خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آخرین به روز رسانی talkback

با سلام و درود خدمت شما

امروزم با یه نرم افزار توپ آمدم سراغتان بچه ها تالک بک هم به روز شد یعنی این نسخه

com.google.android.marvin.talkback_30502006.part.apk

و عزیزانی که مایل هستند که دانلود کنند کار سختی نیست اون دسته عزیزان که نرم افزار بازار را دارند میتوانند از اونجا به روز رسانی کنند

و آن دسته که ندارند من این کار را واسشان راحت کردم و لینک را برای دانلود در قسمت پایئن مطلب میگذارم باشد که مورد رضایت قرار بگیرد

این نسخه بعضی از دکمه ها که در لاین و وایبر خوانده نمیشد به خصوص وات ساپ را میخواند و مشکلی هم نداره این شما و اینم

لینک دانلود آخرین نسخه صفحه خوان تاک بک اندروید

موفق و سربلند باشید

خیلی دوست دارمتان .دوستار شما میلاد

 

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آخرین به روز رسانی talkback»

سلام بر آقا میلاد. بنده که اندروید و تاکبک و اینجور چیزها ندارم. ولی به هر حال دانلود میکنم واسه زمانی که گوشی اندروید دار خریدم. همین. تشکر بابت قرار دادن نسخه به روز این نرم افزار در محله. موفق و پیروز باشید. یا حق.

سلام.
نمی دونستم این نرم افزار توی بازار هم پیدا میشه. راستش من بازار رو دارم ولی هنوز بلد نیستم باهاش درست کار کنم. مثلا اینکه عبارت جستجو رو می نویسم و می مونم چیکارش کنم که جستجو کنه برام چون پایینش فقط پاک کردن عبارت جستجو هست. گذشته از این حالا که این پست اندرویدیه میشه من یکی از هزاران سوالم رو اینجا بپرسم؟
من با وایبر گاهی به مشکلات مسخره ای بر می خورم که اصلا جالب نیستن. مثلا اینکه نمی دونم چجوری باید۱مخاطب رو که ایشون هم وایبر داره از بقیه جدا کنم که قاطی بقیه نباشه و به خاطر صاف بودن صفحه و کمبود مهارت من اشتباهی پیام بهش نفرستم. این ها به کنار. در وایبر۱عالمه دکمه هست که ایسپیک می خونه مثلا دکمه۲۳بدون برچسب. این ها رو چطور میشه فهمید چی هستن؟ آیا میشه بهشون برچسب داد تا شناخته بشن یا اینکه آیا این نسخه از نرم افزار که شما لطف کردید و اینجا گذاشتید کمکی در این مورد می کنه؟
راستی احتمالا همه می دونید ولی اگر بر حسب اتفاق یکی از اندرویدی های محله از دستش در رفته بذار من بگم. وایبر به روز شده و من امروز صبح از بازار نسخه جدیدش رو نصب کردم و کلی خوشحال شدم وقتی دیدم منو ها و کلید هاش فارسی شدن. از همه معذرت می خوام خوب سوال دارم چیکار کنم؟
ممنونم از تحمل شما.
ایام به کام.

سلام بر پریسا خانم
تاک بک در قسمت نرم افزارهای به روز شده وجود داره
برای اینکه یه نرم افزار را در بازار دانلود کنی باید بدونی که در کدام قسمت قرار داره بعد تو قسمت دسته بندی اون را پیدا کنی
اما در وایبر شما وارد مخاطبین خودتان می شوید بعد بالای صفحه دکمه وایبر را پیدا میکنی و روی آن دابل کلیک میکنی که مخاطبین دارای وایبر در لیست شما ظاهر میشود
اگر آموزش کار با وایبر را میخواهی به صورت متنی در همین محله موجود هست و میتوانید ازش استفاده کنید
مرسی که حضور داری

سلامپریسا.
در مورد ورژن جدید وایبر میخواستم اطلاع بدم که احتمالا کسانی که نسخه جدید وایبر رو نصب کردن در آینده نزدیک از سرور های وایبر حذف خواهند شد که شاید اولین مرحله فیلترینگ وایبر در ایران باشه.
البته این مطلب رو من در چند خبرگزاری خوندم و از صحتش هم خیلی مطمین نیستم.
من خودم دوباره بجهت احتیاط به نسخه قدیمیتر برگشتم.
ببخشید این مطلب فقط جنبه اطلاع رسانی داشت.

سلاااام میلاااد ، یعنی خوبی آیا،؟
یعنی مرررسی از پست،
من گوشی اندروید ندارم ولی برنامه رو روی
BlueStacks نصبیدم، قبلاً خیییلی تاکبک دانلود کرده بودم ولی درست نصب نمیشد، یعنی الآن روی کامپیوترم اندروید دارم فقط مونده وایبر و لاین و اینا رو نصب کنم بعد باهاشون کار کنم، مرسی میلاد،
موفق باشی.
آبی باشی، بگو خُب،

سلام. معذرت می خوام خیلی دیر کردم. نبودم ببخشید.
آقای چشمه ممنونم از اطلاع رسانی که فرمودید. من نمی دونستم ولی حالا چجوری درستش کنم؟ باید نسخه قدیمیش رو از بازار پیدا کنم؟ هرچند اگر قرار باشه فیلتر بشه میشه و کاریش نمیشه کرد.
آقا میلاد ممنونم از لطف شما. اسکایپ من دیگه خراب نیست از وقتی ورژن قدیمیش جواب نداد حذفش کردم و دیگه نصبش نکردم. شاید لازم باشه موقتا نصبش کنم و شما رو زحمت بدم و باز حذفش کنم.
ایام به کام.

ممنون از پست مفیدتون یه سؤال داشتم ممنون میشم راهنمایی نمایید.
یکی از دوستای من s5 داره و تالک بک را طوری تنظیم کرده که وقتی کلید پایین صفحه روی گوشی را سه بار میزنه تالک بک خاموش میشه و هر وقت دلش خواست دوباره روشنش کند آنرا سه بار میزنه و تالکبک دوباره راه اندازی میشه آیا کسی تا به حال این کارو کرده؟
اگه هست در کدام قسمت تنظیمات باید مراجعه شود.

سلام بر آقا میلاد و دوستان گرامی
میلاد جان اول اینکه ممنون بابت این پست و همه پستهای اندرویدی شما خیلی استفاده میکنم
اگر برای شما مقدور هستش یک شماره تماس هم به من بده چند تا سوال دارم که اینطوری به نتیجه نمیرسم
ممنون میشم
باز هم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید