خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ی مصیبت عظمی که من سریع حلش میکنم

بچه ها، میدونم اگه دیگه راجع به پول و پهنای باند و سرور حرفی به میون بیارم، اولا که حالتون به هم میخوره، دوما که عصبانی میشید، سوم که سرخم میکنید، چهارم اول با ی گلوله منو به قتل میرسونید و بعدم تفنگ رو میذارید توی دهن خودتون شلیک میکنید. خوب، خوب. بذارید توضیح میدم. ببینید، استقبال از اینجا خیلی خیلی زیاد بوده، خیلی خیلی زیادتر شده. خوب. تا اینجا که خوبه. همه چی آرومه من چه قدر خوشبختم. نه. نه. بحث پول نیست. بخون. بابا به خدا کاریت ندارم. بیا جلوتر. چرا از من میترسی عمو جون. اصن بگو بینم کلاس چندی؟! خوب. عمو دوستت داره. داره خوشگل باهات میحرفه. بشین، حرفام که تموم شد، برو بیرون بازی کن. خوب. تا اونجا گفتم که همه چی آروم بود و ما خوشبخت بودیم. خوب. پهنای باند محله ی ما، صد گیگا بایت هستش. برای هر صد گیگ اضافی که بهمون توی یک ماه بدند، چه همشو استفاده بکنیم چه ی ذره‌شو 43 هزار تومان میگیرند. خوب. نه بابا. گفتم که بحث اصن پول نیست. بحث، اینه که وقتی شما توی قفسه هاتون چیز میز میگذارید، که اتفاقا باعث خوشحالی من و باقی دوستان میشه، باید دقت کنید که ممکنه من چیز میز هاتون رو جابجا کنم و ببرم توی قفسه ی رپید پارس. اینطوری اون 43 هزار تومان اضافی برای تبدیل صد گیگ پهنای باند به دویست گیگ رو مجبور نیستیم بدیم. البته، حواسم هست پستتونو ویرایش می کنم که آب، توی دل شما و محله و پستتون تکون نخوره. یعنی لینک گوشکن که گذاشتید میشه لینک رپید پارس. همین. فقط، فقط، دقت داشته باشید، اگه خودتون فایلی از توی قفسه پاک نکردید ولی دیدید نیست، نباید زیادی نگران بشید که فایل شما کجاست. احتمال کم خودتون به اشتباهی پاکش کردید و احتمال زیاد من از قفسه ی شما برش داشتم بردمش جای دیگه. همین حالا، ده روز از خرید ساختمان جدید محله نگذشته، از صد گیگ، سی گیگ ما مصرف شده. اگه وسایل گنده ای که میگذارید توی قفسه هاتون و خوب هم هست رو ببرم توی رپید پارس، مشکلی دیگه نخواهیم داشت. شما همچنان به دانلود و آپلود اینجا ادامه بدید و از چیزی نگران نباشید. اینجا پشت صحنه کاری زیاد داره. ور رفتن با سرور برای بهینه شدن هرچه بهتر و چک و چونه زدن با بچه های شرکت میزبانی و خیلی چیز های دیگه. همه با من. فقط گاهی چیز ها نیاز میشه بهتون بگم که شما هم به دوستاتون ایشالا حتما حتما میگید که نگرانی جایی پیش نیاد و همچنین مطلع باشید چرا مثلا فلان شد که بهمان شد! پس اگه بخوام بحثو جمع کنم، باید بگم که بعضی از فایل هایی که کامل میگذارید توی قفسه و بعدش پستشو منتشر میکنید، شاید جابجا بشه و توی قفسه ی شما مثلا بعد از چند ساعت یا چند روز، دیگه نباشه. اگه اینطور شد، توی پستتون که سر بزنید، میتونید ببینید که من لینک جدید گذاشتم و همون لینک قبلی هستش فقط آدرسش تغییر کرده که اکثر بچه ها متوجه نمیشند چون فقط میزنند واسه دانلود ولی بعضی ها حساسند و معمولا چک میکنند ببینند فایل، از طرف کجا مییاد. خلاصه که خیلی خودمم نفهمیدم از اول تا حالا چی نوشتم و چی میخواستم بنویسم. همین که نوشتم کلی خوب بود. واسه من که خوب بود. شما رو نمیدونم. برم بخوابم که سه چهار ساعت دیگه باید برم سر کار. خوش باشید تا همیشه.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «ی مصیبت عظمی که من سریع حلش میکنم»

