جلو بیفتیم و در حالی که اسپانیا به شدت خطرناک بود و رو به بازی ریسکی و سرعتی آورده بود حسن توانست گل ششم رو هم بزنه تا تقریبا خیال ما راحت بشه. روی دو اشتباه دفاعی گل خوردیم تا نفس ها تو سینه حبس بشه.
چی باعث این ا افتضاح شد؟؟؟
در یازده سانیه مونده به آخر حقیقتا از آقای بیدگلی که با تجربه ترین مربی ایران هستند انتظار نمیرفت خطای نویز بدن! ولی سجاد مردانه دفاع کرد. حالا فقط ۵ سانیه مونده بود ت تا تموم بشه!
بازی تموم شد ولی باز هم داوران برگرداندند و پنالتی چشم بند گرفتند.
جا داره توضیح بدم حتی اگر تایم تموم شده باشه تا وقتی که داور سوت نزده باشه نمیشه دست به چشم بند زد. احتمالا این اتفاق برای محسن افتاد و بعد از آژیر اسکور برد و قبل از سوت داور دستش به چشم بندش خورده باشه که این پنالتی به درستی اعلام شده! خب وقتی گل خوردیم دو سانیه زمان بود و نفهمیدم کدوم یک از بچه ها توپ رو زد احتمالا حسن بود یا حتی سجاد! گل شد ولی قبل از پلی زده بود و گل به درستی پذیرفته نشد!
البته این تحلیل من بر اساس شنیده هایم از رادیو ممکن اتفاق دیگه ای افتاده باشه.
با این شرایط واقعا کار سخت شد و روحیه بچه هم به ش شدت افت کرد ولی سجاد محسن و حسن کسای نیستند که به همین سادگی از هم بپاچند… نتایج گروه رو ندیدم ولی ح فکر کنم کار خیلی سخت شده.
فنلاند هم تیم بسیار ق قوی هست…
فقط میگن برای بچه ها دعا کنید.

سلام آقا محمد همتیمی دوست عزیز عزیز دلم اون خطاهی که میگی خطای مربیگری غیر مجاز هست در گلبال نداریم,این که مربی بیاد خطای نویز بده,خب خطای مربیگری غیر مجاز واقعن از آقای بیدگلی که بهترین مربی جهان هست بعیده و واقعن این خطا رو روحی بازیکنان تعسیر منفی میزاره

سلام.‏ خوب دیگه همه فهمیدند چه اتفاقی افتاد! به قول علی دایی داور اونوری قش کرده بود!!!.‏ حالا ما میدونیمو فیسبوک داور!!!‏.
اما خواصیت ویژه ی ما این که امیدواریم!!!.
اصلا مگه اصل بر این نیست که:‏ ‏‏(زندگی ادامه داره)؟؟؟!!!…
پس امیدواریم به این تیم و بازی امشب که انشالا بچه ها بتونند عملکرد خوبی داشته باشند.
دیگه همین،‏ چون دلم میخواد روجوع کنم به کامنت دوست عزیزم مسعود عزیز تو پست دانلود بازی ایران و آلمان.‏ پس حرف دیگه ای نمیزنم.

سلام امیر جان
از زمانی که گلبال رو می شناسم تاحالا به ذهنم نمیرسد که تیمی متحد و یک شکل را راهی یک تورنومنت بین المللی کرده باشیم. اون از المپیک لندن و این هم از فنلاند. از همان مصاحبه های بازیکنان بعد از بازگشت از آخرین اردو و ترنومنت بین اللی به وضوح می توان حاشیه و عدم همدلی را در تیم حس کرد. در این گلبال باند بازی حرف اول را می زند.
۳ بر ۰ و در کمتر از ۲ دقیقه ۳ ۳. بعدم اشتباه بچه گانه ی یک مربی کاملاً ایرانی. بعد آقا میاد میگه بهترین مربی جهان. شاید شما فردا آمدی و گفتی علی دایی بهترین مربی جهان هست ولی برادر دنیا که نمیپذیره میپذیره؟
آقای مظلومی هم که گزارشگر بازی بارها اصرار داشتند که ایشان برای روحیه دادن به تیم روی نیمکت نشسته هم برای خوشگذرانی و بیشتر دیده شدن روی نیمکت نشسته اند. اگر امثال ایشان از جایگاه خود سو استفاده نکنند چه کسی این کار را انجام دهد. شاید آقای خوشی بیشتر حرف های من را درک کند. فکر نکنید چون به تیم ملی دعوت نشدم اینها را نوشتم. من آخرین باری که گلبال بازی کردم سال ۸۳ بود. هدف من آگاه سازی افرادی هست که شاید گلبال را فقط در حد شنیدن نتایج دنبال می کنند. پس چیزی که قبلاً به آن اشاره کردم هم خیلی بی مورد نبود که آقایان نزدیک بود مثل گنگستر های آمریکایی روم هفتیر بکشن. فکر کنم فنلاند هم نسخه ی ما رو کامل بپیچه. ولی با شناختی که از فنلاند دارم فکر می کنم خیلی به آب و آتش نزنند. چون فنلاند در دوره ی مقدماتی فقط به صعود فکر می کند و خیلی نیروی خود را مصرف نمی کند. مثل کاری که در لندن کردند و به عنوان تیم آخر صعود کردند و قهرمان شدند. بلعکس تیم ما هرچی داره در همین دور مقدماتی مصرف می کنه و به قول معروف دستش رو می شود.
البته از یکطرف چون میزبان هستند شاید هم با قدرت بازی کنند.

آقای چوبینی :
بنظرم من رک گویی و واقع بینی خوب هست اتفاقاً …. با صحبت هاتون در مورد آقای مظلومی هم سلولی موافقم …. ولی جمله آخرتون خیلی بی انصافانه و شاید حتی بگم …. بود …. ما همه همه مشکلات رو درک می‌کنیم، ولی با تمام وجودمون می‌خوایم که ایرانمون سربلند باشه … ایران ما یعنی تیم والیبالمون … تیم بسکتبالمون … تیم فوتبالمون …. تیم گلبالمون … پزشکامون … وکیلامون … دانشمندامون ….
جمله آخرتون رو نباید می‌گفتید …..
به امید درخشش ایران در این دوره بازی ها و به امید خدا می‌تونیم و خواهیم تونست و …. “”””””

