خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
شطرنج گویا

به نام خدا

دوستان عزیز سلام

این هم شطرنج گویا واسه کسانی که دوست دارند با کامپیوتر در بیفتند.

از این لینک دانلود کنید!

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «شطرنج گویا»

درود
احسنت بر شما و دستتان درد نکند پرسپولیس عزیز .من که در این نوع بازی ها مبتدی هستم توانستم که با آدرس دادن مهره ها را حرکت دهم .اما اینکه مهره های خود و یا حریف چه نوع مهره هستند را با کدام علامت خوانده می شوند .هر چقدر هم دنگ و پنگ داشته باشد مقداری که بتوان در این فضا و پست راهنمائی کنی از هر چه و هر راهی بهتر است پس لطفا تا حدا امکان در این کامنت دونی راهنمائی بفرمائید با تشکر فراوان .

سلام و تشکر از لطف عزیزان
شما میتونید با این علامتها مهره ها رو حرکت بدید
r مساوی رخ n مساوی اسب bمساوی فیل qمساوی وزیر پیاده ها رو نیاز به نوشتن علامت نیست
مثلا اگه رخ تو خونه a1 باشه و بخواهیم ببریم a3 مینویسیم ra3 , و الی آخر

سلام داخل پوشه یه k chess serial number هست باز کنید ke و سریال و unlock coad رو یاد داشت کنید
حالا برنامه رو اجرا کنید و با تب روی unlock cad برید اینتر بزنید و مواردی که یادداشت کردید اینجا وارد کنید و اوکی رو بنوازید. مشکلی بود در خدمتم.

درود
مهدی جان صدای شما بسیار رسا و مطالب شما در عین اینکه خلاصه بود کام لو نکات کلیدی بود ممنون ا زتوضیحات ارزشمندتان .از ارائه این نوع بازی ها دریغ نکن .ممنون و تشکر بخاطر توانائی شما و خدمت به هم نوعانت .موفق باشید

مهدی جون یعنی دمت واقعا گرم. فکر نمیکردم با حالت سرماخوردگی و بیمار بازم به فکر بچه ها باشی. تازه نمیدونم چطوری با بی‌معرفتی‌های من سر میکنی! مرسی که هستی! ارزشت، لیاقتت، بیش از این حرف هاست. این آموزش ها مجموعه ی جامعی شدند و خواهند شد برای کسانی که واقعا امکانات رفت و آمد به شهر ها رو ندارند. برای روستایی ها، برای نابیناهای جسمی‌حرکتی! واقعا ایول.

سلام بر پسر خوبم مهدی گرامی. بسیار ممنون و سپاسگزارم از فعالیتهای مفید و مؤثرت.
راستی مهدی جون press یا همون پرس درسته یعنی فشار دادن.
البته من گمان نمیکنم بتونم با این برنامه یا دیگر برنامه های شطرنجی کامپیوتری بازی کنم چون ذهنم یاری نمیکنه که هم حواسم به مهره های خودم باشه و هم مهره های کامپیوتر. واقعا هوش و حافظه خوبی نیاز داره که خوشبختانه تو و بسیاری از دوستان دیگرمون از آن برخوردارند.
منم منتظر میمونم تا حمیدرضا یه رباطی چیزی درست کنه تا هم بازیم بشه. فعلا قولشو داده حالا این دوست شیرازیمون کی اقدام بعمل کنه نمیدونم.

دیدگاهتان را بنویسید