باشه
کسی از این کارت ناراحت نمیشه هر کاری که دلت میخواد با این قفسه ها و چیز میزا شون بکن
منم میخوام برم سره کار
داد گستری کل و مرکزی استان لرستان شهر خرم آباد
هنوز یادم نرفته مجتبا دعوتت میکنم اما از بحث خارج نشیم من این محله رو چک میکنم بعد میرم میخوابم
چون دوسش دارم
و تبریک دومم شدم

سلام مجتبی جان. من میخاستم بدونم که امکانش نیست که خودمون مستقیمن داخل این سایت جدید آپلود کنیم که نه تو به زحمت بیوفتی و نه دوباره کاری بشه? البته من زیاد سر رشته ای در این مورد ندارم و نمیدونم تو دقیقن چطور این کار رو انجام میدی. در هر حال خوشحال میشم بتونم کاری انجام بدم.

سلااااااام مدیر،
یه سؤال، اصن یعنی چه خخخ
به نظرم منظورت اصلاً هست که باید بنویسی ا+ص+ل+ا+ً باز هم خخخ
راستی خانم مروارید لطفاً اطلاع+رسانی رو با فاصله بنویسید تا آوا و مینا درست بخونند خخخ
موفق باااااااااشید
شکلک این کامنت رو جدی نگیرید نه من فاطمه هستم و نه به موضوع ربطی داشت.

سلام آقای خادمی، مرسی که اطلاع رسانی کردید، فقط چیزی که من متوجه شدم این هست که اگه شما فایلها رو جا بجا کنید و کسی قبل از این قسمتی از فایل رو دانلود کرده باشه و بخواد که از رزوم دانلود استفاده کنه این امکان رو نخواهد داشت و باید فایل رو از اول دانلود کنه، درسته؟ درست نیست؟ هم درسته و هم درست نیست؟ هر سه مورد؟ خخخخ
شکلک جدی، موفق باشید.

