خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ی جمله سازی از نوع خفن! بیا تو! دم در خوبیت نداره!

درود به همگی شما باحال ها که اگه ی روزی ببینم ی پست یا ی کامنت از شما اینجا نیست دیوانه میشم! ما یک مشت معتادیم به هم دیگه که معلوم نیست یک روز از وابستگی زیاد به هم سنگ‌کوب بکنیم یا زنده بمونیم!

آهای خوشتیپ ها، آهای شفتالو ها، آهای آلبالو ها، آهای گیلاس ها، آهای گل هایی که ایشالا عمر نوح داشته باشید، با شما هستم: به رسم نظرسنجی ها و حال و احوال پرسی هایی که گاهی اینجا انجام میدیم، به رسم بیخبر نماندن از حال هم و به رسم تلاشی همیشگی برای تقویت نقاط قوت محله، خیلی دوست دارم اون هایی که اهل محله هستید و نسبت به اینجا حس خوبی دارید، جمله های زیر را با هر تعداد گزینه که حال کردید کامل کنید و از دوست هاتون که احتمالا از این قضیه خبر ندارند بخواهید آنها هم بیایند جمله های زیر را با هر تعداد گزینه که خواستند کامل کنند. در همین کامل کردن ها، خیلی چیز های جالبی پیدا میکنیم و اعتماد به سقف ما بالاتر میره. میگید نه؟ امتحان کنید!

راستی بگم که قانون اینه که هر کسی کامنت بی ربطی بنویسه یا از الگو پیروی نکنه یا بخواهد اول و دوم بشه، متأسفانه با اینکه خودمم دوست ندارم ولی برای حفظ نظم عمومی، بین یک تا دوازده ساعت بعد، کامنت های بی ربط را ویرایشگر ها یا من پاککن می کشیم روشون.

شکلک من آدم ترسناکی نیستم!

شکلک مطالب آموزشی به قدر کافی هست و ما آب به محله نمیبندیم!

شکلک قهر نکنید!

شکلک منتظرم!

و اما جمله ها اینها هستند. سه تا بیشتر نیستند. بخوانید و کامل کنید، ایول به شما:

  1. من از گوشکن بازدید میکنم چون که سه نقطه…

حالا شما باید جای سه نقطه… را با دلیل های خودتان کامل کنید.

  1. من در گوشکن کامنت می دهم چون که سه نقطه…

حالا شما باید جای سه نقطه… را با دلیل های خودتان کامل کنید.

  1. من در گوشکن پست میفرستم چون که سه نقطه…

حالا شما باید جای سه نقطه… را با دلیل های خودتان کامل کنید.

به قول اون هم‌محلی عزیز: میدونید که دوستون دارم!

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «ی جمله سازی از نوع خفن! بیا تو! دم در خوبیت نداره!»

سلام.
من از گوشکن بازدید میکردم چون محیط صمیمی و گرم و آرومی بود.
من در گوشکن کامنت میذارم چون برای تک تک پست گذاران ارزش و احترام قائلم.
من در گوشکن پست نمیذارم چون نمیتونم.
اگه این خصوصیات تداوم پیدا کنه، همچنان گوشکنی خواهم ماند.

من بازدید می کنم چون مطالب به درد بخور گیرم می آید و کپی کاری کمتر از سایتهای دیگر است
من کامنت می دهم چون شور و نشاط در کامنتها وجود دارد و البته با هم بیشتر آشنا می شویم و می خندیم
و اما پست می دهم چون دوست دارم نظر دیگران را در مورد نوشته های خود بدانم همچنین از آموزش دانسته های خود خوشحالم و البته از این که حتی اگر پستی متفاوت باشد یعنی با نظر مدیر نخواند حذف نمی شود

سلام
۱ .من از گوش کن بازدید می کردم چون دوست داشتم درباره ی نابینا ها بیشتر بدونم.
۲.من در گوش کن کامنت می دادم چون شماها برام عزیزید و می خواستم یه جورایی قاطی شما بشم.
۳.من در گوش کن پست می فرستادم تا به شما نزدیک بشم.
۴.من ته قصه متوجه شدم اینجا غریبم.شاید شما هم این حسو توی جمع بینا ها تجربه کرده باشید.خداحافظ همتون.در ضمن خوشحالم غلط املایی گرفتن براتون مهم شده.

با سلام خدمت شما دوستان عزیز اگه رک بگم ناراحت نمیشی آقا مجتبی … . . بسیار خوب ظاهراً که چاره ای نیست میگم
۱- توی گوشکن کامنت میذارم چون به یه جواب یا یه هدف یا مشکلی که دارم برسم ۲- از گوش کن بازدید کردم و میکنم چون از توی گوگل لینک گرفتم ۳- توی گوش کن پست هم که نمیدم البته یکی دادم پاک شد ولی با این حال خوشحالم از اینکه با بچه های هم محله ای هستم و افراد با انگیزه ای مثل شما را تحسین میکنم و دستمو برای همکاری اگه بتونم برای شما دراز میکنم با تشکر خدا نگهدار

۱:من به گوش کن سر می زنم چون اینجا بعضی از دوستان بدون چشمداشت اطلاعاتشان را در اختیار دیگر دوستان می گذارند.
۲:من در گوش کن دیگر کامنت نمی گذارم چون بعضی دوستان با من و کامنتهایم مشکل دارند.
۳:من در گوش کن پست نمی گذارم چون دیگر دوستان بهتر و کامل تر اینجا پست می گذارند.

۱.من به گوش کن سر میزنم تا اطلاع عمومی خودم را در هر زمینه بالا ببرم
۲.کامنت میدم چون برای صاحب اثر احترام بی حد قاعل هستم که البته امروزه بیشتر خواننده هستم تا کامنت دهنده که از همین جا از همه کسانی که من لیاقت دادن کامنت به پستهای مفیدشان را نداشتم عذرخواهی میکنم.
۳.دوست دارم هرچی خودم بلدم و یاد گرفتم در هرزمینه اونم با سختی و تلاش خودم به آسودگی و راحتی در اختیار هم نوعان خودم قرار بدم چرا که قدیمی ها میگن
هرچی برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسند

به گوشکن میام چون عااااشششقشم و نسبت به این محله واقعا تعصب شدید دارم.
چون اینجا احساس میکنم آزاد هستم و از بسیاری از کلیشه های دست و پاگیر هم خبری نیست.
چون بیتعارف مدیر این محله یکی از الگوهامه.
چون من اینجا رو سایت نمیدونم و غیر از گوشی و کامپیوترم قلبم هم به اینجا وصله.
و خیلی موارد دیگه که میدونید و نوشتنش فقط کامنتو طولانی میکنه.
توی گوشکن کامنت میدم چون انسان که باشی وقتی یه چیزی یه جایی فکر میکنی برات مفید بوده وظیفه داری به یک نحوی تشکر کنی.
چون احساس میکنم اینجا از کامنتهای تکراری و یا کامنتهایی که نظر خود بچه ها نیست وو یا شعاره و یا تأثیرش در جای دیگریست اینجا کم نیست و در نتیجه سعی میکنم همیشه نظر واقعیمو در مورد مطالب بنویسم.
چون دوست دارم تو پستهام بقیه هم نظر بدن و حقیقتا از نظرات زیر پستم لذت میبرم و در نتیجه اگر مطلبی به نظرم مفید باشه برای دلگرمی نویسنده ی عزیز یک دیدگاه ناقابل تقدیمش میکنم.
در گوشکن پست میدهم تا در کامنتها یاد بگیرم و مواردی که یاد گرفتم رو هم با نوشتن و پست کردن تو گوشکن توی ذهنم تثبیت میکنم.
همگی پیروز باشید هم محله ای های عزیز.

سلام بازم چه طرح جالبی
خب کاملشو دیگه نمینویسم:
بازدید میکنم تا از اخبار حال و هواها اطلاعات موقعیات و حرفای بچه های نابینا و این جامعه ای که توش قرار دارم با خبر بشم و از مطالب مفیدش استفاده کنم
نظر میذارم چون گاهی حس میکنم حرفی تازه دارم یا نظری خاص
پست شاید هر از مدتی بذارم اما بهش فکر نمیکنم چون نمیدونم چی بذارم شاید واسه اینکه روحیاتم به پست گذاشتن اینجا نمیخوره و شایدم استعدادشو ندارم

سلام.
من به گوش کن سر میزنم چون نسبت به اینجا احساس تعلق خاطر میکنم.
کامنت میگذارم چون نسبت به جایی که به آن تعلق خاطر دارم، حق نظر دادن هم دارم.
پست میگذارم تا شاید تجربه ها، افکار و یا دیده ها و شنیده هایم برای کسی قابل استفاده باشد.
با آرزوی اوقاتی خوش برای شما مخاطب گرامی.

سلام من از گوشکن بازدید میکنم چون مطالب بسیار مفید و جذاب و ارزشمندی رو در این جا میبینم
در گوشکن کامنت میذارم چون دلم میخواد از زحمات دوستان قدردانی کنم
شرمنده که نمیتونم پست بذارم چون چیزی به ذهنم نمیرسه و در مورد انتخاب مطالب وسواس دارم.