۱، سلام سامان جان. مرسی که هستی. بازی با اسپانیا رو هم گذاشتم.
۲، سلام زهره. امیدوارم. ایشالا که بتونیم سهمیه رو بگیریم. من همیشه دوست داشتم و دارم، کاری کنم تا بچه های علاقهمند، حالا در هر حوزه ای که میخواد باشه، هر گونه اخبار و اطلاعات، به دستشون برسه. دوست دارم هر کاری که از دستم بر میاد، واسه هم نوعان خودم انجام بدم. گفتم امتحان هام تموم میشه دیگه راحت میشم. چند روزی استراحت میکنم. اما این چند روز، با تمام توانم حتی بیش از حد توانم سعی کردم واسه بچه های محله تو حوزه ی کاریم، کم نذارم. اما برخی دوستان گاهی یه حرف هایی میزنن که آدم به کل، دلسر میشه. و البته بی انگیزه برای ادامه ی کار
۳، محمدرضا خوشی. ایشالا ایشالا که خیره. بچه ها واقعا تو این سه ماه اخیر زحمت کشیدن و هفت مرحله اردو داشتن. حقشون بیش از این حرفاست.
۴، وحید جان از لطفت ممنونم
۵، سلام عباس جان. آره حالا ایشالا امسال که تونستیم پخش رادیویی رو ردیف کنیم ایشالا سال های بعد، پخش تلویزیونی هم امکان پذیر باشه
۶، محمدصادق. فعلا که لینک تصویری بازی ها رو ندارم. اما بعدا فیلم کامل بازی ها رو از آقای دهقان میگیرم بهت میدم.
۷، خانوم جوادیان. آره واقعا غم انگیز بود. امیدوارم تاثیر عکس بذاره. با شناختی که از بچه ها دارم، بعضی وقتا اگه با احساساتشون بازی بشه، بیشتر انگیزه میگیرن تا برن حریف رو ببرن.
۸، شهروز. با ارتباط هایی که با فنلاند گرفتم، داور اونقدرام تاثیر منفی در بازی نداشت. مشکل اون وقت نگهدار بود که اشتباه کرد. و البته بازیکن خودمون. چون هنوز داور وسط سوت پایان بازی رو نزده بود و طبق قانون، نباید محسن به چشمبندش دست میزد.
۹، اشکان. میگم داور فکر کنم کانادایی بود. هر کی فیسبوکش رو پیدا کرد بذاره اینجا. خخخخ. البته بهش بگیم داور عزیزم. دقت کن
۱۰، نخودی. هم فایل صوتی بازی با اسپانیا رو گذاشتم هم در ابتدای این پست، توضیح دادم در خصوص بازی.
۱۱، داوود. فکر نکن فعلا حرف نزدن ما دلیل بر عدم شناختمونه. فکر نکن حالا چون من خبرنگار ورزشی ایران سپیدم، دارم ملاحظه فدراسیون رو میکنم. نه. خوده من زمانی که یکی از بازیکنان مرتب دعوت میشد به تیم ملی، تندترین انتقاد ها رو علیه آقای بیدگلی داشتم . اما الان زمان این حرف ها نیست . در ضمن. امسال بر خلاف سال های قبل، اتحاد تیمیمون واقعا خوبه
اون جمله آخرتم چون واقعا بی انصافی بود، حذفش کردم. نکن پسر. نکن. درست نیست

سلام.
بچه ها این تیم مزخرفترین تیم ملی هست که تا حالا توی گلبال داشتیم.
اه اه اه. چه بازیکنهای ضعیف بیغیرتی داره.
عجب مربی بیمسئولیتیه؟
شما اصلً مربی نیستی برادر من.
برو گردوبازیتو بکن.
آخه مظلومی هم آدمه که رئیس فدراسیون شده؟
از این بهتر نداشتین جاش بذارین؟
آخه برادر من حتا اگر همه ی این حرفها درست هم باشه الآن.
وقتش نیست.
وقتش نیست.
وقتش نیست.
چرا حرف حساب توی کله ی شما نمیره آقای نسبتً محترم؟
دیگه همه توی این محله عادت کردیم که شما کامنت بذاری قراره به یه چیزی گیر بدی.
الآن وقتش نیست.
بعد از مسابقات هرچی دلت میخواد انتقاد کن.
خودت بگو اگر با تیم فوتبال کاری که تو داری میکنی رو قبل از جام جهانی میکردیم میتونست این بازیها رو انجام بده؟
با همه ی ضعفهای مدیریتی و ساختاری فوتبال که هممون ازش خبر داشتیم سکوت کردیم و حمایت کردیم تا بچه ها آرامش داشته باشن.
آخه اگر یک درصد بچه ها این کامنتها رو ببینن چه روحیه ای پیدا میکنن؟
نخودی خواهش میکنم تو که تحصیل کرده ای وارد این حواشی نشو.
شما هم برادر من بهتره برای مطرح کردن خودت یه راه دیگه پیدا کنی.
حالا همه با هم به افتخار ایران دست و جیغ و هورااااااااااااااااااا.

من الآن قبلم یعنی قلبم درد گرفت, چقققدر بی انصافین,
فعلا ترجیح میدم چیزی نگم فقط بگم شیره ایرااان
دستو جیگو هووورااا
بچه ها مچکریم
وقت دارین شما میتونین
من میدونم شما سهمیه رو کسب میکنید
فقط به برد فکر کنید
خدایاااا کمک
دعا میکنم به حق این ماه عزیز سهمیه رو کسب کنیم

خب خدا رو شکر که نباختیم …. من کاملاً فکر کرده بودم باختیم …. مساوی … خودش کلی خوبه …. باریکلا بچه هامون …. ان شا الله فنلاند رو هم بردیم ….
بچه ها شرمنده اگه من یه کم زیادی آتیشی شده بودم … دیگه عرقه دیگه … گاهی می‌زنه بالا ….

سلام به همگی. نخودی، شهروز، محمدرضا و زهره.
فعلا در اولین گام با شرایط پیچیده ای که پیش اومد، باید صعود میکردیم که کردیم.
از گروه ما فنلاند جمهوری چک آمریکا و ایران صعود کردن. اون ورم که فعلا لیتوانی و چین، صعود کردن. البته واقعا هنوز جدول دقیق گروه ۲ رو نمیدونم. چک میکنم. خبر نهایی رو به پست اضافه میکنم. برزیل و ترکیه هم خیلی قوین.
حالا جدول رو اضافه میکنم. اول این پست رو بخونید. اخبار جدید به بالای پست اضافه میشه. الانم در خصوص بازی با فنلاند توضیح دادم

واااااااایییی مرسی خدا …. مرسی بچه ها ….. ممنون از تلاش همه مخصوصاً شما آقای سرمدی که تند تند خبرها رو می‌ذارید و خداییش من درک می‌کنم چقدر سخت هست و دردسر داره ….. در کل خییییییییلیییی خوشحالم ….. خییییلی ….. ان شا الله که ایرانمون سربلند هست و سر افراز …..

سلام.‏ فقط میتونم بگم:‏ خوشحالم! خوشحالم،‏ و بازهم خوشحالم!‏.‏ خدا رو شکر.
این بردو تقدیم میکنند به دوستی که فکر میکنه همه به انتقادهای بیپایه و اساسش نیاز دارن در حالی که نیاز ندارند.
تقدیم به کسی که فکر کنم ایرانی نیست چون آرزوی باخت ایرانو کرده بود.
و خیلی چیزهای دیگه که دلم میخواست بگم اما دیگه نمیگم،‏ چون به امیر قول داده بودم حرفی نزنم.‏ هرچند بابت همین حرفهایی که زدم از امیر عذرخواهی میکنم،‏ فقط به خاطر اینکه نتونستم سر قولم بمونم.
امیری که شاید فقط من و شهروز بتونیم کاملتر از بقیه درکش کنیم که تو این چند روز چهقدر زحمت کشید،‏ بیشتر از همه ی اعضای گوروه.
اما دریغ و افسوس که بعضی حرفها که زده شد شایسته ی سعی و تلاش فراوونش نبود.
به هر حال که بردیمو مطمئنم که همتون و هممون از این برد خوشحالیدو خوشحالیم.‏ انشالا خدا خودش تو ادامه ی این راه سخت پشت و پناهمون باشه.
علی الحساب فعلا به قول شهروز که نمیدونم چند وقت که چرا داره راه و رسم عموها و خاله ها و عمه ها و داییهای تلویزیونو در پیش گرفته،
دسسسستتتپوووو جیییییییییییقو هووووووووووراااااااااااا.

خب بچه ها سلام. تبریک چون سعود کردیم.
مرسی با غیرت بازی کردن..
آقای داوود عزیز همانطور که شما گفتید انتقادات زیادی به فدراسیون ما وارد و اگر من هم به قول امیر حرف نمیزنم دلیلش ندانستن نیست!
اگر شما یک چیز میدونید ما هزاران چیز میدونیم ولی من حال الان شما رو درک میکنم که با این گارد دارید حرف میزنید.
خوشی جون داداشم دیگه با ما شوخی نکن درسته که آقای بیدگلی مربی بزرگیند ولی بهترین مربی جهان؟؟؟
جلل خ خالق!
دلم نمیخاد اینطوری بگم ولی انگار مجبورم.
من معتقدم بچه های ما با این شرایط شاهکار هم کردند!!!
آقایان و خانم های عزیز بیرون گود نشستند و گفتن لنگش کن کار ساده ای!!! گلبال دنیا پیشرفت کرده ولی ما…
اگر هم به دل خون باشه که فکر میکنم تو این جمع که داریم حرف میزنیم دل من از همه باید خون تر باشه!!! دل من و میلاد سوری ها!!!
ولی همه مهر سکوت به لبمان زدیم!
هدفم از اول این جام فقط آشنایی بیشتر بچه ها با گلبال بود! و دلم نمیخواست وارد حاشیه ها بشم چون منهای این که نوشتن کارم هست احتمالا گلبالیستم و کسی که داره برای پیراهن همین تیم ملی جون میکنه.
حاشیه ای کار کردن آسون ولی منطقی کار کردن سخت!!
پس امیر تحلیلم درست بود!!
امیر جان تشکر بسیار ازت!!! از همه زحمتهایی که بی ادعا میکشی! امیدوارم همیشه با همین قدرت به کارت ادامه بدی.
ولی بچه ها ای کاش میشد اسپانیا هم سعود کنه تیم خوبی بود!!!! ههه….
در باره داور هم اشکان چون داور کانادایی بوده از احمد آمارش رو بگیر!! هرچند به نظر من کارش عالی بود و ما بی تجربه گی کردیم

سلام بچه ها
فکر کنم اگر تو گروه ۲ بودم دیگه آخر می شدیم. برادر چرا نمیخای حقیقت رو باور کنی. عزیزم ما خوردیم به لیتوانی. میدونی مفهومش چیه؟ ما که از پس آمریکا چک و اسپانیا برنیومدیم چه طوری می تونیم لیتوانی رو ببریم. یعنی واقعاً صعود از گروه اینقدر شما را به وجد آورده. این که خب در بیشتر مواقع اتفاق افتاده. اگر صعود نمی کردیم که دیگه فاجعه تکمیل بود. تازه با زور تفاضل گل رفتیم بالا. یعنی اگر الجزایر بازی می کرد و ۱۰ ۰ نمیشد چی میشد؟ فکر کنم فاجعه تکمیل میشد.
دوستان تحصیل کرده زیاد هیجان نگیرید که یه موقع به واسطه ی سکته معلولیت جدیدی رو تجربه نکنید.
از حرف های نخودی و امیر و محمدرضا خوشی خیلی خوب می شد متوجه شد که آنچه در مورد مظلومی گفتم عین حقیقت بوده.

خوب دوباره سلام! و چهقدر خوب شد که ما اسپانیا رو که انصافا داوریها به نفعش قش کرده بود حذف کردیم.‏ فکر کنم به خاطر اتفاقات بازی الجزائر که به برد ‏۱۰‏ بر۰‏ ما منجر شد،‏ در ثبت این تفاضل گل خوب نقش مهمی داشت.‏ به هر حال دمشون گرم.‏ ایول دارن اساسی!!!‏…

خب سلااااااااااام. هوراااااااااااااا.
آقا یه دونه از اون فشفشه ها به منم بدید خب.
منم میخوااااااااام.
امیر داداش نارنجک داری یکی بدی به من؟
ما میزنیم میکوبیم حال میکنیم. هر کی ناراحته خودش بره بیرون.
در ضمن الجزایر دو نفره جلوی ما بازی میکرد ۵ دقیقه هم نمیشد که ضربه میشد.

سلام امیر
راستی اگر اون عبارت آخر من رو حذف کردی که کار درستی هم نبود و خیانت در امانت بود چه جوری این ۲ تا آتیشی: اشکان و شهروزو متوجه داستان شدند؟
کسی نارحت نیست. اگر هم باشه هم میتونه بره و هم بمونه. چون صاحب خونه شما نیستی که بگی که بره و کی بمونه.
فعلاً شاد باش تا روزی که بازی حذفی برگزار بشه. بعد به جای فشفشه باید انگشتت رو گاز بگیری

سلام.‏ شهروزی دادا بیخیال ادامه ی بحث شو! حد عقل به خاطر امیر که تو میدونی چهقدر دوستش داریم.‏ گفتنیها گفته شد،‏ اگرم تو مرحله ی بعد حذف شدیم،‏ مثل مرد سرمونو میگیریم بالا و به تیممونو بازیکنهاشو کادر فنیش افتخار میکنیم.
اما به عنوان برنامه ساز و خبرنگار نقاط ضعف رو تو فضایی دوستانه و به دور از خودبزرگبینی و با رعایت انصاف و به دور از خدای نکرده بیاحترامی مطرح و تحلیل میکنیم و با همکاری هم آینده رو رقم میزنیم،‏ انشالا و با لطف خدا به بهترین شکل.‏ همین و تمام و دیگر هیچ!‏.
فقط دیگه جا داره که این بحث ادامه پیدا نکنه.‏ ممنون و سپاسگذار.