درود
اولا مرد حسابی من فکر کردم که واقعا مصیبت وارده خیلی سخت تر از اینه که فکر کنید با اون خبرهای ناقصی که ارسال کردی که معیوب هستی و … من واقعا فکر بد کردم .
دوم اینکه تو مدت مدیدی است که مردی هاهاها ما هرگز گوله قیمتی اسلحه امان را خرج امور واهی نمی کنیم .
سوم از سعید جان کمک بگیر وخوشحال هستم که هم آقای درفشیان آمادگی خودش را برای کمک اعلام کرد واینکه شما هم خطر را جدی گرفتید و دارید به این فکر می کنید که مدیران موفقی را برای ادامه روند این سایت انتخاب کنی ضمنا بمنظور جلوگیری از اختلاس و بهره گرفتن از نیروهای محله و بمنظور ادامه فعالیت محله لازم است طرح انتخاب مدیران را در حوزه های مختلف به انجام برسانی مثلا چند مدیر زبر دتاست برای کنترل محتوا محله و چندین مدیر برای خرید پهنا و اینجور حرف ها و من به عنوان مدیر حسابدار و حسابرس شرکت مجازی محله که آمار مالی محله را گزارش دهم و اینکه رمز دوم کارت ملی بانک خودت را بفرست برای من که مبادا این پول های بی زبان در حساب بانکی ات خاک بخورد و ما رانده و مانده این فضا شویم .
چهارم اینکه شما اصلا به فکر محله نیستید هر کسی که به شما تند حرف بزند و شما را تند خطاب کند شما زودتر به کامنت ها یاو پاسخ می دهید و این کار خیلی بدی است .آخه پسر اون ها اصلا به حرف های شما و برخوردهای شما ارزشی نمی گذارند ! شما بیا و با بازخوردهای مناسب به اهالی محله امکان رشد و بالندگی را به اهالی محله ارمغان بده و مدیریت مودت و دوستی را به انجام برسان .
پنجم من به نام کاربری خودم مراجعه کردم توانستم وارد فضای خودم شوم اما قفسه و مفسه و اینجور حرف ها را ندیدم و در میل خودم هم کلیدی ندیدم غافل از اینکه فکر میکردم که مجتبی برای من شاه کلید بفرستد ها .
ششم اینکه سوال اصغر آقا جدی است مثلا من دانلود می کنم فایلی را برق می رود و مدیریت دانلود من بعد از وصل برق شروع به دانلود می کند آنوقت باید از ابتدا این جریان دانلود شود یا اینکه در دانلود مشکلی رخ نخواهد داد .
هفتم خوب شد که توضیح دادید این موضوع برای ما بهتر است و دچار سردرگمی نخواهیم شد !
هشتم اصلا به فکر پیشنهاد عدسی هستید یا نه اگر بتوانید با همت بچه ها مبالغی دیگر جمع آوری کنید و در سپرده بلند مدت قرار دهی و هر سال هم این مبالغ را مدیریت کنی قطعا با حفظ سرمایه اصلی محله هزینه های جاری را از محل سود ناشی از سپرده گذاری پرداخت خواهید نمود و سرانجام ضمن حفظ سرمایه اصلی امورات نیز با موفقیت طی خواهند شد .و زمانی فرا خواهد رسید که حتی اصلف سرمایه بچه ها هم قابل برگشت خواهد شد .البته که این برگشت امری غیر معقول است اما برای روشن شدن اذهان عمومی بیان شد .
نهم ما دارای تحصیلات عمده دانشگاهی هستیم و در علوم کامپیوتر با همت افرادی همچون شما دوستگرامی به مهارت های مورد نیاز خودمان دست یافتیم .حالا افراد حقوقدان نیاز است تا با اختصاص فضائی نسقبت به بالابردن توان حقوقی محله اقدام نمایند .روانشناسان عوامل دیگری هستند که می توانند مشکلات عدیده ای را از جامعه حاضر و جامعه این محله بزدایند و این نیز نیاز به همت مضاعف روانشناسان دارد .یکی از نیازهای اصلی و اساسی محله و نیاز روزمره همه آمار دخل وخرج زندگی است .اکثر افراد اجتماع از این مبحث تنها و تنها به فکر کسب منافع آنی هستند حالا به هر طربقیقی حاصل شود و متاسفانه به فکر مدیریت منافع موجود هرگز نیستندهمین امر موجب برخوردها و برداشت های آنچنانی شده است و ما نیز مستثنی نیستیم .نیاز است تا دوستان ما با اطلاعاتی کعه دارند نرم افزارهای حسابداری را شناسائی کند و این حقیر به سهم خود قول مناسب می دهم تا نسبت به راهنمائی دوستان مبنی بر کار با سیستم حسابداری آموزش های لازم را ارائه نمایم فقط یک نرم افزاری معرفی کنید شما که صفحه خوان ها بتوانند آن را پشتیبانی کنند یا نرم افزار کمکی معرفی کنید تا زمینه کار با نرمافزارهای حسابداری بای ما میسر شود مابقی به عهده من .
ده هرگز فکر نکنید که شما پول ندارید پس حسابداری به چه کار شما خواهد آمد بلکه به این فکر کنید که با حل این مشکل و کمی آموزش شما می توانید مدیریت مالی شرکتی را به کف بگیرید و سند حسابداری بزنید ،دفاتر روزنامه و کل را کنترل کنید و در نهایت میزان سود دهی شرکت و عملیات آن را به مخمدیر خود گزارش دهید ..
مجتبی جان خیلی نوشتم که از حوصله این فضا خارج بود .اما بیا این مضیبت بزرگ را هم حل کن مصیبت ها بزرگ هستند اما م یتوان هر مصیبت را به مصیب تغییر داد .!!!؟؟؟

سلام.
آقا من یه کیلو طلا توی کمدم بوده نیست.
مجتبی طلاهامو پس بده.
زوووووووووووووووووود.
بدووووووووو.
آآآآآآآآآآآآای اهالی محل.
شاید من توی کمدم سر بریده داشته باشم.
دردمو به کی بگم؟
شما بگید.
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاا.
الفرااااااااااااار.

دیدگاهتان را بنویسید