خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تعطیلی احتمالی گوشکن جدی شد!

درود به همگی.

بچه ها، با عرض تأسف، باید پست دیروزم را پس بگیرم و بگویم که متأسفانه پروژه ی گوشکن دارد با شکست مواجه می شود. تو را به هر چیز و هر کس که می پرستید، این نوشته را به هیچ وجه، به هیچ وجه به منزله ی درخواست کمک مالی از طرف من تلقی نفرمایید. تصمیم گیرنده ی نهایی، خود شمایید.

واقعا نمی دانم از کجا باید شروع بکنم. خودتان شاهدید در این سه سال سه هزار بلا به سرمان آمده و حال، این یکی هم می خواهد که سه هزار و یکمین باشد. دیروز که سرویس فضای میزبانی محله را با ششصد هزار ریال تمدید کردم، خوشحال شدم که تا یک سالی راحت هستیم ولی امروز با تعجب فراوان دیدم نه تنها تمدید سرویس فضای میزبانی محله را تأیید نکرده اند بلکه پولی هم که به حساب ریخته بودم به موجودی حساب کاربریمان برگشت داده شده است. باور نکردم. یک ایمیل به شرکت زدم و جواب این بود: “از شرکت دیگری سرویس بگیرید. سرویس شما دیگر تمدید نخواهد شد.” گفتم شاید برخورد بدی کرده ام یا اتفاق ناگواری افتاده است و به همین سبب با بخش پشتیبانی نگاه روشن پارس، تماس گرفتم و از مدیر شرکت، مسئله را جویا شدم که ایشان گفتند:

فضای میزبانی برای سایت های کوچک است نه سایت های متوسط و بزرگ. ما چند ماهیست شاهد افزایش بیش از حد ترافیک سایت شما هستیم. باید به علت فشار زیادی که سرویس شما روی کامپیوتر ها می آورد، مسدود می شدید ولی ما سعی کردیم تا آخر قرارداد یعنی تا 27 مرداد 93 سایت شما را زنده نگه داریم و از آن به بعد، هیچ تعهدی به سایت شما نداشته باشیم. شما باید سرویس بالاتری خرید بفرمایید و همین حالا هم بیش از پولی که پرداخت کرده اید از منابع ما استفاده می کنید. تقصیر شما نیست. بازدید کنندگانتان زیادتر از حد انتظارتان شده اند. راه حل ها را جویا شدم و بررسی کردیم. ما چهار راه داریم:

  1. مشابه همین سرویس را از یک شرکت دیگر خریداری کنیم.

طبق تجربه ی منی که سه سال است این محله را با شرکت های مختلفی تنظیم کرده ام، سرویس مشابه به کار ما نمی خورد چون شرکت های دیگر وقتی بازدید چند هزار تایی ما را ببینند، پولمان را یا می خورند و یا برمیگردانند و در هر حال، بیرونمان میکنند.

  1. به سرویس های رایگان روی بیاوریم.

دقیقا مثل سایت بعضی از دوستان نابینا و بینای خودم. این سرویس ها شاید جواب کارمان را تا چند وقتی بدهند، ولی پایدار نیستند و چون پولی هم نمی گیرند، در قبال از بین رفتن اطلاعاتمان پاسخگو نخواهند بود. بلایی که سر میثم امینی و من و هزاران هزار مدیر دیگر آمده است.

  1. سایت را بر روی یک کامپیوتر مجازی VPS که از قدرتی چند برابر قدرت فضای کنونی برخوردار است برپا کنیم.

شاید بتوان به قط گفت که این مورد، بهترین راه حل ما باشد ولی واقعا پول می خواهد. یک عدد نجومی. پانصد هزار تومان در سال. بله. درست خواندید و درست شنیدید. البته به فرض اینکه اینجا پانصد نفر بخواهید همکاری کنید، می شود به عبارت هزار تومان برای هر نفر در یک سال.

بگذارید یک حساب و کتابی به صورت ماهیانه و سالیانه بکنیم:

اگر ده نفر باشیم، نفری 4500 تومان به ما در ماه می خورد. 54000 تومان در سال.

اگر بیست نفر باشیم، نفری دو هزار و دویست و پنجاه تومان به ما در ماه می خورد. 27000 تومان در سال.

اگر چهل نفر باشیم، نفری هزار و صد و بیست و پنج تومان در ماه به ما می خورد. 13500 تومان در سال.

اگر هشتاد نفر باشیم، نفری پانصد و شصت و دو تومان و پنج ریال به ما در ماه می خورد. 6750 تومان در سال.

و اگر صد و شصت نفر باشیم، نفری تقریبا دویست و هشتاد و دو تومان به ما در ماه می خورد. یعنی فقط 3375 تومان در سال.

  1. فعلا بیخیال محله بشویم.

بله. متأسفانه این یکی را هم درست خواندید و شنیدید. بیخیال بشویم. وقتی نشود در یک فضای درست کار کرد، همان بهتر که کار نکرد.

از شما چه پنهان! همیشه، دوست داشته ام این محله، این وب‌گونه، این سایت، این پاتوق، همیشگی بماند، قابل اعتماد باشد، همه در آن متحد باشیم، بتوانیم روی اینجا حساب کنیم، بتوانیم به انجام پروژه های دراز‌مدت در اینجا مبادرت ورزیم و خلاصه ی کار، خاطره ها و تجربیات و آموزش هایمان را اینجا، با لینک های سالم و در صفحاتی سالم و بدون خطا با هم به اشتراک بگذاریم. در این سه سال، تلاش کردم حتی یکی از لینک های دانلود این محله، از کار نیفتد. حتی مطلبی که مثلا در مرداد 90 در اینجا منتشر شده، هنوز که هنوز است لینک دریافتش کار بکند. کسی سردرگم نشود. اگر نیست، نباشد ولی اگر هست، همیشه باشد!

حالا می بینم سخت است. واقعا شاید منی که اینجای کار را پیشبینی نکرده بودم، نباید شروع می کردم. واقعا نمی فهمم. گیجم. سرم از ظهر که خبر تمدید نشدن سرویسمان را شنیده ام دردش بیشتر شده. اعصابم ریخته به هم! واقعا چه کسی می تواند ادعا کند که لایق صفا، صمیمیت و مهربانی شماست؟! چه کسی می تواند بگوید که این همه بازدید و استقبال از این محله را مدیون شما نیست؟! چه کسی می تواند ناراحتی شما را از مشکلات پیش آمده ببیند و اشکش سرازیر نشود؟!

شاید رفتن احتمالی این سایت، زمینه ای بشود برای یک سایت بهتر، برای یک محله ی بزرگتر و امنتر، محله ای که مدیرش سلیقه ای برخورد نکند، محله ای که شاید بودجه ای دولتی داشته باشد، محله ای که شخصی شخصی نباشد، محله ای که بشود تا بیش از ده سال روی آن حساب کرد، محله ای که لیاقت حضور اعضای نابیی مانند شما را داشته باشد، محله ای که بشود هزار برنامه ی زندگی ادامه داره در آن منتشر کرد، محله ای که اتاق گپ و گفت داشته باشد، مسابقه داشته باشد، کنفرانس داشته باشد، آموزش تک به تک و زنده و برخط داشته باشد، محله ای که بازی و امتیاز گرفتن جزو امکانات اصلیش باشد! و آن وقت، من خود یکی از مشتریان دائم آن محله خواهم بود.