زنده باد ایران سربلند ایران من با این که حتی یه بار هم تمرین گلبال رو ندیده ام امروز نشستم رادیو ورزش بازی ایران رو گوشیدم خب راستش میخواستم کامنت تبریک رو قبل اون یازده دقیقه که به قول آقای آذر ماسوله داور به نفع اونا قشید بذارم که متاسفانه به ناراحتی تقریبا منجر شد ولی بچه هامون نشون دادن خون ایرانی تو رگاشون جریان داره و غیرت دارن واقعا جیق دست هورا به افتخار غیور مردای گلبالیمون راستی یه تشکر ویژه از آقای سرمدی که لطف رو دیگه در حد کامل به ما نشون دادن و این همه زحمت رو به دوش کشیدن فقط یه پیشنهاد اگه ممکن هست به یاری خدا تلاش کنید بازی های بعدی رو از تلوزیون پخش بشه

بچه ها سلام.
به احترام اشکان و امیر سکوت!
فقط فنی حرف بزنم!
لیتوانی با اون تیمی که قبلا بود فرق کرده چون بازیکنانش را عوض کرده! البته هنوز که هنوزه لیتوانی!
هنوز هم قوی و قدرتمند.
ای کاش ما با کمی تفکر حرفه ای صحبت کنیم!
اتفاقا من فکر میکنم بردن لیتوانی راحت تر از بردن تیم مثل چک باشه!
آمریکا هم یک اتفاق بود!
دوستان گلم خواهش میکنم نگید داور در بازی با اسپانیا سمت اونها قش کرد!!!
قبول کنیم ما بد مدیریت کردیم و با تجربه های ما بی تجربه گی کردند!!!
قضاوت داور اون بازی ایرادی نداشت و به نظر من خوب بود!
درست که برای ما تلخ بود ولی واقعیت اشتباه بچه های ما بود!
دلم میخاد یک حرف بزنم پایان همه چی باشه. خواننده عاقل میفهمه من چی میگم!
ب دلم میخاد این تیم نتیجه بگیره به احترام چند نفر تو اون تیم. (حسن جعفری محمد منصوری سجاد دهقان)
دوست گلم الان و در این شرایط به نظر شما این که آقای مظلومی بد یا خوب چه کمکی به ما میکنه؟
والا از هیچ کس طرفداری نمیکنم و فکر کنم خوب باند بازی های گلبال رو میشناسم ولی میشه بهم بگید کجا این باند بازی ها نیست؟

بعدشم دلم خیلی گرفت وقتی گفتید تیم همدل نفرستادیم! فقط چند ماه قبل خودم تو یکی از اون تیم ها بودم! و یا لندن به نظر شما بچه ها همدل نبودن؟

بعدشم سفرهای ورزشی هیچ وقت برای بازیکنا و کادر خوش گذرانی نیست! چون حراست هست!
ول کن این حرفها رو بریم سراغ لیتوانی!
این تیم هم مثل همه تیم های درجه اول جهان متکی بر توپ های پله ای هست و امیدوارم بتونیم دفاع رو ببندیم. راستش به دلیل جوان شدن لیتوانی اطلاعات زیادی از این تیم ندارم که بخام بیشتر حرف بزنم.
دوست گلم آقای داود خان
ما هم خیلی چیز ها میدونیم ولی داریم تو همین مجموعه کار میکنیم!!! پس هر که را اسرار حق آموختند مهر کردند و دهانش دوختند.
فعلا یا علی

سلام آقای افشاری شما اگر حرف نمیزنید دلیلش روشن هست. چون به قول خودتون دارید تو این مجموعه کار می کنید. ولی من مجبور به سکوت نیستم.
بله این که آقای مظلومی خوب هست یا نه مشکلی از ما حل نمی کند ولی حد اعقلش این هست که آدم های هم نوع خود را بهتر می شناسیم.
البته و ۱۰۰ البته که همدل در لندن نبودیم. خودت بهتر می دونی. خیلی از بچه های صاحب نام رو نبرده بودند. چرا عزیز خودت رو به اون راه می زنی. ما حتی نیمکت ذخیرمون هم در لندن کامل نبودو. ما فقط یک نفر ذخیره داشتیم. آیا برای تیمی که دایعه ی قهرمانی است این موضوع خوبی هست. اصلاً قهرمانی به درک. آیا در میدانی مثل پارا المپیک بردن تیم نیمه کاره برای جمهوری اسلامی آبرو می خرد. جایی که تیم هایی که مضربی از اعراب در گلبال ندارند با تیم کامل میان بد ما تیممون به خاطر لجبازی یه عده از نفس میفته. خب بچه ها با ندونستن این موضوعات و هزاران موضوع دیگر باید به بالا رفتند از گروه دل خوش کنند و به هم فشفشه تعارف کنند.
نکته ی آخر انتقاد من از تیم چه ربطی به زیر پا گذاشتن حرف زحمات آقای سرمدی دارد. حسینی و آذرماسوله بدانید امیر سرمدی از دوستان صمیمی من هست.
آقای افشاری من اسامی بازیکنان لیتوانی رو روی سایت http://www.goalbal2014.fi
ملاحظه کرده ام و اگر اطلاعاتم بیشتر از شما نباشد کمتر هم نیست. اونا مثل تیم کشور ما نیستند که اگر جلیلوند و سرنجی و غیره اعتصاب کردند دیگه تیم از هم بپاشه و جایگزین نداشته باشند و با ۴ نفر برن المپیک. تفاوت زیاد هست. قطعاً تیم قویتری آوردن.
فقط کافی هست به این سایت که در بالا آوردم بری و با اینتر بر روی result نتایج این تیم را دنبال کنید.
تازه گروه اونا به مراتب از ما سختر بود.
موفق باشید

آقا من گفتم جیززززززز
نه چیززززززز.
یعنی
ج
داره نه
چ.
افتاااااد؟
بعدشم که امیر جون من از طرف خودم آخه واقعا نمیدونم چی جوری ازت تشکر کنم.
خیییییییییییییییییییییلییییی دمت گررررم.
خیییییییییلی.
بعدشم که من شهروز و کلا طرف مثبت داستانو لایک میکنم.
منفیا بیشینن خودشونو جررررررررررر بدن.
ته ته گندگیشون اینه که نریم المپیک بشینن سوت بکشن دیگه.
مگه غیر از اینه.
اونا هیچ وقت بهشون خوش نمیذگره.
ولی ما پا میشیم واسه خوشیهامون به هم فشفشه هم تعارف میکنیم.
خب چی کار کنم کلا فازم مثبته.
شهروز و فاز مثبتیا دمتون گررررم.
باقیم بیشینید خودتونو
آره.
امیر جون داداش خواستی این کامنتو حذف کن ولی دستکاری نه.
خیلی چاااااکرم گوشکنیای بااااحااااال.

سلام.‏ دادا مسعود! شما یه کم بیا پایین! خیلی بالایی دادا! ولی با این حال کلا دمت گرم.به قول خودت:
خیلی میخخخخخامت.‏ ایشالا برزیلو تو گلبال و لهستانو تو والیبال میزنیم.‏ چون گفتم که بحث تموم دیگه راجع به باقی کامنتت حرف نمیزنم،‏ بیخیال.‏ فقط یه سؤال:‏ من اگه بخوام با مبایل فقط چک کنم که کی کامنت گذاشته و نخوام مطلبشو بخونم چیکار کنم؟ معادل کامپیوتریش دکمه ی یو،‏ معادل مبایلیش چی میشه؟