سلام بچه ها من از گوشکن بازدید میکنم چون معمولا آخرین اخبار و برنامه های مورد نیاز نابینایان رو در اون میتونم پیدا کنم! کامنت میذارم برای تشکر حمایت و تشویق کسی که اون پست رو گذاشته! و برای حمایت از شخص مدیر محله! دقیقا مثل شرکت در برنامه اس ام اسی ۹۰ که فردوسی پور برنامش حمایت بشه برند اول رو داشته باشه. پست هم میذارم شاید کسی به دردش خورد! شاد باشید همیشه!

سلام.
۱. بازدید میکنم چونکه: شدیدا بهش اعتیاد دارم، البته بصورت غیر قابل علاج.
۲. کامنت میزارم چونکه: برای پستهای همه دوستانم ارزش زیادی قایلم و میخوام که نقطه نظرات منو در مورد پست شون بدونن و همچنین با خبر بشن که من پست شون رو خوندم.
۳. پست میذارم چونکه: من خودم به اطلاعات عمومی علاقه بسیار دارم و فکر میکنم که در این محله هم کسانی هستن که مانند من به اینجور مطالب علاقه مندن هرچند که به قول بعضی از دوستان کپی کاری باشه.
۴. از فاطمه، ثنا، هادی و دوستان دیگه ای که خدایی ناکرده تصمیم به کمرنگ کردن حضورشون در محله رو دارن تقاضا میکنم که این کار رو نکنن، ما همه مکمل هم دیگه هستیم و بخاطر همدیگه اینجاییم، بینا بودن یا نبودن، مورد توجه گرفتن یا نگرفتن نظراتمون از طرف بقیه هم محله ایها نباید باعث جفا به دوستان دیگه بشه، من که همه تون رو دوست دارم و نیومدن و کامنت نذاشتن هر کدوم از شماها برای من یک ضربه غیر قابل جبرانه، پس همیشه باشید و این رشته محبت رو متزلزل نکنید که دودش توی چشمهای بی فروغ و یا کم فروغ خودمون میره.

سلام.
من از گوش کن بازدید می کنم چون، دلیل هام زیادن.
چون توی گوش کن همه چیز هست. آموزش، خنده، درد دل، چیز های جدیدی که من همیشه از فهمیدنشون و سر در آوردن ازشون کیف می کنم، موارد عجیبی که خیلی خوشم میاد باهاشون رو به رو بشم، اتفاق های غیر منتظره ای که گاهی به شدت حالگیر و آزار دهنده و خیلی وقت ها هم بی نهایت شیرین و قشنگ هستن، و خیلی چیز های دیگه که الان یادم نیست. درضمن، خیلی از مواردی رو که هر کدوم و هر تیکه رو۱جایی باید می گشتم تا پیدا کنم تمامش اینجا جمع هستن و پیش اومده که با۱گردش کوچولو توی محله جواب۳تا سوالم رو۱جا گرفتم و بعد از مدتی هر کدوم از اون مطالب رو دیدم که جدا جدا چندین گوشه اینترنت ولو بودن و ازشون گذشتم چون قبلا همهشون رو در گوش کن دیده بودم. من از گوش کن بازدید می کنم چون اینجا رو جدی جدی محله خودم می دونم. محله عزیزی که گشتن داخلش مثل شلوغی های حضوری برام آزار دهنده نیست. گوش کن رو دوست دارم. خیلی زیاد. با مسعود خیلی موافقم و می فهمم چی میگه. اینجا چیز یاد گرفتم، همدردی کردم، خندیدم، گریه کردم، حرصی شدم، حرص در آوردم البته سهوا، بحث کردم، دعوا هم شاید بعدا کنم، آشنا های زیاد پیدا کردم که شاید حتی۱بار هم توی عمرم دستشون رو توی دستم نگیرم ولی بهشون حس محبت و نزدیکی زیاد دارم. آشنا های عزیزی که همهشون رو دوست دارم حتی در زمان هایی که در موردی به شدت باهاشون اختلاف نظر داشته باشم.
توی گوش کن کامنت می ذارم چون دوست دارم بذارم. توی کامنت های اینجا همه چیز هست. انگار اون لحظه۱جمعی با هم نشستن و دارن در۱موردی حرف می زنن و هر کسی از هر گوشه مجلس۱چیزی میگه. با هم می خندن یا با هم بحث می کنن. توی کامنت های گوش کن هم خنده هست و هم همدلی و البته هم اختلاف نظر و بحث و دعوا. من تمامش رو دوست دارم. دعوا ها رو نه، ولی از اونجایی که امکان نداره جمعی بی اختلاف نظر و بی بحث باشه چاره ای نیست جز اینکه این بخشش رو هم دوست داشته باشم.
من در گوش کن پست می ذارم چون،
البته گاهی۱پُستَکی هم می ذارم تا اگر چیزکی بلد بودم که احتمال میدم به درد یکی دیگه هم بخوره بقیه هم ببینن و بخونن. گاهی هم دلم درد دل می خواد و دوست دارم با چندتا خودی حرف بزنم بلکه سبک بشم. این دومیش رو چند بار اینجا انجام دادم و شاید درست باشه که دیگه کمتر انجامش بدم. ولی پست دادن در اینجا رو دوست دارم و کاش چیزی بلد بشم که بتونم اینجا بذارم و باز پست بدم.
اگر بخوام تمام بینشم از اینجا رو بگم از این هم طولانی تر میشه. پس همین اندازه بسه.
گوش کن همیشه پایدار بمونه!
ایام به کام.

با سلام! من بازدید میکنم چون واقعا اینجارو دوست دارم! و اینجارو فقط ی سایت نمیدونم! گوشکن رو تو گوشیم بوکمارک کردم! هر وقت وارد وب گوشیم میشم ناخداگاه روی اسم گوشکن کلیک میکنم! نظر میدم چون دوست دارم نظرمو در مورد پستها بیان کنم و با دوستانی که اینجا هستن بیشتر آشنا بشم! پست زیاد نمیزارم چون حس میکنم مطالبی که تو دست و بالم هست زیاد به کار بچه ها نمیاد! و گوشکن جای بهتریناست!‏

دوباره سلام.
خیلی معذرت می خوام آخه می دونم این که می خوام بگم جاش توی این پست نیست ولی آقای خادمی و بقیه بهم ببخشید چون راه دیگه ای به نظرم نرسید.
آقای بلوردی عزیز اولا باز هم به خاطر تاخیر فوق طولانیم معذرت می خوام دوما خواستم اگه میشه بهم بفرمایید ایمیل وبویسوم خدمتتون رسید یا نه. من جواب کامنت پر مهر و با ارزش شما رو هرچند خیلی خیلی دیر اما در پست وبویسوم خودم نوشتم ولی گفتم شاید چون پست دیگه رفته به انباری شما نخونیدش. این بود که از روی آدرس ایمیلی که اونجا داده بودید بهتون ایمیل زدم ولی راستش من زیادی وسواسم و گفتم شاید نگرفته باشیدش. اینجا که دیدمتون گفتم قانونشکنی کنم و خارج از موضوع پست از خدمتتون هم معذرت بخوام از تاخیرم و هم مطمئن بشم که دعوتنامه رو گرفتید.
این کامنتم جاش اینجا نیست و به نظرم باید بِرِه. امیدوارم شما زود تر ببینیدش و از رسیدن دعوتنامه وبویسوم خاطر جمعم کنید.
معذرت از همه.
ایام به کام.

سلام هم محله ای های عزیز
مدیر جان پست خوبیه یه جورایی نظر سنجی و دونستن تفکر بچه ها راجع به گوش کن فکر بکریه
اکثر بچه ها میدونن که من عاشق اینجا هستم بهش تعصب دارم تمام تلاشمم میکنم که اینجا همیشه باشه و بیام و دوستامو اینجا ببینم یعنی اگه یه روز اینترنت نداشته باشم دق میکنم در ضمن مطالبی که اینجا پیدا میکنم با ارزش هستن و شاید نشه هیچ جا پیداشون کرد چون با محبت نوشته میشن از دل بر میان و بر دل میشینن
اینجا میبینم که یکی با سخاوت تمام دونسته هاشو در اختیار ما قرار میده برامون دنبال مطلب میگرده ویرایشش میکنه که ما راحتتر بتونیم ازش استفاده کنیم پس باید توی کامنتها ازشون تشکر کنم
پست نمیذارم چون حس میکنم حرفی برای گفتن ندارم از نظر آموزشی هم ضعیفم خودم مبتدیم چی یاد بچه ها بدم؟ در کل مصرف کننده هستم ولی یه مصرف کننده ی علاقه مند به محله
راستش تو اینجا کسانی رو پیدا کردم که واقعاً با دنیا عوضشون نمیکنم اونقدر برام ارزش دارن که از خیلی از دوستای حقیقیم بیشتر دوستشون داشته باشم من به یه نتیجه رسیدم اگه اینجا محبتی هست حقیقیه و با ارزش حاشیه ها اگه نباشن اینجا بهشت میشه
با آقای چشمه هم راجع به نرفتن بچه ها موافقم شدید! فاطمه جان باش و به ما عادت کن ترانه جان بیشتر بیا ما برای سلامتیت دعا میکنیم آقای عباسی برگردید من بهتون ایمیل هم زدم و ناراحتی خودمو بیان کردم چون بعد از صندلی داغ من رفتید یه جورایی ناراحتم بچه ها لطفا باشید مسائلو حل کنید با رفتن فقط صورت مسءله پاک میشه اینجا رو پر رونقتر از همیشه بکنید ببخشید زیاد حرف زدم مجتبی جان از شما هم تشکر میکنم چون فشار کاری این محله خیلی بالاست ولی تحمل میکنی و مقاومت تو هم بالاست این محله رو سر پا نگه دار و هر جا که کم آوردی یاد این پست و کامنتهاش و علاقه ی بچه ها بیفت و از تصمیماتی که میگیری اگه به نفع ما نباشه صرف نظر کن
مرسی که تحملم کردید دوستان عزیز دوستتون دارم

سلام
من از گوش کن بازدید میکنم چون بهم آرامش میده .با مطالب جدید و به روزی که نوشته میشه به استقلالم کمک میکنه
من در اینجا نابینایی رو شناختم و تونستم تقریبا باهاش کنار بیام
در اینجا مدیر و تک تک بچهها واسم الگوهای موفقی هستند

ضمن درود فراوان و عرض ادب! من از محله باز دید کردم و میکنم چون:‏ ‏۱-خاطراتم به شکل صوتی اینجا گذاشته شده بود،‏ ‏۲-آموزشها و نیازمندی های بسیاری را در خود جای داده بود و میدهد،‏ ‏۳-من از افراد مغرور خوشم میاد و اینجا هم مدیرش مغرورس و هم بیشتر افرادی که اینجا هستند مغرورند! من در محله پست ندادم چون بی عرضه هستم! من در محله کامنت میدهم چون:‏ ‏۱-برای کامنت دادن آزادی کامل ودود دارد،‏ ‏۲-من از پتک مدیر خوشم میاد،‏ ‏۳-وقتی پستی را می خونم خاطراتم زنده میشه و مینویسم و با خاطراتم زندگی میکنم،‏ ‏۴-اینجا سوسول و نازک نارنجی زیاد هستند و من با کامنتام با اونا سرگرم میشوم،‏ ‏۵-من از خوندن کامنت دونی خوشم میاد،‏ ‏۶-هر محله و کامنت دونی به شیطون نیاز داره که حضور من الزامیه،‏ ‏۷-من از این محله و مغرور هاش و سوسول هاش و نازک نارنجی هاش خوشم میاد،۸-من افتخار

۱- من از گوشکن بازدید می کنم چون واقعا مطالب جالب به درد بخور و بامزه ای توش پیدا میشه.
۲.من در گوشکن کامنت می دهم چون که دوست دارم نظراتم رو بگم و نظرات بقیه رو هم بدونم.اعلام وجود هم هست. البته اگه از مطلبی خوشم بیاد.
۳.من در گوشکن پست میفرستم چون که مطالبی به دستم می رسه یا می دونم یا میشنوم یا انجام می دهم که دوست دارم بقیه دوستای عزیزم هم اون ها رو بشنوند بدونند یادبگیرند و حالش رو ببرند.

سلام خب نوبت من رسید بگم من دفعه اول که اومدم اینجا صمیمیت اینجا با تموم سایت ها فرق داشت باور کنید انگار همه رو از قبل می شناختم من تا قبل از این تنها سایت که روزی دو بار سر میزدم تابناک و خبر گذاری دانشجو بود لازم هست که نظر تبسم جان را لایک کنم در زمینه سوال اول
اما سوال دوم کامنت می دم چون فکر می کنم پستی رو فهمیدم ولی متاسفانه وقت ندارم که واسه همه پست ها نظر بدم البته قابل ذکر هست که غیر ممکن هست پستی از زیر دست من در بره و یه اعتراف دیگه این که گاهی اینقد خوب می نویسید که من نمی تونم چیزی بگم اما این دلیل بر بی تفاوتی من نیست

و سوال سوم باید گفت که ببینید من پست میذارم چون متاسفانه من فقط پنج سال هست که فهمیدم مشکل بینایی دارم و یه آدم وقتی بفهمه با آدمایی که باید اشتراکاتش بیشتر باشه ولی نیست خیلی براش سخت هست خیلی برای من سخت هست که بتونم با بینا ها خوب کانکت بشم اما حتی نتونم چطوری باید با همنوع های خودم شیطنت های دوران جوونی رو انجام بدم با پست گذاشتن سعی من بر این هست که یه جوری از کامنتاتون این مشکل خودم رو بر طرف کنم

سلام.
من از اینجا بازدید میکنم، چون تو فایرفاکس وقتی g میزنم که برم تو جی میلم، اول گوش کن رو نشون میده بعد باید یه m بزنم تا جی میل رو نشون بده.
این میشه که میگم فعلا یه سری اینجا بزنم بعد برم تو جی میل!
من تو پستهایی که ماجراجویی توشون باشه، یعنی یه دعوایی، بحث مهمی، جنجالی چیزی در بر داشته باشن کامنت میدم، چون بعضی وقتا دوست دارم آتیش بیار معرکه باشم، بعضی وقتا هم هدفم از بین بردن حاشیه ی موجوده، یا این که میخوام جلب توجه کنم!
یعنی کلیه خصوصیات یه آدم روانی و در عین حال بیکار رو دارم! نه؟!
ولی مطمئن باشید در هر صورت نظری که میدم غیر واقعی نیست و حتما نظر خودمه!
بعضی وقتا هم یه پست میذارم، تا بگم ببینید منم بلدم آموزش بدم! تا میتونم هم هدینگ و لیست و این جور چیزا تو پستم میگنجونم، که در پیشگاه وردپرس مسئول نباشم که بگه چرا از امکانات موجودم استفاده نکردی!
کلیتش! وقتی میام اینجا و میبینم فقط مطالب معمولی هست، حالم گرفته میشه و اگه دو سه بار پشت سر هم این اتفاق بیفته، ممکنه چند روز نیام سر بزنم!

با درود
من از اینجا بازدید میکنم چون، فعالیتش نسبت به سایتهای مشابه بیشتره
اغلب کامنت نمیدم چون، به نظرم شاید مطلب به درد من نخوره
اما پست میدم چون ، دوست دارم
صرفاً دلم میخواد و دوست دارم که پست بدم
همین

من از گوشکن بازدید میکنم چون که خودمم اهل همین محله م !وقتی اهل جایی باشی چجوری می تونی ازش جدا بشی ؟نه فقط اسما که رسما هم حس می کنم می فهممشون هم فهمیده میشم این فهمیدن البته منظور تشابه ها و تفاوت ها نیست کنار اومدنا و درک کردن هاست
من در گوشکن کامنت می دهم چون اصلی ترین مخاطب هم محله ای های عزیزم کسی جز ماها نیست اگه ما وظیفه مونو بهم فراموش کنیم و مدام مثه اسکلت نگاشون کنیم (بی هیچ واکنشی در خور ) اونوقت از غریبه ترا چه انتظاری میشه داشت ؟من سعی کردم حتی برای کسی که نقطه ای هم پست کنه کامنت بذارم تازه وسط این کامنت دادناس که کل کل می کنیم و کلی محبت درو می کنیم مطمئنا کسی از گرفتن محبت بدش نمیاد و اینا تازه علاوه بر فهم بهتر مسایل در حین کامنت دادن و نکته های مفید دیگه س و البته اساس درک و تفاهم ما تو نوشتن و خوندن همدیگه س تنها راه ارتباطی که با هم تو دنیا داریم و البته علتش هم همون بعد مسافت هست
من در گوشکن پست میفرستم چون که چون که فکر می کنم هر کسی باید واسه نگه داشتن خونه ش یه کاری بکنه حداقل سعی کنه کاری کرده باشه آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید

سلام به دوستان عزیز

۱ من از گوش کن بازدید میکنم چون با اخبار اطلاعات برنامه های آموزشی خاطرات داستانها درد و دلها و مشکلات و شادیهای افراد همنوع بیشتر آشنا میشم و کمی از محیط اطراف دیگر نابینایان با خبر میشیم و در بعضی از موارد نمیتونم بی تفاوت از کنارشون بگذرم

۲ کامنت میزارم چون میخوام نظرم را به پست گذارنده القا کنم البته به همه پستها کامنت نمیزارم چون بعضی از پستها نظرمو جلب نمیکنه

۳ پست میزارم چون بعضی از مشکلات و نیازهامو دوستان بدونن تا از اونها کمک بگیرم و در مواردی با دوستان نابینا همکاری کنم شاد باشید

من از گوشکن بازدید میکنم چون که:
۱. بیشتر از همه معتادش شدم.
۲. گاهیها میگند مدیرشم.
۳. باید آمارشو چک کنم ذوق‌مرگ بشم.
۴. نظرات همه رو بخونم از صمیمیتی که اینجا هست و از مشکلاتی که دوستان دارید آگاه بشم.
۵. همینجوری دور همی.
من در گوشکن کامنت میدهم چون که:
۱. بیشتر از همه معتاد سایت شدم.
۲. گاهیها میگند تو که توی پستمون کامنت میدی لذت میبریم.
۳. حل کردن این معادله ه لذت‌بخشه.
۴. به نویسنده و هم‌محلی ها احترام بگذارم.
۵. به مشکلی یا سؤالی که بلدم جواب بدم.
من در گوشکن میپستم چون که:
۱. خعلی معتاد اینجا هستم.
۲. بالاخره اگر من برای مدت زیادی پست ندم باقی هم شاید بیخیال بشید.
۳. از اینکه ی چیزی بلد باشم یاد بقیه بدم خر‌کیف میشم.
۴. گاهی پادکست ها و تجربه هایی دارم که دور همی ازش استفاده میکنیم.
۵. خیلی وقتها دوس دارم خالی بشم. گاهی دوس دارم چیزهایی که بلد نیستمو از شما بپرسم!

با درود من بازدید میکنم چون ۱ مطالب آموزشی خوبی میتونم در اون پیدا کنم ۲ بعضی از نرم ابزارها را که ندارم میتونم در این جا پیدا کنم ۳ میتونم به شخصیت بعضی از بچه ها بیشتر پی ببرم و در بعضی مواقع دوستان خوبی هم پیدا کردم ۴ در کل هر چیزی که یک نابینا نیاز داره در اینجا پیدا میشه من کامنت میگذارم چون ۱ بعضی وقتا احساس میکنم نظر من برخلاف یا موافق شخص پست دهنده هست ۲ بعضی وقتا دوست دارم چیزی به اون اضافه کنم ۳ گاهی هم دوست دارم از اون شخص تشکر کنم من تا حالا پست نگذاشتم میخواستم چندتا انتقاد و پیشنهاد هم بگذارم ولی مدیر گفتن منتشر نمیشه

سلااام
خب جدی میشویم, خخخ
من از گوش کن بازدید میکنم چون واقعا یه تفریح واسم به حساب میاد
انرژی میگیرم, کلی آدم میشناسم, با آداب و رسوم سر تا سر ایران و شاید جهان آشنا میشم
با روحیات افراد بیشترترترتر آشنا میشم از همه نوع اطلاعاتی اینجا پیدا میکنم
کامنت هم واسه تشکر و شاید هم از سر بی کاری میذارم
چون مطمئنم اگه مشغول بودم کمتر اینجا پیدام میشد
البته حتما سر میزدم ولی نه به اندازه ی الآن
کلا همه جنبه هاشون بالاست اینجا, راحت ارتباط میگیری, نظر میدی, انتقاد میکنی, خلاصه خیلی جالب ناک انگیزه اینجا
پست هم که میذارم واسه اینکه به بچه ها به خصوص نابیناهای مطلق و بازم به خصوص دخترهای نابینا بفهمونم, شما هم میتونین مستقل باشید
کلا هدفم ایجاد انگیزست
و اینکه واسه خودم هم خوشمزست که خاطره بنویسم
دلهاتون پر از شادی

سلام.
من تو گوشکن میام، چون اینجا به بچه ها تعلق خاطر پیدا کردم و برخی از دوستان در اینجا، علاوه بر دنیای مجازی، در دنیای حقیقی یکی از بهترین دوستان من شدن.
اینجا میام چون روز اولی که میخواستم در اینجا پست بذارم، مجتبی با حوصله، همه ی راه ها رو برای من توضیح داد و تمامی امکانات لازم رو برای من فراهم کرد.
خوب میدونم برنامه های ما، بخش زیادی از پهنای باند محله رو مصرف میکنه. اما مجتبی، خم به ابرو نمیاره و یک روز به من گفت: تو هر چی مستند، هر چی فایل صوتی که خواستی اینجا بذار. به پهنای باندش هم فکر نکن.
من مدیر اینجام و موظفم همه ی این مسائل رو حل کنم.
اینجا بود که با همه ی وجودم حس کردم، این محله، خونه ی خودمه..
تو گوشکن در پست هایی که از نظرم مفید باشه و مطابق با سلایقم باشه، کامنت میذارم، چون از اون فردی که زحمت کشیده اون پست مفید رو گذاشته، تشکر کنم و باعث دلگرمیش بشم.
چون خودم با تمام پوستو خونم حس میکنم که اگر برای پستی زحمت بکشی و کم کامنت بخوره، چقدر ضد حال هستش.
البته به خاطر مشغله هایی که دارم، شاید فرصت نکنم در همه ی پست های دوستانم کامنت بذارم که امیدوارم از دست من ناراحت نباشن و همین جا از همشون عذرخواهی میکنم.
تو این محله پست میذارم تا دوستان رو با علایق و مطالبی که از نظر خودم مفید باشه، شریک کنم.
در پایان، نقدی رو هم در برخی موارد به خودت دارم که چون بر خلاف روح این پست هستش، ترجیح میدم به صورت خصوصی به خودت بگم.
فقط تو رو ارجاع میدم به بخشی از حرفات که در یکی از پست هات، در نهم اسفند سال ۱۳۹۱ زدی.
امیدوارم همچنان بر این عقاید، پایبند باشی و همیشه بهش عمل کنی.

آغاز نقل قول:
یکی از دوستان به من میگفت: تا زمانی که جایی متعلق به خودت و دورو بری هایت هست مشکلی نیست. ولی وقتی جایی که مال شما بوده مثلا پاتوقتان را عمومی میکنید, باید قوانین عموم, دلخواه های عموم, عرف های عموم را نیز در آن لحاظ کنید.” خوب که فکر میکنم میبینم دوستم بد هم نمیگوید. البته که از صمیمیت و خودمانی بودن ما کم نمیشود, البته که نظراتمان را مثل گذشته به راحتی و در کمال آزادی مینویسیم, البته که باز هم راجع به هر شله قلمکاری مثل فنآوری، پست مینویسیم و خاطره و تجربیاتمان را برای هم حک میکنیم, البته, ولی مقداری هم خودمان را جمع و جور میکنیم و به استقبال یک ارتقا بزرگ در محله نه چندان کوچکمان میرویم.
به سمت با وقار تر شدن و نه به سمت رسمی شدن.
به سمت با ارزش تر شدن و نه به سمت اتو کشیده شدن.
درست مثل زمانی که سوم راهنمایی بودیم و بعد به اول دبیرستان میرفتیم و به ما میگفتند تو دیگر بزرگ شده ای.
پایان نقل قول.
پیروز باشی دوست خوبم.
ارادتمند: امیر سرمدی

من از محله بازدید میکنم بنا به دلایلی بس به شدت زیاد .
با هم میشنویم .
این قبول که انسان برای رفع نیازهاش تن به خیلی کارا میده . البته حالا سیاسیش نکنین بیان یه چی نکته بگیرین ها . موهاتونو میکشم .
بلی مثلا من برا رفع نیازهام الان دقیقا معتاد شدم . اونم به چه شدتی .
معتاد اینترنتی میباشم .

و اما نیازها . مثلا من نیاز به نصب تاکس رو گوشیم دارم . بله این نیاز در گوش کن با آموزشی یقینن رفع خواهد شد . اما این نیاز خود درگیر نیاز دیگه اییه . که میشه گفت نیاز روحی . تا من روحم حالش خوب نباشه عمرا کسی خودش رو بکشه من جواب اس ام اس یا زنگش رو بدم . پس . اینجا روحم رو , از بستر بیماری میپرونه . منو تشویق میکنه به سمت هر چه عادی تر بودن .
اینجا درسته سلیقه ها . دیدگاه ها . رفتارها . برخوردها . بد نا جور متفاوته .
اما وجه تشابه خیلی ها موفقیت هاشونه . اینجا جاییه که میشه بهترین ها . موفق ترین ها . سمج ترین ها . کوشا ترین ها و … رو پیدا کرد . و تشویق به بهتر شدن شد .
اینجا جاییه که هر وقت نفس کم آوردم تو سراشیبی ی زندگی به سراغش اومدم . اومدم و از دوستام نفس گرفتم . تمام . اینقدرم بحث نکنیم . دهه

کامنت میدم زیرا . ادب حکم میکنه وقتی کسی مخاطب قرارمون میده برا اینکه بهش بگیم حواسم به شماست یا تشکر کنیم از صحبت های مفیدش . سری دستی زبانی چیزی بجنبانیم . بعدشم که کلا شخصا از سکوت خوشم نمیاد . دوست دارم ارتباط بگیرم . کامنت هم یک روشه .

پست میدم . چون احتمالا زیادی اعتماد به سقفم . خخخ
دلیل دیگشم اینه دلم برا مجتبی میسوزه . خخخ . خب چیه . اگه من اون این اونا اینا و همه ی ماها پست ندیم که باید مجتبی بشینه با مالیخولیاییش گپ بزنه که . مثلا فکر کنین . بشینه برا خودش پست بده . خودش باز تو کامنت به خودش دلداری بده . بعد هی خودش آمار بازدیدش رو ببره بالا .
یعنی خداییش وجدانتون دل درد نمیشه وقتی اینجور بشه . من که غیرت ام نمیزاره جوون مردمو از دست رفته ببینم . دهه

دیدگاهتان را بنویسید