تو را به هرچه و هر کس که می پرستید، این نوشته را احساسی برداشت نکنید. این ها را ننوشتم تا خدایی ناکرده احساسات شما تحریک یا جریحه‌دار شود. این ها را ننوشتم که ناز کرده باشم. این ها را ننوشتم که شما در کامنت ها بگویید تعطیل بکن یا نکن. این ها را ننوشتم که حتی پول جمع بشود. این ها را نوشتم چون احساس کردم شما اعضای محله ای که دیگر مال من نیست و مال همه ی ماست، حق دارید در مورد اتفاقاتی که اینجا رخ می دهد، اطلاع داشته باشید. شما حق دارید بدانید دوروبرمان چه خبر است. حق دارید بدانید چه اتفاقی رخ داد و چرا رخ داد. واقعا از ته قلبم از شما خواهش دارم حتی یک اپسیلون دلسوزی نکنید و یک اپسیلون از روی اجبار یا اکراه یا رودربایستی کاری نکنید. من یک ریال برای خودم نمی خواهم. اگر قرار شد کاری بکنید، برای من نمی کنید. نه من در این سه سال منتی بر شما داشته ام و نه شما منتی بر من خواهید داشت. ما یکی هستیم و برای یکدیگریم. هر کاری بکنیم برای همه ی ما خوب است. نه من و نه تو. بلکه ما.

چنانچه احساس می کنید اینجا با تمام آرشیوش، با تمام منابعش، با تمام خاطره هاش و در نهایت با تمام خوبی ها و بدی هایی که احتمالا دارد، ارزش سرپا نگه داشته شدن را دارد، ابتدا اجازه بدهید در کامنت ها یک تصمیم نهایی بگیریم و هر اقدامی کردیم، با هم اقدام کنیم. هیچ کدام از ما تکی گام به جلو نگذاریم. ما فقط تا بیست مرداد فرصت داریم. اگر قرار شد هر اتفاقی بیفتد، بگذارید دست هایمان را در دست هم دهیم و به یک باره حرکت کنیم.

۷۶ دیدگاه دربارهٔ «تعطیلی احتمالی گوشکن جدی شد!»

۹+۳ =۱۲
سلام و ادای احترام دارم خدمت یکایک دوستان عزیزم.
از نوشتن این مطلب از در استفاده از یه سری کلمات از دوستان معذور هستم.
اسمشو هرچی میزارین بزارین.
اصلاً مهم نیست.
اما باید عرض کنم خیلیامون نمک خور این محله هستیم الان موقعش رسیده که نمکدان را بشکنیم یا دست نگه داریم.
ها؟
از دوستایی که تو محله تفکرشون از لحاظ فنی و مالی
بالا هست استدعا دارم در راستای پیشگیری از بهتره بگم سقوط محله حمایت خود را اعلام کنند.
درست است شاید بنده تا امروز نتونسته ام کمکی به محله کنم اما تا حد ممکن از لحاظ تعمین نیاز فنی شاید قادر نباشم اما از لحاظ مالی تا حد توان حمایت خود را اعلام میکنم.
خودنمایی نمیکنم، راستش این تا این هفته وضعیت مالیم زیر صفر بود اما انشا الله از پسفردا چند تا مراسم داریم یه سری بدهی های کوچولو هم دارم ایشالا حل بشه، پس بدهم، تا سه شنبه هفته بعدی یه مقدار ناچیز ۳۰ هزار تومان تقدیم محله میکنم و در حد توان در آینده نیز محله را تا حد توانم حمایت خواهم کرد.
سایر دوستان هم خودشون صاحب اختیار هستند.
به خدا اگه دستم موجود بود همین الان پرداخت میکردم.

سلام مجتبی و جواد عزیز، من فکر کردم که من زودتر از جواد رسیدم اما همیشه جواد پیش قدم بوده، جوادجون اگه یادت باشه چند ماه پیش در این باره با هم حرف میزدیم، و این قرار رو با هم داشتیم که یه کمکی هرچند ناچیز به این محله بکنیم، دوستان خواهشاً نگید که حالا که مجتبی گفته اینا دارن این حرفو میزنن نه، به خدا که جواد هم میدونه که دست من هم چند وقتیه که تنگه، اما من هم به اتفاق جواد عزیز قول یه کمکی رو تا سه شنبه ی هفته ی آینده میدم،
در واقع این حمایت گروه گلسان از گوش کن هستش،
شکلک تبلیغات،،،،، خخخ
پس بقیه ی دوستان هم دست بجنبونین زود باشین زودتر، زود باشید دیگه، ما این کمک رو داریم به خودمون میکنیم ها؛ پس منتی نیست،

سلام
تا اونجایی که یادم هست برخی دوستان قبلاً پیشنهاد داده بودند که هر کس یه حق عضویت سالیانه پرداخت کنه که من من با این طرح موافق هستم ….

ولی واقعیت یه طوری هست بعد از اون ماجراها این پست و پست قبلتون رو می‌بینم
یعنی یه طورایی وقتی کنار هم می‌چینمشون انگار به هم نمی‌خوره … نمی‌دونم والا….
در هر حال من با تصمیمی که در پایان این پست گرفته می‌شه هم گام خواهم بود

“البته گوش کن بپره یه طورایی همه با هم رستگار می‌شیم خخخ یعنی منظورم این‌که دیگه تخت و طناب و بیمارستان اینا هم نیاز نیست خود به خود مواد بهمون نرسه اعتیاد ما هم می‌پره خخخخ
فکر کنم منو اول همه بندازید بیرون …. شکلک بدجنس شدیم امشب شدید …

سلام.
دلسوزی و اجبار و دیگه یادم نیست چی بود رو من نمی شناسم. من فقط۱محله می شناسم که عضوش هستم و دلم می خواد تا هر جا زورم می رسه هر کاری از دستم برمیاد کنم که نگهش دارم. من زورم به سالی۵۰۰۰۰۰تومن نمی رسه که ای کاش می رسید ولی کمترش رو می تونم بپردازم. خیلی کمتر از این. ولی تمام زورم رو می زنم که هرچی بیشتر بتونم. می پردازم. گوش کن باید بمونه. برای من، برای بقیه.
مطمئنم که خیلی های دیگه هم مثل من فکر می کنن. من حسابم درست و درمون نیست و الان هم دارم بدون تمرکز و با عجله می نویسم که زود تر بفرستم پس مطمئن نیستم درست حساب کنم ولی اینطور که من حساب می کنم اگه۱۰تا بشیم و سالی۵۰تومن بدیم احتمالا حله دیگه. من یکی از اون۱۰تام. خدا رو چه دیدی شاید گاهی بیشتر از۵۰تومن هم زورم رسید. شاید باقی ما هم گاهی بیشتر از این زورمون رسید. گوش کن محله ماست، محله ای که اجازه نمیدیم واسه۵۰۰۰۰۰تومن در سال بسته بشه. امروز۶مرداد بود و تا۲۰مرداد۱۴روز دیگه مهلت داریم. گوش کنی ها سفت بشینید رفتیم که بریم محله رو روی شونه هامون نگه داریم خدای نکرده نی افته.
پاینده باشید همگی.

سلام میگم نخودی بانوی محله و دیگرانی که احتمالا سؤالی توی ذهنتون پیش اومده یا احساس میکنید ناخواسته من تناقضی توی حرف هام بوده خواهشا بپرسید من ناراحت نمیشم و به پرسش های احتمالی همتون جواب میدم. مگر نه اینکه همه ی شما مثل داداشی ها و آبجی های خوب خودم می مونید؟!

درود
متاسفانه خبر را در مود skype شما خواندم ،عصبانی شدم و پیامی برایتان فرستادم ! اما آن مطلب را در اینجا منتشر کردید و بیشتر مطلع شدم !واقعا متاسفم !مثل اینکه نفرین آقایان محله ما را در نوردید !؟ حالا بعد از این هر کجا حرف و سخنی پیش بیاید بیرق کفر را درست وسط محله ما می کوبند و ما را به … محکوم یم کنند و خودشان را حق می شناسانند .عجب اتفاقاتی ! حالا شهروز بیاید و ۴ مرداد را لوحه بنویسد و بر سر در محله بیاویزد . حالا وقت اتحاد است .اتحاد . اتحاد .خانه ظلم کافر جماعت بسوزد که با این تکنولوژی خودش ما را به خودش وابسته کرده و شرکتی با این عظمت قادر نیست از یک محله زپرتی !ببخشید ها در مقابل این همه ادعای توانمندی شرکت های مختلف و عدم توانائی ارائه خدمات متاسفانه شاهد این نکته هستیم که بله این محله به دلیل بازدید کنندگان زیاد باید به شهرداری هم عوارض بدهد .!می گویم چطوره از وزارت کشور نامه استان شدن محله امان را بگیریم !؟ حالا خیلی بزرگ شدیم ها و در تقسیمات کشوری و حداقل در شرکت مذکور که جا نم یگیریم پس یا بیائیم امتیاز شرکت بزرگی را خودمان بخریم و یا یک شرکت بزرگ بزنیم و روی اون شرکت زپرتی را کم کنیم .خوب بگذریم این هم از عصبانیت ما است دیگه .من هم معتقدم هر طور که هست باید این محله را که محله ما است نه مجتبی حفظ کنیم و پیش به سوی حافظ منافع محله دوست داشتنی امان .ما محله عزیزمان را حفظ می کنیم به هر صورت ممکن با دست خالی و یا دست پر مهم حضور شما است و م یتوانیم مجددا ثابت کنیم که اتحاد داریم حالا برم تا ببینم که شهروز بعد از این مدت با تیم مجربشان برای این مهم چه برنامه ای خواهند داشت .ما هرگز نخواهیم گذاشت این محله بوم شود ما حافظ منافع محله و کل نابینایان کشور هستیم و خواهیم بود .

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
من میگم این محله باید پا برجا بمونه چراکه این همه زحمتی که براش کشیده شده حدر میره اگه محله بره ما هم میریم هوا
من میگم چرا اینقدر گران ۵۰۰ هزار تومان؟
اگه همه بدن در حد توانشون که خوبه اما اگه نشه جور بشه باید چی کار کرد؟ نه حالا این دفعه ها کلی میگم داداشی
یه پیشنهاد به ذهنم رسید اگه واقعاً نتونستید برای محله پول جور کنید ما حاضریم به صورت غرض الحسنه به محله بدیم تا وقتی که جمع شد به ما برگردونه
و آخرین حرفم اینه که شما باید اینطور مسائل فوری رو ۳ ماه زودتر به اطلاع برسونی یا حد اقل ذخیره ای داشته باشی برای این کار که در مواقع حساس کمکت کنه
البته من به اندازه ی توانم کمک هم میکنم ولی خواهشمندم که فاش نشود
با تشکر خدا نگهدار

درود
از همه ی دوستان خواهش میکنم به هیچ عنوان احساسی نشید و اگه بناست یه تصمیم گرفته بشه، این تصمیم حالا هر چی که هست محکم محکم و با تضمین کامل قابل اجرا باشه.
نکته ی اساسیش هم همین تضمینش هست.
یعنی ببینید، دیگه این جوری نیست که تو پست قبلی گفتم، که هر کس در هر زمان هر چقدر که بتونه کمک کنه کافیه.
اگه بناست این سایت با همین میزان منابع و بازدید و بدون این که آب تو دل کسی تکون بخوره پا برجا بمونه، بی تعارف باید ظرف همین دو هفته ی آینده هزینه ی نگهداریش تأمین بشه.
من به شخصه از اونهایی هستم که شاید گاه گاهی بتونم حمایتی بکنم و طبعا پیشنهاد قبلیم هم بر همین اساس بود.
همون طور که گفتم اون پیشنهاد دیگه به درد نمیخوره.
اصلا حرف سرویسهای رایگان رو هم نزنید که خودتون میبینید با ۲۰۰ ۳۰۰ تا بازدید تقشون در میاد، چه برسه به دو سه هزار بازدید.
پس به نظر من فعلا پولی واریز نکنید و فقط هر کس بیاد رقمش رو اینجا مشخص کنه. یعنی میزان کمکی که میتونه بکنه، تا بعد ببینیم جمع این ارقام مربوط به اعلام آمادگی چقدر میشه!
الان بیش از هر گونه ابراز احساسات، دلتنگی، ناراحتی، دلسردی، دلداری دادن، دلگرمی، خوشحالی، تهییج و غیره به اعداد و ارقام ملموس احتیاج داریم تا بر اون اساس مشخص بشه نگه داشتن محله شدنی هست یا نه!
گرچه این صرفا یه پیشنهاده که الزاما بی نقص هم نیست.

سلام.
من هم با گفته های آقای درفشیان موافقم. دوستان بیایید همت کنیم و گوشکن رو سرپا نگه داریم. هرکس که میتونه کمکی بکنه بیاد و میزان کمکش رو اینجا بنویسه تا بعد بشه در موردش تصمیم گرفت. من تا ۵۰ هزار تومن میتونم به صورت سالانه کمک کنم.

سلام من که این روزها هرچی پست از این دست دیدم, اعلام حمایت کردم به عبارت دیگه حمایت خودم رو اعلام کردم. امشب هم ضمن اعلام حمایت مجدد, به عرض میرسونم که در این راستا همه جوره پایه هستم. از هر تصمیمه مبنی بر نحوه و مبلغ و فواصل زمانی پرداخت توسط جمع اتخاذ بشه, طبعیت میکنم. ناگفته نمونه که خودم این روزها در حال خونهدار شدن هستم و تا خرخره مقروزم. ولی این محله و گشت و گذار روزانه در اون هم بخشی از زندگی منه که اگه خدای نکرده از دستش بدم, بد جوری خمار میشم. بنا بر این نقدا مبلغ ناقابل و ناچیزی در حد ۲۰ هزار تومن برای پرداخت در نظر گرفتم که به محز دریافت شماره حساب اقدام میکنم. این شفاف گویی من واسه اینه که اولا دوستان بدونن همه ما گیر مالی داریم, ثانیا کسی به کم و زیاد مبلغی که میتونه بده, فکر نکنه. ۵۰۰ هزار تومن رقمی نیست که در مقابل معرفت ایرانی به زانو در بیاد. پس: دست در دست هم دهیم به مهر, محله خویش را کنیم آباد.دم همتون گرم.

سلام.
چطور مجتبی آخه؟
چطور از منی که به اینجا تعصب دارم انتظار داری این مطلبو بخونم و احساسی نشم؟
من پریسا رو لایک میکنم.
و من یکی از اون ده تام.
تازه شایدم گاهی بیشتر ترم بشه.
و یلدا رو لایک میکنم به شدت.
دمت گرم.

درود به همگی
منم خیلی مشکل مالی دارم.
لپتاپمو فوروختم و گوشی موبایل هم ندارم ولی
صد هزار تومانش هم با خودم!
حالا ببینیم چهارصد هزار دیگه چطوری میشه قضیه اش.
البته بازم میگم من اصرار به جمع آوری پول حتما حتما ندارما.
یک وقتی یک نفری ی فضای میزبانی به درد بخو داره میخواد ما رو میزبانی کنه. خوب دمشم گرم. اون وقت دیگه یک قرون هم نیاز نیست ولی فعلا راه حلی که به ذهن من رسیده این بوده. من فقط میگم اگه بشه اینجا پابرجا بمونه حالا هر طور و به هر راهی که شده باشه مهم نیست.
مرسی که هستید

مجتبی من و نمیدونم فکر کنم آقای جعفری بود
بوووق بودیم تا اونجایی که تو نوشته بودی ۱۳۰ جور شد حالا هم که دارندا میان ههه, سؤال منو که جواب ندادی که گفتم پستچی خودت بودی؟
راستی یه چیزی بگم و برم, حق عضویتی نشه هر کسی بیاد مبلغ بده فعلا طبق چیزی که جناب درفشیان فرمودن
فققط مبلغغ
یه چیز دیگه هم میخاستم بگم یادم رفت
فعلا شبتون شیک تا بعد

این خیلی خبر بدی بود من از سال ۹۲ به گوشکن عادت کرده بودم و الآن این خبر بد ترین خبری بود که امروز شنیدم آقای خادمی یه سوال دارم اگه خدای نکرده گوشکن تعطیل بشه تمام مطلبهای گوشکن میره به باد هوا؟ خدایش این سایت بهترین, راحتترین و پر بازدیدترین سایت نابیناهاست حیفه که بره

درود به تو
بله مهدی جان. اگر تعطیل شدیم، همه چیز می پرد هوا. البته من یک پشتیبان از همه چیز در کامپیوترم بطور هفتگی نگه میدارم ولی بعد باید به فکر یک جایی بیفتیم برای شروع از نو که خیلی درد سر است!
ممنون که هستی.