سلاام سلاام مجدد، به همه ی بچه ها
۱، زهره. دعا کنید امروز هم اون اتفاق خوب خوبه بیفته.
۲، نخودی. ممنون. درده سراش فدای بچه های با محبت محله. ایشالا که آخرش خوش باشه.
۳، محمدرضا. یه تبریک ویژه به تو. تویی که یکی از ملی پوشان تیم ملی جوانان کشورمون تو مالزی بودی، و توپ های قدرتیت، به تنه حریفامون لرزه مینداخت.
۴، اشکان از لطفت ممنون. زیره قولت زدی ناقلاا. اما خب حق داری الان میرم اون پایین حالشو میگیرم. خخخ
۵، محمدصادق. یه تبریک خاشخاشی هم به تو. و لایک های مخصوص به بخش های مختلف حرفات. وقتی تیم ملی گلبال ما میره با تیم استان تهران بازی تدارکاتی میذاره. ولی همین تیم آمریکا که صعود کرد اردیبهشت در رقابت های دوستانه بلژیک شرکت میکنه، نتیجش میشه همین. به اندازه ای که برای تیم هزینه شده، باید انتظار داشت. من که با قدرت هستم. آره تحلیلت درست بود عزیز. برزیل و ترکیه اول و دوم شدن. البته به نظرم ترکیه از برزیل قویتره. لیتوانی هم شاید بر اثر سیاست های تاکتیکی سوم شده. شاید واسه اونا بازی با چک راحت تره تا مثلا با آمریکا. خوشحال میشیم در خصوص بازی با برزیل، تحلیلت رو بنویسی.
۶، شهروز جون. فشفشه و نارنجک دارم. اما اگه تونستیم برزیل رو ببریم بهت میدم. الان فعلا زوده.
۷، فرشته ی حسینی. آره منم وقتی وقت نگهدار اعلام کرد بازی تموم شده، تو تیتر پست داشتم مینوشتم قهرمان آسیا قهرمان اروپا رو شکست داد که خب نتیجه مساوی شد. از لطفتون به من هم ممنونم. در خصوص سیما هم بگم حقیقتش دیگه برای این دوره نمیشه کاری کرد. چون برنامه ریزی های اینچنینی، باید از ماه ها قبل صورت بگیره تا در کنداکتور پیشبینی بشه. برای همین اعزام گزارشگر از طرف رادیو ورزش، ما از پیش از عید پیشنهاد هامون رو مطرح کردیم و بعد از عید نوروز، به صورت جدی مسئله پیگیری شد. چون باید از ۲ ماه قبل، برای گرفتن ویزا برای گزارشگر اقدام میشد و و و. ایشالا دوره های بعد.
۸، مسعود جان. خیییلی میخوامت. مطمئن باش من هیچوقت این اجازه رو به خودم نمیدم که کامنت کسی رو حذف کنم یا در نظر کسی تغییراتی به وجود بیارم. مگر این که به کسی توهینی شده باشه. اون کامنت داوود هم به خاطر خودش بود.
۹، داوود. آخه من به تو چی بگم پسر. همیشه. بار ها و بار ها بهت گفتم اگه میخوای انتقاد کنی، پیامت رو با بهترین نوع ادبیات به مخاطبت منتقل کن. نه تند و تیز که کسی قبولش نکنه. همیشه نقد رو به اصطلاح در قالب یک ساندویچ خوشمزه میپیچن. دورشو تزئین میکنن و به مخاطب میدن. نه این که تو ساندویچت یک عالمه فلفل بریزی. تا اون کسی که تحلیلت رو میخونه، آتیش بگیره. البته تو کار رو از فلفل هم فراتر بردی و تو ساندویچت زهر و سنگ ریزه ریختی. اینجوری حتی دیگه اون ساندویچ رو هیچ جوره نمیشه خورد. پس بچه ها حق دارن بهت خورده بگیرن. اگر تحلیلگری، اگر مفسری، اگه به مسائل ورزش نابینایان، کاملا اشراف داری، پس باید بدونی هر چیزی جاییو هر حرفی مکانی داره. از من خورده گرفتی که چرا اون عبارت آخر کامنتت رو حذف کردم. باید بگم فقط و فقط، به خاطر خودت بود تا بیش از این تو محله منفور نشی. اگه این کار رو خیانت در امانت میدونی، خب باشه اینم اون عبارت آخر کامنتت
*به امید باخت ایران و نرفتن به برزیل.*
خب حالا اگه این واقعا آرزوی قلبیه تو هستش، دیگه جای هیچ بحثی باقی نمیمونه. اگر آرزوت این باشه، همه ی تحلیل ها و واقعیاتی که ادعا میکنی بهش اشراف داری، اندازه ی یک ارزن نمیارزه. چون خیر خواهی تو این تحلیل ها دیده نمیشه. بگذریم. آره ۱۰ ساله که با هم دوستیم. دوست صمیمی. اما بعضی وقتا کار هایی میکنی که واقعا ازت نا امید میشم.
در پایان یه توضیح در خصوص فعالیت های گروهمون بگم و برم بخوابم که حسابی فردا کار داریم.
عوامل برنامه زندگی ادامه داره از شهریور ماه سال ۹۲، دست یاری بهم دادیم تا اتفاق های خوب برای هم نوعان خودمون رقم بزنیم. هر کدوممون بسته به توانایی ها، و جایگاهی که در اون قرار داریم، همه ی سعی خودمون رو میکنیم تا در محله ای که بیشترین بازخورد رو از جامعه ی هدفمون داریم، بتونیم رضایت بچه ها رو جلب کنیم و واسشون مفید باشیم. هم قسم شدیم تا در هر شرایطی، پشت هم باشیم و در یک فضای صمیمانه، به هم کمک کنیم. برای همین مسابقاتی که الان عمدتا از رادیو ورزش پخش زنده میشه، واقعا تلاش شده. همین امروز که من بازی رو ضبط کردم، این دستگاه های ستاپ باکس، با فرمت ts ضبط میکنه. امروز نرم افزار من که فایل رو از ts به mp3 تبدیل میکنه، هنگ کرد و هر کاری کردم فایل رو تبدیل نمیکرد. دیگه فایلی که ۲۳ مگابایت حجمش بود رو با بدبختی میل کردم واسه شهروز. شهروز برداشته به فرمت mp3 تبدیل کرده و مجددا میل کرده واسه من. دوباره من اون فایل رو آپلود کردم رو محله. پس ببینید گذاشتن یک پست این چنینی، شاید در نگاه اول خیلی ساده باشه اما کلی درده سر داره. نمیخواستم این نکته رو بگم اما میگم. اگه بنا به وظیفه و مسئولیت باشه، در اصل من باید این وقت و انرژی رو برای سایت ایران سپید میگذاشتم. تازه اینجوری کلی هم از طرف مدیر مسئولم تشویق میشدم و آقای معینی میگفت به به چه خبرنگار فعالی دارم. اما هیچ وقت اهل چاپلوسی و خودنمایی نبودم. شما برین به سایت ایران سپید سر بزنید. هر گونه خبر یا تحلیل و فایل صوتی بازی های جهانی فنلاند رو در اون سایت پیدا نمیکنید. چون پیش خودم گفتم مهم این هستش که جامعه ی هدفم از این اخبار مطلع بشه و استفاده کنه. طبیعتا سایت ایران سپید نسبت به این محله، نابینایان کمتری رو داره که بهش سر بزنن.
اینا رو نگفتم که خدایی نکرده فکر کنید میخوام منت بذارم. نه خدا شاهده من همچنان بدون هیچ ادعایی ادامه میدم. فقط از همتون میخوام که در یک فضای صمیمی تو این محله، کنار هم باشیم. با هم باشیم. نه علیهه هم. با شادی های ورزشمون شادی کنیم با شکست هاش هم در یک فضای منطقی با هم نقد و تحلیل کنیم تا به یک نتیجه درست و منطقی برسیم.
به امید برد امروز مقابل برزیل.

