خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یک پیشنهاد برای کنفرانسهای تلفنی جهت آموزش کامپیوتر و موبایل

سلام دوستان

در این پست یک امکان از همراه اول را برایتان توضیح می دهم کسانی که همراه اول ثابت دارند اگر قبض خود را تا بیستم هر ماه پرداخت کنند یک روز مکالمه درون شبکه به صورت رایگان دریافت می کنند اگر دوستان مایل باشند شماره های خودشان را در کامنتهای زیر بگذارند تا بتوانیم در کنفرانسها شرکت کنیم نحوه فعال کردن هم اینطور است که در طول یک ماه هر روز یک نفر مکالمه خود را فعال می کند و سایر دوستان را در کنفرانس شرکت می دهد ولی باید برای گروه روز بندی شود که در یک روز دو نفر کد خود را فعال نکنند مطلب مهم این است که برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنیم برای یک راه این است که دوستان اگر مزاحمتی دیدند از بلک لیست استفاده کنند حال اینکه دوستان برای اینکه شماره های آنها در وب پخش نشود از ایمیل استفاده کنیم و شماره هایتان را به ایمیل ارسال کنید من خودم تا 5 نفر را در کنفرانس شرکت دادم و بیشتر را تست نکردم نمی دانم آیا بیشتر از اینها هم می شود در کنفرانس شرکت کنند مطلب مهم بعدی توافق در ساعت کنفرانس است که باید به توافق برسیم اما کد فعالسازی برای کسانی که کد را ندارند

ستاره 111 ستاره 1151 مربع را شماره گیری کنید در این وقت پیامکی برای شما ارسال می شود و فعالسازی را به شما خبر میدهد

برای ابتدای کار من فردا کد را فعال می کنم و شماره ام

09155496416 است ایمیلم هم abas6416@gmail.com است

دوستان سعی کنید تا مطالب مفید و تجربیاتمان را در اختیار هم بگذاریم تا قبل از اینکه همراه اول همین امکان را از ما دریغ نکرده تا درودی دیگر بدرود

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «یک پیشنهاد برای کنفرانسهای تلفنی جهت آموزش کامپیوتر و موبایل»

سلام
. از راه دور آمده ای خسته نباشی .
آی مانده نباشی
برادر دیگه وقتی که نقد هست دیگه چرا بریم سراغ نسیه .
اینجا دوستان آموزشها رو ضبط میکنن . چه کام چه گوش
دیگه کنفرانسی نیازی نیست .
بعدشم با اینترنت گوشی که آخه جواب نمیده .که بخوایم بیان توی کنفرانس
حالا ما خدا رو شکر اینترنت نا محدود داریم ممنون از پستت

سلام عزیزی که پرسیده بودند که چطور می شود اول ماه از این خدمت استفاده نماید باید بنویسم که فردا روز تولدم است و از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه استفاده می کنم روش مهم در این مورد این است که شما در آخرین ساعات هر ماه یعنی برای همین شهریورماه می توانید ساعت ۲۳۲و ۵۹ ثانیه این کد را فعال کنید و در اول مهر از آن استفاده کنید من از نوع گوشی شما خبر ندارم اگر لطف کنید فردا تک بزنید تا با شما تماس بگیرم اگر گوشی شما نوکیا است که خیلی راحت است بعد از برقراری اولین مکالمه باید آپشن بزنید و new number را انتخاب کنید بعد شماره نفر بعد را بگیرید و کلید call را بزنید در اینجا شما با نفر سوم مکالمه دارید اگر بخواهید نفر دوم را روی خط بیارید باید دوباره آپشن زده و گزینه کنفرانس را انتخاب کنید اگر اشتباه نکنم گزینه دوم است و کار به همین منوال پیش می رود .اما در مورد نکته بینی آقای درفشیان باید بنویسم که بله مطلب با ارزشی نبود که پست جدید ایجاد کردم اما واقعیتش بعضی از مطالب که مورد علاقه ام نیست بازش نمی کنم و کامنتهایش را هم نمی خوانم فکر کردم که شاید دوستان هم مثل من بعضیها باشند به همین دلیل در پست جدید گذاشتم حالا هم از مدیر وب می خواهم این پست را حذف نماید .
اما در مورد دوستی که پرسیده بودند که اعتباری است خطشان شما می توانید در کنفرانسها شرکت نمایید اما مکالمه رایگان در طول ماه ندارید و این خطهای دائمی است که همچنین امکانی دارد نمیدانم تا که برقرار است .
در اینجا عذرخواهی می کنم زیرا گوشی دستم نبود و لغات را دقیق انگلیسی وارد نکردم اگر مشکلی بود فردا تک بزنید تا با شما تماس بگیرم و اینقدر حوصله دوستان سر نرود .
تا درودی دیگر بدرود