سلام به هم محله ای های عزیز.
گفتنی ها رو مجتبی گفت. برای دراز مدت، و ادامه ی مستمر این محله بعدا میشه به صورت کامل و کارشناسی شده تصمیم گرفت و عمل کرد.
اما فعلا، ۲ هفته فرصت داریم تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را تامین کنیم تا برای یک سال خیالمان راحت باشه.
طوری نیست. وقتی بخش آمار محله رو به صورت روزانه چک میکنم، تقریبا بین ۹۰۰ تا ۱۰۵۰ نفر بازدید کننده ی منحصر به فرد داریم که به این محله سر میزنن.
۹۰۰، ۵۰۰، ۳۰۰، ۱۰۰، به کنار.
حد اقل ۵۰ نفر هستیم که همه ی دوستان با نام این عزیزان، محل زندگی اونها و و و آشنا هستن.
۵۰ نفر، نفری ۱۰ هزار تومان. واقعا خجالت آوره اگه بخوایم حراسی به دلمون راه بدیم.
این مبلغ، در مقابل چیز هایی که در اینجا قرار گرفته، واقعا هیچه.
یک مثال میزنم. همین آموزش های جامع و کامل ICDL که محمد میر قاسمی اینجا قرار داد، برای یادگیری با word, exel, access, و و و، اگه بخوایم بیرون آموزش ببینیم، حد اقل باید بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه کنیم.
آیا آموزش دهنده با افراد نابینا آشنا باشه. آیا نباشه، به کنار.
این یک مثال خیلی کوچیک بود.
پس فعلا، اگر ادعا میکنیم همه هم محله ای هستیم و عاشق اینجا، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان رو تامین کنیم تا برای یک سال راحت باشیم.
بعدا سر فرصت تصمیم میگیریم برای بلند مدت چی کار کنیم که دیگه همیشه و همیشه پایدار باشیم.
فعلا هر کسی مبلغی که در توانش هست را بگه. قرار هم نیست همین الان، پرداخت بشه. پیشنهاد میکنم فعلا مبالغ رو مشخص کنیم و تا ۱۵ مرداد که سالروز تولد محلمون هست، فرصت پرداخت هم باشه.
از طرف من، اشکان و شهروز. مجموعا مبلغ ۵۰ هزار تومان رو در نظر بگیرین.

مجدد سلام
خب سؤالم رو که پرسیدم! و به قول دوستان نه آیا؟
بعدشم من فقط یه چی گفتم که گفته باشم خب شاید اینی که من گفتم رو یه تعداد دیگه تو ذهنشون داشته می بودند ولی نگفتند و من خیلی وقت ها حرفایی رو که همه نمی گند می‌گم خخخخ
در هر حال من ان شا الله وضعم خوب شه خیییلی در خدمتم ولی در حال حاضر ۲۰ ه.ت می‌تونم بپردازم … البته می‌دونم خعلی کم هست ولی ان شا الله قطره قطره جمع گردد وانگهی گاو صندوق شود نه ببخشید فکر کنم کامپیوتر سرور مرکزی بود یا یه چی تو همین مایه ها، شود …
راستی این گزینه ۳ رو یه کم توضیح بدید که چه مدل یه چنین کامپیوتری پیدا می کنند یعنی با سیستم های خودمون هم می‌شه یا یه شرکتی چیزی باید که باشه …. یه کامپیوتر به ما بده ؟؟؟
پ.ن: عجب جناب خادمی ما پاسخ کامنت از شوما دیدیم …. شکلک هنوز متعجبم ماه از کدوم طرف در اومده نه ببخشید چی بود کامنت دونی گم کردید …. اصلاً همون اصل ماجرا مثلش رو یادم نیست …

سلام.
اون طوری که شما ی مدتی از اینجا دلگیر بودی من جرأت نمیکردم نزدیک کامنت دونی شما بشم.
هزار تومانم هزار تومانه.
گزینه ی سه اینطوری میشه که باید بدونید الان سایت ما روی کامپیوتری از کامپیوتر های شرکت نگاه روشن پارس هست که اون کامپیوتر در حال خدمت دهی به دویست تا سایت دیگه همزمان هستش. یعنی اون کامپیوتر داره به عبارتی دهنش صااااف میشه! خوب، حالا اگه روی کامپیوتری که میگیم فقط یک سایت مثلا سایت ما باشه، اون وقت خیلی خوش به حال ما میشه چون دیگه کامپیوتر ما همه چیزش مال ماست و کم نمیاره. اما این کامپیوتر که تکی به ما فقط خدمت دهی بکنه، ماهیانه چهارصد هزار خرج بر می داره پس واسه ما نمیصرفه. حالا گفتند آقا نه یکی نه دویست تا. بیایید ده تا سایت رو روی ی کامپیوتر قرار بدیم. یعنی یک کامپیوتر رو منابعش رو با یک برنامه ای ده قسمت بکنیم و هر قسمتش رو بدیم دست یکی. اینطوری هم قدرت کامپیوتر ها خوب می مونه، هم سایت ها خوب باز میشند و هم منابع بیشتری در اختیار کاربر هست. با ی چیزی حدود چهل هزار تومان در ماه. این سرویس رو هم باید از یک شرکت بگیرید.

سلام مجتبا جان ما تنها جایی که بهش اعتماد داریم همینجاست همه حرفها درد و دلها نیازها را همینجا مطرح میکنیم مجتبا من شخصا اعلام آمادگی میکنم برای سر پا نگه داشتن محله بچه ها بیاییم به مجتبا نه بلکه به خودمون کمک کنیم شاد باشید

سلام
کمی سرم درد میکنه نمیتونم بنویسم
میدونم منظورتون کمک مالی نیست
بگید من باید چقدر بدم
که اسمم جز شما عزیزان باشه
همه ی پول هام هم گوشه دارن
خاخخاخخاخ
من بی این محله میمیرم
من نمیدونم چجوری میشه بدونید که بهتون ثابت بشه
به خدا از وقتی مودم گرفتم
و با این محله آشنا شدم هر وقت تقریبَن هر روز
روزی ۱بار هم که شده به اینجا سریدم
تورو خدا قلم پامون رو نشکن
هرکی میخواد پای ما رو از اینجا بشکنه خدا قطع نخاش کنه از گردن به پایین
عید سعید فطر مبارک
گیگیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیییییییییییییییی

سلام دادا.‏ فکر کنم که به همین خاطر بود که وقتی ظهر بهت زنگ زدم،‏ یه کم بیحال و حوصله بودی!‏.‏ اشکال نداره! مجتبی من و تو و امثال من و تو باید یاد بگیریم که همه ی داراییهامونو با چنگ و دندون به دست بیاریمو با چنگ دندونم حفظش کنیم.‏ یاد ماجرای مشابهی که واسه خودمون اتفاق افتاد،‏ افتادم.‏ امیر و شهروزم در جریانشن ولی فعلا به صلاح نیست که اینجا تعریفش کنم.
ولی با این حال ما یه بار با چنگو دندون یه چیزیو به دست آوردیم و بعدم حفظش کردیم!‏.‏ حتما یه بار دیگه هم میتونیم این کارو انجام بدیم.
پس رفقایی که اون روز پر تعداد حمایت کردید! همت کنید،‏ ما که هستیم! هر کی که هست بگه:‏ ‏‏(یا علی‏)!.‏

سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب خوب باشه. عید بر همگی مبارک.
من در پست قبلی مجتبی هم گفتم که اگر مبلغ ده هزار تومان هر کدام پرداخت کنیم مبلغ قابل توجهی میشه.. اما الآن چون به مبلغ ۵۰۰هزار تومان نیاز فوری و ضروری داریم, پیشنهاد میکنم, مجتبی همین امشب شماره کارت و حسابش را اعلام کند. هر کسی متناسب با وضعیتش مبلغش را واریز نماید. که قطعا مطمئن هستم از ۵۰۰ تومان فراتر خواهد رفت. پس از رفع مشکل یک سال آینده, دوباره فراخوان داده بشه منتها با توجه به مبلغی که امسال واریز میشه و بیشتر از نیاز خواهد بود, مابقی آن را دریافت کنیم. و مبلغی که امسال گرفته میشه سرشکن بشه روی همه ی افراد داوطلب, در نتیجه افرادی که امسال بیش از سهمشان پرداخته اند, سال آینده مبلغ کمتری پرداخت کنند.
به هر حال من هم آمادگیم را جزو آن ده نفر اعلام میکنم. که البته تا کنون بیشتر این مبلغ جور شده یعنی مجتبی ۱۰۰ تومان شهروز و اشکان و امیر هم روی هم ۱۵۰ تومان میشه ۲۵۰ تومان, میمونه ۲۵۰ تومان دیگه.
پس مجتبی ی عزیز امشب شماره کارت و حسابت را اعلام کن چون برخی ممکنه نتونند از طریق آنلاین و اینترنت پرداخت کنند.
شرمنده که پر حرفی کردم.

ضمن درود فراوان و عرض ادب! سوت-سوت-شوت-شوت-برید کنار راهو باز کنید پلیس داره میاد،‏ پنجاه ماشین خلافکار دستگیر میشن و غبض جریمشون نوشته میشه،‏ زودتر پرداختش کنید وگرنه جریمتون دو برابر میشه! یک-دو-سه-شهر دار وارد میشه،‏ زودتر اوارز نوسازی و شهرسازی و کمکهای آتشنشانی و آموزش و پرورش و غیره را بپردازید وگرنه جریمه خواهید شد!راستی خمس و زکات را هم زودتر بپردازید وگرنه ایمانتون بر باد فنا خواهد رفت،‏ اوه داشت یادم میرفت-مالیات حقوق و مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد شغلی و مالیات بر خرید و فروش فصلی هم باید بدهید،خوب حالا شیطون وارد شور میشود،‏ حزینه ی چوسفیل در راه اردوی شمال مرداد ‏۹۳‏ به محله واگذار میشود،‏ حزینه ی هرماه یکبار خوردن پیتضا هم به محله واریز میشود،اضافه کار تیر ماه هم که مجبور شدم تا ساعت ‏۲۰در اداره بمانم هم به محله واریز میشود،‏ حزینه ی هر ماه سه بار خواب موندن و دیر به اداره رفتن بجای استفاده از آژانس هم به محله واریز میشود،حزینه ی تفریح عید فطر را هم که چشمک تعطیلش کرد به محله واریز میشود،‏ دادا مجتبی جون پژو منو لوم نده،‏ حالا هرکی این تجزیه تحلیل را قبول داره خودش هم چنین کنه تا ببینه که میتونه محله را از گزند دشمنان حفظ کنه!اتحاد-اتحاد-اتحاد-با تجزیه و تحلیل در امور زندگی و حفظ محله!‏

سلام
وای,وقتی این پست رو دیدم,خشکم زد!‏
دوستان,خودمم باورم نمیشد که انقدر ناراحت بشم!‏
اگه گوشکن نباشه,ما کجا بریم,دیگه بچه ها از هم دور میشن
اصلا ولش کن,حرفش هم آدمو از ناراحتی منفجر میکنه
وای!فکر کنین!الآن اگه اتفاقی بیفته,آقایوون میگن خاسته خدا بوده!‏
خدا خاسته!چوبه خدا صدا نداره!‏
اه,چقدر عصبی و داغون شدم
من که حاضرم در حد توانم کمک کنم
رو من حساب کنین,فقط مبلغش خیلی کم هست,تازه,اونم باید جور کنم
به خدا که دوستان,اگر پول موله حسابی داشتم,همین فردا ردیفش میکردم
ببینین,مگه یه موتاد,برای موادش پول نمیده,مگه خرج نمیکنه تا راحت باشه و حالشو ببره!‏
خوب,ما هم موتادیم دیگه!موتاده گوشکن!پس دوستان بیاین,پول بدیمو موادش رو بخریم تا راحت باشیمو حال کنیم!‏

جور شدنش که تقریبا جور شده!
منتها امیر گفت مجموعا از طرف سه تاییشون ۵۰ تومن.
پس این ۵۰ تا +پریسا +مسعود +عمو حسین +جواد +نخودی +زهره +فرهاد +لاله +مجتبی =۴۳۰ تومن که ارقام اعلام شده هست.
حالا اگه بهزاد، مرتضی، اصغر و آقای بهرامی هم ارقامشون مشخص باشه، فکر کنم دیگه برای یک سال حله. نه؟
منم فعلا مفتی براتون حسابداری میکنم تا بعدا که وضعم خوب شد!
فعلا نسیه مینویسم پای حساب خودم!

به امید روزی که مجتبا بیادو همین طور که این خبر بد رو داده
یه خبره خوب هم بده
دوستان,خاهش میکنم کمک کنین
من که دستم به جایی بند نیست,نا از جایی پولی میگیرم,نا کاری دارم
خدا میدونه که الآن از ته قلبم از این که انقدر کم میتونم کمک کنم چقدر ناراحتم
الآن فقط میتونم یه کار کنم,اونم اینه که از شما خاهش کنم که نزارین,نزارین,هم نزارین که محله بره رو هوا,هم نزارین دشمن هامون که دیگه دوست ندارم راجبش حرف بزنم,شاد بشن

این حس همکاری همون چیزیه که بدخواهان این محله ندیده گرفتنش.
اگه تا دیروز بحث سر این بود که فقط حرفی حمایت تون رو اعلام کنید، الان در طول چهار ساعت بعد از انتشار این پست ثابت کردید که عملا هم پای حرفی که زدید هستید و این یعنی اولین قدم در راه یک اتحاد کامل و بی نقص.

خب من هم مبلغ ناچیزی کمک میکنم که گفتن مبلغش به جهت ناچیز بودن بی ارزش است اما به هر حال کمکیست که میتوانم بکنم به محض اعلام شماره حساب واریز خواهم کرد به طور قطع و یقین اما اگر برای اعضا یک حق عضویت ثابت به همان میزان ده هزار تومن سالیانه در نظر گرفته شود بهتر است دیگر به هیچ کس فشاری هم وارد نمیشود اعضا کاملا مشخص و مبلغ هم مشخص کسی هم نه مبلغی بالاتر میپردازد و نه کمتر همه یکسان در حفظ و حراست اینجا سهم خواهند داشت این نظر من بود که از قبل هم گفته بودم

سلام وای شکه شدم. بابا من تازه عضو این محله شدم. نیامده نذارین آواره بشم. تازه داشتم با محله انس میگرفتم. نه نمیذاریم. نمیذاریم که الکی الکی تعطیل بشه. نباید هیچ کس آواره بشه. مدیر عزیز مجتبی نگران نباش. اینقدر حرص نخور. برای قلبت خوب نیست. البته حق داری کلی زحمت کشیدی. ولی درست میشه. ما نمیذاریم. من الان بیست تومان رو هستم. نه تنها منتی نیست بلکه وظیفه ی خودم میدونم. فقط ببخش که کمه. ولی سالانه منو جزؤ اون ده نفر حساب کن. نبینم دیگه از ناراحتی سر درد بشی. ok?