سلاااااام اشکان جونم.
داش منم میخخخخخخخخامت ناجووووور.
اما اینی که گفتی تقریبا راهی نداره.
یعنی این حرف یو که کامپیوتریها میزنن در واقع یه لینک میبرتشون اون ورتر.
که باعث میشه از کل متن کامنت رد بشن و برن رو لینک پاسخ دادن.
اما با موبایل اگه بخایم یه لینک بریم جلو اگه کامنت گذار یا کامنت گذار های بعدی اسمشون به صورت لینک نباشه شما حتی از کامنت های اونها هم رد میشی میری روی ‏search button قرار میگیری.
که این جالب نیست.
اما اگه خواستی لینک به لینک حرکت کنی تو اینترنت با موبایل با کلید شماره ی پنج در صورتی که زبان نوشتنت انگلیسی باشه میتونی این کارو بکنی.
ایشالا که فردا روز پیروزیه.
دمت گرررررررم.

سلام به ایران و ایرانی.
سلام به خاکی که با وجود مشکلاتی که تو این مملکت وجود داره ولی به خدا یه وجب خاک کویر این مملکت رو با نیویورک و پاریس و همه ی شهرهایی که تو دنیا شهرت دارن، هم عوض نمی کنم.
سلام به امیر.
امیر جان دستت درد نکنه.
این کار تو واقعا ارزشمنده و من جز تشکر چیزی ندارم که بگم.
از تو شهروز عزیزم و اشکان دوست داشتنی هم خیلی ممنونم.
شماها انصافا با این برنامه ی زیباتون گل کاشتید.
با این برنامه نشون دادید که میشه امیدوار بود
بچه های علاقه مند، میتونن با کمی سعی و همت زیاد باورهای نادرست خیلیها مبنی بر عدم توانایی نابینایان برای انجام کار در رسانه های ملی و حضور فعالانه دراین عرصه ها رو تغییر بدن.
محمدصادق جان! با بودن تو هم من نمی خوام در مورد گلبال نظری بدم چون اطلاعات تو خیلی بیشتر از منه.
یه سلام ویژه هم به مسعود دارم که هنوز از شیطنتاش دست بر نداشته و هنوزم روحیش قابل ستایشه.
یه سلام هم به داوود عزیز که امیدوارم دعا کنه که ایران سربلند باشه.
آخه شک ندارم داوود خیلی ایران رو دوست داره.
درست مثل من و مثل همه ی شماها که قلبتون واسه این آب و خاک و این مرز پرگوهر میتپه.
بچه ها من یه کوچولو گلبال رو می شناسم و امیدوارم بچه های ایران زمین، با مدیریت و درایت بتونن یه ناممکن یا دست کم چیزی که خیلیا ممکنه اون رو ناممکن بدونن رو ممکن کنن.
من در قالب یه تیم ورزشی از ایران خارج نشدم ولی
می دونم که حق با محمد صادقه و اصلا با وجود کنترلهایی که وجود داره به کسی تو این اردوها خوش نمی گذره.
می دونم که خیلی جاها اجحاف وجود داره و اونطور که باید و شاید از کسایی که برای سر افرازی این آب و خاک زحمت می کشن قدردانی نمی شه.
ولی اعتقادم اینه که به جای اینکه غر بزنیم ایران واسه ما چکار کرده، با خودمون فکر کنیم که ما واسه این سرزمین چکار کردیم.
درود بر شرف ایران و ایرانی.
خیلی حرفا دارم که بگم ولی انقدر ذهنم درگیر یه مسافرت مهمه که ذهنم اونطور که باید و شاید از نظم و نسقی که دوست دارم داشته باشه، برخوردار نیست.
از طرف دیگه من فقط ازم دعا کردن برای بچه های تیم ملی بر میاد و بس.
پس چرا این کار رو از بچه ها دریغ کنم؟
البته که سربلندی ایران و ایرانی سربلندی تکتک ماها به شمار میره و نه یه نفر و یا یه تیم.
می دونید هر افتخار ورزشی، فرهنگی و هنری چه تأثیر شگرفی بر روحیه ی اغلب خسته ی هم وطنامون داره؟
پس همگی با هم برای موفقیت ایران و ایرانی در همه ی عرصه ها از جمله گلبال، دعاهای قشنگ می کنیم و از موفقیتهای همدیگه شاد می شیم که نشون بدیم واسه
هم وطنامون و شادیشون همیشه ارزش زیادی قائلیم.
واسه سربلندی نام ایران و ایرانی ارزش قائلیم.
با خنده های هم وطنمون که البته به هم خندیدن نیست و بلکه با هم خندیدنه سرشار از شور و شعف میشیم.
زنده و پاینده باد، ایران و ایرانی!

سلام! امیر جون زدم بازی با اسپانیا هم دانلود بشه! من همون سامان بالاییم اشتباه نکنی! خخخخ! میگم داداش مسعود راهی نی که با موبایل بازیهارو آنلاین دید‎?‎‏ محمدصادق دادا تحلیلهات خیلی قشنگه بازم بازیهارو برامون تحلیل کن! از شهروز عزیزم بخاطر کل زحمتهاش تشکر میکنم! مرسی همگی

سلام…
ببخشید به رسم ادب اول به استادم سلام بکنم!!!
استاد شما همیشه به من لطف داشتید و من واقعا نمیدونم چی باید بگم فقط ازتون سپاسگزارم و…
خب بریم سراغ برزیل:
برزیل در سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و این رو در نتایج این تیم در لندن و حالا اینجا میتوان فهمید.
امیر جان من فکر میکنم اتفاقا لیتوانی از سر سیاست این نتیجه رو به دست نیاورده!!!

چون فکر میکنم تیمی باید دیوونه باشه که دوست داشته باشه با چک بازی کنه!!!
چک بازیکن جونی داره که من حدس میزنم در سالهای آینده بهترین بازیکن دنیا بشه.
چرا دروغ بگم در باره برزیل اطلاعات زیادی ندارم! ولی با ترکیه خودم بازی کردم!!! واقعا تیم خوبین!!
امیر جون داداش شما هم با شاخ روحیه تو اردو حرف زدیا!!!
احساس قلبیم این که امروز میتونه روز خوبی باشه!!! ببچه ها بعد از فشار روحی که تحمل کردن یک برگشت عالی به بازی ها داشتند که این کمکشون میکنه از فرصت مجددی که بهشون داده شده به نحو احسن استفاده کنن…

دیگه حرفی هم برای گفتن نمونده!!!
فقط بگم درست که تو لندن ما تیممون کامل نبود ولی حداقل کسایی که بودن با هم همدل بودند…
بعدشم دیگه قول میدم به خودم حرفی نزنم!

سلام بر دوستان
آقا افشاری عزیز چطوری
خب تیم خب رفت بالا
به امید خودا مراحل حزوی هم یک کاری میکنیم
آقای سرمدی مرسی از نظر لطفتداداش کار ما تو مالزی یک وظیفه بود
خودت که با خبر بودی از ما بچه ها خیلی گذاشتن
از تو تمرین ها بگیر تا مسابقات
تیم ما که هیچ کس ۱۰درصد هم کسی نمیگفت قهرمان میشه,ولی خودمان به دل تک تکمان افتاده بود که اولی مسابقات پاره آسیای مال ما هست
و همینم شد
حالا هم بر بچه ها ملی پوش خورده نگیرید که,خوداهیش درست نیست فقط بچه ها ممنونیم

سلام به همه ی اساتید و دوستان خوب خودم.
آقای اسدی از لطفتون ممنون. امیدوارم گروه ما بتونه در سال های آینده، به اهداف بلند خودش برسه.
بچه ها. مسعود، سامان، علی، عباس، محمدرضا و محمدصادق از همتون ممنون. برزیل هم واقعا تیم قدرتمندیه اما خوشبختانه سبک بازی ما به این تیم میخوره.
یه خبر خوب هم بدم که امروز آقای رضا دهقان که از داوران بین المللی گلبال کشورمون هستش، سر داور بازی لیتوانی و جمهوری چک هستش. تونی از آمریکا هم کمک آقای دهقان در این بازی هستن
خب در کامنت بعدی، جدول کامل رده بندی رو برای بچه هایی که میخوان بهتر تحلیل کنن، مینویسم

جدول کامل رده بندی گروه ۱. مسابقات گلبال جهانی فنلاند
۱. فنلاند، ۱۶ امتیاز. ۵۲ گل زده و ۲۶ گل خورده.
۲. جمهوری چک، ۱۶ امتیاز. ۵۶ گل زده و ۳۱ گل خورده.
۳. آمریکا، ۱۳ امتیاز. ۳۶ گل زده و ۳۲ گل خورده.
۴. ایران، ۱۱ امتیاز. ۵۳ گل زده و ۳۴ گل خورده.
۵. اسپانیا، ۱۱ امتیاز. ۳۰ گل زده و ۳۱ گل خورده.
۶. الجزایر، ۸ امتیاز. ۳۷ گل زده و ۵۳ گل خورده.
۷. آلمان، ۴ امتیاز. ۳۲ گل زده و ۵۲ گل خورده.
۸. اکراین، ۰ امتیاز. ۳۳ گل زده و ۷۰ گل خورده.
جدول کامل رده بندی گروه ۲.
۱. برزیل، ۱۹ امتیاز. ۶۷ گل زده و ۲۷ گل خورده.
۲. ترکیه، ۱۷ امتیاز. ۵۸ گل زده و ۳۲ گل خورده.
۳. لیتوانی، ۱۶ امتیاز. ۷۱ گل زده و ۳۸ گل خورده.
۴. چین، ۱۲ امتیاز. ۵۸ گل زده و ۴۹ گل خورده.
۵. بلژیک، ۶ امتیاز. ۳۹ گل زده و ۵۳ گل خورده.
۶، کانادا، ۶ امتیاز. ۴۱ گل زده و ۵۶ گل خورده.
۷. ژاپن، ۳ امتیاز. ۴۱ گل زده و ۶۸ گل خورده.
۸. مصر، ۳ امتیاز. ۲۱ گل زده و ۷۳ گل خورده.

سلام.‏ با شهامت میگم که باختیم.‏ اما به بچه ها خسته نباشید میگم و امیدوارم تو سایر میادین تیممون موفق باشه،‏ چرا که ما همچنان شانس کسب سهمیه ی پارا المپیک ‏۲۰۱۶‏ ریودوژانیرو رو با کسب عنوا قهرمانی بازیهای پارا آسیایی که دور از دسترس هم نیست رو داریم.‏ پس جای ناراحتی نیست.
تحلیل فنی و بررسی نقاط ‏۴عف و قوت و تلاش برای برطرف کردن نقاط ضعف هم بمونه به عهده ی کارشناسان اهل فن و مسئولین فدراسیون،‏ در فضایی صمیمانو و دوستانه و با رعایت انصاف و به دور از بیحرمتی به کسی.‏ ممنون.

سلام
متأسفانه باختیم …. البته نیمه اول خییییلی خوب بودیم خییییلی حتی تا یه جاهایی سه تا گل جلو بودیم ولی برزیلیها نیمه اول رو مساوی کردند و نیمه دوم ما یه کم که نه بیشتر از یه کم بد بازی کردیم البته فکر کنم بچه ها یه مقدار هول شده بودند و خب با اختلاف سه گل و ۱۱ بر ۸ باختیم …..
در هر حال ایرانمون سربلند هست و بچه هامون از نظر ما سرافراز..

می گم جدی جدی شنیدن زنده بازی خیلی هیجانی بود ها … ان شا الله دفعه دیگه از سیما هم پخش بشه تا هم تصویر داشته باشیم هم صدا …
از همه کسانی که تلاش کردند تا این مسابقات بصورت زنده پخش بشه شدیداً ممنون و بازم ممنون….. همگی خدا قوت …

“می‌گم آقای سرمدی چه سرعتی …. لحظه به لحظه که می‌گند اینه ها …”

سلام! بچه ها خسته نباشید! دم همهتون گرم! ما تو آسیا قهرمان میشیم! از همه اونایی که تو این مدت زحمت کشیدن تا این بازیها از رادیو پخش زنده بشه شهروز عزیز آقا اشکان گل و امیر آقا واقعا زحمت کش کمال تشکر رو دارم! واقعا دست همتون درست! حق نگهدارتون!‏

سلام.‏ نوخودی! میگم:‏ این بنده خدا امیر این چند وقت رو نت خوابیده بوده،‏ اما گذشته از شوخی و به عنوان مسئول برنامه و مسئول گوروه ‏‏(البته اگه منو قبول داشته باشید‏)‏،‏ بهش خدا قوت میگم و خسته نباشید.‏ چون فقط تعصب که میتونه آدمو به این وضع دربیاره.‏
البته پخش گلبال از رادیو به نظرم سودمندتر تا از تلویزیون! چون در سیما تصویر خودش گویاست و نیازی به گزارشگر چندان نیست،‏ اما فایده ی مهمش در آشنا کردن عموم جامعه با ورزش نابینایان،‏ اما گزارش گلبال از رادیو هم البته جای پیشرفت بسیاری داره که تمام سعیمونو میکنیم که به اون جایگاه اصلی برسیم.
اما برای همین هم ما از اسفند تلاش کردیم،‏ وقتی میگم نا، نه فقط گروه برنامه ساز برنامه ی زندگی ادامه داره،
بلکه فدراسیون و حاجآقا مظلومی ‏‏(که دوستان به قدر کافی ایشونو نواختند! که حالا منصفانه یا غیر منصفانهشو بهش کاری ندارم.‏)‏،‏ حاج محسن جعفری و خانوم بهاره ی آبستان هم زحمت کشیدن.
فراموش نکنید که سازمان صدا و سیما با مشکلات مالی که باهاش مواجه هست،‏ توان اعظام گزارشگر به این رقابتها رو نداشت یا حد اقل اولویتش این نبود،‏ و هزینه ی اعظام گزارشگر به این رقابتها برای پوشش زنده مسابقات رو هم فدراسیون نابینایان متقبل شد.
البته فکر نکنید که من مدافع فدراسیونم،‏ من و گوروهم فقط در جایگاهی نشستیم که باید حرف حق بزنیم و از حق بگیم صرفه نظر از اینکه حق با کی باشه،‏ با دوستانمون یا با.
.
.
.
و خبرنگاری واقعی یعنی این!‏.‏ و شما مطمئن باشید که به نقاط ضعف هم خواهیم پرداخت، البته با رعایت نکاتی که قبلا هم بهش اشاره کردم. یعنی منصفانه و منطقی. ‏ ممنون.

حاج خانووووممم این جعبه دستمال کاغذی کو؟ اشک هام خونه رو برداشت…!… دوستان چیزی ندارم بنویسم… ولی چون خودم گلبال باز هستم واقعا ریختم به هم و ناراحت شدم… انشا الله در مسابقات بعد غیور مردان کشور مان جبران میکنند… حالا همگی با هم بخونیم… دست ها همگی بالا ما سهمیه المپیک میخواییم یاالللاه… انشا الله در مراحل بعد موفق باشید عزیزان… واقعا خدا قوت خدا قوت خدا قوت… یا حق

اوه, خدای من, ولی خدایی خوب بوده هشتا گل کم نیستا,!!
خدا قوت, واقعا بازی گلبال بازی سخت و نفسگیریه, امیدوارم اینچوان جبران کنن
من میدووونم که میتوووونن
آفرین بچه ها, عالی بود میدونم چقدر فشار روحیتون بالا بود
پاینده باشید همتون
مرررسی امیر سرمدی خدا جواب زحماتتو بده همچنین بقیه که درین راه به شما کمک کردن

درود به همگی. ایشالا دفعات بعدی تدبیری اندیشیده بشه که اختلافات تیمی کم و ارتقاات زیاد بشند.
۱. لازم میدونم از امیر واسه تمام زحمت هایی که توی محله میکشه، واسه زحمتهایی که توی زندگی ادامه داره میکشه، واسه زحمتهایی که توی ایران سپید میکشه و واسه زحمتهایی که توی وبلاگش میکشه، تشکر کنم. آخرش خیلی از منافع همه ی کارهایی که امیر میکنه، به ما میرسه. از بچگی که ایران سپید رو میخواندم همیشه منتظر ی خبرنگار اینجوری جدی و حساس که ی چیزی هم حالیش باشه بودم که خدا رو شکر سر انجام، یکی پیدا شد. مِقسی امیر!
۲. لازم میدونم از حضور به ندرت و ارزشمند آقای اسدی اینجا تشکر کنم. ممنون که هستید.
۳. لازم میدونم از همه ی شما هم محلی ها واسه حضور گرمتون تشکر کنم. این گرم رو واسه کلیشه نیاوردم. واقعا حضور شماها گرمه. جواب کامنت های هم رو میدید و مسائل رو ریز پیگیر هستید. این یعنی اینکه شما واسه محله، واسه نویسنده و واسه خودمون و خودتون ارزش قائل میشید. واقعا فکرشو که میکنم اگه شماها نباشید اینجا چه قدر کمرنگ و کم خواستنیتر میشه! همگی دست مریزاد. راستی، واسه تهیه و تولید مطالب و پست ها و پادکست ها و کلا هرچی مربوط به نابینایان میشه همگی دست به کار بشید که کار ضبط آموزش پستیدن و فراهم سازی زمینه ی مشارکت توی محله، از طرف من داره تموم میشه. به زودی خدمتتون عرضه میکنمش. دوووستون دارم بیشتر از دیروز، کمتر از فردا!

سلام
تلخ ولی!! اتفاق افتاد!
روز تلخی بود!
عمق فاجعه رو گلبالیستامون اگه یکم با فکر کنن متوجه میشن!!
حداقل میگم برای ما بد شد!!
اما چه شد؟
در شروع بازی با زهم مثل همیشه ما سه گل جلو افتادیم ولی نتونستیم این گل ها را حفظ کنیم!
برزیل پله ای هایش خیلی سنگین بود و سجاد متاسفانه روزش نبود و در سه چهار جا توپ بهش برخورد کرد و پرید!
ای کاش وقتی نتیجه ۷ ۴ بود بازی به منصوری میرسید تا حداقل دفاع جم بشه!
ما به برزیل خوب گل زدیم ولی متاسفانه خوب هم گل خوردیم!
حتی دو سه گل در منطقه ۵ بین سجاد و حسن خوردیم که واقعا بعید بود! چون اون منطقه نقطه قدرت سجاد و حسن هست!!!
نمیدونم اصلا حال خوبی ندارم که بخام بیشتر هم بنویسم!
بد بود دیگه با خودمان که تعارف نداریم!
ولی باز هم از بچه ها ممنونیم که تمام تلاششان را کردند.
دوستان فعلا خدا نگه دار….

سلام به همگی
از اشکان، مصطفی، سامان، نخودی، محمدرضا، زهره، مجتبی و محمدصادق، ممنونم. الان فرصت کردم کامنت های پر مهرتون رو بخونم. و یه تشکر صمیمانه هم از همه ی کسانی که به من و گروهمون لطف داشتن. تو این چند روز، لحظه به لحظه همراه هم بودیم تا ببینیم چه نتایجی به دست مییاد.
تو همه ی این مدت، سعی خودمو کردم که این محله مثل یک خبرگزاری، به سرعت اخبار رو منتقل کنه و فایل صوتی تمامی بازی هایی که به صورت کامل پخش زنده شد رو هم گذاشتم. آره نتیجه ی دلخواه ما به دست نیومد اما همین که برای اولین بار دور هم جمع شدیم و تا این حد نسبت به ورزش نابینایان کشورمون حساس شدیم، با حضور ورزشکاران مسائل رو تحلیل کردیم و و و، خودش میتونه ارزشمند باشه.
ایشالا که خدا توفیق بده برای مسابقات بعدی ورزش نابینایان، حالا نه فقط ورزش گلبال، در همه ی رشته ها بتونیم همین سبک و سیاق رو در این محله ادامه بدیم.
یه تشکر ویژه هم از مجتبی که همه ی امکانات رو برای من فراهم کرد تا بتونم در سریعترین زمان، این پست رو بروز رسانی کنم.
در اون پادکست صوتی که گذاشتم، مفصل به تحلیل این رقابت ها و چرایی نتایج به دست اومده پرداختم.
به امید درخشش در مسابقات پیش رو.
پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، در مهر ماه ۹۳

راست میگی واقعا امیر.
تو این پست خیلی اتفاقهای خوبی افتاد.
تو که از همه تشکر کردی.
اما به نظر من یه دمت گرررم جانانه حق خود خودته امیر جونم.
خیلی باحال و با معرفت و با مسؤولیت و با جنبه و ‏،،،،،………‏ هستی خداییش.
برات از ته قلبم بهترینها رو آرزو میکنم.
موفق باشی.

سلام به داداش مسعود گل گلاب
مرسی عزیز.
راستی دیدی گفتم والیبال میره که دو تا شکست تاکتیکی بخوره؟ اینا همه ی سعیشونو کردن که برزیل نیاد بالا اما خب ایتالیا بازم با ذخیره هاش به میدون رفت و برزیل هم صعود کرد. و لهستان حذف شد.
روز شماری میکنیم تا زودتر ۲۵ تیر برسه و مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی والیبال به میزبانی ایتالیا شروع بشه.

دیدگاهتان را بنویسید