نکته ی اول این که سلام.
نکته ی دوم این که این کنفرانسها اینترنتی نیست آقای خسروی و مکالمه ای هست و ضمنا عباس جان بیشتر از ۵ نفر هم نمیتونی بگیری.
مگه این که هر کدوم از این ۵ نفر هم خودشون یه کنفرانس دیگه ایجاد کنن و افراد بیشتری رو بیارن که اونم مستلزم اینه که همه شون مکالمه ی رایگان داشته باشن.
نکته ی سوم این که ای کاش این جور پیشنهادها رو نه در قالب یه پست که به صورت کامنتی تو پستهای مرتبط میگذاشتید.
امیدوارم شما و سایر دوستانی که نقش کاربریشون نویسنده هست، حد اقل این موضوع رو بیشتر مورد دقت قرار بدن.

درود
ممنون عباس عزیز .یادم است که قبلا در پستی نحوه کنفرانس را توضیح داده بودید در همین گوش کن .خیلی راحت و خوب بود و من الان از این امکان برای بار دوم استفاده کردم منظورم امکان یک روز مکالمه رایگان تلفن دائمی است از نوع همراه اول ! و متوجه شدم که دقیقا به میزان استفاده مبلغی را تحت عنوان تخفیفات می آورد .اگر امکان دارد در کامنت دانی بنویسید چطور باید کنفرانسص را برای نفر اول و همچنی نفرات دوم و سوم بنویسید .دقیقا گزینه ها را بنویسید .بسیار بسیار ممنون .
آقای خسروی ببخشید این امکان اصلا ربطی به اینترنت همراه اول ندارد و این امکان دقیقا از نوع خدمات تلفن همراه اول است و خود شبکه پشتیبانی می کند از آن و اصلا هم برای موقع خاص نیست بلکه شما اگر پول زیادی دارید در شرایط عادی هم می توانید از این امکان بهره مند شوید منتهی هزینه آن بالا یم رود .و این امکان باید به درون شبکه باشد برای رایگان بودن .

درود مجدد
سعید جان لطفا علت اینکه این مطالب در کامنت دونی نوشته شود را بیشتر توضیح بدهید ؟!
عباس جان لطفا بنویسید که معمولا تا پایان ماه می توانید از این امکان استفاده کنید شما چطور در اول مهر می خواهید این روش را عملی کنید و برای شما رایگان باشد .؟
لطفا نحوه انجام مراحل برای انجام کنفرانس را بنویسید با درج کلمات انگلیسی .با زهم ممنون از شما و سعید جان

باز هم سلام ببخشید که زیر کامنتها نمی توانم جواب بدهم نکته ای بود راجع به مکالمه رایگان درون شبکه یادم رفت بنویسم کسانی که همراه اول ندارند اما تلفن ثابت منزل دارند می توانند در کنفرانسها شرکت نمایند به شرط اینکه کسانی که طرح رایگان دارند شماره تلفن ثابت آنرا بگیرند و در کنفرانس شرکت دهند ببخشید توضیح زیاد دادم

نه دادا
ایول چه جالب آخه توی کنفرانس ها بچه ها با گوشی میومدن و بنده خداها هی میفتادن .
حالا شما میگین که تازه اومده من یه سوال داشتم
برای من که ۹۱۲ هستش آیا هزینه هم میندازه چون آخه نشون نمیده مثل ۹۱۹ که شارژی هست . بعدش هم ای کاش بصورت صوتی آموزش میدادی . اگه امکانش هست بطور کامل لینک صوتی رو همینجا توی کامنتها بزار .
پست بجایی هم داشتی .
ممنون از پستت .

سلام مرسی از نظرت اما من امکانات ضبط و ویرایش ندارم به همین خاطر فردا online در خدمتتان هستم البته آموزش خاصی نمی خاهد شما یه کم با گوشی ور برید می بیند که سخت نیست مخصوصا با نوکیا که خیلی راحت است خودم یه n70 دارم که از ادیسون به من ارث رسیده با همون کارهام رو انجام می دم .
راستی منظورتون از ۰۹۱۲ را نفهمیدم اگر خط شما اعتباری است باید دوستانی که خط ثابت دارند شماره شما را بگیرند و در کنفرانسها شرکت کنید و نه خودتانشماره بگیرید زیرا همه شارژ شما تمام می شود خطوط اعتباری در سال یک روز مکالمه رایگان درون شبکه دارند آن هم روز تولدشان است اگر سیم کارت به نام خودشان باشد
شب خوش