دوستان سلام، واقعا خبر خبر ناراهت کننده ای بود اما از دوستان خواهش می کنم که از کوچیکترین کمکهای خود دریق نکنید،
بیایید به بد خواهان ثابت کنیم که ما همیشه هستیم، مثل اون ضمانی که من خودم میام و مطالب و آموزش، و نرم افزارهای کاربوردی را دانلود می کنم هستم، همه دانلود می کنیم و یاد میگیریم، پس بیایید اعلان آمادگی کنیم برای بودن، من هم در حد توانم نمیگم یک جا بلکه ماهیانه هستم،
بخوان تا بدانی بدان تا بمانی.

منتظر شماره کارتم تا آخر هفته و ماه های آینده کمکهای نا چیز خود را واریز خواهم کرد، به امید روزی که اگر مجبور شدیم برای تحیه ی مواد ساعت بفروشیم این مواد بماند و ما را بسازد. خخخ، شکلک مردن،زنده شدن تا بر پایی محله. موفق باشید

سلام سلام سلام دوستان بازم من دیر رسیدم! ولی مهم اینه که بالاخره رسیدم! من همین اول کار بگم اصلا با حق عضویت موافق نیستم! مخالفم مخالف! اگه میبینید بازدید سایت رفته بالا اگه میبینید تعداد کاربران رفته بالا واسه اینه که همون روز اول که وارد سایت شدند حق عضویت نپرداختند و کم کم اینجا موندنی شدند و معتادش شدند! بچه ها ما هنوز هم به اعضای جدید نیاز داریم باید همه رو جذب خودمون کنیم اینطوری نشه که بعضی سایتهای دیگه به دلیل این که حق عضویت نمیگیرند جذب کاربر کنند! این قضیه امکان رقابت رو در جذب کاربران از ما میگیره! مورد بعدیی این که آقا من هر چند که اینجا کسی رو درست حسابی نمیشناسم اصولا غیر از امیر سرمدی با کسی دوست نیستم کامنت و پست هم کم میذارم حتی مجتبی رو هم نمیشناسم ولی دلیل نمیشه که کمک نکنم من تا ۵۰ تومان میتونم کمک کنم حالا هر چقدر سهمم شد اعلام کنید تا تقدیم کنم. از سال آینده هم خودم میشم مسئول تامین مالی سایت اصلا از هیچ کس پولی دریافت نمیکنیم! الان هم چون وقت تنگ هست مجبور هستیم یه جوری قضیه رو حل کنیم پولشو جمع کنیم ولی از سال آینده آب تو دلتون تکون نخوره که واسه هزینه های سایت برنامه دارم! فعلا پیش به سوی اتحاد و نگه داشتن گوشکن در آخر این که سعید درفشیان عزیز ما خیلی مخلصیم به زودی زود اون مساله رو حل میکنم. یه مشکل واسم پیش اومد که به تاخیر افتاد اما همیشه در یادم هستید.

سلام مجتبی جان
چطوری چند وقته نیستم. البته اینترنت ندارم با این وجود هر جا بشه با همراه اولی چیزی یه سرک هایی میکشم.
از خبرایی که شنیدم متأسفم ولی با تمام وجود در خدمتم.
خوب از نظر مالی میتونم بیست سی تومن کمک کنم.
ولی خوب باید برای نحوه ی انجامش بیشتر فکر بشه.
اگه قضیه حق عضویت مطرح بشه به این معنا هست که کسانی که حق عضویت نمیدن امکان بازدید از سایت رو نداشته باشند که وگرنه ضمانتی برای پرداخت عضویت نیست.
اگر استفاده از سایت منوت به پرداخت عضویت بشود خوب قطعاً در بازدید ها ریزش شدید داریم و این یعنی کاهش بار ترافیکی و یعنی عدم نیاز به سرور مجازی.
البته فرض دیگری هم هست و آن این که این تضمین را با ایجاد محدودیت در دانلود فایلها یعنی همان کاری که در مورد آموزش های خریدنی انجام دادین.
با این فرض بازدید از سایت همچنان عمومی است ولی دانلود و استفاده از فایلهای سایت مستلزم پرداخت حق عضویت است.
به نظر من هم پرداخت عضویت در صورت موافقت دوستان عادلانه ترین و ایمنترین کار برای پایداری سایت هست.
واقعاً بعضی وقتها یه علامت سؤال بزرگ تو ذهنم ایجاد میشه و اینه که:
چطور مجتبی حاضر میشه وقت هزینه دردسر دغدغه های ذهنی, فشار های جناحی و خیلی چیزهای دیگه رو تحمل کنه.
در صورتی که نه کسی به خاطر این کارها پول میده و نه مجتبی به نظر من احتیاج چندانی به آموزش کامپیوتر و زبان و اینجور کارا داره و عملاً هیچ فایده ی ظاهری نداره.
من که خودم به هیچ وجه توان ذهنی تحمل این همه فشار رو بی هیچ چشمداشتی ندارم.
در ضمن بعضی از عزیزان لقب موجی رو به مجتبی دادن اگه ممکنه دیگه اینو به کار نبرین.
البته مختارین ولی زیاد خوشایند نیست چون به معنای موج گرفته و موج زده نیز هست.
در ضمن ممکنه بعضی ها بگن شما اسم امام حسن مجتبی کریم اهل بیت رو به بازی گرفتین. این یکی رو جدی نگیرین.
زنده باشی مجتبی جان.

سلام
اگه این کامنتمو منتشر نکنید حق دارید
من اولین باریست که پس از مدتها نظر میدم
میبخشید ها
چه طور این طور موقع ها که موقع پول خرج کردن و هزینه دادن و مایه گذاشتن که میشه این سایت یه محله است و متعلق به همه است و همه دخیل هستند و غیره؟ ولی موقع انتشار بعضی حرفها و پستها و کامنت ها که میشه وقتی از مدیر سؤال میکنند که آقا داداش عزیز چرا فلان پست رو منتشر کردی ایشون در نهایت امر و بعد از کلی توجیه و دلیل تراشی بیخود و حرف و بحث و گفت گوی الکس آخرش برمیگرده میگه آقا اصلا این سایت یه سایت شخصیه و یه جورهای خودمونی … به خودم مربوطه که چی رو منتشر کنم چی رو منتشر نکنم؟ کدامحرف و کدام شخص اجازه عرض اندام پیدا میکنه و کدام شخص هست که اگه حرف بزنه همین مدیر جونی در نطفه خفه اش میکنه؟ اونوقت بعضی افرادی که من صفت براشون نمیذارم میآن میگن /././ مدیر جون مدیریت مال خودته اصلا انگار تو برای مدیریت آفریده شدی. متاسفانه باید بگم بچه ها دوستان با یک مدیر بسیار سیاس و به اصطلاح زیرک و زرنگ و خییییییلیییییی میبخشید مولی طرف هستید. دوستان بجنبید که آقا مدیر جون پول کم آورده . مدیر رو کمک کنید . أپآخه مدیر جون خوب بلده مظلوم نمایی کنه اینطور جاها.
مدیر جون برو به کاسبیت برس
خداحافظ

سلام چتورید گوش مجتبا جون این کار حد اعقل باعث میشود یکم بچه ها به خودشان بیاییتند و به خاتر خودشان هم که شده آستین بالا بزنند تا کی باید یکی واسشون لقمه بگیره امیدوارم از هرفهایم ناراحت نشده باشید من حاضرم تمان پنصد هزار تومانو هر سال بدم ولی میدونم این باعث تنبلی میشه بازم اگه به کمک من احتیاجی بود مجتبا جون از اون راهی که بلده به من خبر بده تا من همشو پرداخت کنم این تفلکها چه کار کردن که باید پول تو جیبیشونو بزارن رو هم برای پدرشون معجزه بخرن

سلام
انگار از آخر اول شدما!!!!!!
دیروز نتونستم به سایت سر بزنم و الان اومدم.
برای منم جا باز کنید.
ده هزار تومان منم هستم.
نمیدونم تا قبل از اینکه برم شما شماره حساب میدید یا نه!
قراره همین روزها برای جراحی چشم برم تهران. پس با یکی از دوستانم هماهنگ میکنم که سهم منم با خودش واریز کنه تا بد قول نشم.
راستی من با طرح حق عضویت سالانه مخالفم.
البته با اصلش نه. به نظر من اول اون رو به صورت کمک ثابت سالانه مطرح کنید تا هرکی مایل بود هر مبلغی که دلش میخواد سالانه کمک کنه. اگه مقدارش از ۵۰۰ هزار کمتر بود اون وقت یه فکر دیگه کنیم.
اینجوری بازدید کننده هامون رو هم از دست نمیدیم.
من خودم عضو کمک کنندگان سالیانه خواهم بود.
در پایان از دوستان برای سلامتی خودم التماس دعا دارم.
با تشکر.

