خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سطل زباله برای حافظه های فلش

سلام دوستان

این مطلب را دیدم شاید برای بعضیها مفید باشد اولش بنویسم که خودم انجام ندادم و از پاسخگویی معذورم دوستانی که تست می کنند سوالات احتمالی دوستان را پاسخ دهند بی زحمت .

خوش باشید

استفاده از حافظه‌های فلش روزبه‌روز بیشتر می‌شود. بسیاری از کاربران فایل‌های خود را روی این حافظه‌ها ذخیره و از آنها روی رایانه‌های دیگر استفاده می‌کنند. به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، گاهی ممکن است در حال استفاده از حافظه‌ فلش خود روی یک رایانه‌ دیگر باشید و فایلی را از روی فلش حذف کنید. در این شرایط فایل حذف شده از روی فلش به سطل زباله در ویندوز مربوط به آن رایانه منتقل می‌شود و در صورتی‌که بعدا قصد داشته باشید فایل را دوباره مورد استفاده قرار دهید، ‌باید از همان کاربر بخواهید در صورت پاک‌نشدن فایل از سطل زباله ویندوز، آن را برای شما ارسال کند.

برای این‌که یک سطل زباله مخصوص به فلش را در حافظه‌ فلش ایجاد کنید تا فایل‌های حذف شده از حافظه‌ فلش شما در سطل زباله اختصاصی آن ذخیره شود، به روش زیر عمل کنید.

1- ابتدا به لینک http:‌/‌‌/‌sourceforge.net‌/‌projects‌/‌ibin مراجعه و آخرین نسخه از نرم‌افزار iBin را دانلود و در حافظه‌ فلش خود ذخیره کنید.

2- فایل اجرایی ibin.exe را از روی فلش اجرا کرده و هرگاه نیازمند حذف فایل‌های داخل فلش بودید، از کلیدهای Windows + Delete روی صفحه‌کلید کمک بگیرید.

3- هنگامی که این نرم‌افزار اجرا شد، از کلیدهای ترکیبی ذکر شده کمک بگیرید، فایل‌های موردنظر شما به‌جای ارسال به سطل‌زباله ویندوز به سطل‌زباله در حافظه‌ فلش منتقل می‌شود. برای دسترسی به فایل‌های حذف شده به این روش نیز می‌توانید به پوشه‌ iBin در حافظه‌ فلش سربزنید یا پس از اجرای نرم‌افزار، روی

 

۶ دیدگاه دربارهٔ «سطل زباله برای حافظه های فلش»

دیدگاهتان را بنویسید