درود .
منظور از ۹۱۲ یعنی اینکه پیش شماره من ۰۹۱۲ هستش مثل ایرانسل که اولش ۰۹۳۵ هست .
یعنی شارژی نیست قبضی هستش .
اگه شارژی باشه آدم متوجه میشه که آیا درست طی کرده مراحل رو یا نه چون اگه درست مراحل رو طی نکنه شارژ کم میشه و آدم اینجوری متوجه میشه که مکالمه کنفرانسی هست یا نه
نمیدونم تونستم منظورم رو خوب رسونده باشم یا نه

عباس عزیز! نظری که من یا هر کسی میده الزاما درست یا نادرست نیست و در مورد چیزی که نوشتم، صرفا نظر خودم بود.
اگه تو اصل پست روش ایجاد کنفرانس رو مینوشتی من همین پیشنهاد رو هم نمیدادم.
ضمنا به هیچ وجه به خودم حق نمیدم که بگم این پیشنهاد ارزش مطرح شدن رو نداره و اگه چنین برداشتی رو موجب شدم، صمیمانه عذرخواهی میکنم.

سلام بر همه دوستی راجع به شماره تلفنش سوال کرده بودند خط شما اگر ماه به ماه قبض دریافت می کنید شماره شما اعتباری نیست و از این خدمات می توانید استفاده کنید برای اطمینان بیشتر این دو کد را تست کنید .
۱ ستاره ستاره ۱۱۱ مربع که پایان دوره شما را اعلام می کند
۲ ستاره ۱۱۱ ستاره ۱۱۲ مربع که میان دوره شما را اعلام می کند
اگر این کدها کار کردند خط شما دائمی است و با خیال راحت استفاده نمایید .
اما جناب سعید درفشیان از شما برای نکته بینی دقیق تشکر می کنم زیرا به مطالب با دقت زیاد توجه می کنید و تذکرات بجایی می دهید من هم سعی می کنم بیشتر در گذاشتن مطلب دقت کنم

درود
تولدت مبارک عباس جان .انشاء الله سالیان سال زنده باشی و با پست های جدید و جالب همچون این پست به جامعه هم نوعت مدد برسانی .خوشحال هستم که این جا دوستان خوبی از جنس شما دارم و اینکه واقعا خوشحال هستم که دوست خوبی همچون شما دارم .تولد تولد تولدت مبارک

درود
آقای خسروی عزیز با اجازه صاحب پست من اطلاعاتم را اینجا منتقل یمک نم در صورت اشتباه عباس جان راهنمائی بفرمایند :
امکانات دارا بودن یک گوشی تلفن موبایل و یک خط دائمی که برای شما قبض صادر می شود و نیازی به خرید شارژ در طی دوره ندارید و در پایان هر دوره قبض صادر یم شود .
دوم پرداخت قبوض مربوط به هزینه مکالمات توسط مشترک در هر ماه تا قبل از بیستم هر ماه .
در صورتیکه تا ۲۰ هر ماه صورتحساب ماهانه یا هر دو ماه صورتحساب دوره را از طریق غیر حضوری پرداخت کنید شامل طرح می شوید و از این امکان می توانید بهره مند شوید .
بعد از اینکه تا ۲۰ هر ماه بصورت غیر حضوری قبض را پرداختید پیامکی برای شما یم آید که نحوه فعال کردن و مدت فعال سازی را که اغلب تا پایان ماه است را به شما اطلاع می دهد .
شما می توانید با کد موجود در متن این امکان را فعال سازید .اگر ستاره و اعداد مذکور را گرفتید و دکمه تماس را زدید و برای شما پیامک آمد که فعال شده از همان زمان می توانید از تماس های رایگان بمدت ۲۴ ساعت برخوردار شوید و برای خود کنفرانس بگذارید .
نحوه تماس نفر اول عادی است و برای همگان راحت امکان دارد اما برای تماس های بعدی و انجام کنفرانس ما نابینایان و کم بینایان باید بتوانیم از دکمه تاکس استفاده کنیم تا آپشن را برای ما تاکس پشتیبانی کند .بدین منظور بعد از تماس اول و برای تماس دوم باید منوی آپشن را تاکس برای ما بگوید و من گوشی c5.00 پرانتز باز, (از این جا تا چند جمله رو قنبر با حروف انگلیسی به جای فارسی نوشته. حالا تا پرانتز رو نبستم, خوبه یه بار دیگه به عنوان یه کوچکتر هم به قنبر و هم به سایر دوستان توصیه کنم، قبل از فرستادن دیدگاه اون رو یکی دو بار بخونید و اگه لازم بود ویرایش کنید. حالا ادامه ی کامنت پرانتز بسته) می روم و شماره جدید را نوشته و دکمه تماس را می زنم و بعد از وصل شدن دوباره تاکس را با دکمه های بالا خاموش کرده و منوی آپشن را می زنم و با انتخاب کنفرانس می توانم با دو نفر هم زمان صحبت کنم .نکته اصلی برای پشتیبانی منو آپشن خاموش کردن تاکس است با کلیدهای مربوطه و در گوشی های مختلف متفاوت باید باشد !و تا نتوانیم گزینه آپشن را فعال کنیم امکان بهره مند شدن از این خدمت برای ما همان مکالمه مستقیم است نه بیش از دو نفر .
ضمنا برای پرداخت قبوض من از سامانه همراه اول به شماره ۹۹۹۰ استفاده می کنم که این خود غیر حضوری می باشد .شماره را درست نوشتم یعنی سه تا ۹ و یک صفر در انتها و نیازی به شماره صفر در اول ندارد و با انتخاب کلیدهای مورد نظر به محل قبض رفته و با کارت های مختلف آن را پرداخت می کنم .
ایام به کام و شاد باشید .
از عباس هم ممنون پست ارزشمندی است .