سلام سارا خانم, برایت آرزوی سلامتی میکنیم و امیدواریم که عمل جراحیت موفقیت آمیز باشه. ضمنا دیگه چرا التماس میکنی, همین که بگی دعا کنید بچه ها انجام میدهند. آخه دعا که التماس نمیخواد.هاهاها.
امیدواریم با خبرهای خوب برگردی.
امیدوارم امسال سال خوبی برای بچه های آر پی باشه, انگار داره تحولات خوبی صورت میگیره.
ظاهرا بیمارستان لبافینژاد ۱۵ نفر را در نوبت عمل گذاشته که از طریق سلولهای بنیادی معالجه شوند, واقعا آرزو میکنم که این معالجات مؤثر واقع بشه و نور امیدی در دل دوستان عزیزم روشن بشه.

درود
چندتا بیشتر از کامنتها رو نخوندم,
خداوکیلی خیلی ناراحت شدم
دوستان ما هممون یه وابستگی به این محله داریم
حالا وابستگی بعضیامون شدیده بعضیامون یکم کمتر
ولی باید نزاریم که محله به ین راحتی تعطیل بشه
من از لحاظ مالی و یه خورده هم فنی هر کاری از دستم بر بیاد دریق نمیکنم
راستی مجتبی اگه یادت باشه یه بار تو اسکایپ که باهم میحرفیدیم در رابطه با محله بهت گفتم بیا پیش خودمون
الآن من با شریک سابقم کار نمیکنم
یعنی کلا به دلایلی این کار رو بیخیال شدم
ولی هنوز اون رفیقم رو دارم
اگه خواستی بیا تو اسکایپ باهم دیگه یه صحبتی بکنیم. شاید اون رفیقم تونست یه کمکی بهمون بکنه
اینم لینک سایت شرکت:
http://www.ayvanic.com
خلاصه من هم تا جایی که بتونم در خدمت این محله خوبو قشنگ هستم

درود
آخیش ! خیالم راحت شد ! خواب و خوابیدن هم بعضی وقتها بد نیست ها ! من که خوابیدم و الان بیدار شدم و ۴۰ پنجاه تا کامنت خواندم خیلی خوش به حالم شد !از دو جهت اولی اینکه محله پایدار مانده است و دومی اینکه منهای مجتبی و سعید درفشیان و من وجه تمدید و ایجاد فضای مجازی حل و تامین شد و همانطوریکه عدسی فرمایشات فرمودند تتمه وجه تا دوسال را هم ایشان می پردازند و من حالا دیگر با خیال راحت راحت سر بر بالین گذاشته و می خوابم و همینجا اعلام یم کنم دم همه شما عزیزان گرم .آفرین بر همتتان و عزم بزرگتان .حقا شایسته داشتن محله ای بزرگ و با صفا همچون گوش کن هستید و امیدوار هستم که این محله سالیان سال پا بر جا بماند و تمام مساعی خودش را به کار ببندد تا هیچ لینکی از آن خراب نشود !
در جائی که این همه افراد باصفا و صمیمیت وجود دارد ، دست خدا هم همواره بر سر این انسان های شریف هست و خداوند هم یار و مدد کار خواهد بود !به دنبال حق عضویت !، فروش اشتراک ! همانی که قبلا انجام شد ، یا هر ایده دیگر نباشید .فرهنگ حاکم بر اجتماع ما همان فرهنگی است که هر کس به توان مالی خودش و احساس نیاز و احتیاج و تصور از نوع حمایتی که می تواند انجام دهد خود مختار و بنا بر اختیاز خودش اقدام کند بهتر است برای من و شما ! فعلا عدسی عزم خودش را جزم کند که ما به التفاوت را برای سال سوم بپردازد ،البته نقدا باشد نه اینکه شامل قول سعید شود .راستی عمو حسین دمت گرم من پیشنهاد می کنم که شما مسئول امور مالی باشید بهتر است تا سعید خان جان آخه بد جوری از شهروز و طایفه اش داشتید پول جمع می کردید .الان فکرش را کن که شهروز از ترس قول شما هنوز به میدان نیامده است .!!!!
دوستان من احسنت بر عزم واراده شما .احسنت بر اتحاد شما من واقعا خوشحال هستم ،خوشحال از اینکه پول جمع شد ، خوشحال از اینکه خوابیدم و الان که بیدار شدم فارغ از دغدغه های دیشب شدم !، اما پیشنهاد دوستان مبنی بر تصمیم گیری های بعدی و اصولی به گونه ای که هر رهگذر بتواند از منابع این فضا بهره ببرد و هم حب و دوستی این فضا در دل بچه های همیشه رهرو مستدام بماند ، و محله دچار روز مرگی و فروش اشتراک و از این قبیل موارد نشود ،لازم است تصمیمی اتخاذ شود تا این رفاقت و اتحاد همواره با استحکام بیشتر و با اختیار اعضاء همواره ادامه یابد .حال با این مسائل درخواست پیگیری اعضاء دانشمند را در خصوص برنامه ریزی برای یک نرم افزار حسابداری یا معرفی نرم افزاری مناسب و یا ساخت اسکریپ خاصی برای پشتیبانی نرم افزار حسابداری رافع شش نیاز است که برای همه ما کاربردی شود .به هر حال من هم هستم و خوشحال از این اتحاد .نکته ضروری دیگر : دوستان من با هر درآمد هنگفت هم که باشیم گاها برای انجام کارهای دفعی شاید نتوان حتی هزار تومان کمک کرد و این مسئله ناراحتی ندارد /اصل موضوع آن است که شما حضور دارید و در فرصت های مناسب اقدام خواهید کرد .حتی هزار تومان هم بنا بر شناخت باشد و با میل بهترین هدیه ای است که به خودتان و محله اتان اهداء می کنید .مبالغ شما بسیار ارزشمند است .و قابل ستایش .از همه شما بسیار ممنون هستم .ممنون و امیدوار هستم که هر روز حداقل یک نفر به جمع شما وارد شود و از بزرگی و بزرگواری شما به سادگی و رایگان برخوردار شود .مطمئن باشید هر اتفاقی که بیفتد و هر اقدامی که صورت بپذیرد ، ناشی از حرکت خودما و کمک خودمان بر خودمان است .این محله در کنار گروه نابینایان سعید درفشیان و مرکز نابینایان ایران و وبسایت سب روشن و مراکزی که بعد از این خواهند آمد کاملترین خدمات را به هم نوعانشان ارائه خواهد کرد .
از مجتبی و سعید درفشیان و محمود حژبری و سعید پناهی و رمضانی و همه و همه شما که با حداکثر توانتان در راه خدمت به خودتان استوار و ماندگار هستید تقدیر و تشکر می نمایم .ایام همه شما بخیر و عیدتان مبارک

سلام,
وقتی کامنتها رو خوندم و متوجه شدم که بیشتر از ۶۰۰ تومن جمع شده
اولا خیلی خوش حال شدم که در بین ماها یه همچین اتحادیم هست
من هم دوست دارم که به جمع دوستان کمک کننده اضافه بشم
خیلی خوشحالم که همه برای برپا نگهداشتن این محله خوب دارن تلاش میکنن
من هم فعلا ۵۰ تومن واریض کردم
باز هم اگه مشکل حل نشد صمیمانه و از طه قلب در خدمت این محله پرمخاطب و دوست داشتنی هستم
به امید فردایی بهتر
راستی یه چیزی رو تا یادم نرفته بگم:
دوستان در حقیقت ما هر گلی هم که زده باشیم به سر خودمون میزنیم
چون این محله متعلق به همه ماست
و ما همگی داریم ازش استفاده میکنیم
پس بیایید دست به دست هم دهیم و محله خویش کنیم آباد
دوستون دارم

درود
مجتبی عزیز
به قول مسعود دهنم صاف شد تا رفتم و شماره کارتت را در بانک ملی یافتم .
اولا کل شماره ها را در پست نحوه پرداخت کاملا غیر استاندارد نوشتید ؟!خیلی درهم و برهم است برای بینندگکان بینا !اگر اصلاح شود و شماره ها در یک خط از چپ به راست باشد بهتر است !
دوم در بخش حامیان محله شماره کارت موجود مشخص بود برای من که منقضی شده است و اگ رلطف بفرمائید شماره کارت جدید خودت را بنویسی در آن محل بهتر باشد برای همیشه !
سوم واقعا اهداف پست نحوه پرداخت را بسیار مهم می دانم و کسانی که توان پرداخت دارند باید بپردازند بدون هیچ چشمداشتی !و برنامه های منتشر شده اگر بدون هیچ چشمداشتی برای همه رهگذران و اعضاء ارائه شود بهتر است .
چهارم با این همه مساعدت و یاری اختصاص اشتراک به مساعی دهندگان کاری عبث و بیهوده و دور شدن از هدف عنوان شده در همان پست است .مدیریت شود حالا که مبالغ تامین شده است طوری باشد که این اطمینان روز به روز بیشتر شود و خللی در اطاء کمک برای ارتقاء توان نابینایان وارد نشود .اکنون بعد از سخ سال تلاش شبانه روزی حضرتعالی و دوستان توانمند به جائی رسیده ایم که با میل و رغبت و بدون قانون عضویت و برای رفاه حال عمومی که واقعا شاید در حد اینترنت خریدن هم ناتوان باشند محله خدمات برساند مطمئنا این هم برای شما بهتر اشست و هم برای ما و هم تازه واردهائی که به راحتی این محل را یافته و از خدمات آن بهره مند می شوند .ما هیچ چشمداشتی نداریم و درخواست داریم از حضرتعالی که بدون اختصاص اشتراک برای مساعی دهندگان تمام مساعی و تلاش خودتان را معطوف به حمایت عمومی و کسترش توان عمومی نابینایان بفرمائید .باز هم از شما بخاطر مدیریت صحیح و توجه به اهالی محله و صادق بودن با آنان تشکر و قدر دانی می نمایم و مطمئن هستم که بعد از این همه تجربیات ارزنده هیچ عاملی نخواهد توانست بر محله فائق آمده و رشته های اتحاد بین اهالی را از بین ببرد .همچنان که سه هزار ویکی هم نتوانست محله را از پای در بیاورد .موفقیت شما آرزوی قلبی همه ما است .

سلام دوستان،
من که تو کامنت که زیر کامنت جواد گذاشتم مبلغ کمکی که فعلاً میتونم بکنم رو عرذ کردم، اما الآن مزاحم شدم که یه چی فقط بگم و اون هم این که من از ته قلب با حق عضویت مخالفم، خیلی فکر کردم که اینو بگم یا نه اما کامنت خانم پریسیما رو که دیدم گفتم بگم، دلیلم هم اینه که متأسفانه وضعیت مالی اکثر ما نابیناها مناسب نیست و به همین دلیل هر مبلغی که اجبار پشت سرش باشه ما رو اذیت میکنه، اما اگه همه ی دوستاان این رو در نظر بگیرند که در مقابل خدماتی که از این سایت دریافت میکنند سالیانه یه مبلغی رو بپردازند حالا هر چی که در توانشون هست حتی یک هزار تومان باعث میشه که همه ی مشکلاتمون حل بشه،
امیدوارم که مبالغی که از طرف دوستان پرداخت میشه به قدری باشه که مجتبی یه پست بزنه و بگه که من اونقدر پولدار شدم که دارم جمع میکنم فرار کنم،،،،،،،خخخخخخخ شکلک شوخی
حالا جدی جدی امیدوارم که این مبالغ به قدری زیاد باشه که مجتبی بتونه هر کاری که دلش میخاد و به درد ما هم میخوره با این سایت بکنه و محله مون روز به روز پیشرفت بکنه،
به امید روزهای بهتر. خوش باشید بقول مسعود میخخخخخامتون دمتون گرررم

درود
آقای پژوهنده عزیز !؟ آره با شما هستم !
بهت گفته باشم که ”
داری پسر خاله می شی ها !؟ همانجا بایست !
تا دیروز عمو بودم حالا امروز دائی شدم حتما هم فردا و فردا های دیگر پسر خاله شما می شم !درسته !
هههههههههه هههه
خوب پلیس محله من تسلیم حرفی ندارم و حق با شما است البته محور تخلف را دقیقا عنوان کنید که در کدام گردنه بود من که هنوز معتقدم تخلفی از سوی من انجام نشده است .بعدش امیدوار هستم که جریمه من دو برابر نشود .
اولش رو خوب آمدم تا حال پلیس رو بگیرم دیگه .بای .
ببین هنوز در تامین منابع مالی محله حضور مستقیم ندارید .پس کی اگ ردیر شود سال سوم و چهارم را باید جریمه بدهی ها یعنی جریمه ات دوبل می شود و سالانه .

سلام. من تازگیا با سایت شما آشنا شدم و تازه به جمع بازدید کنندگان شما پیوستم. با اینکه تازه اینترنت گرفتیم و تازه شروع کردم سایت خوبیه. دعا میکنم پابرجا بمونه. و ویژگیهایی که توی پست نوشتین برای همین سایت و سایتهای بعدی که ایجاد میشن همشون اتفاق بیفته. با تشکر.

تعطیلی احتمالی گوشکن شوخی شد.
یه شوخی خنده دار و البته بیمزه.
ای ول گوشکن جونم.
میدونستم که تو میتونی.
میدونستم دوباره سرپا میشی و این نمیدونم چند هزار تومان اصلا هم برای تو رقم نجومی ای نیست.
خیلی میخخخخامت گوشکن جونم.
هم تو و هم مدیرتو.

درود! خخخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها چیطوری پسر خاله! بنده پلیس نامحسوس محله هستم! روزگاری که تو عموی محله بودی،‏ محله پلیس و عمو حسین نداشت،‏ این عمو واقعا عمو است،‏ چون هنوز متوجه نشده که باید پستها افزایش یابد تا پستهای قبلی از صفحه ی اول به صفحه ی دوم انتقال یابد،‏ زمانی که عمو حسین روی صندلی داغ نشست ،‏ پستها با سرعت افزایش یافت و پست صندلی داغ عمو حسین بو صفحه ی دوم منتقل شد و باعث ناراحتی عمو حسین شد،‏ ولی اکنون پستها به کندی افزایش میابد! در ضمن عمو-دایی-پسر خاله -در دو کامنت آخر پست اتحاد شهروز دو بار میگیرد و یادم نیست دیگه چی را اشتباه نوشتی و جمله خنده دار شده،‏ فکر کنم سعید ملا لغتی و ملا بونه گیر در ماه عسل تشریف دارند و هرچه بانوان محله درخاست درست نویسی میدهند،‏ پستشان به حاشیه میرود و دایی دسته گل به آب میدهد! خخخخهاهاهاهاهاهاهاهاها حالا صدهزار جریمه شدی تا مجتبی بره میگیرد و گسترش را درست کند!‏

دیدگاهتان را بنویسید