سلامی دوباره .
اول عباس جان ما هم تبریک میگیم تولدت رو .
ایشالله صد سال عمر با عزت و بی منت رو داشته باشی
بعدش هم از آقا قنبر تشکر دارم بابت راهنمایی دقیقش .که من امتحان کردم چون قبض رو توی اون فرصت پرداخت نکردم یعنی بیستم به بعد بوده .
و اما
من تردیدی برای نظر گذاشتن ندارم که بخوام به خودم تیکه بندازم . .
موفق باشین .

سلام مرسی دوست عزیز که مطلب را با حوصمه کامل توضیح دادید در اینجا از همه دوستانی که ابراز لطف کردند تشکر می کنم کاش یک دوست با حوصله پیدا می شد از سیستم اندروید هم توضیح می داد دا این پست خاتمه پیدا می کرد و دوستان از سیستم اندروید سوال نمی کردند . بهرحال از همه دوستان مرسی موفق باشید و سربلند به روزی که قله های ترقی را طی کنیم و چشم همه بیناهای حصود را در آوریم .

درود برای سیمکارتهای اعتباری هم ۱ امکان هست بنام طرح شبهای روشن پانصد تومان از موجودی با فعال کردنش کم میشه بعد از ۲۳ شب تا ۸ صبح روز بعد مکالمه با سیمکارتهای همراه اول و تلفن ثابت شهرستان رایگان میشه کنفرانسشم فعاله
سپاس

سلام به دوستان عزیز.
با تشکر از دوست عزیزم آقا عباس.
در اینجا نحوه ایجاد کنفرانس با گوشی های اندروید رو توضیح میدم.
برای ایجاد کنفرانس در اندروید، پس از این که تماس آدی رو برقرار کردید باید دکمه هوم گوشی خودتون رو بزنید تا به صفحه اصلی گوشی منتقل بشید، پس از این کار گزینه تلفن که در صفحه اصلی گوشی موجود است را باز کنید، در اینجا چند گزینه در مقابل شماست، برای برقراری تماس با شخس دیگر گزینه تماس جدید را انتخاب کنید، در اینجا صفحه کلید شماره گیری ضاهر میشود و شما باید شماره مورد نظر را بگیرید یا از دکمه های موجود در بالای صفحه مخاطبین را باز کنید و شماره مورد نظر را انتخاب کنید تا تماس برقرار شود.
پس از برقراری تماس به دنبال دکمه ادقام بگردید، پس از کلیک روی آن کنفرانس شما برقرار میشود.
برای افزودن افراد دیگر همین کار را تکرار کنید.

نکته:این روش روی گوشی های سامسونگ کار میکند.
موفق باشید.

درود
با تشکر از دوست نایاب ما مجتبی جان .کجائی شما ؟ خوبید ؟ دنیا به کام است آقا ؟
ممنون از راهنمائی شما در این فضا اما کلمه انگلیسی را من نتوانستم بفهمم .اگر هم انگلیسی بنویسید مامور کامنت دانی آن را حذف می کند مثلا من به انگلیسی نیو نامبر را نوشته بودم که باید مثل آپشن فارسی می نوشتم و متاسفانه حذف شده است و تذکر و کارت زرد گرفتم هاهاهاهاه .
واقعا با حضور آقای نیک فرجام خواسته عباس عزیز هم برای کامل بودن استفادهاز این امکان برای نابینایان نیز شکل گرفت .موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید